Hier is alles smooth (Xbox 360, 720p)quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Die shit ziet er toch wel lelijk uit, wat een kartels.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Die shit ziet er toch wel lelijk uit, wat een kartels.
Ik heb foto gezien en haar zonnebril is stom. verder wel redelijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Oke oke, ik heb der nu op FB haha.
Lastig te geloven.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef margrev het volgende:
[..]
Hier is alles smooth (Xbox 360, 720p)
Waar kan je dat zien?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Monkiewa het volgende:
Postnl I love you; Zending is afgeleverd.
Nu nog 1 uur en 30 minuten werken..
Enternaar!! geen hengeloquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Pakspul het volgende:
uch allemaal Hengelo-ersHeb hem bij de intertoys gehaald toen ik het prijskaartje van 60E zag
Even buurtshoppen om te kijken waar hij goedkoper is, maar volgens mij is de prijs overal hetzelfde.
Nou kijk eens aan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb foto gezien en haar zonnebril is stom. verder wel redelijk.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Pakspul het volgende:
uch allemaal Hengelo-ersHeb hem bij de intertoys gehaald toen ik het prijskaartje van 60E zag
Even buurtshoppen om te kijken waar hij goedkoper is, maar volgens mij is de prijs overal hetzelfde.
MM 47..quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Pakspul het volgende:
Vond ik wel, maar mischien staan zonnebrillen je gewoon niet.quote:
Hier; http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/quote:
Post die foto isquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vond ik wel, maar mischien staan zonnebrillen je gewoon niet.
Klopt, heb niet echt een zonnebrillengezicht, maar deze staat nog het meest fatsoenlijk als ik er een op doe ;pquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vond ik wel, maar mischien staan zonnebrillen je gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |