Ja toch.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:13 schreef johnnyblaze11 het volgende:
IMHO was met het rijden niks mis in 4 Dat slippen vond ik altijd vet
4 was op de xbox mooier vond ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens Digital Foundry is de ps3 versie net iets mooier maar is het verschil te verwaarlozen.
Heeft Rockstar goed gedaan.
Van wat ik zie, reageerd het besturen heel snel. Optrekken in 3 secondes op top speed, remmen is 1 seconde en je staat stil. Dat is echt jammerquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:15 schreef delano.888 het volgende:
Ik reed godverdomme beter in IV dan in V, de eerste rij missie heb ik de auto echt finaal gesloopt
Have fun alvastquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:16 schreef lord_bono het volgende:
Wehkamp/Selektvracht bestelling binnen!
Ik nog niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:16 schreef lord_bono het volgende:
Wehkamp/Selektvracht bestelling binnen!
Daarom bestel ik must-haves nooit, en ga ik in de winkel halenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:17 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Bedankt! En dat alle wachtenden hun bestelling maar snel mogen ontvangen
okquote:
natuurlijk is er geldquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:19 schreef Nober het volgende:
Bijna 8500mb laden, zit je alsnog te wachten terwijl je de map doorneemt. Ben wel benieuwd hoe je aan geld komt, of is dat er niet?
Hier baal ik ook oprecht van. Het rijden is erg kut.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Van wat ik zie, reageerd het besturen heel snel. Optrekken in 3 secondes op top speed, remmen is 1 seconde en je staat stil. Dat is echt jammer
53 euro bij intertoys incl atomic blimp (zit gewoon in de gesealde cd doos), dixons had 'm voor 50 euro maar die moest nog binnenkomen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Pre orders![]()
52euro bij BS incl atomic blimp. Nu nog even werken.
pre ordersquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Pre orders![]()
52euro bij BS incl atomic blimp. Nu nog even werken.
Ik heb hem nog niet. Krijg hem zo binnen, maar moet tot 18 werken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het rijden valt me tegen, de rest is echt heel baas. Zit regelmatig met een grote lach achter de ps3
Hoe vind jij em?
Achteraf, en vooral vanochtend dacht ik ook van waarom ben ik niet gewoon naar de winkel gegaan..quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Daarom bestel ik must-haves nooit, en ga ik in de winkel halen
Altijd op dag van release.
Weet je zeker dat je in het goede topic zit?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Van wat ik zie, reageerd het besturen heel snel. Optrekken in 3 secondes op top speed, remmen is 1 seconde en je staat stil. Dat is echt jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |