quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:01 schreef Roces18 het volgende:
Je weet dat het urine is dat je zichtbaar maakt met uv
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:01 schreef Roces18 het volgende:
Je weet dat het urine is dat je zichtbaar maakt met uv
Bij de MM lag er nog een hele bak vol en dan stonden er ook nog in de schappen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:03 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dit wachten is echt ondraaglijk godverdomme. Laatste keer dat ik ooit een game via internet bestel met release
Heb al betaald en is onderwegquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:06 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[..]
Bij de MM lag er nog een hele bak vol en dan stonden er ook nog in de schappen.
Hier in wijchen ook nog volopquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:06 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[..]
Het rijden valt me tegen, de rest is echt heel baas. Zit regelmatig met een grote lach achter de ps3quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:03 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dit wachten is echt ondraaglijk godverdomme. Laatste keer dat ik ooit een game via internet bestel met release
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:59 schreef NaturalScience het volgende:
[..]Wat staat daar in het tweede plaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er zijn nog veel meer verborgen dingen op de kaart.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
Hoezo, te arcadeachtig?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het rijden valt me tegen, de rest is echt heel baas. Zit regelmatig met een grote lach achter de ps3
Hoe vind jij em?
t lijkt of je op een ijsbaan rijd, constantquote:
Daarom als ie vanavond niet in m`n brievenbus ligt scheur ik naar de Saturn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:06 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[..]
Dat was toch alleen met 4 zo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t lijkt of je op een ijsbaan rijd, constant
Was ik al bang voor, maar ja, we zullen zien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t lijkt of je op een ijsbaan rijd, constant
toch raar dat er nog volop liggen in enkele Mediamarkt vestigingen terwijl de mensen die na 13 september bij MM gepre-ordered hebben nu te horen krijgen dat ze de game vermoedelijk pas over enkele weken krijgenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:07 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hier in wijchen ook nog volop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |