Ja, van de voorraad hier bij intertoys was maar een klein beetje besteld, de rest voor verkoop. Denk dat er op het display nog zeker 40 stondenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:10 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
toch raar dat er nog volop liggen in enkele Mediamarkt vestigingen terwijl de mensen die na 13 september bij MM gepre-ordered hebben nu te horen krijgen dat ze de game vermoedelijk pas over enkele weken krijgen
edit: toch niet zo raar eigenlijk, mediamarkt is een franchise. Dus webshop is een aparte vestiging.
nee nu nogsteeds, ik dacht echt dat ze het gingen aanpakkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:09 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Dat was toch alleen met 4 zo?
Beetje just cause2 of?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:11 schreef SoldMayor het volgende:
Het rijden is juist veel te makkelijk geworden. Je hebt 100000 keer meer grip dan in GTAIV.
alle eerste lading GTA V hebben de blimpquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Was ik al bang voor, maar ja, we zullen zien.
dacht dat alleen preorders de zeppelin kregen?
Ok thanksquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alle eerste lading GTA V hebben de blimp
Preorder cancelledquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee nu nogsteeds, ik dacht echt dat ze het gingen aanpakken
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar even wat huishoudelijke zaken verrichten tijdens de installatie. Lijkt eeuwig te duren
Mwa... just cause2 was heel arcade. GTAV zit er beetje tussen in dan.quote:
14.gifquote:
Nu al zeker 10 minuten, en is nu op 5210 van de 8486quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:13 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Godver, moet ik straks dus ook lang gaan wachten
Hoe lang wacht je al
IMHO was met het rijden niks mis in 4quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mwa... just cause2 was heel arcade. GTAV zit er beetje tussen in dan.
Ten opzichte van IV heb je veel meer grip. Maar eerlijk gezegd vond ik dat wel wat hebben, dat rijden in GTAIV.
Oh jezus dat valt reuze mee manquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:13 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nu al zeker 10 minuten, en is nu op 5210 van de 8486
Ik ook, maar daar was in het begin ook veel kritiek op.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mwa... just cause2 was heel arcade. GTAV zit er beetje tussen in dan.
Ten opzichte van IV heb je veel meer grip. Maar eerlijk gezegd vond ik dat wel wat hebben, dat rijden in GTAIV.
20 minuten minimaalquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:14 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Oh jezus dat valt reuze mee man
Ik dacht dat je al anderhalf uur zat te trippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |