En op wat voor site kwam je terecht?quote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef delano.888 het volgende:
Waarom typ ik nou weer bil.com inen maar vreemd opkijken dat de site niet klopt
Wat voor werk doe je dan, als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik ga zo naar mijn werk tot 08.00 in de ochtend, dan mag ik naar huis.
Ik heb goede verhalen over bol.com gehoord. Kan jij mij meer vertellen over bol.com?quote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef Poffert het volgende:
Ik droom ervan dat vannacht om 00:00 uur PostNL voor de deur staat met een pakketje van Bol.com
geloof dr geen kut vanquote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik heb er zojuist een bij de mediamarkt in arnhem kunnen ophalen :-) Haha blijkbaar zijn ze al eerder open gegaan stiekem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Twijfels vriend. Tis 3 minuten verderop. Ben te weinig overtuigd door klein Maroc hier.quote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Pak je deze op de nachtrelease broer?
nohh braddaquote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik heb er zojuist een bij de mediamarkt in arnhem kunnen ophalen :-) Haha blijkbaar zijn ze al eerder open gegaan stiekem.
tien over je moederquote:Op maandag 16 september 2013 21:36 schreef Muto het volgende:
Weet iemand wanneer Bol.com het spel gaat verzenden?
Morgenvroeg. Heb je hem Woensdag binnen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:36 schreef Muto het volgende:
Weet iemand wanneer Bol.com het spel gaat verzenden?
Het viel mee deze keer. Beter dan toen ik een keer de openingstijden van een supermarkt zocht, en bij een andere soort "Jumbo" terecht kwam.quote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Vinnow het volgende:
[..]
En op wat voor site kwam je terecht?
Het is een net nieuw internetbedrijf, opgericht in 2012, in het kleine dorpje Appataka, bereikt ongeveer 12 klanten per dag, met een omzet van ¤10.325 op jaarbasisquote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Ik heb goede verhalen over bol.com gehoord. Kan jij mij meer vertellen over bol.com?
In de ochtend kan het wel als ik klaar ben met werken, de dixons gaat 10.00 open dacht ik dus komt goed.quote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan, als ik vragen mag?
Maar jij gaat geen gta halen ofwel?
Swa's haal deze broeder over. En vlug.quote:Op maandag 16 september 2013 21:36 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Twijfels vriend. Tis 3 minuten verderop. Ben te weinig overtuigd door klein Maroc hier.
Hij komt op de Midnight Release Bro's lijst. Dat is al goed genoegquote:Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Swa's haal deze broeder over. En vlug.
Dit is 106 alquote:Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bijna op het eind van 104 alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |