damn de hele dag in je ondergoed?quote:Op maandag 16 september 2013 22:43 schreef owl. het volgende:
Mehhh weer een dag vernutteloosd, Heb niet eens de moeite genomen een broek aan te trekken
Vrij grote trui aangedaan, dat wel.quote:Op maandag 16 september 2013 22:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
damn de hele dag in je ondergoed?
Oeh hij staat al op gemistquote:
Dat is toch ook duurquote:Op maandag 16 september 2013 22:47 schreef Diconnected het volgende:
hm paar dagen NYC is ook wel tof natuurlijk
jawel, maar ook shoppen en alles. en ik wil al heel lang naar NYCquote:Op maandag 16 september 2013 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zit je in LA niet bij je familehh dan?
6 dagen was 670. alleen tickets dan. was voor meivakantie.quote:Op maandag 16 september 2013 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat noem jij een paar dagen en wat kost t trouwens?
Oh maar is ticket niet altijd ongeveer even duur ongeacht hoe lang je blijft? China is even duur qua ticket trouwensquote:Op maandag 16 september 2013 22:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
6 dagen was 670. alleen tickets dan. was voor meivakantie.
nee kan soms goedkoper zijn of zelfs duurder dusja.quote:Op maandag 16 september 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh maar is ticket niet altijd ongeveer even duur ongeacht hoe lang je blijft? China is even duur qua ticket trouwens
Barca is ook tofquote:Op maandag 16 september 2013 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil naar vietnam en singapore en australie en mexico en barcelona en nyc en en en
quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Molo het volgende:
JE KUNT NU DE URSULA LOOK MAKEN MET EEN HEUS URSULA PALETTE!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wij gaan roadtrippen naar Berlijn hihahoquote:Op maandag 16 september 2013 22:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Barca is ook tof
We moeten ook nog naar Berlijn, es kijken hoeveel tickets daarvoor zijn
Ja weet ik,lekker opgeropt in een auto met zn 4enquote:Op maandag 16 september 2013 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij gaan roadtrippen naar Berlijn hihaho
I don't care, scheelt velen geldquote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja weet ik,lekker opgeropt in een auto met zn 4en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |