Die kan er he-le-maal niets van.quote:
Topshow.quote:Vanaf 22.00 uur op 3FM hoor je live de Award-show vanuit de Melkweg met heel veel liveoptredens van genomineerden, interviews met de jury en ga zo maar door! Sowieso komen Mister and Mississippi, Great Minds, Pien Feith en Applescal optreden. Maar even ter herinnering alle genomineerden op een rijtje:
Applescal - Dreaming In Key (Eigen Beheer/Atomnation)
The Child Of Lov The Child Of Lov (V2/Domino)
Daily Bread - Iterum (Excelsior)
Great Minds - Great Minds (Top Notch)
Jacco Gardner - Cabinet Of Curiosities (Excelsior/Trouble In Mind)
Legowelt - The Paranormal Soul (Clone)
Mister And Mississippi - Mister And Mississippi (V2)
Mozes & The Firstborn - Mozes & The Firstborn (Top Notch)
The Opposites - Slapeloze Nachten (Top Notch)
Pien Feith - Tough Love (V2)
Tessa Rose Jackson - Songs From The Sandbox (Monocle)
traumahelikopter - traumahelikopter (Excelsior)
De winnaar wordt gekozen door een twaalfkoppige jury bestaande uit vier deskundigen uit de muziekwereld, vier Nederlandse popmuzikanten en vier publieksjuryleden.
Net in de auto maar Mark Labrand aangezet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, de 3voor12 Awards-show.
[..]
Topshow.
Mark Labrandquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Net in de auto maar Mark Labrand aangezet.
Wie geeft er nou 1 neuk om dat soort awards.
Prima award hoor. Is gewoon goed voor de NL alternatieve muziek.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Net in de auto maar Mark Labrand aangezet.
Wie geeft er nou 1 neuk om dat soort awards.
Godkolere.
Tja, stukje alternatieve muziek hè?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
alles beter dan die 3fm 3voor12 inteelt awards
Ah, jij hebt liever een mongolisch muziekklimaat? Je stemt ook Wilders zeker?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
alles beter dan die 3fm 3voor12 inteelt awards
Jij zit toch ook bij 3voor12 Mexicano?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, jij hebt liever een mongolisch muziekklimaat? Je stemt ook Wilders zeker?
Ik heb wel eens wat voor 3voor12 geschreven.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jij zit toch ook bij 3voor12 Mexicano?
Aha. Wel eens? Want ik ken je UI van Twitter.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat voor 3voor12 geschreven.
Meer niet.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Aha. Wel eens? Want ik ken je UI van Twitter.
Ik ben Atze de Vrieze niet hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Aha. Wel eens? Want ik ken je UI van Twitter.
Godverdomme hele illusie naar de klotequote:Op dinsdag 17 september 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben Atze de Vrieze niet hoor![]()
Ben jij wel eens te gast geweest bij Zomergasten eigenlijk?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Godverdomme hele illusie naar de klote
Zou me wel een topbaan lijken trouwens, wat Atze doet. En dan zou het me niet boeien dat een paar fokkertjes op me kankeren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Godverdomme hele illusie naar de klote
Ik dacht al van niet, maar nuweet ik het zeker van niet.
Nee, maar ik heb een screenshot van Hans Teeuwen die hij zelf nooit aan zou nemen. Mexicanobakker heeft een persoonlijke profielfoto van Atzegod als UI.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, jij hebt liever een mongolisch muziekklimaat? Je stemt ook Wilders zeker?
Ga dan maar lekker naar Amerikaanse poedelrock en Rowwen Heze luisterenquote:
Je dacht dus serieus dat Mexicanobakker Atze was?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
Ik zoek een hoekje op om me te gaan schamen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x oneindig
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je dacht dus serieus dat Mexicanobakker Atze was?
roosmarijn is kut ja, daarom zeg ik ook demise van 3voor12quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
kusjekroel mex
ik vind 3v12 ala roosmarijn sowieso al niet te hachelen.
Corton![]()
Ja dat bedoel ik, Serious Talentquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
gbttz is geniaal
met hun nieuwe 80s sound
© Paul Rabbbering
Nee, maar die illusie houd je toch, tegen beter weten in. Bij Mortaxx en Drebin heb je dat niet, want 1) de personen in de UI zouden de UI's zelf nooit aannemen, 2) De personen in de UI's zouden nooit mee praten met het onderwerp waar de UI-drager zich meebezig houd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je dacht dus serieus dat Mexicanobakker Atze was?
haha zak tabak dat je me er bentquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, maar die illusie houd je toch, tegen beter weten in. Bij Mortaxx en Drebin heb je dat niet, want 1) de personen in de UI zouden de UI's zelf nooit aannemen, 2) De personen in de UI's zouden nooit mee praten met het onderwerp waar de UI-drager zich meebezig houd.
Aangezien Mexicanobakker dus een 'casual-foto' van Atze had en zich in het 3FM topic begaf, was er ergens een kans. Geloven deed ik het niet, maar de illusie die houdt je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |