ik zie anders heul nog geen winactiequote:Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee, ik weet heul niet hoe ik mensen moet bannen
Ik weet wel hoe ik mensen moet blokken om te reageren, is dat hetzelfde als bannen?quote:Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh, ik zie mogelijkheden![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik mensen moet blokken om te reageren, is dat hetzelfde als bannen?
IK ZEI TOCH NOG 20 MINUTEN VOOR DIE WETRANSFER KLAAR IS ONGEDULDIGE KUTHOEEAHHHquote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zie anders heul nog geen winactie
ik zal geen aids posten
ja maar ik moet slapen, de dokter zegt dat dat goed is voor mijn anusbultquote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH NOG 20 MINUTEN VOOR DIE WETRANSFER KLAAR IS ONGEDULDIGE KUTHOEEAHHH
Toen ik bij Masja gebanned was kon ik ook niet op de site zonder proxyquote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik mensen moet blokken om te reageren, is dat hetzelfde als bannen?
komt door kutkoters die met hele gezinnen mee gan in de zomerquote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef Diconnected het volgende:
tickets voor kerstvakantie zijn goeiekopert dan zomervakantie
ik zit in te kakken, komt morgen welquote:
le fu.quote:Op maandag 16 september 2013 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
komt door kutkoters die met hele gezinnen mee gan in de zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |