ik merkte op een ochtend na een paar bakken koffie op het toilet dat ik een bultje had bij mijn anus. Op zich niet zo gek, gezien mijn man wel van mijn achterdeurtje houdt als je begrijpt wat ik bedoel. Maar het bleef aanhouden, toen ik een keer mijn Maddens aan had gedaan om naar mijn werk als dame van lichte zeden te gaan ging ik onderuit op straat. Ik belande op mijn stuit en een stoeptegelpunt kwam *ploep* zo tegen mijn anus aan. Omdat ik geen slipje aan had kon ik goed zien wat voor ravage er was aangericht, mijn anus bultje was zo *pats* opengeklapt.quote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet je even een verhaal ophangen over dat je kanker en aids hebt
quote:Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
ik merkte op een ochtend na een paar bakken koffie op het toilet dat ik een bultje had bij mijn anus. Op zich niet zo gek, gezien mijn man wel van mijn achterdeurtje houdt als je begrijpt wat ik bedoel. Maar het bleef aanhouden, toen ik een keer mijn Maddens aan had gedaan om naar mijn werk als dame van lichte zeden te gaan ging ik onderuit op straat. Ik belande op mijn stuit en een stoeptegelpunt kwam *ploep* zo tegen mijn anus aan. Omdat ik geen slipje aan had kon ik goed zien wat voor ravage er was aangericht, mijn anus bultje was zo *pats* opengeklapt.
Het was een bende niet normaal meer, ik was mij rot geschrokken, alles onder de pus!
Toen ik naar het ziekenhuis ging schudden de artsen allemaal, heel mijn lijf bleek vol met pus te zitten. Onbekend was wat de reden was, per uur werd mijn anus meer tot een grote sinkhole dan anus. Nu is het zo erg dat ik een islamitisch gewaad aan heb om mijn lijf te bedekken. Mijn gezicht en handen zijn door plastisch chirurgie meermaals getracht te redden, na eerdere pogingen is het nu eindelijk praktisch gelukt om mijn gezicht toonbaar te maken en mijn handen zonder rottende stukken vlees
Ik mis alleen wel nagel- en huidverzorging voor de rotrtende huid, helpt mij met dit probleem en geeft mij please je winactie![]()
De theorie is sympathie wekkenquote:Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
ik merkte op een ochtend na een paar bakken koffie op het toilet dat ik een bultje had bij mijn anus. Op zich niet zo gek, gezien mijn man wel van mijn achterdeurtje houdt als je begrijpt wat ik bedoel. Maar het bleef aanhouden, toen ik een keer mijn Maddens aan had gedaan om naar mijn werk als dame van lichte zeden te gaan ging ik onderuit op straat. Ik belande op mijn stuit en een stoeptegelpunt kwam *ploep* zo tegen mijn anus aan. Omdat ik geen slipje aan had kon ik goed zien wat voor ravage er was aangericht, mijn anus bultje was zo *pats* opengeklapt.
Het was een bende niet normaal meer, ik was mij rot geschrokken, alles onder de pus!
Toen ik naar het ziekenhuis ging schudden de artsen allemaal, heel mijn lijf bleek vol met pus te zitten. Onbekend was wat de reden was, per uur werd mijn anus meer tot een grote sinkhole dan anus. Nu is het zo erg dat ik een islamitisch gewaad aan heb om mijn lijf te bedekken. Mijn gezicht en handen zijn door plastisch chirurgie meermaals getracht te redden, na eerdere pogingen is het nu eindelijk praktisch gelukt om mijn gezicht toonbaar te maken en mijn handen zonder rottende stukken vlees
Ik mis alleen wel nagel- en huidverzorging voor de rotrtende huid, helpt mij met dit probleem en geeft mij please je winactie![]()
maar mijn gezicht dan?quote:Op maandag 16 september 2013 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De theorie is sympathie wekken
FTFYquote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je weet dat ik reacties kan verwijderen?/Masja
Oeh, ik zie mogelijkhedenquote:Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee, ik weet heul niet hoe ik mensen moet bannen
ik zie anders heul nog geen winactiequote:Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee, ik weet heul niet hoe ik mensen moet bannen
Ik weet wel hoe ik mensen moet blokken om te reageren, is dat hetzelfde als bannen?quote:Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh, ik zie mogelijkheden![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik mensen moet blokken om te reageren, is dat hetzelfde als bannen?
IK ZEI TOCH NOG 20 MINUTEN VOOR DIE WETRANSFER KLAAR IS ONGEDULDIGE KUTHOEEAHHHquote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zie anders heul nog geen winactie
ik zal geen aids posten
ja maar ik moet slapen, de dokter zegt dat dat goed is voor mijn anusbultquote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH NOG 20 MINUTEN VOOR DIE WETRANSFER KLAAR IS ONGEDULDIGE KUTHOEEAHHH
Toen ik bij Masja gebanned was kon ik ook niet op de site zonder proxyquote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik mensen moet blokken om te reageren, is dat hetzelfde als bannen?
komt door kutkoters die met hele gezinnen mee gan in de zomerquote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef Diconnected het volgende:
tickets voor kerstvakantie zijn goeiekopert dan zomervakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |