SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Repostquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:59 schreef wonton het volgende:
3 kanjer kwartier in de rij gestaan. Was mn eerste nachtopening en ook gelijk mn laatste
[ afbeelding ]
Nu nog ff snel 2 uurtjes spelen en pitten
Om deze heb ik net serieus tranen zitten lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rotterdam.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Om deze heb ik net serieus tranen zitten lachen.![]()
Zhano is getuige.
Wakker gelachen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik moet de kleine gaan troosten! truste!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik moet de kleine gaan troosten! truste!
Ik ben benieuwd of ik het met mijn disc kan..quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:14 schreef Maver24 het volgende:
ik blijf nog even wakker totdat de daily gifts uitkomen. Ik ben trouwens benieuwd of we fifa points kunnen kopen in de early release, vorig jaar was het niet zo
wanneer krijg jij je disc dan ?quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:16 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik het met mijn disc kan..
Ik ga passen. Morgen werkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:10 schreef wonton het volgende:
tobi je moet van crookk komen op de xbox
een week eerder dan de rest. hoe doe je dat danquote:
Ik zal het nogmaals even uitleggen, heb dan een perstoernooi bij EAquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
een week eerder dan de rest. hoe doe je dat dan
ooooowquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:35 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik zal het nogmaals even uitleggen, heb dan een perstoernooi bij EA
Site, ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ooooow![]()
werk je bij een gamesblad ofzo dat je bent uitgenodigd
zou wel cool zijn als je de game ook meekrijgt, dan heb je dus serieus een week voorsprong op de rest mits je pakjes gaat halen met fifa pointsquote:
Was bij FIFA 13 wel zo, waarschijnlijk nu weer en zal ook teleurgesteld zijn als het niet zo isquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zou wel cool zijn als je de game ook meekrijgt, dan heb je dus serieus een week voorsprong op de rest mits je pakjes gaat halen met fifa points
dit dus.... en ook nog eens geen kut verkocht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goedemorgen....kutnacht gehad
En 500 coins en een bronze gift pack helpt dan niet bepaald
quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik moet mezelf echt nog aanleren om op die chemistry styles te gaan letten. Zit nu nog niet echt in het systeem, zeg maar...
quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:31 schreef Zhano het volgende:
Hele achterkant van de Metro is een GTA ad. Je kunt er gewoon niet omheen
Die van mij is ook verstuurd, dus als ik thuis kom lekker gamenVoor de mensen die m al hebben: niet spoileren in dit topic plz..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY COUSIN LET'S GO BOWLINGFeyenoord Rotterdam
Op PS3 staan er zelfs een aantal op voor 200 BIN. En toch vermoed ik dat ze weer duur gaan worden, omdat die kit het meest lijkt op die van Brazilie...quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:35 schreef DuTank het volgende:
Gaat de Estoril kit nog duurder worden na de release?
Ik heb er nu een paar voor gemiddeld 700 coins, maar er staan er genoeg voor 950 op, dat is niet echt de moeite waard
fuck jou, ik zocht net nog naar hemquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen trouwens!
Hij stond al bij 58m en 35s toen ik hem kocht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
fuck jou, ik zocht net nog naar hem
Ik kan toch niks vindenquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij stond al bij 58m en 35s toen ik hem kocht.
Ok, nu ga ik naar Grunn. Jullie mogen nu deals oprapen
dat probleem heb ik ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan toch niks vindenbegrijp geen kut van wat jullie allemaal doen. Daarnaast is mijn kapitaal drie keer niks.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:45 schreef Lindgren. het volgende:
8:30Prima tijd om je buren wakker te blazen met wat hardrock.
goedemorgen
Ik werd wakker met On Top of the World, not bad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:45 schreef Lindgren. het volgende:
goedemorgen
Was jij de blazer of de geblazene?quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:45 schreef Lindgren. het volgende:
goedemorgen
De geblazene. Ik hou helemaal niet van hardrock.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was jij de blazer of de geblazene?
Ja, maar misschien komt dat ook omdat Tilburg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:05 schreef Fuszy het volgende:
holy shit mafkezen. Bij de nachtopening in de saturn Tilburg is een man bijna overlopen. Rolluikje kapot door geduw en complete chaos
quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar misschien komt dat ook omdat Stilburg.
Daar heb je wel een heel sterk puntquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar misschien komt dat ook omdat Tilburg.
Is goed! Thanks.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij stond al bij 58m en 35s toen ik hem kocht.
Ok, nu ga ik naar Grunn. Jullie mogen nu deals oprapen
Damnquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is goed! Thanks.
[ afbeelding ]
Laagste bin 17k.
Bij de MM is hij 47quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:12 schreef pascal08 het volgende:
Ik kom ff met de deur in huis vallen, maar is er iemand geïnteresseerd in GTA V voor ¤52?
en dat terwijl je de hele tijd zielig doet dat het allemaal kut gaat of je niks hebtquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:08 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
+ 2,6k op mijn andere account en Eder Luis die ik aan het verkopen ben.
+ Boetius en Vilhena.
Toch wel richting 20k dan als ik alles verkocht heb denk ik. En nog wat geïnvesteerd in non-shiney spelers die me wel wat waard leken.
nicequote:Op dinsdag 17 september 2013 09:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is goed! Thanks.
[ afbeelding ]
Laagste bin 17k.
Nee dat ik niet kan tradenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en dat terwijl je de hele tijd zielig doet dat je niks hebtaha
[..]
nice
Dafuq.. ik heb ook een redelijk begin gemaakt vandaag met al 2 deals. Het is 's morgens wel een stuk rustigerquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is goed! Thanks.
[ afbeelding ]
Laagste bin 17k.
ja ik stop er ook geen tijd in maar zelfs met onze beide argumenten is het niet eens moeilijk om het een beetje op te bouwenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee dat ik niet kan traden
Bijna alles komt uit mijn starter packs en daily gifts
Mij lukt ook niks met traden. Ik wacht maar mooi tot de release en dan verkoop ik m'n chielliniquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik stop er ook geen tijd in maar zelfs met onze beide argumenten is het niet eens moeilijk om het een beetje op te bouwen
hier twijfel, of sakho nu verkopen of bij de release.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Mij lukt ook niks met traden. Ik wacht maar mooi tot de release en dan verkoop ik m'n chiellini
Ik vraag me alleen af hoe mensen al die deals vinden, want de concurrentie is moordend op gebied van traden. Als je een leuke open bid ziet dan gaat die al snel voor meer weg dan wat hij normaal kost. De goedkopere bins kan ik serieus niet vinden dus ik zal wel iets fout doen. Terwijl andere hier constant met dikke profits aankomen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik stop er ook geen tijd in maar zelfs met onze beide argumenten is het niet eens moeilijk om het een beetje op te bouwen
Ja, dit is wel een mooie. Wat denk jij? Zal hij bij de release nog duurder worden?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dafuq.. ik heb ook een redelijk begin gemaakt vandaag met al 2 deals. Het is 's morgens wel een stuk rustiger
pace dus jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een mooie. Wat denk jij? Zal hij bij de release nog duurder worden?
Dat 59th minute rondhangen maakt het sowieso 1000x makkelijker. Gebruik ik zelf niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe mensen al die deals vinden, want de concurrentie is moordend op gebied van traden. Als je een leuke open bid ziet dan gaat die al snel voor meer weg dan wat hij normaal kost. De goedkopere bins kan ik serieus niet vinden dus ik zal wel iets fout doen. Terwijl andere hier constant met dikke profits aankomen.
Zoals die van zonet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat 59th minute rondhangen maakt het sowieso 1000x makkelijker. Gebruik ik zelf niet.
Dus dan moet je lage buy nows vooral geluk hebben dat je ophet juiste moment kijkt. En hoe meer tijd je stopt in bepaalde spelers zoeken hoe meer kans daarop..
merk zelf dat ik ook alleen maar een aantal competities bekijk. helpt het zoekgebied ook wel lekker verkleinenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoals die van zonet.Gisteren echt uren voor niks zitten kijken en nu binnen 3 minuten raak.
Die non-rares worden nog wel duurder.. in de BPL zijn er maar weinig non-rare CBs met 70+ pace. Aké aka Gullit gaat wel voor 2k ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pace dus ja![]()
iemand die weet of je al ergens de cardweights kan zien? valt me op dat redelijk snelle CB's non rare nog steeds best goedkoop zijn, zelfs in de BPL
quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:24 schreef poker4lifee het volgende:
niet naar de propedeuse uitreiking gaan vrijdag omdat GTA.
mooie reden om niet te gaan
En dan kom je tijdens dat zoeken steeds natuurlijk weer genoeg openbids tegen waarvan een deel ookw eer voor (redelijk) wat onder de prijs weggaatquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoals die van zonet.Gisteren echt uren voor niks zitten kijken en nu binnen 3 minuten raak.
ja die club knop hoeft niet altijd op feyenoord te staan hequote:Op dinsdag 17 september 2013 09:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik zal wel naar het verkeerde zoeken dan
Ik moet maandag met mijn zus mee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:24 schreef poker4lifee het volgende:
niet naar de propedeuse uitreiking gaan vrijdag omdat GTA.
mooie reden om niet te gaan
quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja die club knop hoeft niet altijd op feyenoord te staan he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Thx. Meteen even downloaden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Rainbow Six Vegas is gratis bij Gold nu trouwens
Swindonquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:42 schreef FCsuarez het volgende:
welk club heeft ook alweer dat FIFA14 shirt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |