Als er staat install complete, dan is er iets misgegaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Fuck, CD2 er ingedaan verder niets gedaan en nu staat er install complete...
Toch verkeerd gedaan... ?:P
Ik heb ook niet bij bol.com gepreorderd haha.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
het is toch niet zo'n selfie binnenshuis met een zonnebril op
Mooi de tijd om even te kokenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef EvanStone het volgende:
Net geïnstalleerd, duurde 17 minuten. (Playstation 3)
Ik pre-order daar altijd , vaak wel een paar euro duurder als ergens anders.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Ik heb ook niet bij bol.com gepreorderd haha.
Ik heb bij consoleshop GTA V besteld en kreeg ook geen 3S-code. Deze wordt volgens de ontvangen e-mail gewoon in de brievenbus geleverd.quote:
Ik meestal nu ook, maar kijk eerst altijd op http://www.budgetgaming.nl/, goedkoopste deal altijd eerst.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik pre-order daar altijd , vaak wel een paar euro duurder als ergens anders.
Maar wat ik er bestel heb ik altijd de dag erna s'ochtends gewoon in huis.
Is nog nooit fout gegaan en heb daar echt al vaak wat besteld.
Nee buitenshuis maar ik ga niet andermans fotos posten, als ze dat wil laten zien post ze ze zelf wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
het is toch niet zo'n selfie binnenshuis met een zonnebril op
ik al 5xquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Ik heb bij consoleshop GTA V besteld en kreeg ook geen 3S-code. Deze wordt volgens de ontvangen e-mail gewoon in de brievenbus geleverd.
Echter woon ik in een appartementencomplex, waarbij ik geen zicht op de brievenbus heb. Ik ben al 2x bij de brievenbus geweest
fokhunkquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee buitenshuis maar ik ga niet andermans fotos posten, als ze dat wil laten zien post ze ze zelf wel.
Hoe heb jij de PS3 ingesteld, wat geeft ie aan als je het opstartt? Gewoon 720p neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een spel!!!
Totaal geen last van kartels en dergelijke trouwens op mijn PS3, gta 4 was echt tienduizend keer zo erg.. De sfeer en muziek alleen al
Balen man...quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Ik meestal nu ook, maar kijk eerst altijd op http://www.budgetgaming.nl/, goedkoopste deal altijd eerst.
Ook nooit problemen met bol.com gehad, maar kon pas Zondag bestellen en toen had bol.com hem niet meer.
Naja, ben nu aan het spelen. Snap er gelijk al geen kut van. Omdat speler verwisselen mij niet lukt:)quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als er staat install complete, dan is er iets misgegaan.
Ja, en niet voor niks he, moet je ook een gent voor zijn.quote:
Ach, nu bij Bart smit besteld, 5 euro kadobon erbij plus de zappeling. En dat totaal voor 55 euro, ik vindt het het waard. Nu zelfs geleverd, straks spelen als ik thuis ben.quote:
maar als jij een fokhunk bent dan ben ik een jonge volbloed romeinse godquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, en niet voor niks he, moet je ook een gent voor zijn.
Bizar hoe realistisch dat eruit zietquote:
Spelers verwissel je door je zusje te slaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Naja, ben nu aan het spelen. Snap er gelijk al geen kut van. Omdat speler verwisselen mij niet lukt:)
pics or it didnt happen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
maar als jij een fokhunk bent dan ben ik een jonge volbloed romeinse god
nee sorry, op fok ben ik anoniem - the way i like it. Maar je kan mij toch vertrouwenquote:
Ben bang dat je dan Wasted raak door zen paquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Spelers verwissel je door je zusje te slaan.
Zit wel verschil in, maar helemaal uit lijkt me toch ook niet goed? Beeld wordt dan waziger..quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef kaos- het volgende:
Tip : Om kartels te verminderen moet je de sharpness van je tv niet te hoog zetten. Hoe hoger je sharpness, hoe meer digitale onzin je tv gaat toevoegen om dingen zogenaamd "beter" te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |