abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131341676
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:45 schreef Coelho het volgende:

[..]

Kom, we hebben het hier niet over familie De Vries die met pa en moe en twee koters van 8 en 10 vanuit Heerhugowaard naar Eindhoven willen komen...
Genoeg vaders met zonen of pet en sjaal supporters in uitvakken hoor.
pi_131341765
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:47 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Genoeg vaders met zonen of pet en sjaal supporters in uitvakken hoor.
Maar ook een aantal die het voor iedereen verpesten. Of dat nu thuispubliek of uitpubliek is maakt dan ook niet zo heel veel uit. Het ligt niet per definitie aan Piet die gezellig een pot voetbal komt kijken, maar er -staat- spanning op. Of dat nu aan de supporters van Ajax of van PSV ligt maakt dan niet zoveel uit - het verbieden van de buscombi is gemakszucht van de gemeente natuurlijk, maar is in dat licht toch ook hun meest logische oplossing.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131341845
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar ook een aantal die het voor iedereen verpesten. Of dat nu thuispubliek of uitpubliek is maakt dan ook niet zo heel veel uit. Het ligt niet per definitie aan Piet die gezellig een pot voetbal komt kijken, maar er -staat- spanning op. Of dat nu aan de supporters van Ajax of van PSV ligt maakt dan niet zoveel uit - het verbieden van de buscombi is gemakszucht van de gemeente natuurlijk, maar is in dat licht toch ook hun meest logische oplossing.
Toch wil het grootste deel gewoon die wedstrijd mee maken. Met een buscombi was dat prima mogelijk geweest.
pi_131341939
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:55 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Toch wil het grootste deel gewoon die wedstrijd mee maken. Met een buscombi was dat prima mogelijk geweest.
Ja. Alleen wil de gemeente Eindhoven niet aan de politieinzet. En dat is jammer. Maar daar heeft het verleden het naar gemaakt. Als er niet enkele rotzooitrappers tussen zaten was zoveel politieinzet namelijk niet nodig.
pi_131341979
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik denk dat je het goed verwoordt dat er extra spanning op staat. Dat gaat natuurlijk verder dan deze wedstrijd. Punt is gewoon dat het blijkbaar moeilijk is om in en om voetbalstations met respect voor elkaar naar een wedstrijd te kijken. Rivaliteit oké, maar daarna bij wijze van spreken elkaar feliciteren en gezamenlijk een biertje drinken.

Omdat dat blijkbaar niet mogelijk is bij voetbal zou ik het persoonlijk ook niet erg vinden als er uberhaubt geen uitsupporters meer toegelaten worden, dat scheelt me een logistiek, laat staan kosten! Maar goed, dat is een andere discussie :)
pi_131342055
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja. Alleen wil de gemeente Eindhoven niet aan de politieinzet. En dat is jammer. Maar daar heeft het verleden het naar gemaakt. Als er niet enkele rotzooitrappers tussen zaten was zoveel politieinzet namelijk niet nodig.
Ben benieuwd hoeveel politie inzet er nu nodig is :).
pi_131342072
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:04 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Gewoon het station afsluiten en de A2 dichtgooien. Niemand meer Eindhoven in :(
pi_131342088
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:01 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ik denk dat je het goed verwoordt dat er extra spanning op staat. Dat gaat natuurlijk verder dan deze wedstrijd. Punt is gewoon dat het blijkbaar moeilijk is om in en om voetbalstations met respect voor elkaar naar een wedstrijd te kijken. Rivaliteit oké, maar daarna bij wijze van spreken elkaar feliciteren en gezamenlijk een biertje drinken.

Omdat dat blijkbaar niet mogelijk is bij voetbal zou ik het persoonlijk ook niet erg vinden als er uberhaubt geen uitsupporters meer toegelaten worden, dat scheelt me een logistiek, laat staan kosten! Maar goed, dat is een andere discussie :)
Dus omdat een stel knulletjes zich vorig jaar aan PSV-zijde niet konden gedragen, moeten goedwillende Ajax-supporters maar niet komen. Vind je het zelf niet krom gedacht?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_131342124
pi_131342133
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus omdat een stel knulletjes zich vorig jaar aan PSV-zijde niet konden gedragen, moeten goedwillende Ajax-supporters maar niet komen. Vind je het zelf niet krom gedacht?
Zo zwart-wit ligt het natuurlijk niet, maar hopelijk begrijp je dat zelf ook wel.
pi_131342145
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zo zwart-wit ligt het natuurlijk niet, maar hopelijk begrijp je dat zelf ook wel.
Feitelijk ligt het in deze situatie wél zo zwart-wit.
In Southern Sun
pi_131342205
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Feitelijk ligt het in deze situatie wél zo zwart-wit.
Het gaat natuurlijk verder dan 1 jaar terug.
pi_131342257
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk verder dan 1 jaar terug.
Dan moet 'ie dat zeggen. Hij wil gewoon geen Ajax-supporters bij deze wedstrijd omdat hij het allemaal criminelen vindt. Dat is wat er aan de hand is. Hij wijst alle reële oplossingen gewoon af. In iedere andere situatie noemen we dit discriminatie, maar nu het om voetbalsupporters gaat mag het allemaal. Hele treurige tendens.
In Southern Sun
pi_131342981
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:04 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Dat is dus exact wat ik bedoel met gebrek aan respect. Al die gasten die nu op eigen houtje naar Eindhoven komen om daar te rellen kijken niet verder dan het bord voor hun kop, tonen het gelijk van de beslissing van Van Gijsel aan en verkloten het dus ook voor de komende jaren. Iets met vicieuze cirkel...

Ga daar als supporter boven staan, accepteer de rechterlijke uitspraak en ga gezellig met z'n allen in kroeg in Amsterdam kijken, dan heb je bij een volgende case veel meer recht van spreken.
pi_131343260
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:44 schreef Coelho het volgende:

[..]

Dat is dus exact wat ik bedoel met gebrek aan respect. Al die gasten die nu op eigen houtje naar Eindhoven komen om daar te rellen kijken niet verder dan het bord voor hun kop, tonen het gelijk van de beslissing van Van Gijsel aan en verkloten het dus ook voor de komende jaren. Iets met vicieuze cirkel...

Ga daar als supporter boven staan, accepteer de rechterlijke uitspraak en ga gezellig met z'n allen in kroeg in Amsterdam kijken, dan heb je bij een volgende case veel meer recht van spreken.
Behoorlijke plaat heb je daar voor je kop zitten zeg :{.
In Southern Sun
pi_131343281
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:44 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ach kom op zeg. Als men zelfs voor deze wedstrijd supporters gaat weren, dan komt zoiets nooit goed joh. Dus nu moet men zich gedragen (sowieso wel natuurlijk) zodat men de volgende keer eerder in het gelijk gesteld kan worden? Wat een flauwekul man.
pi_131343463
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dan moet 'ie dat zeggen. Hij wil gewoon geen Ajax-supporters bij deze wedstrijd omdat hij het allemaal criminelen vindt. Dat is wat er aan de hand is. Hij wijst alle reële oplossingen gewoon af. In iedere andere situatie noemen we dit discriminatie, maar nu het om voetbalsupporters gaat mag het allemaal. Hele treurige tendens.
De eerste discriminatiekaart is gespeeld :') Ik vond het al zo lang duren.
Dit, dus.
pi_131343491
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Goed tegenargument wel, die :').
In Southern Sun
  donderdag 19 september 2013 @ 12:02:24 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_131343499
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je kan het noemen wat je wilt maar het blijft belachelijk
pi_131343568
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:

Behoorlijke plaat heb je daar voor je kop zitten zeg :{.
Dus we moeten het maar normaal vinden dat boze supporters die het ergens niet mee eens zijn gewoon komen om te zieken/rellen/whatever? Daarmee speel je de burgemeester toch precies in de kaart?
pi_131343575
Burgemeester hanteert beleid, rechter erkent dat beleid. Volgend jaar gewoon weer aanwezig dus niet zo janken.
Dit, dus.
pi_131343620
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef Coelho het volgende:

[..]

Dus we moeten het maar normaal vinden dat boze supporters die het ergens niet mee eens zijn gewoon komen om te zieken/rellen/whatever? Daarmee speel je de burgemeester toch precies in de kaart?
Bevestiging van plaat voor kop. Blijkbaar kun je maar niet begrijpen dat er geen 1200 criminelen op die wedstrijd afkomen, maar gewoon mensen die naar Ajax willen kijken.
In Southern Sun
pi_131343626
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:04 schreef Buitendam het volgende:
Burgemeester hanteert beleid, rechter erkent dat beleid. Volgend jaar gewoon weer aanwezig dus niet zo janken.
Waarom zit er onderscheid in het beleid als het Ajax betreft? Want andere clubs mogen wel met een buscombi komen.
pi_131343637
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:04 schreef Buitendam het volgende:
Welk beleid :D?
In Southern Sun
pi_131343806
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Bevestiging van plaat voor kop. Blijkbaar kun je maar niet begrijpen dat er geen 1200 criminelen op die wedstrijd afkomen, maar gewoon mensen die naar Ajax willen kijken.
Dat zeg ik zeker niet, maar DeNummer10 insinueert dat er nu nog veel meer politieinzet nodig is dan wanneer de uitsupporters waren toegelaten. Blijkbaar zijn er dus van die 1200 uitsupporters waarvan er vast >90% goedwillend zijn, ook een aantal die verhaal willen komen halen waardoor er juist meer politieinzet nodig is.

Het enige wat ik zeg is dat die kleine groep het dus verstiert. Je hoort mij niet spreken over de goedwillenden die ik best een wedstrijd in het stadion had gegund. Maar helaas is het dat altijd met voetbal (en vele andere zaken), een kleine groep kan het vergallen voor de grote meerderheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')