Je wordt geplayed @ midnight release. Opzekerquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj, ik sta bij de midnight release bro's , ook al ben ik geen bro
Nu al 0_o ...quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef RingBewoner het volgende:
Had direct reactie van Coolblue, DM teruggestuurd en mijn bestelling word morgen bezorgd!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed bezig sma' tje!quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Rond middennacht. De rest hangt van postnl afquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Furdinand het volgende:
Hoe laat denken jullie dat BOL zal bezorgen morgen? Dan zorg ik dat ik niet wakker wordt voor die tijd.
Behalve de mensen die hem morgen gewoon krijgenquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef exile79 het volgende:
Vanaf twaalf uur gaat dit topic dood. Is iedereen gamen.
Als meisje naar de nachtrelease van een spelletje..quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Behalve de mensen die hem morgen gewoon krijgen
oohh stuur mij dat filmpje, dat wil ik zien1quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Row-1 het volgende:
Ik ga ff in Eindhoven kijken bij de Media Markt, gewoon puur om te kijken, want krijg morgen me CE van Bol.com . Nog nooit een nachtrelease mee gemaakt, misschien dat ik wel wat foto's/filmpjes schiet
Deze aflevering is epic, srs.quote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef SchavuitPiet het volgende:
Opeens start Gta 5 en is het ineens Gta 1 dat zou wel echt blunder wezen
Maar oke lol. Snel breakingbad kijken nu als het zo'n goeie aflevering is!
De vorige aflevering had nogal wat weg van the A-Team
quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
1000 halen we nog wel met dit tempo.
Volgens Google ben je dan een Bro Hoe.quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |