Ok, ik heb geen bonnetje want ik heb geen betaling gedaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:11 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
[..]
Als je ge-preorderd hebt zouden ze een SMS sturen wanneer je 'm kan ophalen. Staat ook op 't bonnetje, onder je puntensaldo.
Maar GM Utrecht hiero
Nu nog een rij?quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:16 schreef delano.888 het volgende:
Goed, ik ben weer wakker. Ietsje te vroeg. Ga ook nu niet in de rij staan voor GM. Dus ga maar ff rustig ontbijten enz nu.
Nee bij opening staat overal WEER een rij.quote:
Haha goed verhaal man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:24 schreef delano.888 het volgende:
Haha op FB heb ik een GM manager en die post gewoon foto's van de gigantische rij terwijl hij zelf om half 12 ofzo pas binnenkwam, DOOR de rij heen dus![]()
Mensen moeten niet zeiken. Is hardware van 8 jaar terug.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:27 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Kartelranden? Wat is deze? Nog niemand over gehoord. Echt zo storend?
Wat dacht je dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:27 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Kartelranden? Wat is deze? Nog niemand over gehoord. Echt zo storend?
Ook mijn gedachte.. Je tv op movie stand zetten helpt al een hoop.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:28 schreef kaos- het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zeiken. Is hardware van 8 jaar terug.
woon je op fokking Terschelling of zo Gquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:37 schreef kawa4 het volgende:
bij mij wordt hij vanavond tussen 18:00 en 21:00
afgeleverd, zal wel weer een latertje worden vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |