Ik moet naar de MM. Allemaal mensen daarquote:Op maandag 16 september 2013 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
als je m besteld nog niet eens
maar alsnog wordt je als minderwaardig gezien door velenquote:Op maandag 16 september 2013 21:18 schreef Neejman het volgende:
[..]
Was ik het maar echt, belachelijk hoe die mensen worden voor getrokken.
welke stadquote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik moet naar de MM. Allemaal mensen daar
Dat dus.quote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef SoldMayor het volgende:
Voel me net een kind van 6 dat net te horen gekregen heeft dat die over 2 en 40 minuten van Disney Land gaat.
Dan was ik nu thuisgebleven om GTA V te spelen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef SoldMayor het volgende:
Voel me net een kind van 6 dat net te horen gekregen heeft dat die over 2 en 40 minuten van Disney Land gaat.
ligt eraan hoe autistisch je je gedraagt als auti zijndequote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
maar alsnog wordt je als minderwaardig gezien door velen
Lichtblauwvinger.quote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef Neejman het volgende:
[..]
Neej woon er zelf niet, half uurtje rijden
Zo voelde ik me toen ik het spel 3 dagen geleden ophaaldequote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef SoldMayor het volgende:
neej doe maar nietquote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef jackson het volgende:
Ik wil de koelkast van 888 in de op.
Frieslandquote:
dat heb ik er dan wel voor overquote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
maar alsnog wordt je als minderwaardig gezien door velen
Zo snuif je meer autisten dan sfeer mij dunkt. Er zullen zeker G's tussenlopen, maar het merendeelquote:Op maandag 16 september 2013 21:20 schreef PowerPants het volgende:
ben blij dat ik er toch voor heb gekozen om naar de nachtrelease te gaan en niet op de post te wachten, op deze manier snuif je toch meer sfeer op.
daar zullen wel wat mensen zijn idd. gewoon om 0:30 komen komt helemaal goedquote:
Wat is beter? de download? is iets van 18GBquote:Op maandag 16 september 2013 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan had ik dat ook wel gewild. beter voor het stroomverbruik van die ps lijkt mij.
Donders, was te proberen om door deze tijden heen te komen.quote:
Nah, het overtreft die verwachtingen welquote:Op maandag 16 september 2013 21:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Deze hype gaat iets te ver volgens mij, ik ben bang dat het een soort tweede Diablo 3 wordt. Neemt niet weg dat het ondanks de hoge verwachtingen toch wel op z'n minst een bazenspel wordt.
En een leuk leven.quote:Op maandag 16 september 2013 21:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
Friesland.. je hebt hier alles. Behalve bontkraagjes en file's
zonder disc bedoel ik. die download heb ik in een paar uur binnen, daar ligt het niet aanquote:Op maandag 16 september 2013 21:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wat is beter? de download? is iets van 18GB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |