Ja top! Zo hoort het! Nu zit ik de aankomende 6 uur op m'n telefoon en de klok te kijkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bij de FRS in Assen waren ze een paar jaar geleden wel heel chill daarmee. Ik had Forza 4 gepreordered, maar mijn limited edition kwam een dag te laat aan. Ik heb toen een normale kopie uit de winkel meegekregen die ik de volgende dag heb teruggegeven nadat ik mijn Forza 4 LE kreeg.
Naaistreken zijn het.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja top! Zo hoort het! Nu zit ik de aankomende 6 uur op m'n telefoon en de klok te kijkenEn ik was zo blij met m'n vrije dag
En hoe moet ik iets inleveren wat ik nog niet heb?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:50 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ook prima toch? Haal je daarmee je GTA.
Lotgenootquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waar ik mee in mijn maag zit is dat je de play disc blijkbaar niet moet installeren. Mijn Xbox hapert en klinkt als een straaljager als hij games vanaf de disc moet lezen. Dit gaat afbreuk doen aan mijn spelbeleving.
Ik voel je pijn broeder!quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:51 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik was in jouw geval precies hetzelfde van plan. Gewoon één uit de winkel meenemen en dan mijn pre-order de verkoop ingooien. Maar dat kan dus niet![]()
![]()
![]()
quote:Beste Niels,
Helaas moet ik u mededelen dat de aflevering van uw bestelling vertraging heeft opgelopen en niet op de afgesproken datum zal worden geleverd. Inmiddels is een brief aan u verzonden. Ik wil u vragen deze brief af te wachten.
Onze excuses voor het eventueel ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice.
Externe harde schijf die niet van xbox is, kan je prima gebruiken voor savegames ed. Nooit een game op installeren, merk je echt direct.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Lotgenoot![]()
Ik heb ook een oude xbox (game niet veel dus nog nooit RrD hahaha) maar ik weet dus ook niet wat ik hiermee moet. Ik zat te twijfelen om hem op een externe schijf te installeren, maar die is wel niet van microsoft/xbox dus...
post mannetje is er mee vandoor gegaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:54 schreef kawa4 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat is dit, terwijl er vanmorgen nog stond, dat ie verzonden was![]()
I swear to God I just want to slit my wrists and end this bullshitquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Lotgenoot![]()
Ik heb ook een oude xbox (game niet veel dus nog nooit RrD hahaha) maar ik weet dus ook niet wat ik hiermee moet. Ik zat te twijfelen om hem op een externe schijf te installeren, maar die is wel niet van microsoft/xbox dus...
wehkamp?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:54 schreef kawa4 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik snap niet waarom microsoft zelfs usb extensies wil uitmelken...quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:54 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Externe harde schijf die niet van xbox is, kan je prima gebruiken voor savegames ed. Nooit een game op installeren, merk je echt direct.
Welke websop dan?!quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:54 schreef kawa4 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn PS3 tegenwoordig in een andere kamer staan. Precies om dit geneuzel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waar ik mee in mijn maag zit is dat je de play disc blijkbaar niet moet installeren. Mijn Xbox hapert en klinkt als een straaljager als hij games vanaf de disc moet lezen. Dit gaat afbreuk doen aan mijn spelbeleving.
cholera wehkamp echt zon postorder bedrijf, cancel die shit en ga naar de winkel straksquote:
Jup, alleen heerschappij haha.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom microsoft zelfs usb extensies wil uitmelken...
15 meter hdmi kabel?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb mijn PS3 tegenwoordig in een andere kamer staan. Precies om dit geneuzel.
zometeen maar eensch bellen,quote:Datum van bericht Bericht
2013-09-17 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-09-17 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
2013-09-17 * Aflevering met handtekening en niet bij buren
ga ff naar waddinxveen, hebben ze nog voorraadquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:57 schreef Black-Hole het volgende:
Stad ingeweest (Gouda) en bij Bart Smit was alles al uitverkocht. Intertoys had nog wel wat voorraad maar verwacht alles voor het einde van de middag verkocht te hebben. Bizar.
Nu eerst maar wat werken en dan vanavond onderuit op de bank. Handen jeuken![]()
bel je selektvracht op en haal het op(doe ik ook altijd met selektvrachtquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:00 schreef kawa4 het volgende:
op mijn Wehkamp.nl
geeft hij onderstaand aan
[..]
zometeen maar eensch bellen,
als hij vandaag nog binnen komt dan is het goed, en andere cancel ik hem en ga hem wel in de stad halen
Mag ik bij je langskomen?quote:
ghetto doet die altijd als laatstequote:Op dinsdag 17 september 2013 10:04 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik sla die postnl dude op zijn gezicht zo dadelijk, waarom komt hij niet als eerste door deze straat?
Knife launcherquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:06 schreef wuuht het volgende:
http://store.steampowered.com/app/247295/
Stopt die vent je spel door de bus krijgt ie een paar klappenquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:04 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik sla die postnl dude op zijn gezicht zo dadelijk, waarom komt hij niet als eerste door deze straat?
Moet ie maar de GTA pakketjes filteren en die als eerste afleveren hequote:Op dinsdag 17 september 2013 10:08 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Stopt die vent je spel door de bus krijgt ie een paar klappen
Een "GAT V PACK" ?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:06 schreef wuuht het volgende:
http://store.steampowered.com/app/247295/
Waarom wordt het beeld grijs als je iemand doodschiet? Is dat standaard of alleen met headshots?quote:Op dinsdag 17 september 2013 03:16 schreef SoldMayor het volgende:
Alleen nog maar beetje aan het kloten.![]()
Atomic blimp zat al standaard bij de eerste batch.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:12 schreef _NZT_ het volgende:
Heb umwaren nog 4 stuks in losse verkoop...maar wel atomic blimp en niet gepreorderd
App?????quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:17 schreef m0j0 het volgende:
Iemand bezig geweest met de App?.
Zelf heb ik een android telefoon dus moet nog even wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |