SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Sowieso toffer dan deze.quote:Op maandag 16 september 2013 22:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toffer dan deze? Kan het me niet voorstellen.
tof!quote:Op maandag 16 september 2013 22:09 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
iemand suggesties/verbeteringen?
quote:Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat hij wat waard wordt.
Ik heb echt geen idee wat ik moet kopen..
Ik zie een hele mooie bladwijzer staanquote:Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom bedenk ik telkens een deuntje bij het lezen van die tekstquote:
Lijkt me wel, want 4* skills + weak foot. Goede passing en shooting.quote:
Alleen ook veiligheidsvraag problemenquote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Telefoon apps zijn geupdate voor fut14
Ik ben nu wel benieuwd naar de TIM tabquote:
Je moet this is the end kijkenquote:Op maandag 16 september 2013 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Michuuuu
Die beelden van Fox lopen best wel achter trouwens
Boutfilmquote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet this is the end kijkenGeniale film
Jij jongeman hebt geen levenquote:
Lief dagboek.quote:Op maandag 16 september 2013 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen komen mijn ouders weer terug dus ik moest even opruimen na VI. Mijn broer was niet blij omdat ik nog 10 minuten VI wilde kijken maar hij is degene die vaak voor de rommel zorgt. Ik heb vanavond nog maar 2 deals gevonden maar op dit tijdstip gaat het vaak het best.
Jouw hoofd is eng groot.quote:Op maandag 16 september 2013 22:26 schreef Djeetje het volgende:
ik vind op sommige FUT kaarten die hoofden eng groot
je bent geen aapquote:
ga hem morgen kijken met een huisgenootquote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet this is the end kijkenGeniale film
Staat genoteerd.quote:Op maandag 16 september 2013 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen komen mijn ouders weer terug dus ik moest even opruimen na VI. Mijn broer was niet blij omdat ik nog 10 minuten VI wilde kijken maar hij is degene die vaak voor de rommel zorgt. Ik heb vanavond nog maar 2 deals gevonden maar op dit tijdstip gaat het vaak het best.
Bioscoopbroek aan Timmers?quote:Op maandag 16 september 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ga hem morgen kijken met een huisgenoot
Vrouwelijk huisgenootquote:Op maandag 16 september 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gister gekeken, geniale film. Ik had geen trailer gezien en ging gewoon kijken dus het was nogal een switch toen het opeens fictie werd.quote:Op maandag 16 september 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:
Nee, gewoon een kerel. En eerst voetbal kijkenquote:
Spelers van 19 zijn altijd snel?quote:Op maandag 16 september 2013 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze man is wel erg traag voor iemand van 19: http://www.futhead.com/14/players/8726/chuks-aneke/
jaquote:Op maandag 16 september 2013 22:30 schreef FCsuarez het volgende:
* klopt het dat je nog geen spelers tussen 2 accounts kan switchen.
thnx, wel jammer. op 2 verschillende accounts best leuk combinatie materiaal.quote:Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja
Kan pas als het spel uit is en je op beide accounts ingelogd bent geweest op de console.
Ook primaquote:Op maandag 16 september 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Nee, gewoon een kerel. En eerst voetbal kijken
quote:Op maandag 16 september 2013 22:35 schreef Fuszy het volgende:
Hoe leg ik dit uit?
Vorige week voor de gein gezegd tegen mijn afstudeerpartner dat ik deze week ziek zou zijn omdat GTA V uit kwam. Nu voel ik me al 4 á 5 dagen kut en van t weekend lekker meegeholpen door teveel te zuipen. Voel t alleen maar erger worden, maar om me dan na die opmerking op de releasedag ziek te melden
foto maken van je kotsquote:Op maandag 16 september 2013 22:35 schreef Fuszy het volgende:
Hoe leg ik dit uit?
Vorige week voor de gein gezegd tegen mijn afstudeerpartner dat ik deze week ziek zou zijn omdat GTA V uit kwam. Nu voel ik me al 4 á 5 dagen kut en van t weekend lekker meegeholpen door teveel te zuipen. Voel t alleen maar erger worden, maar om me dan na die opmerking op de releasedag ziek te melden
Gewoon niet gaan, Thorb klaagt ook nietquote:Op maandag 16 september 2013 22:35 schreef Fuszy het volgende:
Hoe leg ik dit uit?
TIM tab die wijst naar een sexy pic van jouquote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar de TIM tab
Wat is er met Thorb dan?quote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan, Thorb klaagt ook niet
Trapsjequote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
TIM tab die wijst naar een sexy pic van jou
Nee, is een softwarepakket dat wij gebruiken om users te definiëren in alle systemen.
Goed!quote:Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Trapsje![]()
Hoe gaat het met de kleine?
Ik en hij zijn partners voor een opdrachtquote:
Goed hoor. Hij wordt steeds onrustiger en heb nog steeds pikstrafquote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Goed!
Ze is lekker rustig en slaapt goed.![]()
En bij jou thuis?
Teleurstellend..quote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
TIM tab die wijst naar een sexy pic van jou
Nee, is een softwarepakket dat wij gebruiken om users te definiëren in alle systemen.
quote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goed hoor. Hij wordt steeds onrustiger en heb nog steeds pikstraf
quote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik en hij zijn partners voor een opdracht
Schijt hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 22:35 schreef Fuszy het volgende:
Hoe leg ik dit uit?
Anekequote:Op maandag 16 september 2013 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze man is wel erg traag voor iemand van 19: http://www.futhead.com/14/players/8726/chuks-aneke/
quote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goed hoor. Hij wordt steeds onrustiger en heb nog steeds pikstraf
quote:Op maandag 16 september 2013 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik zal ook wel een lange pikstraf krijgen want ze is gehecht.
Misschien maar eens proberen om mijn paarse Duitse helm langs haar lippen te wrijven als ze ligt te slapen.
Jouw zwager is een rapperquote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Negers clubben niet, negers rappen.
Negers rappen in de clubquote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Negers clubben niet, negers rappen.
Misschien maar eens proberen om mijn paarse Duitse helm langs haar lippen te wrijven als ze ligt te slapen.
Hahahaquote:Op maandag 16 september 2013 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Volgens mij slaat ze je het raam uitquote:Op maandag 16 september 2013 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 22:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet een opdracht met iwan doen maar hij is nog geen een keer komen opdagen
quote:Op maandag 16 september 2013 22:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet een opdracht met iwan doen maar hij is nog geen een keer komen opdagen
Ik denk het ook ja.quote:Op maandag 16 september 2013 22:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij slaat ze je het raam uit
Iwanquote:Op maandag 16 september 2013 22:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb al 8 berichtjes met de tekst 'ja morgen kom ik echt ik zweer het'
Voor je dat kraamverband aan de kant hebt is je zin wel overquote:
quote:
Die 2 Portugese broertjes zijn ook best goed in het echt bij Barca Bquote:
Nou Thorb die hoef je morgen niet te verwachtenquote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef BDIL het volgende:
Ik ga wel denk ik naar de nachtrelease, nog geen mail binnen
Ik heb voor hetere vuren gestaan!quote:Op maandag 16 september 2013 22:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor je dat kraamverband aan de kant hebt is je zin wel over![]()
jawelquote:Op maandag 16 september 2013 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nou Thorb die hoef je morgen niet te verwachten
quote:Op maandag 16 september 2013 22:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb voor hetere vuren gestaan!
Vroeger een keer een dame die zo over mijn zak en snikkel heen heeft gekotst dus dan valt dit nog wel mee.
Bij Bol besteld? Die orderstatus veranderen ze meestal in de nacht een keer. Die heb je morgen wel gewoon op je deurmat, wel vaker wat gepreorderd bij ze.quote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef BDIL het volgende:
Ik ga wel denk ik naar de nachtrelease, nog geen mail binnen
Heb morgen toch geen tijd om te spelenquote:Op maandag 16 september 2013 22:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bij Bol besteld? Die orderstatus veranderen ze meestal in de nacht een keer. Die heb je morgen wel gewoon op je deurmat, wel vaker wat gepreorderd bij ze.
[..]
Vroeger een keer een dame die zo over mijn zak en snikkel heen heeft gekotst dus dan valt dit nog wel mee.
Ziet er toch raar uit hoor als er een hele avond Passoa over je staaf heen loopt.quote:
[..]
Het komt natuurlijk niet vanzelf hequote:
+ nog een assist, zou wel een leuke IF zijnquote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Strootgod gescoord voor Roma
Uit een pingel
5k !!!quote:Op maandag 16 september 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
Is iemand zo lief om voor mij te kijken hoe duur Salcidio is ?
ik ben 59e min
7kquote:Op maandag 16 september 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
ik ben 59e min
quote:Op maandag 16 september 2013 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ziet er toch raar uit hoor als er een hele avond Passoa over je staaf heen loopt.
Snap dat ze dat uitkotst. Niet te zuipen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ziet er toch raar uit hoor als er een hele avond Passoa over je staaf heen loopt.
3kquote:Op maandag 16 september 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
ik ben 59e min
In een opwelling dacht ik ook Salcido te hebben gekocht. Ik keek nog een keer goed en het was Saucedo. Als keeper heeft hij alle stats 70+ dus hij leek net Salcido.quote:Op maandag 16 september 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
ik ben 59e min
quote:
Smerig zoete rotzooi.quote:Op maandag 16 september 2013 22:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Snap dat ze dat uitkotst. Niet te zuipen.
gemist voor 1500 coins..quote:Op maandag 16 september 2013 22:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In een opwelling dacht ik ook Salcido te hebben gekocht. Ik keek nog een keer goed en het was Saucedo. Als keeper heeft hij alle stats 70+ dus hij leek net Salcido.
quote:
Nja, het begin is altijd lastig natuurlijk. Maar ik had vanochtend 2.9kquote:Op maandag 16 september 2013 22:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk niet vanzelf he
Jezus gastquote:Op maandag 16 september 2013 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rijke tatta alles.quote:Op maandag 16 september 2013 22:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik koop wel gewoon FIFA points en hoop op een Maver gelukje.
Traden kan ik niet en heb er ook echt het geduld niet voor.quote:
Lijkt me wel. Maar ik zou zeggen probeer het. Je kunt de preorder gemakkelijk cancelen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:58 schreef poker4lifee het volgende:
Vriend zegt nu ook dat ej gta gratis kan downloaden in ps store.. wtftoch alleen de preload?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |