Straalverbinding.quote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef GeorgeMichael het volgende:
Iemand een handige manier om snel foto's op het forum te kunnen zetten vanaf de nachtrelease?
![]()
TinyPicquote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef GeorgeMichael het volgende:
Iemand een handige manier om snel foto's op het forum te kunnen zetten vanaf de nachtrelease?
![]()
rustig blijven G, nog maar een kwartiertjequote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef Roemeen013 het volgende:
Dat ze eens opschieten met GTA V.
Wanneer heb je besteld? Ik 31-08. Als je daarvoor zit dan zit het vast wel goed.quote:Op maandag 16 september 2013 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meestal verzend Coolblue ook om 12 uur , maar ik was echt bang dat ze het niet aankonden vanwege de grote vraag naar het spel
http://imgur.com/ werkt ook super vanaf mobiel.quote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef GeorgeMichael het volgende:
![]()
Je hebt zo'n upload app geloof ik?quote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef GeorgeMichael het volgende:
![]()
kut, t was nog na een edit ookquote:
20-8 dus ik denk ook welquote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wanneer heb je besteld? Ik 31-08. Als je daarvoor zit dan zit het vast wel goed.
Ik hou het niet meer G, ik zet zo kowed rwina als ze niet opschieten.quote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef JessedeK het volgende:
[..]
rustig blijven G, nog maar een kwartiertje
quote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
doe aub die van het is de schuld van de rabobank!![]()
Die naast m zit is al gestoptquote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef PowerPants het volgende:
Die Boris is ook fokking mager geworden, Maar heb dan ook al 2 jaar geen GK gekeken.
GTA V special gamekingsquote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
hoezo nog maar een kwartjeirje?
Iddquote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef PowerPants het volgende:
Die Boris is ook fokking mager geworden, Maar heb dan ook al 2 jaar geen GK gekeken.
quote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
doe aub die van het is de schuld van de rabobank!![]()
Kan gebeuren. Goed dat je je fout inziet.quote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kut, t was nog na een edit ook
Ahh ok , waar staat de doorverwijzing link naar PostNL?quote:Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Nee geen mail, maar heb ff ingelogd bij Mijn Pakket op de site van PostNL, en daar staat het pakketje al wel aangemeld, krijg em morgen tussen 11 en 3
Ja wil ik ook wel zien! autisten, maak allemaal een fotootje en laat zien hoe jullie wachten op een game!!quote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mensen die in de kou en regen bij de nachtrelease staan: stuur eens een foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |