oh my godquote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor.
Deze had ik een keer op mijn deur:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
ik weet niet wat het precies is, maar als hij in zijn vrije uren hoertjes achter het station zou onthoofden zou het me serieus niks verbazen
LOLquote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor.
Deze had ik een keer op mijn deur:
[ afbeelding ]
Jachtlak...quote:
In mijn dialect klinkt het als: joehoertquote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende: Nu wil ik weten hoe een Belg yoghurt zegt
![]()
wanneer gelakt?quote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jachtlak...
En ik hoop het Taart!
quote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In mijn dialect klinkt het als: joehoert![]()
![]()
Omdat die wijven van 80 plus geen leven hebben en zich teveel met dat van mij bemoeiden.quote:
Serieus, doe het eens filmenquote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
doe eens een filmpje/whatsapp geluidjequote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Wilden ze dan ook serieus weten wat erin zat ofwat?quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat die wijven van 80 plus geen leven hebben en zich teveel met dat van mij bemoeiden.
hehehehe, of had je met hun zoon gebatst?quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat die wijven van 80 plus geen leven hebben en zich teveel met dat van mij bemoeiden.
Echt Spees, jij hebt zovaak topics gekaapt, en dan doet iemand het één keer bij jou en dan moeten daarvoor in ruil weer zoveel nieuwe topics door jou gekaapt wordenquote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
lolque zei de mede lapo hunter en topic kaper.
Ermahgerd moeilijke vragen! Een uurtje geleden gelakt.quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
wanneer gelakt?
Is het op alkydbasis?
Je doet zooi voor een boot op een armband?quote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ermahgerd moeilijke vragen! Een uurtje geleden gelakt.
Rechtsonder:
[ afbeelding ]
moet je verdunnen/schoonmaken met water of met terpentine?quote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ermahgerd moeilijke vragen! Een uurtje geleden gelakt.
Rechtsonder:
[ afbeelding ]
Het liefst wel natuurlijk.quote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wilden ze dan ook serieus weten wat erin zat ofwat?
God nee!quote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehehe, of had je met hun zoon gebatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |