natuurlijk is er geldquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:19 schreef Nober het volgende:
Bijna 8500mb laden, zit je alsnog te wachten terwijl je de map doorneemt. Ben wel benieuwd hoe je aan geld komt, of is dat er niet?
Hier baal ik ook oprecht van. Het rijden is erg kut.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Van wat ik zie, reageerd het besturen heel snel. Optrekken in 3 secondes op top speed, remmen is 1 seconde en je staat stil. Dat is echt jammer
53 euro bij intertoys incl atomic blimp (zit gewoon in de gesealde cd doos), dixons had 'm voor 50 euro maar die moest nog binnenkomen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Pre orders![]()
52euro bij BS incl atomic blimp. Nu nog even werken.
pre ordersquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Pre orders![]()
52euro bij BS incl atomic blimp. Nu nog even werken.
Ik heb hem nog niet. Krijg hem zo binnen, maar moet tot 18 werken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het rijden valt me tegen, de rest is echt heel baas. Zit regelmatig met een grote lach achter de ps3
Hoe vind jij em?
Achteraf, en vooral vanochtend dacht ik ook van waarom ben ik niet gewoon naar de winkel gegaan..quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Daarom bestel ik must-haves nooit, en ga ik in de winkel halen
Altijd op dag van release.
Weet je zeker dat je in het goede topic zit?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Van wat ik zie, reageerd het besturen heel snel. Optrekken in 3 secondes op top speed, remmen is 1 seconde en je staat stil. Dat is echt jammer
PS3 lijkt iets meer smooth rendering te hebben maar het is wel minimaalquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier de Digital Foundry vergelijking nog:
http://www.eurogamer.net/(...)heft-auto-5-face-off
Ja precies, verschillen zijn minimaal.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
PS3 lijkt iets meer smooth rendering te hebben maar het is wel minimaal
Zonde inderdaad, was daar al bang voor toen ik de trailers zag. Lijkt er dan op dat ze Saints Row een beetje achterna zijn gegaan, gewoon met 180 km/h een bocht van 90 graden kunnen nemenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Er zit een hele map bij en ik zal even zeggen wat er allemaal is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet. Krijg hem zo binnen, maar moet tot 18 werken.
quote:
Dan heb je geluk. Ik moet tot mijn 67e werkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet. Krijg hem zo binnen, maar moet tot 18 werken.
ps3 zeker?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:30 schreef Saind het volgende:
Ik word niet goed dat installeren duurt LANG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |