Wanneer was datquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
Dixons kreeg ze net binnen toen ik daar kwam, PostNL was aan het uitladen.
denk dat het een lynx is of een cougar. Die had je ook in RDR en die vermoorden je.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:36 schreef delano.888 het volgende:
Die beesten in de bergen die lijken op grote katten maar klinken als tijgers, kunnen die je vermoorden? Ze klinken wel freaky!
Kan je shit verzekeren dan? Wat is daar het nut van?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb zo een toffe snelle dure auto gejat maar zie nergens waar ik die kan verzekeren. Weet iemand dat?
Bij mij duurde dat een kwartier tot 20minuten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:44 schreef FritsFlits het volgende:
PS3 versie installing vanaf 12.43u... Ben benieuwd hoelang het duurt. 8,4GB installeren in ieder geval.
als je hem kapot rijdt hoef je geen nieuwe te kopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:45 schreef Wootism het volgende:
[..]
Kan je shit verzekeren dan? Wat is daar het nut van?
Voor veel missies moet je overstappen in een andere auto.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:45 schreef Wootism het volgende:
[..]
Kan je shit verzekeren dan? Wat is daar het nut van?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:40 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Nooit meer zaken doen met post.nl. bah, blah.
Nieuwe doosjes ruiken is altijd weer een feest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:47 schreef FritsFlits het volgende:
Dat doosje met inhoud ruikt nieuw naar Playdo
haha, herkenbaarquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:48 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nieuwe doosjes ruiken is altijd weer een feest.
Hier zit een stuk schuim bij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:47 schreef FritsFlits het volgende:
Dat doosje met inhoud ruikt nieuw naar Playdo
In laatste GTA games moest je altijd tappen om echt te sprintenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:48 schreef GeorgeMichael het volgende:
Tof spel. Helaas wel TAP A TO SPRINT![]()
Achja het heeft ook wel wat. Werken om te sprinten. Maar liever niet
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:48 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nieuwe doosjes ruiken is altijd weer een feest.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In laatste GTA games moest je altijd tappen om echt te sprinten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |