Ik maak niet graag uilen boos, voor je het weet eindig ik als braakbalquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die vindt het nummer ook ruk, te zien aan zijn gezichtuitdrukking.
[ afbeelding ]
Alweer de Rolling Stones?quote:
Nee Nielson en zijn chickie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alweer de Rolling Stones?
Goh.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee Nielson en zijn chickie.
Ashley Monroequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zangeresje op Bruises kan wel aardig zingen merk ik trouwens.
Is dat een topshow?quote:
Nee het is geweldigquote:
Ahsley Monroe is idd een hele goede zangeresquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zangeresje op Bruises kan wel aardig zingen merk ik trouwens.
Kijk wat er morgen in de Lunchboxen staat!quote:
quote:Lunchbox 1
Glory Days - Bruce Springsteen
Homecoming - Kanye West / Chris Martin
Lunchbox 2
She Sells Sanctuary - Cult
Lose Yourself To Dance - Daft Punk / Pharrell Williams
Weer de beste en de kutplaat samenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kijk wat er morgen in de Lunchboxen staat!
[..]
Wil je pino en muis niet in een woord noemen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pienjow zou nu een stijven pinomuis krijgen als ie naar Sky zou luisteren.
Ik vind homecoming dan wel weer een erg goede plaat, ondanks Chrisquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kijk wat er morgen in de Lunchboxen staat!
[..]
quote:
Genoeg credit voor The The.quote:
Wil je dat ik eerlijk ben?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
ZOU JE ZEGGEN DAT IK EEN KLOOTZAK BEN!1!![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk om Limburgers met een zielig verhaal serieus te nemenDat accent klinkt gewoon zo stompzinnig.
Ik denk altijd; leer eens normaal praten, man!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk om Limburgers met een zielig verhaal serieus te nemenDat accent klinkt gewoon zo stompzinnig.
RIP de toiletpot.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb zojuist een topshow in het toilet achtergelaten
Sorry.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pienjow, vervuil die arme treinfappers hun topic niet.
@:quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, rolfje komt ook even langsgerold. Die neust ook de hele dag in MyAT.
Wat een kutband is dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |