SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Die prijs van Van der Wiel, vannacht was ie nog maar 4 a 5k
Die wordt gepricefixed. Reken er maar op dat de prijs binnenkort weer flink omlaag gaatquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Die prijs van Van der Wiel, vannacht was ie nog maar 4 a 5k
Gisteren kreeg ik m niet weg voor 6,5k (wilde een andere speler kopen), nu hoop ik m voor 10+k van de hand te doenquote:
Ja zag ik, maar dan hoop ik dus dat die pricefixer de mijne ook even meepaktquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die wordt gepricefixed. Reken er maar op dat de prijs binnenkort weer flink omlaag gaat
Dat heb ik ook met een speler. Maar mijn ervaring is dat "de markt" niet gek is. Van de ene op de andere dag zo'n prijsstijging gaat niet. Vaak kost het een paar dagen voordat ze gewend zijn aan de "nieuwe" prijs.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gisteren kreeg ik m niet weg voor 6,5k (wilde een andere speler kopen), nu hoop ik m voor 10+k van de hand te doen
I know. Ik ben benieuwd, zou mn eerste echte klapper zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met een speler. Maar mijn ervaring is dat "de markt" niet gek is. Van de ene op de andere dag zo'n prijsstijging gaat niet. Vaak kost het een paar dagen voordat ze gewend zijn aan de "nieuwe" prijs.
2X toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Gaat die mongool hier uit staan leggen hoe je de afgeleide van x^2+x moet berekenen
Van Der Wiel kan makkelijk nog naar de 30 gaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef DuTank het volgende:
Ik weet niet of ik een gokje moet wagen.. Er staan er op de Xbox een paar op voor 4k-5k. Om er dan eentje te kopen en hopen dat ie vanavond ook 14k is.
waarom zo duur dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:14 schreef Stefcke het volgende:
[..]
Van Der Wiel kan makkelijk nog naar de 30 gaan
Ik wilde nu de coins zodat ik wat kon investeren in spelers die hopelijk nog meer waard wordenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:14 schreef Stefcke het volgende:
[..]
Nee. Is Ciss (Senegalees van Valenciennes) geen optie?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef el-blanchito het volgende:
De silver Franzen hebben ook weinig goede LB's
Zijn jullie bekend met Mareval?
En waarom niet een nieuwe broek? kk skeer met die gatenquote:
oh really?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:14 schreef Stefcke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
En waarom niet een nieuwe broek? kk skeer met die gaten
Ik ook. Wie haalt de laatste?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:18 schreef Maver24 het volgende:
ik heb ook even een van der wiel gehaald op de xbox voor 4kstaan er nog maar een paar op voor 4k
Hoelang stond jij gisteren in de rij?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Alleen pre-orders hadden toch die Atomic Blimp dlc?
Bij mij in de doos zit er ook een code
Is met bijna alles qua pre-orders. De eerste batch heeft dan gewoon die code erin zittenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Alleen pre-orders hadden toch die Atomic Blimp dlc?
Bij mij in de doos zit er ook een code
Ik ben net rustig naar de Intertoys gegaan en was de enige in de winkel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:20 schreef wonton het volgende:
[..]
Hoelang stond jij gisteren in de rij?
Tevens: Waarom is BMI zo duur?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wie is de beste silver keeper in de Eredivisie volgens jullie?
Ik denk Ruiter. Daarna Estebanquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tevens: Waarom is BMI zo duur?
Weet jij het ook niet ?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
En waarom niet een nieuwe broek? kk skeer met die gaten
Je bedoelt krijgen....?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:28 schreef strakkeman het volgende:
Vandaag even batta geven aan Real
Drogba maakt er 2.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:28 schreef strakkeman het volgende:
Mwaa hij heeft de eerste paar weken niet een geweldige indruk achtergelaten. Ik hoop dan ook dat deze topwedstrijd de topspeler in hem naar boven haalt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:29 schreef Michaelvanb het volgende:
ben benieuwd naar sneijder vanavond
Waar sta je ?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:28 schreef strakkeman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Jij hoopt natuurlijk dat het allemaal strakke mannen zijn.
HOMO
Schwalbe's lukken nooit is wel leuk maar je krijgt altijd geel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:35 schreef Michaelvanb het volgende:
pes is eigenlijk best fun
schwalbe's moet terug in fifa
Andere spitsquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Af. Laat 14 maar komen
Inb4 kutteam
Geen Nguyen? Wat is deze.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Af. Laat 14 maar komen
Inb4 kutteam
Mooi team had wiseman nog niet gezien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Af. Laat 14 maar komen
Inb4 kutteam
Had iemand jou al verteld dat het niet allemaal om pace draait in Fut14?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Af. Laat 14 maar komen
Inb4 kutteam
Zeggen ze elk jaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had iemand jou al verteld dat het niet allemaal om pace draait in Fut14?
Jazeker, daarom zit er ook veel strenght en agility in mn teamquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
repostquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Net even een vriend gesproken, waarschijnlijk heb ik FIFA14 op donderdag binnen.
Lol hij kan nog veel snellere spelers nemenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja heb ik ook als backup. Ik wil eerst kijken hoe Villarreal bevalt, maar zal wel doorwisselen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lol hij kan nog veel snellere spelers nemen
Ik zou Zardes in de spits zetten btw (meer pace, lengte, kracht etc en ook 4* skills/weak foot en zelfde work rates).
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
Heb 'm ook binnen. Zit nu in de trein en ben zo thuis. Vanavond en morgen vrij
Mediamarkt verrassend goedkoop. ¤47,-. Erg nice.
Mediamarkt altijd eerste dag. Ook met fifa. Een week na de release gooien ze de prijzen omhoog.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
Heb 'm ook binnen. Zit nu in de trein en ben zo thuis. Vanavond en morgen vrij
Mediamarkt verrassend goedkoop. ¤47,-. Erg nice.
Is bij bijna alles de eerste dag/week. Introductieprijs. Daarna de normale prijsquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:58 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb hem ook via mediamarkt raar dat hij daar ook goedkoper is dan bij andere winkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |