Internet mobiel -> money en services -> bawsaq en lwf of iets in die zin.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hoe, waar, snelheid van prijs veranderingen, etc
Koop een iFruit 5 manquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:19 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb dan ook dat minderwaardige merk, Android..
gelukkig ook een marktleider, dat androidquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:19 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb dan ook dat minderwaardige merk, Android..
Vind ik echt een slecht iets van Rockstar.. hoe lang hebben ze de tijd gehad om dit spel en dergelijke te maken, en "coming soon" voor Android..echt BS.quote:
Goed dat je het zegt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:13 schreef Pakspul het volgende:
Heeft iemand al iets gedaan met het handelen van aandelen?
Wat een knaap zegquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Mijn postbode belde aan met de gewone versie van bol.com, hij wilde niet dat V beschadigd zou raken
9/10 cd's waren V![]()
Wat een fucking eindbaas
Ik ben daar niet goed in, maar heb het overleefd...quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel gehandicapt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep. Heel apartquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:23 schreef m0j0 het volgende:
flippin hell.. klopt dit?
Like we said, you can now download the new GTA V: iFruit companion app today, which has a 444MB file size. So if you have a monthly data limit on your iOS device then you had best wait until you are connected to Wi-Fi.
http://www.product-review(...)-delayed-on-android/
Code ligt hier naast me maar geen zin om te activerenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:24 schreef VomitusCocktus het volgende:
Heeft iemand al in die blimp gevlogen.. Ik kan me niet voorstellen dat dat erg boeiend is?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben daar niet goed in, maar heb het overleefd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom net bij Bart Smit Leeuwarden vandaan, hadden nog meer dan genoeg op voorraad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:25 schreef draadstalig het volgende:
Is ie nog op plaatsen te koop of ga ik dat niet meer halen? En online? Zie alleen maar uitverkocht
MM Leeuwarden ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:26 schreef iScream. het volgende:
[..]
Kom net bij Bart Smit Leeuwarden vandaan, hadden nog meer dan genoeg op voorraad.
Ík heb de code klaar liggen, maar dat komt denk ik na dat ik mij aan het verkeer heb gehoudenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:24 schreef VomitusCocktus het volgende:
Heeft iemand al in die blimp gevlogen.. Ik kan me niet voorstellen dat dat erg boeiend is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |