SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
was het niet 16 gig?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:18 schreef Gkhn het volgende:
Zeg ik heb zo'n 12gb PS3 model. Hoeveel geheugen heb ik nodig voor de installatie?![]()
![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Beter dan 1080?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:22 schreef _NZT_ het volgende:
Aan het installeren![]()
Settings maar alvast op 720p gezetMentionedDCMJ![]()
waarom 720quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:22 schreef _NZT_ het volgende:
Aan het installeren![]()
Settings maar alvast op 720p gezet?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Midnight release bij de GM bij mij was trouwens wel cool haha. Maat van me kroop meteen onder die poort door toen dat ding net open was, en had het 1e exemplaar van de winkel. Verkoper stond op de toonbank te filmen![]()
![]()
:/ 1080 kunnen ze gewoon aan tochquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game is ook gemaakt op 720, niet 1080...pop up edg blijken dan minder zijnquote:Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
ik keek gister een stukje van die gamekings special maar wat een gare bedoeling. Slechte presentators en het ging nergens over behalve alles spoileren voor iedereen. Dom gedoe na 5 minuten uitgezet.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Nachtlaunch was idd wel gekkenhuis. Was blij dat ik wat later was, was zo aan de beurt.There are only 151 Pokémon.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Game is ook gemaakt op 720, niet 1080...pop up edg blijken dan minder zijnSerieus!?
![]()
Had ik je ook wel kunnen vertellen. Heb het überhaupt niet aangezet, stelletje debielen daar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:24 schreef Roces18 het volgende:
ik keek gister een stukje van die gamekings special maar wat een gare bedoeling. Slechte presentators en het ging nergens over behalve alles spoileren voor iedereen. Dom gedoe na 5 minuten uitgezet.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Idem ditoquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:24 schreef Roces18 het volgende:
ik keek gister een stukje van die gamekings special maar wat een gare bedoeling. Slechte presentators en het ging nergens over behalve alles spoileren voor iedereen. Dom gedoe na 5 minuten uitgezet.MentionedDCMJ![]()
Ach, wat had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:24 schreef kaos- het volgende:
[..]
Had ik je ook wel kunnen vertellen. Heb het überhaupt niet aangezet, stelletje debielen daar.![]()
Compatible ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Achterop mijn doosje staat gewoon [HDTV 720p/1080i/1080p] hoorMentionedDCMJ![]()
Dit dus...je hebt 1080 p instelling op 360, maar geen een game op console is 1080pquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar bijna alle games zijn 720pIk smack meer chickies dan Regilio Tuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |