SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Repostquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:59 schreef wonton het volgende:
3 kanjer kwartier in de rij gestaan. Was mn eerste nachtopening en ook gelijk mn laatste
[ afbeelding ]
Nu nog ff snel 2 uurtjes spelen en pitten
Om deze heb ik net serieus tranen zitten lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rotterdam.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Om deze heb ik net serieus tranen zitten lachen.![]()
Zhano is getuige.
Wakker gelachen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik moet de kleine gaan troosten! truste!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik moet de kleine gaan troosten! truste!
Ik ben benieuwd of ik het met mijn disc kan..quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:14 schreef Maver24 het volgende:
ik blijf nog even wakker totdat de daily gifts uitkomen. Ik ben trouwens benieuwd of we fifa points kunnen kopen in de early release, vorig jaar was het niet zo
wanneer krijg jij je disc dan ?quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:16 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik het met mijn disc kan..
Ik ga passen. Morgen werkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:10 schreef wonton het volgende:
tobi je moet van crookk komen op de xbox
een week eerder dan de rest. hoe doe je dat danquote:
Ik zal het nogmaals even uitleggen, heb dan een perstoernooi bij EAquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
een week eerder dan de rest. hoe doe je dat dan
ooooowquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:35 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik zal het nogmaals even uitleggen, heb dan een perstoernooi bij EA
Site, ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ooooow![]()
werk je bij een gamesblad ofzo dat je bent uitgenodigd
zou wel cool zijn als je de game ook meekrijgt, dan heb je dus serieus een week voorsprong op de rest mits je pakjes gaat halen met fifa pointsquote:
Was bij FIFA 13 wel zo, waarschijnlijk nu weer en zal ook teleurgesteld zijn als het niet zo isquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zou wel cool zijn als je de game ook meekrijgt, dan heb je dus serieus een week voorsprong op de rest mits je pakjes gaat halen met fifa points
dit dus.... en ook nog eens geen kut verkocht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goedemorgen....kutnacht gehad
En 500 coins en een bronze gift pack helpt dan niet bepaald
quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik moet mezelf echt nog aanleren om op die chemistry styles te gaan letten. Zit nu nog niet echt in het systeem, zeg maar...
quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:31 schreef Zhano het volgende:
Hele achterkant van de Metro is een GTA ad. Je kunt er gewoon niet omheen
Die van mij is ook verstuurd, dus als ik thuis kom lekker gamenVoor de mensen die m al hebben: niet spoileren in dit topic plz..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY COUSIN LET'S GO BOWLINGFeyenoord Rotterdam
Op PS3 staan er zelfs een aantal op voor 200 BIN. En toch vermoed ik dat ze weer duur gaan worden, omdat die kit het meest lijkt op die van Brazilie...quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:35 schreef DuTank het volgende:
Gaat de Estoril kit nog duurder worden na de release?
Ik heb er nu een paar voor gemiddeld 700 coins, maar er staan er genoeg voor 950 op, dat is niet echt de moeite waard
fuck jou, ik zocht net nog naar hemquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen trouwens!
Hij stond al bij 58m en 35s toen ik hem kocht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
fuck jou, ik zocht net nog naar hem
Ik kan toch niks vindenquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij stond al bij 58m en 35s toen ik hem kocht.
Ok, nu ga ik naar Grunn. Jullie mogen nu deals oprapen
dat probleem heb ik ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan toch niks vindenbegrijp geen kut van wat jullie allemaal doen. Daarnaast is mijn kapitaal drie keer niks.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:45 schreef Lindgren. het volgende:
8:30Prima tijd om je buren wakker te blazen met wat hardrock.
goedemorgen
Ik werd wakker met On Top of the World, not bad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:45 schreef Lindgren. het volgende:
goedemorgen
Was jij de blazer of de geblazene?quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:45 schreef Lindgren. het volgende:
goedemorgen
De geblazene. Ik hou helemaal niet van hardrock.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was jij de blazer of de geblazene?
Ja, maar misschien komt dat ook omdat Tilburg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:05 schreef Fuszy het volgende:
holy shit mafkezen. Bij de nachtopening in de saturn Tilburg is een man bijna overlopen. Rolluikje kapot door geduw en complete chaos
quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar misschien komt dat ook omdat Stilburg.
Daar heb je wel een heel sterk puntquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar misschien komt dat ook omdat Tilburg.
Is goed! Thanks.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij stond al bij 58m en 35s toen ik hem kocht.
Ok, nu ga ik naar Grunn. Jullie mogen nu deals oprapen
Damnquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is goed! Thanks.
[ afbeelding ]
Laagste bin 17k.
Bij de MM is hij 47quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:12 schreef pascal08 het volgende:
Ik kom ff met de deur in huis vallen, maar is er iemand geïnteresseerd in GTA V voor ¤52?
en dat terwijl je de hele tijd zielig doet dat het allemaal kut gaat of je niks hebtquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:08 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
+ 2,6k op mijn andere account en Eder Luis die ik aan het verkopen ben.
+ Boetius en Vilhena.
Toch wel richting 20k dan als ik alles verkocht heb denk ik. En nog wat geïnvesteerd in non-shiney spelers die me wel wat waard leken.
nicequote:Op dinsdag 17 september 2013 09:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is goed! Thanks.
[ afbeelding ]
Laagste bin 17k.
Nee dat ik niet kan tradenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en dat terwijl je de hele tijd zielig doet dat je niks hebtaha
[..]
nice
Dafuq.. ik heb ook een redelijk begin gemaakt vandaag met al 2 deals. Het is 's morgens wel een stuk rustigerquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is goed! Thanks.
[ afbeelding ]
Laagste bin 17k.
ja ik stop er ook geen tijd in maar zelfs met onze beide argumenten is het niet eens moeilijk om het een beetje op te bouwenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee dat ik niet kan traden
Bijna alles komt uit mijn starter packs en daily gifts
Mij lukt ook niks met traden. Ik wacht maar mooi tot de release en dan verkoop ik m'n chielliniquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik stop er ook geen tijd in maar zelfs met onze beide argumenten is het niet eens moeilijk om het een beetje op te bouwen
hier twijfel, of sakho nu verkopen of bij de release.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Mij lukt ook niks met traden. Ik wacht maar mooi tot de release en dan verkoop ik m'n chiellini
Ik vraag me alleen af hoe mensen al die deals vinden, want de concurrentie is moordend op gebied van traden. Als je een leuke open bid ziet dan gaat die al snel voor meer weg dan wat hij normaal kost. De goedkopere bins kan ik serieus niet vinden dus ik zal wel iets fout doen. Terwijl andere hier constant met dikke profits aankomen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik stop er ook geen tijd in maar zelfs met onze beide argumenten is het niet eens moeilijk om het een beetje op te bouwen
Ja, dit is wel een mooie. Wat denk jij? Zal hij bij de release nog duurder worden?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dafuq.. ik heb ook een redelijk begin gemaakt vandaag met al 2 deals. Het is 's morgens wel een stuk rustiger
pace dus jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een mooie. Wat denk jij? Zal hij bij de release nog duurder worden?
Dat 59th minute rondhangen maakt het sowieso 1000x makkelijker. Gebruik ik zelf niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe mensen al die deals vinden, want de concurrentie is moordend op gebied van traden. Als je een leuke open bid ziet dan gaat die al snel voor meer weg dan wat hij normaal kost. De goedkopere bins kan ik serieus niet vinden dus ik zal wel iets fout doen. Terwijl andere hier constant met dikke profits aankomen.
Zoals die van zonet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat 59th minute rondhangen maakt het sowieso 1000x makkelijker. Gebruik ik zelf niet.
Dus dan moet je lage buy nows vooral geluk hebben dat je ophet juiste moment kijkt. En hoe meer tijd je stopt in bepaalde spelers zoeken hoe meer kans daarop..
merk zelf dat ik ook alleen maar een aantal competities bekijk. helpt het zoekgebied ook wel lekker verkleinenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoals die van zonet.Gisteren echt uren voor niks zitten kijken en nu binnen 3 minuten raak.
Die non-rares worden nog wel duurder.. in de BPL zijn er maar weinig non-rare CBs met 70+ pace. Aké aka Gullit gaat wel voor 2k ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pace dus ja![]()
iemand die weet of je al ergens de cardweights kan zien? valt me op dat redelijk snelle CB's non rare nog steeds best goedkoop zijn, zelfs in de BPL
quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:24 schreef poker4lifee het volgende:
niet naar de propedeuse uitreiking gaan vrijdag omdat GTA.
mooie reden om niet te gaan
En dan kom je tijdens dat zoeken steeds natuurlijk weer genoeg openbids tegen waarvan een deel ookw eer voor (redelijk) wat onder de prijs weggaatquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoals die van zonet.Gisteren echt uren voor niks zitten kijken en nu binnen 3 minuten raak.
ja die club knop hoeft niet altijd op feyenoord te staan hequote:Op dinsdag 17 september 2013 09:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik zal wel naar het verkeerde zoeken dan
Ik moet maandag met mijn zus mee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:24 schreef poker4lifee het volgende:
niet naar de propedeuse uitreiking gaan vrijdag omdat GTA.
mooie reden om niet te gaan
quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja die club knop hoeft niet altijd op feyenoord te staan he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Thx. Meteen even downloaden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Rainbow Six Vegas is gratis bij Gold nu trouwens
Swindonquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:42 schreef FCsuarez het volgende:
welk club heeft ook alweer dat FIFA14 shirt ?
Swindon ook hoor...quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit jaar niet meer, nu is het Wycombe. Heeft iemand de Pepsi kits al gevonden?
was jij dat met de ruiter, ik was net te laatquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch een paar deals vanmorgen:
[ afbeelding ]
Als ie met de reguliere post mee komt, dan beginnen ze pas vanaf 10 uur ofzo. En afhankelijk van de ligging van jouw straat in de wijk, kan het tot een uur of 15.00 wel duren. Als jouw postbode tenminste op tijd begintquote:
Millonarios FC.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit jaar niet meer, nu is het Wycombe. Heeft iemand de Pepsi kits al gevonden?
Bij mij komt de postbode altijd erg laat, gelukkig heb ik nu nog geen tijd voor gtaquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ie met de reguliere post mee komt, dan beginnen ze pas vanaf 10 uur ofzo. En afhankelijk van de ligging van jouw straat in de wijk, kan het tot een uur of 15.00 wel duren. Als jouw postbode tenminste op tijd begint
Dan zit je aan het einde van de wijk, logisch natuurlijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij mij komt de postbode altijd erg laat, gelukkig heb ik nu nog geen tijd voor gta
De tassen met post gaan altijd van het centrale magazijn naar een garagebox 10 meter naast mijn huis. Dus wat dat betreft lig ik wel centraal. Verwacht het nog wel in de ochtend, maar het duurt lang. Normaal als ik thuis ben dan lig ik nog te slapen. Nu was ik om 7 uur al wakker omdat ik me ziek moest meldenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ie met de reguliere post mee komt, dan beginnen ze pas vanaf 10 uur ofzo. En afhankelijk van de ligging van jouw straat in de wijk, kan het tot een uur of 15.00 wel duren. Als jouw postbode tenminste op tijd begint
Yarrrr. Nu maar hopen dat hij het in het goede postvakje doet. Die postbodes hier zijn vaak of lui of retarded.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan zit je aan het einde van de wijk, logisch natuurlijk
quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De tassen met post gaan altijd van het centrale magazijn naar een garagebox 10 meter naast mijn huis. Dus wat dat betreft lig ik wel centraal. Verwacht het nog wel in de ochtend, maar het duurt lang. Normaal als ik thuis ben dan lig ik nog te slapen. Nu was ik om 7 uur al wakker omdat ik me ziek moest melden
Doe ik alleen maar met Fifa (13). Ook maar 1x gedaan volgens mijquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Nice. Niet weer verkopen hè.
Ik ga m'n trein pakken, tsjuus.
Dan heb je 'm over een uurtje vast welquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De tassen met post gaan altijd van het centrale magazijn naar een garagebox 10 meter naast mijn huis. Dus wat dat betreft lig ik wel centraal. Verwacht het nog wel in de ochtend, maar het duurt lang. Normaal als ik thuis ben dan lig ik nog te slapen. Nu was ik om 7 uur al wakker omdat ik me ziek moest melden
Ze hebben er wel echt konko weer op om al die pre-orders te bezorgenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan heb je 'm over een uurtje vast wel
Kan je er wel mee online ?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
Gta V voor xbox binnen
Ook nog voor niks
Ja heb hem net in de winkel gehaald.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja heb hem net in de winkel gehaald.
Had alleen het geluk dat de eigenaar er zelf was, en laat dat net een goede vriend van mijn vader zijn.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja heb hem net in de winkel gehaald.
Had alleen het geluk dat de eigenaar er zelf was, en laat dat net een goede vriend van mijn vader zijn.
Je moet ook gewoon niet in dat topic komenquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:09 schreef wonton het volgende:
Jammer dat er zo'n kanjer sukkel gisteravond doodleuk een spoiler neer pleurde in het GTA topic.
Ik wou weten of er nog een patch kwam zodat de xbox het 2e cd zonder problemen kan afspelen op de HDD.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon niet in dat topic komen
Waarom?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:13 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik wou weten of er nog een patch kwam zodat de xbox het 2e cd zonder problemen kan afspelen op de HDD.
Ik erger me aan als ik spellen speel die niet op de HDD staan.
Ik moet volgende week voor 200 man een presentatie geven, zonder dat ik het wist ervoor opgegevenquote:
ik kan het ook niet helpen johquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:16 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hier nu nog bang voor zijn
Kom op joh, je kan het!
1e install, 2e om te spelen. Maar volgens R* moet je de 2e niet installeren omdat het niet vloeiend zou lopen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is de 2de cd om te spelen? of de eerste?
SPOILER!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:20 schreef wonton het volgende:
[..]
1e install, 2e om te spelen. Maar volgens R* moet je de 2e niet installeren omdat het niet vloeiend zou lopen.
Dus je kunt hem nog niet vanaf je hdd spelen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:20 schreef wonton het volgende:
[..]
1e install, 2e om te spelen. Maar volgens R* moet je de 2e niet installeren omdat het niet vloeiend zou lopen.
kloptquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dus je kunt hem nog niet vanaf je hdd spelen?
Ik vraag me af hoeveel exemplaren er weren verkocht na de nachtopening.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:26 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die zich zorgen maken. Dit is de MM in Eindhoven.
Heel erg veel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:30 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel exemplaren er weren verkocht na de nachtopening.
Best zielig eigenlijk wat een spel met mensen doetquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heel erg veel.
Blijkbaar waren er 600 verkocht in de saturn amersfoort en in andere steden stond bijna overal wel een gigantische rij. Verwacht wel een paar honderd man bij elke winkel gemiddeld.
Zelfs in de dorpen stonden er minimaal 100 bij de Bart Smit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heel erg veel.
Blijkbaar waren er 600 verkocht in de saturn amersfoort en in andere steden stond bijna overal wel een gigantische rij. Verwacht wel een paar honderd man bij elke winkel gemiddeld.
Hahaha dan zit je daar met je chagrijnige kop.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:38 schreef Maver24 het volgende:
mijn GTA komt pas vanmiddag aan tussen half5 en half7, kut is dat ik naar een verjaardag moet en ben dus niet thuis, das dus gewoon klote
zoietsquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:39 schreef wonton het volgende:
[..]
Hahaha dan zit je daar met je chagrijnige kop.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:38 schreef Fuszy het volgende:
De verkoop van het kapotschietcomputerspel Grand Theft Auto V heeft gisteren in Amsterdam en Tilburg geleid tot Liberty City-achtige taferelen.
De verkoop van het spel begon vannacht om twaalf uur.
Op het Buikslotermeerplein in Amsterdam Noord leidde de start tot een niet te controleren chaos. Medewerkers van de winkel gooiden exemplaren van het criminele spel in de wilde massa computernerds om te redden wat er te redden viel, zo weet AT5.
"In eerste instantie stond iedereen nog netjes in de rij, maar om kwart voor twaalf stormden iedereen opeens naar de deur", aldus een overlevende getuige tegen AT5. "Nadat deze was geopend, rende iedereen als wilden naar binnen. Dit leverde best beangstigende momenten op. Er was verdrukking bij de ingang en een vader tilde uit paniek zijn zoon in de lucht."
![]()
![]()
![]()
wtf
Was toch altijd al? Nu zit er iig nog een knopquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:51 schreef FCsuarez het volgende:
wtf, moet je tegenwoordig alle verkochten items in de web-app handmatig verwijderen
nu moet je aanklikken en nog op verwijderen klikken voorheen was refreshen genoeg,quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:58 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Was toch altijd al? Nu zit er iig nog een knop
Zo'n goed nummer is datquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:13 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze temperaturen zeker van toepassing
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef DutchSL het volgende:
Zullen ze in het GTA5 topic ook massaal over Fifa gaan praten als die uit is?
Janmaat voor 200c BIN, dat wordt weer lekker geld verdienen aan Feyenoorders
Potsie heeft weer grote plannenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand die wat coins over heeft en interesse heeft in een kleine investering (PS3)? DM...
Ik heb maar 2,6k dus aan mij zal je niet zoveel hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een kleine investering...geen grote plannen dus
Veel meer hebben we niet nodig, maar dan kun je misschien komende dagen niksquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb maar 2,6k dus aan mij zal je niet zoveel hebben
Heb verder nog wel wat dingen om te verkopen op een ander account. Dus ik vind het prima.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Veel meer hebben we niet nodig, maar dan kun je misschien komende dagen niks
Ik meng me dit keer er maar niet bijquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een kleine investering...geen grote plannen dus
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik meng me dit keer er maar niet bij
We weten hoe dat afliep..
we moeten eigenlijk iets groters zoekenquote:
Coins hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
we moeten eigenlijk iets groters zoeken
Ik denk dat het gewoon gaat doorstijgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:43 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik zou wel vandaag je spelers kopen.. gisteren zijn de spelers 'toch wel' gestegen Chiellini was aan het begin van de dag 18k en later 24K
ik heb niet genoeg coins om spelers te kopen, heb maar 20kquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:43 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik zou wel vandaag je spelers kopen.. gisteren zijn de spelers 'toch wel' gestegen Chiellini was aan het begin van de dag 18k en later 24K
Yup...met economische wetmatigheden kom je best een eind in het spelquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:50 schreef DutchSL het volgende:
Meer geld "bijdrukken" > inflatie
Het lijkt wel een echte economie![]()
Die daily gifts geeft EA ook niet omdat ze zo aardig zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:51 schreef v0lt026 het volgende:
Aanbod zal wel niet veel toenemen omdat niemand nog pakjes koopt?
Maarja, dat schiet ook niet echt op met die paar spelertjesquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die daily gifts geeft EA ook niet omdat ze zo aardig zijn
Enige jammere is dat je direct zit met een begrotingstekort van tot en met, en daarmee Europa uitgebonjourd wordtquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:54 schreef DutchSL het volgende:
Wel een idee voor een politiek programma, de BTW naar 5% en iedereen dagelijks cadeautjes geven om de economie te stimuleren.
Stem FUT.
Gewoon een IF Churandy Martina uitbrengen, met zoveel pace gaat die veel geld opleveren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Enige jammere is dat je direct zit met een begrotingstekort van tot en met, en daarmee Europa uitgebonjourd wordt
Dus gewoon vragen of je die IF Churandy mag lenen van ze?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon een IF Churandy Martina uitbrengen, met zoveel pace gaat die veel geld opleveren.
En natuurlijk de Chinezen/Russen/Arabieren scammen, zat geld.
en waar speelt deze knakker ?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
PF op Antonini incoming. Alle BIN's zijn binnen nu en 10 minuten geleden opgekocht, zelfs 600 coins boven de marktwaarde
LB van Genoa. Niet geheel toevallig een van de weinige acceptabele LB's (silver) in de Serie A...quote:
Aww yeah Far Cry 3 lijkt me vetquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:24 schreef poker4lifee het volgende:
Entering PS Plus:
25th September: Far Cry 3
25th September: Giana Sisters: Twisted Dreams
25th September: Dragons Dogma: Dark Arisen
25th September: Street Fighter X Tekken
25th September: Touch My Katamari
En nu staan ze er allemaal weer op, voor 1300/1400. Niet echt een stevige PFquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LB van Genoa. Niet geheel toevallig een van de weinige acceptabele LB's (silver) in de Serie A...
Die gast van Hellas ja. Maar die is maar 67 rated, en inderdaad geen echte verdedigerquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:10 schreef DutchSL het volgende:
De duurste Serie A LB is dan nog die Braziliaan met veel pace die eigenlijk linksbuiten is en niet kan verdedigen
SFXTquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Aww yeah Far Cry 3 lijkt me vet
Ik ben net terug van de MediaMarkt op Bijlmer ArenA. Geweldig om te zien, best wel druk binnen en heel veel kerels die rechtstreeks naar de games-afdeling liepen, GTA5 pakte en weer richting kassa liepen (net als mijn broertje en ik). Vervolgens bij de kassa alleen maar gasten zien staan met GTA5 in hun handenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:26 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik heb m net gehaald bij BartSmit. Ik moet alleen nog werken
Valt wel veel van de vrachtwagen af de laatste tijd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:44 schreef Ozz-03 het volgende:
Als het goed is heb ik FIFA14 donderdag al.
Lucky bastard! Dat is morgen al.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:44 schreef Ozz-03 het volgende:
Woon je toevallig naast een snelweg ?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:44 schreef Ozz-03 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Woon je toevallig naast een snelweg ?
overmorgenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Lucky bastard! Dat is morgen al.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:44 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik mis Aguero en Messi.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:00 schreef Stefcke het volgende:
Teampje voor 't begin..
Wat vinden jullie ervan? Nog goeie verbeteringen?
[ afbeelding ]
Ja, zet de webapp op Engels.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:00 schreef Stefcke het volgende:
Teampje voor 't begin..
[ afbeelding ]
Geen Riquelme in een Argentijns teamquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:00 schreef Stefcke het volgende:
Teampje voor 't begin..
[ afbeelding ]
Sinds FUT14quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:04 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die uberhaupt in het NL?
ik ben al 2 uur bezig zonder een deal. echt vermoeiend gewoonquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Internet kapot? Ik ben nu op school op zoek naar deals en tot nu toe heb ik 1 gevonden: een Kim Kwang Suk voor 650c.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:24 schreef wonton het volgende:
Jammer dat auto's nog steeds verdwijnen.
Het is echt schrapen 's middags ja. Vanochtend en gisterochtend had ik best wel wat deals...redelijk afhankelijk dus van het tijdstip ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik ben al 2 uur bezig zonder een deal. echt vermoeiend gewoon
Ga eens aan het werk man!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is echt schrapen 's middags ja. Vanochtend en gisterochtend had ik best wel wat deals...redelijk afhankelijk dus van het tijdstip ook.
quote:
heb je het nou over die Kim Kwang Suk. hoe krijg jij het nou weer wel voor elkaar. ik zie dat gewoon nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb wel meteen een hele goede deal, de laagste BIN is 8.5kNa die Martinez en Wallyson mijn beste deal tot nu toe.
In het verleden wel (vorige werkgever), maar al tijden niet meer. Mijn leidinggevende roept vaak dat het gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit...en daar hou ik me dan maar aan vastquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef v0lt026 het volgende:
[..]jij hoeft zeker geen uren te schrijven of wel, koopjes zoeken is slecht voor je declarabele uren namelijk
Wat waren ze eerst dan ?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:32 schreef gazhims3lv het volgende:
Wow.. de prijzen gaan echt hard omhoog, Lewandowski is alweer 27k en Van Der Wiel 15k ofzo
PS3 niet.. Lewa begon bij 18k ofzoquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat waren ze eerst dan ?
Van der wiel is gewoon 4k hoor op de xbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |