Het bontkraagjes/nektasjes gehalte zal in D'ter een stuk hoger zijn jaquote:Op maandag 16 september 2013 21:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
Friesland.. je hebt hier alles. Behalve bontkraagjes en file's
Dat denk ik echt niet. Na een maand zit je waarschijnlijk gewoon weer de hele tijd politie af te knallen en zo.quote:Op maandag 16 september 2013 21:21 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Nah, het overtreft die verwachtingen wel
Spammen gelukkig gewoon door op de zaakquote:Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef SoldMayor het volgende:
Kijk deze topic snel gaan.
Morgen 1 topic in een dag.![]()
GTA Online <3quote:Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat denk ik echt niet. Na een maand zit je waarschijnlijk gewoon weer de hele tijd politie af te knallen en zo.
+1 Deventerquote:Op maandag 16 september 2013 21:20 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Het aantal leden van de Midnight Release Bro's is aan het stijgen.
quote:
Je ziet het nummer van de reactie rechtsbovenin tochquote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
op hoeveel pagina's zitten weheb dit topic nog niet eens gerefreshed
Ik wil cluckin' bell reclames horenquote:
7quote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
op hoeveel pagina's zitten weheb dit topic nog niet eens gerefreshed
ohja sorryquote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Je ziet het nummer van de reactie rechtsbovenin toch?
Slecht is een groot woordquote:Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef Ivo1986 het volgende:
Mwa de framerate moet op momenten slecht zijn.
Chill mode onquote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik zet nog weer even een nummertje op om weer helemaal te trippen.
tweakers had het over 'sommige momenten'quote:
Lol weer wat geleerd.quote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Je ziet het nummer van de reactie rechtsbovenin toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |