SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Sowieso toffer dan deze.quote:Op maandag 16 september 2013 22:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toffer dan deze? Kan het me niet voorstellen.
tof!quote:Op maandag 16 september 2013 22:09 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
iemand suggesties/verbeteringen?
quote:Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat hij wat waard wordt.
Ik heb echt geen idee wat ik moet kopen..
Ik zie een hele mooie bladwijzer staanquote:Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom bedenk ik telkens een deuntje bij het lezen van die tekstquote:
Lijkt me wel, want 4* skills + weak foot. Goede passing en shooting.quote:
Alleen ook veiligheidsvraag problemenquote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Telefoon apps zijn geupdate voor fut14
Ik ben nu wel benieuwd naar de TIM tabquote:
Je moet this is the end kijkenquote:Op maandag 16 september 2013 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Michuuuu
Die beelden van Fox lopen best wel achter trouwens
Boutfilmquote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet this is the end kijkenGeniale film
Jij jongeman hebt geen levenquote:
Lief dagboek.quote:Op maandag 16 september 2013 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen komen mijn ouders weer terug dus ik moest even opruimen na VI. Mijn broer was niet blij omdat ik nog 10 minuten VI wilde kijken maar hij is degene die vaak voor de rommel zorgt. Ik heb vanavond nog maar 2 deals gevonden maar op dit tijdstip gaat het vaak het best.
Jouw hoofd is eng groot.quote:Op maandag 16 september 2013 22:26 schreef Djeetje het volgende:
ik vind op sommige FUT kaarten die hoofden eng groot
je bent geen aapquote:
ga hem morgen kijken met een huisgenootquote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet this is the end kijkenGeniale film
Staat genoteerd.quote:Op maandag 16 september 2013 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen komen mijn ouders weer terug dus ik moest even opruimen na VI. Mijn broer was niet blij omdat ik nog 10 minuten VI wilde kijken maar hij is degene die vaak voor de rommel zorgt. Ik heb vanavond nog maar 2 deals gevonden maar op dit tijdstip gaat het vaak het best.
Bioscoopbroek aan Timmers?quote:Op maandag 16 september 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ga hem morgen kijken met een huisgenoot
Vrouwelijk huisgenootquote:Op maandag 16 september 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gister gekeken, geniale film. Ik had geen trailer gezien en ging gewoon kijken dus het was nogal een switch toen het opeens fictie werd.quote:Op maandag 16 september 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:
Nee, gewoon een kerel. En eerst voetbal kijkenquote:
Spelers van 19 zijn altijd snel?quote:Op maandag 16 september 2013 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze man is wel erg traag voor iemand van 19: http://www.futhead.com/14/players/8726/chuks-aneke/
jaquote:Op maandag 16 september 2013 22:30 schreef FCsuarez het volgende:
* klopt het dat je nog geen spelers tussen 2 accounts kan switchen.
thnx, wel jammer. op 2 verschillende accounts best leuk combinatie materiaal.quote:Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja
Kan pas als het spel uit is en je op beide accounts ingelogd bent geweest op de console.
Ook primaquote:Op maandag 16 september 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Nee, gewoon een kerel. En eerst voetbal kijken
quote:Op maandag 16 september 2013 22:35 schreef Fuszy het volgende:
Hoe leg ik dit uit?
Vorige week voor de gein gezegd tegen mijn afstudeerpartner dat ik deze week ziek zou zijn omdat GTA V uit kwam. Nu voel ik me al 4 á 5 dagen kut en van t weekend lekker meegeholpen door teveel te zuipen. Voel t alleen maar erger worden, maar om me dan na die opmerking op de releasedag ziek te melden
foto maken van je kotsquote:Op maandag 16 september 2013 22:35 schreef Fuszy het volgende:
Hoe leg ik dit uit?
Vorige week voor de gein gezegd tegen mijn afstudeerpartner dat ik deze week ziek zou zijn omdat GTA V uit kwam. Nu voel ik me al 4 á 5 dagen kut en van t weekend lekker meegeholpen door teveel te zuipen. Voel t alleen maar erger worden, maar om me dan na die opmerking op de releasedag ziek te melden
Gewoon niet gaan, Thorb klaagt ook nietquote:Op maandag 16 september 2013 22:35 schreef Fuszy het volgende:
Hoe leg ik dit uit?
TIM tab die wijst naar een sexy pic van jouquote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar de TIM tab
Wat is er met Thorb dan?quote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan, Thorb klaagt ook niet
Trapsjequote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
TIM tab die wijst naar een sexy pic van jou
Nee, is een softwarepakket dat wij gebruiken om users te definiëren in alle systemen.
Goed!quote:Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Trapsje![]()
Hoe gaat het met de kleine?
Ik en hij zijn partners voor een opdrachtquote:
Goed hoor. Hij wordt steeds onrustiger en heb nog steeds pikstrafquote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Goed!
Ze is lekker rustig en slaapt goed.![]()
En bij jou thuis?
Teleurstellend..quote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
TIM tab die wijst naar een sexy pic van jou
Nee, is een softwarepakket dat wij gebruiken om users te definiëren in alle systemen.
quote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goed hoor. Hij wordt steeds onrustiger en heb nog steeds pikstraf
quote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik en hij zijn partners voor een opdracht
Schijt hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 22:35 schreef Fuszy het volgende:
Hoe leg ik dit uit?
Anekequote:Op maandag 16 september 2013 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze man is wel erg traag voor iemand van 19: http://www.futhead.com/14/players/8726/chuks-aneke/
quote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goed hoor. Hij wordt steeds onrustiger en heb nog steeds pikstraf
quote:Op maandag 16 september 2013 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik zal ook wel een lange pikstraf krijgen want ze is gehecht.
Misschien maar eens proberen om mijn paarse Duitse helm langs haar lippen te wrijven als ze ligt te slapen.
Jouw zwager is een rapperquote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Negers clubben niet, negers rappen.
Negers rappen in de clubquote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Negers clubben niet, negers rappen.
Misschien maar eens proberen om mijn paarse Duitse helm langs haar lippen te wrijven als ze ligt te slapen.
Hahahaquote:Op maandag 16 september 2013 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Volgens mij slaat ze je het raam uitquote:Op maandag 16 september 2013 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 22:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet een opdracht met iwan doen maar hij is nog geen een keer komen opdagen
quote:Op maandag 16 september 2013 22:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet een opdracht met iwan doen maar hij is nog geen een keer komen opdagen
Ik denk het ook ja.quote:Op maandag 16 september 2013 22:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij slaat ze je het raam uit
Iwanquote:Op maandag 16 september 2013 22:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb al 8 berichtjes met de tekst 'ja morgen kom ik echt ik zweer het'
Voor je dat kraamverband aan de kant hebt is je zin wel overquote:
quote:
Die 2 Portugese broertjes zijn ook best goed in het echt bij Barca Bquote:
Nou Thorb die hoef je morgen niet te verwachtenquote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef BDIL het volgende:
Ik ga wel denk ik naar de nachtrelease, nog geen mail binnen
Ik heb voor hetere vuren gestaan!quote:Op maandag 16 september 2013 22:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor je dat kraamverband aan de kant hebt is je zin wel over![]()
jawelquote:Op maandag 16 september 2013 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nou Thorb die hoef je morgen niet te verwachten
quote:Op maandag 16 september 2013 22:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb voor hetere vuren gestaan!
Vroeger een keer een dame die zo over mijn zak en snikkel heen heeft gekotst dus dan valt dit nog wel mee.
Bij Bol besteld? Die orderstatus veranderen ze meestal in de nacht een keer. Die heb je morgen wel gewoon op je deurmat, wel vaker wat gepreorderd bij ze.quote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef BDIL het volgende:
Ik ga wel denk ik naar de nachtrelease, nog geen mail binnen
Heb morgen toch geen tijd om te spelenquote:Op maandag 16 september 2013 22:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bij Bol besteld? Die orderstatus veranderen ze meestal in de nacht een keer. Die heb je morgen wel gewoon op je deurmat, wel vaker wat gepreorderd bij ze.
[..]
Vroeger een keer een dame die zo over mijn zak en snikkel heen heeft gekotst dus dan valt dit nog wel mee.
Ziet er toch raar uit hoor als er een hele avond Passoa over je staaf heen loopt.quote:
[..]
Het komt natuurlijk niet vanzelf hequote:
+ nog een assist, zou wel een leuke IF zijnquote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Strootgod gescoord voor Roma
Uit een pingel
5k !!!quote:Op maandag 16 september 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
Is iemand zo lief om voor mij te kijken hoe duur Salcidio is ?
ik ben 59e min
7kquote:Op maandag 16 september 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
ik ben 59e min
quote:Op maandag 16 september 2013 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ziet er toch raar uit hoor als er een hele avond Passoa over je staaf heen loopt.
Snap dat ze dat uitkotst. Niet te zuipen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ziet er toch raar uit hoor als er een hele avond Passoa over je staaf heen loopt.
3kquote:Op maandag 16 september 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
ik ben 59e min
In een opwelling dacht ik ook Salcido te hebben gekocht. Ik keek nog een keer goed en het was Saucedo. Als keeper heeft hij alle stats 70+ dus hij leek net Salcido.quote:Op maandag 16 september 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
ik ben 59e min
quote:
Smerig zoete rotzooi.quote:Op maandag 16 september 2013 22:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Snap dat ze dat uitkotst. Niet te zuipen.
gemist voor 1500 coins..quote:Op maandag 16 september 2013 22:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In een opwelling dacht ik ook Salcido te hebben gekocht. Ik keek nog een keer goed en het was Saucedo. Als keeper heeft hij alle stats 70+ dus hij leek net Salcido.
quote:
Nja, het begin is altijd lastig natuurlijk. Maar ik had vanochtend 2.9kquote:Op maandag 16 september 2013 22:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk niet vanzelf he
Jezus gastquote:Op maandag 16 september 2013 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rijke tatta alles.quote:Op maandag 16 september 2013 22:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik koop wel gewoon FIFA points en hoop op een Maver gelukje.
Traden kan ik niet en heb er ook echt het geduld niet voor.quote:
Lijkt me wel. Maar ik zou zeggen probeer het. Je kunt de preorder gemakkelijk cancelen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:58 schreef poker4lifee het volgende:
Vriend zegt nu ook dat ej gta gratis kan downloaden in ps store.. wtftoch alleen de preload?
quote:
Ik ook..zo begin ik ieder jaar eigenlijk. En ook zonder maver gelukje heb je dan een leuk beginkapitaaltje. Heb echt geen zin om uren over een paar K te doen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik koop wel gewoon FIFA points en hoop op een Maver gelukje.
Gaat nog wel droppen, zo spannend zijn de Spaanse silvers niet.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 23:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gaat nog wel droppen, zo spannend zijn de Spaanse silvers niet.
Nog 1.5 week daily gifts hoop ik, dan heb ik straks 2 teams af. Kan ik even spelen en daarna handelen. Hopelijk nog loyalty packs erbijquote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook..zo begin ik ieder jaar eigenlijk. En ook zonder maver gelukje heb je dan een leuk beginkapitaaltje. Heb echt geen zin om uren over een paar K te doen.
Vorig jaar kreeg ik een Thiago Silvaquote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook..zo begin ik ieder jaar eigenlijk. En ook zonder maver gelukje heb je dan een leuk beginkapitaaltje. Heb echt geen zin om uren over een paar K te doen.
moiquote:
moiquote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie heeft hier eigenlijk NIET GTA besteld?
quote:
Moet jij niet voor je vrouwtje en kind zorgenquote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik ga zo denk ik naar de nachtopening.
Ja dat is een heel andere vraag.quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik bedoel eigenlijk wie hem helemaal niet gaat halen.
ikquote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Ajacied7 het volgende:
ikquote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Ikquote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Ze liggen allebei te slapen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Moet jij niet voor je vrouwtje en kind zorgen
zoveel geld uitgeven aan een lelijk voetbalshirtquote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
Shit, ik twijfel nu zo erg over dat Zenit shirt...
Die één is gewoon goedkoper en amper verzendkosten. Die ander heeft alleen de echte Russische bedrukking en dat is wel echt een meerwaarde. Alleen dan kost hij ¤116,-.
Ikkequote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat een levenquote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze liggen allebei te slapen.![]()
Zo even een flesje geven en kruikjes vervangen en op naar Roffa.
Nee, is gewoon niks voor mij.quote:
Wel een voetbalshirt van een speler die echt een held is(was eigenlijk, maar ach.quote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoveel geld uitgeven aan een lelijk voetbalshirt
Jij vond het sowieso een " nep spelquote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja dat is een heel andere vraag.
Thorb en Timmersquote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Ajacied7 het volgende:
dan vind ik het nog steeds belachelijk duur. Prima als jij daar je geld aan uit wil geven maar ik zou het echt gigantisch zonde vindenquote:Op maandag 16 september 2013 23:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel een voetbalshirt van een speler die echt een held is(was eigenlijk, maar ach.).
Die bedrukking maakt het ook een stuk meer waard... Maar wel echt duur inderdaad...![]()
San Andreas niet gespeeld hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb GTA2, 3 en Vice City gespeeld, de delen daarna niet meer. Mijn broer gaat hem wel halen maar waarschijnlijk in november als de PS4 ook uitkomt.
Dit heb het zelfs nog op de PC gedownload om van die mods als scootertjes er in te krijgenquote:
Je moet wel konko hard op je achterhoofd gevallen zijn om 110 euro te betalen voor een tshirtquote:Op maandag 16 september 2013 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan vind ik het nog steeds belachelijk duur. Prima als jij daar je geld aan uit wil geven maar ik zou het echt gigantisch zonde vinden
Welke naam ?quote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
Die één is gewoon goedkoper en amper verzendkosten. Die ander heeft alleen de echte Russische bedrukking en dat is wel echt een meerwaarde. Alleen dan kost hij ¤116,-.
Komt geloof ik niet voor de PS4quote:Op maandag 16 september 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb GTA2, 3 en Vice City gespeeld, de delen daarna niet meer. Mijn broer gaat hem wel halen maar waarschijnlijk in november als de PS4 ook uitkomt.
Dit is ook een moment waarop ik twijfel. Want is er in de toekomst vraag naar een shirt van Bukharov(speler die het geweldig deed, maar eigenlijk al geflopt is bij Zenit)?quote:Op maandag 16 september 2013 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan vind ik het nog steeds belachelijk duur. Prima als jij daar je geld aan uit wil geven maar ik zou het echt gigantisch zonde vinden
Doe normaal man.quote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
Waarom denk je hier over na ?quote:Op maandag 16 september 2013 23:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit is ook een moment waarop ik twijfel. Want is er in de toekomst vraag naar een shirt van Bukharov(speler die het geweldig deed, maar eigenlijk al geflopt is bij Zenit)?
Ik denk het niet, dus die meerwaarde van de bedrukking is dan opeens niet zo'n grote meerwaarde meer... Dan is de andere optie inderdaad een betere, lijkt me.
Een voetbalshirt kopen om het later te verkopen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit is ook een moment waarop ik twijfel. Want is er in de toekomst vraag naar een shirt van Bukharov(speler die het geweldig deed, maar eigenlijk al geflopt is bij Zenit)?
Ik denk het niet, dus die meerwaarde van de bedrukking is dan opeens niet zo'n grote meerwaarde meer... Dan is de andere optie inderdaad een betere, lijkt me.
Wat denk jij dan ?quote:Op maandag 16 september 2013 23:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een voetbalshirt kopen om het later te verkopen.![]()
![]()
Genoeg shirts bij mij thuis die ik nu wel zou kunnen verkopen, maar die emotioneel te veel waarde hebben. Anders zou ik gewoon lekker profit machen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
![]()
dit dus.quote:Op maandag 16 september 2013 23:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet wel konko hard op je achterhoofd gevallen zijn om 110 euro te betalen voor een tshirt
http://tweakers.net/nieuw(...)c-en-ps4-versie.htmlquote:Op maandag 16 september 2013 23:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Komt geloof ik niet voor de PS4
quote:Op maandag 16 september 2013 23:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Genoeg shirts bij mij thuis die ik nu wel zou kunnen verkopen, maar die emotioneel te veel waarde hebben. Anders zou ik gewoon lekker profit machen.
Als je dat met de TDK shirtjes van Ajax, of de gouden gids shirtjes van Feyenoord had gedaan had je nu een aardig kapitaaltje kunnen hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 23:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
![]()
Dat was al te ingewikkeld voor mij. Ik speel bijna alleen spellen die simpel zijn. FUT is ook simpel.quote:
CL finale-shirt van Ronaldo uit 2008 ga ik dus mooi niet wegdoen. Net als een oud shirt van Cantona(het uitshirt van het jaar waarin Cantona door het lint ging tegen Crystal Palace).quote:
Ik heb gewoon de uitgespeelde save game van een vriend gekopieerd toendertijd.quote:Op maandag 16 september 2013 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was al te ingewikkeld voor mij. Ik speel bijna alleen spellen die simpel zijn. FUT is ook simpel.
Heb hem best een tijdje gevolgd. Maar hij is niet zo'n legende bij een legendarische club als een aantal andere shirts, dus 110 lijkt mij nu ook te veel.quote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef Thorb het volgende:
ben benieuwd of je straks emotionele waarde hecht aan een op internet gekocht shirtje van een speler die je bijna nooit hebt zien spelen wss
ik heb een keer in Turkije een Ajax vd Vaart shirt gekocht voor 5 euro. En verkocht op Marktplaats voor 25 euro. Ajacieden foppenquote:Op maandag 16 september 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
CL finale-shirt van Ronaldo uit 2008 ga ik dus mooi niet wegdoen. Net als een oud shirt van Cantona(het uitshirt van het jaar waarin Cantona door het lint ging tegen Crystal Palace).
Nog een ander CL shirt van Ronaldo uit 2009, zelfde als ze toen droegen in de wedstrijd tegen Arsenal in de halve finale. Dat is ook een spelersversie, dus die is wel zo'n 350 euro waard, als je hem wil verkopen...
Wiltquote:Op maandag 16 september 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
CL finale-shirt van Ronaldo uit 2008 ga ik dus mooi niet wegdoen. Net als een oud shirt van Cantona(het uitshirt van het jaar waarin Cantona door het lint ging tegen Crystal Palace).
Nog een ander CL shirt van Ronaldo uit 2009, zelfde als ze toen droegen in de wedstrijd tegen Arsenal in de halve finale. Dat is ook een spelersversie, dus die is wel zo'n 350 euro waard, als je hem wil verkopen...
Domme mensen zijn dat ook.quote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb een keer in Turkije een Ajax vd Vaart shirt gekocht voor 5 euro. En verkocht op Marktplaats voor 25 euro. Ajacieden foppen
quote:Op maandag 16 september 2013 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Puush ligt eruit zeker?![]()
![]()
Wil mag ook nog.quote:
Kakhond. Ik wil ook dealsquote:Op maandag 16 september 2013 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wil is nou net een uitzondering op de regelquote:
Dit gaat mijn pet te bovenquote:Op maandag 16 september 2013 23:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wil is nou net een uitzondering op de regel
en verkopen voor 200 a la Torres 2012quote:Op maandag 16 september 2013 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
autobuyerquote:Op maandag 16 september 2013 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit hebben jullie afgesproken via dm om dit te zeggen ?quote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook voor ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snap je m?
Dit was toen ook mooiquote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb een keer in Turkije een Ajax vd Vaart shirt gekocht voor 5 euro. En verkocht op Marktplaats voor 25 euro. Ajacieden foppen
quote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook voor ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snap je m?
WUT?quote:Op maandag 16 september 2013 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:12 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb ook een shirt van Barcelona met Ronaldinho er op aan de muur hangen altijd voordat ik moet slapen laat ik een traantje
Wtf hoe kan dat?quote:Op maandag 16 september 2013 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet eens eigenlijkquote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit hebben jullie afgesproken via dm om dit te zeggen ?
quote:
Is dit legit?quote:Op maandag 16 september 2013 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:18 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Waar is dit ?quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 23:18 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]Is dat die Chantal van Cheat on me ofzo? Of ben ik de enige die daarnaar kijkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zometeen fappen. O sorry, dit heeft mijn broer hier neer gezet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:20 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga zometeen weer even een traantje laten..
Agbonlahor voor 3k?quote:Op maandag 16 september 2013 23:21 schreef ThadCastle het volgende:
Ik durf mijn deal niet meer te posten
De bronze RM van ManUtd is al best duur.quote:Op maandag 16 september 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat die Chantal van Cheat on me ofzo? Of ben ik de enige die daarnaar kijkt?
almere zei iemand in het gta topicquote:
quote:
Nee Quintero voor 1kquote:
Ik keek een minuut geleden nog maar ik was te druk met postenquote:Op maandag 16 september 2013 23:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee Quintero voor 1kTweede van de dag voor 1k
holy shitquote:Op maandag 16 september 2013 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
20k. Wel verdacht dat een Benzema voor 300c nog niet door een autobuyer was gekocht.quote:Op maandag 16 september 2013 23:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
holy shit![]()
![]()
![]()
![]()
, voor hoeveel gaat hij ?
En die deals van jou zijn niet verdacht dan?quote:Op maandag 16 september 2013 23:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
20k. Wel verdacht dat een Benzema voor 300c nog niet door een autobuyer was gekocht.
Dat zijn silvers waar niet zoveel mensen op letten. Er zijn mensen die de hele tijd refreshen op golds<300c BIN.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
En die deals van jou zijn niet verdacht dan?
Idd.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
En die deals van jou zijn niet verdacht dan?
Is nu al??quote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef Michaelvanb het volgende:
wanneer komt ultimatedb.nl met 14 versie?
Als er iemand géén autobuyer heeft of had, is het Zhano wel inderdaad. Goudeerlijke jongen is dat.quote:Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar volgens mij was Zhano ook niet serieus. Hij is namelijk degene die vorig jaar ook hele goede silver deals had, bijvoorbeeld een Agbonlahor voor 900c.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey wat loop je nou ruzie te zoeken man? Ik heb altijd jou rug en nu puntje bij paaltje komt steek je een mes tussen mn ribbenquote:Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar volgens mij was Zhano ook niet serieus. Hij is namelijk degene die vorig jaar ook hele goede silver deals had, bijvoorbeeld een Agbonlahor voor 900c.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op maandag 16 september 2013 23:34 schreef poker4lifee het volgende:
krijg net deze door via whatsapppff half uur van te voren ook echt
is dit zoetermeer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik zo'n rij zou zien, zou ik serieus terug gaan naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ik zei alleen wat ik dacht. Ik zoek helemaal geen ruzie.quote:Op maandag 16 september 2013 23:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey wat loop je nou ruzie te zoeken man? Ik heb altijd jou rug en nu puntje bij paaltje komt steek je een mes tussen mn ribben
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
dat had ik vorig jaar met FIFA 13quote:Op maandag 16 september 2013 23:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik zo'n rij zou zien, zou ik serieus terug gaan naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Wel eerst iedereen even uitlachen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik zo'n rij zou zien, zou ik serieus terug gaan naar huis.
volgens mij wel jaquote:
Ja voor de winkel gaan staan, de cover uit de jas halen en daarmee langs de rij lopen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wel eerst iedereen even uitlachen.
Hoe kwam jij er nou zo vroeg aan eigenlijk?quote:Op maandag 16 september 2013 23:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja voor de winkel gaan staan, de cover uit de jas halen en daarmee langs de rij lopen.
'Haters gonna hate'quote:Op maandag 16 september 2013 23:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja voor de winkel gaan staan, de cover uit de jas halen en daarmee langs de rij lopen.
TRollololquote:
Ik zag wat foto's sommige mensen hebben echt geen leven zegquote:Op maandag 16 september 2013 23:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga dus niet naar die nachtopening zal in Rotterdam net zo erg zijn.
Is dat zo?quote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
ik kan me nog een Torres herinneren in FUT12 die ook voor een vrij laag bedrag ging...
Elk jaar lukt het weer.quote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef Reemi het volgende:
Er waren serieus mensen die die 350c voor Benzema geloofden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |