quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:17 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben blij dat ik genoeg gedronken heb en dit morgen niet meer herinner
quote:
Bijna medelijden met mensen met een Xboxquote:
Je moet er ook niet direct doorheen jassen man.. gewoon beetje free-roamen, keer missie, weer free-roamen etc.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:18 schreef Ozz-03 het volgende:
Wel foktop, ik ben zo dichtbij het einde van het verhaal. En dan gaat zo'n kneusje het verneuken.
Deze man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
Bijna medelijden met mensen met een XboxWat een troep apparaat is dat zeg. Ik ga morgen lekker gamen op mijn hoogstaand ontworpen PS3
Ik speel hem nu sinds vrijdag, en je wilt gewoon zoveel mogelijk missies doen om de heists en cash.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet er ook niet direct doorheen jassen man.. gewoon beetje free-roamen, keer missie, weer free-roamen etc.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
Bijna medelijden met mensen met een XboxWat een troep apparaat is dat zeg. Ik ga morgen lekker gamen op mijn hoogstaand ontworpen PS3
Lekker een TR machen, triest figuur.quote:
Als je daarna maar gewoon door blijft spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik speel hem nu sinds vrijdag, en je wilt gewoon zoveel mogelijk missies doen om de heists en cash.
Dat sowieso, ik heb wel veel missies gedaan, maar echt zoveel dingen die ik nog moet ontdekken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je daarna maar gewoon door blijft spelen.
Deze boi weet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
PS3 is krachtiger dus het lijkt me dat alles smoother gaat daarop. Was volgens mij ookal zo met GTA IV. Was toen een heel mooi vergelijkings video op youtube.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:22 schreef kurk_droog het volgende:
Is er al een vergelijking met de PS3 en 360 versie qua graphics en framedrops?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
Vind je niet jammer dat je dan al zo ongeveer aan het einde van het verhaal bent?quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik heb wel veel missies gedaan, maar echt zoveel dingen die ik nog moet ontdekken.
Zal binnen nu en een paar dagen wel op eurogamer staan ( digitalfoundry doet dat altijd)quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:22 schreef kurk_droog het volgende:
PS3 versie? Bevallen de GFX?quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:22 schreef rickyszz het volgende:
Net even gespeeld, gehaald bij de MM in Zwolle.
Man man man dat inklappen van het auto-dak
Nee, ik kan 80% van de zooi nog niet betalen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je niet jammer dat je dan al zo ongeveer aan het einde van het verhaal bent?Vind altijd tof om dat beetje gestaag op te bouwen, of heb je alles al gekocht enzo.
L.A. Noire zeker niet hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:24 schreef Eenskijken het volgende:
alle ps boys lopen nu wel stoer te doen, feit is dat ELKE multiplatform title so far gewoon beter was op de 360. EAT THAT
Vergelijkingsvideo was die Xdoos aan het trippen en liep de PS3 smooth as butter.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zal binnen nu en een paar dagen wel op eurogamer staan ( digitalfoundry doet dat altijd)
ik neem aan dat de ps3 versie dit keer de betere is
dat is makkelijk praten, maar het blijft toch in je achterhoofd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:23 schreef Strani het volgende:
Mensen, geloof die spoilers gewoon niet. Is de makkelijkste oplossing.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:22 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe dan ook, dat blijft in je achterhoofd zitten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:23 schreef Strani het volgende:
Mensen, geloof die spoilers gewoon niet. Is de makkelijkste oplossing.
Weet ik, maar ik dacht dat er sowieso multiple endings waren? Dus dan maakt het allemaal minder uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat is makkelijk praten, maar het blijft toch in je achterhoofd.
rockstar is een van de weinige waar het verschil miniem is. Maar kijk naar Fallout/Skyrim.. holy shit, dat is een gedrocht op de PS3.quote:
Compared? Nee, in die ene video stond Full RGB niet aan, tevens bespeur ik ook een strakker beeld bij de PS3 versie, minder tearing en kartelsquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Qua GFX is de X360 -iets- beter.. Qua framedrops is de PS3 beter..
Wat doe je dan met al die heist opbrengsten?quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, ik kan 80% van de zooi nog niet betalen.Ik ben sowieso al een auto kwijt van 250.000$
Neuh, mijne heeft heel veel ademruimte..:') ( in een kast met 1cm ruimte rondom ). Zal wer flink blazen wordenquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n brute externe cooler?
http://www.gameranx.com/u(...)looks-best---barely/quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Compared? Nee, in die ene video stond Full RGB niet aan, tevens bespeur ik ook een strakker beeld bij de PS3 versie, minder tearing en kartels
Mijn buurjongen heeft ook een phat. Man, man, man, wat een kabaal.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neuh, mijne heeft heel veel ademruimte..:') ( in een kast met 1cm ruimte rondom ). Zal wer flink blazen worden
Ze gaan alledrie tegelijk dood. Staan ze in een kringetje en telt Trevor af.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik dacht dat er sowieso multiple endings waren? Dus dan maakt het allemaal minder uit.
Dan is die kapot aan het gaan, eentje met goede koelpasta (niet fabrieksaf meuk dus) maakt een stuk minder herrie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn buurjongen heeft ook een phat. Man, man, man, wat een kabaal.
Het heeft wel iets haha.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn buurjongen heeft ook een phat. Man, man, man, wat een kabaal.
Ja, hij werkt ook niet meer. Twintig seconden na opstarten geeft die een melding "Te warm" en valt die uit, ondanks nieuwe koelpasta.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is die kapot aan het gaan, eentje met goede koelpasta (niet fabrieksaf meuk dus) maakt een stuk minder herrie.
Heb ook een phat, veul mooierder dan zo;n smal geval. Tevens één van de eerste versies, nooit vastgelopen of andere ongein.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is die kapot aan het gaan, eentje met goede koelpasta (niet fabrieksaf meuk dus) maakt een stuk minder herrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |