quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
boooh, zou ik op internet gewoon van die codes kunnen vinden om uitbreidingen van sims 3 te downloaden en installeren?quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Sims
Ik heb alleen Sims 2Wel met alle uitbreidingen
niet via origin johquote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
boooh, zou ik op internet gewoon van die codes kunnen vinden om uitbreidingen van sims 3 te downloaden en installeren?
Moet wel via Origin kunnen
quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Typisch het volgende:
Sims 3.![]()
mijn gastje was getrouwd met zijn butler, zwanger gemaakt en toen het kind uitgepoept was heb ik haar weer gedumpt
Ik heb zelf Sims 2 gedownload met alle uitbreidingen, moest ze wel stuk voor stuk installeren maar was gewoon één grote map met downloadenquote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
boooh, zou ik op internet gewoon van die codes kunnen vinden om uitbreidingen van sims 3 te downloaden en installeren?
Moet wel via Origin kunnen
Ja ik heb de sims 3 en luxe accesoires en na middernacht van DrNick gekregen, die die redeem-codes bij de humble bundle kreeg. Dus daarvoor moest ik wel Origin enzo downloaden.quote:
Er zit zo'n cheat op de Sims 3 dat je kunt shift-clicken op de brievenbus en dat je dan van alles kunt doen, dus ook NPC's (non playable characters) dwingen, dus ook Magere Heinquote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef Studeur het volgende:
mensen opsluiten in een kleine kamer en de tijd forwarden tot ze dood gaan
brand veroorzaken zonder dat ze kunnen vluchten
de dood die in persoon komt
Gewoon alles via torrent downloaden, ik heb 40 gb aan sims 3 volgens mij gedownload in een gekke bui.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik heb de sims 3 en luxe accesoires en na middernacht van DrNick gekregen, die die redeem-codes bij de humble bundle kreeg. Dus daarvoor moest ik wel Origin enzo downloaden.
Had eerst altijd cd'tje enzo, ook de luxe accesoires, zelf gekocht. Maar heb tijdje terug ineens een leeg doosje teruggevonden, geen idee waar de cd is
Dus was wel blij dat DrNick dat had
Mja kan ik er dan ook via internet andere codes voor opsnorren ofzo?
Ik raak die shit altijd kwijtquote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is er yolo aan de sims
Allang verkochtHeb alleen 1 en 2 nog.
Nee, opleiden tot een übermensch en rijk worden natuurlijk. De zoon had een chick op de universiteit bezwangert en is getrouwd met een vampier dacht ik.quote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]En het kind ter adoptie afgestaan?
Ik wilde dat met één van Mono en mijn kinderen doen
Nja het is wel hoe langer je het speelt hoe meer je ervan door krijgtquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap niet eens zoveel van de Sims, zie altijd mensen toffe dingen doen (ook in t voorfilmpje van Sims zelf als hij opstart) maar geen idee hoe ze dat doenIk kan een huis bouwen, sims daar laten leven en houdt het wel beetje bij op
sims met cheatsquote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zit zo'n cheat op de Sims 3 dat je kunt shift-clicken op de brievenbus en dat je dan van alles kunt doen, dus ook NPC's (non playable characters) dwingen, dus ook Magere Hein
OHJA BEDANKT VOOR DE HERINNERING GR GRquote:
Baasquote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon alles via torrent downloaden, ik heb 40 gb aan sims 3 volgens mij gedownload in een gekke bui.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, opleiden tot een übermensch en rijk worden natuurlijk. De zoon had een chick op de universiteit bezwangert en is getrouwd met een vampier dacht ik.
Zal die cheat er ook zijn voor Sims 2?quote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja het is wel hoe langer je het speelt hoe meer je ervan door krijgt
Maar vaak heb je het ook gewoon te druk met al die behoeftes bevredigen, ze zijn al de hele avond bezig met koken, eten, afwassen, pissen en douchen enzo, dan moeten ze ook nog de hele nacht slapen, 's ochtends weer de hele ochtend bezig met pissen douchen koken eten afwassen, en dan moeten ze alweer naar werk. En na werk weer hetzelfde verhaal, soms hebben ze de tijd om één boek half uit te lezen ofzo
Dus dan kom je verder ook nooit echt aan iets toe.
Zet nu dan ook gewoon wel eens de cheat aan om de behoeftes statisch te maken, dus die balkjes blijven gewoon de hele tijd groen. Dan krijg je éindelijk eens de kans om ook eens de rest van het spel te ontdekken, waar je normaal eigenlijk nooit tijd voor hebt
En je bied haar jouw bed niet eens aan?quote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zit met een maat bij de GameMania bier te zuipen, staan al stuk of 10 mensen in een rij voor GTA V. En er fietst soms een dikke onverzorgde vrouw langs die zegt: "Ik moet ergens slapen. Ik moet ergens slapen."
de sims niet snappenquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap niet eens zoveel van de Sims, zie altijd mensen toffe dingen doen (ook in t voorfilmpje van Sims zelf als hij opstart) maar geen idee hoe ze dat doenIk kan een huis bouwen, sims daar laten leven en houdt het wel beetje bij op
Volgens mij is het bij sims 2 nogquote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal die cheat er ook zijn voor Sims 2?Ik kom inderdaad nergens aan toe haha!
ga jij ook gta halen?quote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zit met een maat bij de GameMania bier te zuipen, staan al stuk of 10 mensen in een rij voor GTA V. En er fietst soms een dikke onverzorgde vrouw langs die zegt: "Ik moet ergens slapen. Ik moet ergens slapen."
Jonge, ze is dik lelijk en lijkt op een alcoholist.quote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je bied haar jouw bed niet eens aan?kan echt niet.
No man, geen geld en geen console.quote:Op maandag 16 september 2013 21:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
ga jij ook gta halen?
"En er fietst soms een dikke onverzorgde vrouw langs die zegt: "Ik moet ergens slapen. Ik moet ergens slapen.""
wtf man
Johquote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jonge, ze is dik lelijk en lijkt op een alcoholist.
Ik wilde haar een sixpack aanbieden als ze een winkelruit insloeg of iets anders vets en dan filmen want ze heeft geen geld natuurlijk. Maar ze was te snel weer weg. Misschien komt ze zo weer terugquote:
doe danquote:Op maandag 16 september 2013 21:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wilde haar een sixpack aanbieden als ze een winkelruit insloeg of iets anders vets en dan filmen want ze heeft geen geld natuurlijk. Maar ze was te snel weer weg. Misschien komt ze zo weer terug
Ze is niet meer langs gekomenquote:Op maandag 16 september 2013 22:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
doe dan
laat haar de gamemania ruit ingooien en gta 5 voor je jatten
en een xbox
dat doet ze vast voor een sixpackquote:Op maandag 16 september 2013 22:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
doe dan
laat haar de gamemania ruit ingooien en gta 5 voor je jatten
en een xbox
ik zou alles doen voor een sixpack als de winkels dicht zijnquote:Op maandag 16 september 2013 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat doet ze vast voor een sixpack
en daarvoor zou je een game (die al meer waard is, op straat kan je hem kwijt voor 50+quote:Op maandag 16 september 2013 22:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik zou alles doen voor een sixpack als de winkels dicht zijn
meestal is dat 10 euro ervoor betalen bij de bierkoerier
quote:Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef FL_Freak het volgende:
ama dat is niet slim van je om met ene besmette te neuken dan.
quote:Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef FL_Freak het volgende:
ama dat is niet slim van je om met ene besmette te neuken dan.
Geen idee maar er is nu seizoen 2. Maggie in haar bhquote:Op maandag 16 september 2013 23:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die daarop te zien?
wut.quote:Op maandag 16 september 2013 23:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geen idee maar er is nu seizoen 2. Maggie in haar bh
Tijd om vaker tv te kijken ipv dat ding stof te laten happenquote:Op maandag 16 september 2013 23:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Meestal is er alleen crap op tv imoquote:Op maandag 16 september 2013 23:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Tijd om vaker tv te kijken ipv dat ding stof te laten happen
LOL omg beach ik hou can jequote:
ik ook niequote:
ja klopt ik voel jequote:Op maandag 16 september 2013 23:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik ook nie
aleen vrouwmneschen
omg yes hoi amaquote:
Meestal? Laatste keer dat ik keek was er alleen maar crapquote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Meestal is er alleen crap op tv imo
dramaquote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef Amarantha het volgende:
Lama?Ik word echt voor alles uitgescholden hier. Laatst werd ik al oma genoemd
sory deed ik neit expres :cquote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef Amarantha het volgende:
nee edchtquote:
koop vitamine c tablet dingquote:Op maandag 16 september 2013 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kan een mens zolang verkouden zijn? Fack.
Ik slik elke dag vitamine c en multi vitaminen. Je weet zelfquote:
ik tik 2 van die pillen als ik me kut voel en ga er keihard opquote:
quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 23:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik tik 2 van die pillen als ik me kut voel en ga er keihard op
Kan best, daarom ben ik ook aan m'n neus geopereerd.quote:Op maandag 16 september 2013 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kan een mens zolang verkouden zijn? Fack.
Ah doet me denken aan Ground Zeroquote:
quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 23:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik tik 2 van die pillen als ik me kut voel en ga er keihard op
Grapje?quote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan best, daarom ben ik ook aan m'n neus geopereerd.
echt? wat is er verbteted?quote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan best, daarom ben ik ook aan m'n neus geopereerd.
wappzequote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef Studeur het volgende:
in bed liggen en whatsappen met chick
dag
kusjequote:
haha bnu heb i kzin om te fappenquote:
Jeugd van tegenwoordig hequote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Met die aziaat in die winkel?quote:Op maandag 16 september 2013 23:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
jonge laat mijh lekkr chilenquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze sokken kopen![]()
Maar welke kleur zal ik doen?volgens mij past roze wel goed bij jou idkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
past bij je haar
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Ik vind dat witte niet mooiquote:Op maandag 16 september 2013 23:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
volgens mij past roze wel goed bij jou idk
[ afbeelding ]
past bij je haar
quote:Op maandag 16 september 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze sokken kopen![]()
Maar welke kleur zal ik doen?Toffe sokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou je reageert op een reactie die naar mij was gerichtquote:
Jepquote:Op maandag 16 september 2013 23:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met die aziaat in die winkel?(de emoticon is voor maggie
)
Ja en dat betekent gelijk dat ik jou aanspreek?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
nou je reageert op een reactie die naar mij was gericht
jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja en dat betekent gelijk dat ik jou aanspreek?
Huidige kabinet moet aftreden, ze maken de rijken rijker en armen armer. Daarnaast zorgen ze ervoor dat onderwijs minder toegankelijker is voor mensen met een laag inkomen, mensen met een handicap krijgen minder toegepaste zorg, ouderen moeten langer doorwerken waardoor afgestudeerden geen kans krijgen, gooien ze accijnzen omhoog en bezuinigen ze op onderwijs en het zorg in het algemeen terwijl ze miljarden uitgeven aan een straaljager die probleem na probleem ondervindt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:06 schreef Jv1994 het volgende:
Komen hier ook mensen met die eckte diepe stoner gedachtes zodat we een goede skaffa conversatie kunnen houden die ons in de samenleving weer kan helpen
ik weet mit man heb war gedronken ikzit hier lekker te chillenquote:
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Huidige kabinet moet aftreden, ze maken de rijken rijker en armen armer. Daarnaast zorgen ze ervoor dat onderwijs minder toegankelijker is voor mensen met een laag inkomen, mensen met een handicap krijgen minder toegepaste zorg, ouderen moeten langer doorwerken waardoor afgestudeerden geen kans krijgen, gooien ze accijnzen omhoog en bezuinigen ze op onderwijs en het zorg in het algemeen terwijl ze miljarden uitgeven aan een straaljager die probleem na probleem ondervindt.
Nee hoor. Doordat de PvdA er bij zit is de VVD linkser/socialer bezig dan ooit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Het praktijk vertelt mij een heel ander verhaal
Je benoemt gewoon wat feiten dit kan je nooit een skaffa conversatie wordenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Huidige kabinet moet aftreden, ze maken de rijken rijker en armen armer. Daarnaast zorgen ze ervoor dat onderwijs minder toegankelijker is voor mensen met een laag inkomen, mensen met een handicap krijgen minder toegepaste zorg, ouderen moeten langer doorwerken waardoor afgestudeerden geen kans krijgen, gooien ze accijnzen omhoog en bezuinigen ze op onderwijs en het zorg in het algemeen terwijl ze miljarden uitgeven aan een straaljager die probleem na probleem ondervindt.
Verklaar dan eens waarom chronisch zieken, mensen met een handicap die wel werken voor een minimaal inkomen gemiddeld 4% tot 6% achteruit zijn gegaan alleen dit jaar al t.o.v. een gezond persoon die werkt voor een minimaal inkomen. Volgend jaar kan het zelfs oplopen tot 13,5%.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Doordat de PvdA er bij zit is de VVD linkser/socialer bezig dan ooit.
Je hebt gelijk in dat het feiten zijn maar je kan er over converseren ook als je skaffa bent.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:30 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Je benoemt gewoon wat feiten dit kan je nooit een skaffa conversatie worden
quote:
Thanks. Wil ze volgende week bestellen (als ik er geld voor heb, heb denk ik volgende maand ook niet veel) en anders maandje later. Ik heb sowieso een chille joggingsbroek gezien die ik ga bestellen via Ebay volgende week, die moet ik hebben!quote:
Beter 's nachts dan overdag wanneer iedere gladiool die zomaar wat roept zonder na te denken zich ermee bemoeit en zijn/haar gelijk probeer te halen goedschiks of kwaadschiks. Nu kan je tenminste een discussie houden zonder aan gevallen te worden op en of over je mening. Just my two centsquote:
Dat mag ook, maar in discussie vind ik het nutteloos.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou er van om zonder na te denken van alles te typen hierDat is het mooie hier. Stoned een beetje hersenloos typen wat in je opkomt. Heerlijk
Garry's Modquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:49 schreef FL_Freak het volgende:
Ama heb jij toevallig Garry's mod? Dan zouden we slenderman mod tegen elkaar kunnen spelen
Pirated, maar als ik portforward kan je wel connectenquote:
WIl je srs? Dan kijken we ff toch. Want je hebt een slenderman mod. Een speelt de rondlopende kerel en de andere slenderman.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pirated, maar als ik portforward kan je wel connecten
Iscool.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
WIl je srs? Dan kijken we ff toch. Want je hebt een slenderman mod. Een speelt de rondlopende kerel en de andere slenderman.
Ja heb ik wel alleen morgen heb ik geen tijd. Ofja tot 17.00 en anders na 23.00 ergens.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Iscool.
Alleen niet vandaag, heb gezopen en ben tering moe. Morgen?
Heb je skype?
we kijken wel add me skypequote:Op dinsdag 17 september 2013 00:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja heb ik wel alleen morgen heb ik geen tijd. Ofja tot 17.00 en anders na 23.00 ergens.
Ja nee lekker handig dit, nu heb ik trekquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Ah fack, hebben ze het bij Radar over vissticksTeringlekker.
Houd die jongen niet aan het lijntje, als je wilt niet wilt cyberseksen met hem zegt het dan gelijk. Zo breek je zijn hartjequote:Op dinsdag 17 september 2013 01:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja moet ff nadenken wat me ww was.
Ben niet gay, sorry manquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Houd die jongen niet aan het lijntje, als je wilt niet wilt cyberseksen met hem zegt het dan gelijk. Zo breek je zijn hartje
Wel grappig dat je er vanuit gaat dat ik gay ben, maar ik moet je teleur stellen dat ik het niet benquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben niet gay, sorry man
Hoop dat je je niet kut voelt nu.
Die grap maakte ik al, dus dat kan jij niet meerquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Wel grappig dat je er vanuit gaat dat ik gay ben, maar ik moet je teleur stellen dat ik het niet ben
Sorry pap, ik hou van tietenquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
Jammer, FL lijkt me een gezellige schoonzoon.
Ik val meer op vader figuren als jij hooiquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
Jammer, FL lijkt me een gezellige schoonzoon.
En weer voel jij je aangesproken terwijl ik op iemand anders reageerquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die grap maakte ik al, dus dat kan jij niet meer
Hey!quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik val meer op vader figuren als jij hooi
Je quote mij vriend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:07 schreef Viro het volgende:
[..]
En weer voel jij je aangesproken terwijl ik op iemand anders reageer
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Houd die jongen niet aan het lijntje, als je wilt niet wilt cyberseksen met hem zegt het dan gelijk. Zo breek je zijn hartje ;(
Lees eens nog een keerquote:
zullen we samen tieten zoeken ?quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik val meer op vader figuren als jij hooi
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
zullen we samen tieten zoeken ?
quote:
Is goed, maar laat Snow even met rust vandaag want die heeft haar slaap hard nodig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
zullen we samen tieten zoeken ?
Ik vind het moeilijk voor te stellen dat er mannen zijn die dat leuk vindenquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sorry fuck helemaal gemist. Ja het is ook tof!
Overduidelijk het eerstequote:Op dinsdag 17 september 2013 01:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of ik ben dronken, of jij bent gewoon een troll
Voor morgen zeker?quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is goed, maar laat Snow even met rust vandaag want die heeft haar slaap hard nodig.
Ik ben serieus in de war nu?quote:
Ik geef niks om make up, modellen etc etc maar dit kijk ik al sinds vroeger uit met mijn zus enzquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk voor te stellen dat er mannen zijn die dat leuk vinden
Jij reageert op mij terwijl ik reageerde op FLquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben serieus in de war nu?
Na het fappen werd ik nuchterder.
Dus jij bent gewoon een troll.
Nee, er stond unscrewedquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij reageert op mij terwijl ik reageerde op FL
Oh had gepost: "Ama is liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh had gepost: "Ama is lief"
Maar jij negeert hetWou net zeggen.. Nergens gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij bent ook lief hoor! Zolang je maar niet puberaal doet
Your beauty never ever scared me.
Ja dat klopt, maar daar is het niet begonnen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, er stond unscrewed
net nog gestuurd op afbeelding
voorbeeld?quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou net zeggen.. Nergens gezienMaar jij bent ook lief hoor! Zolang je maar niet puberaal doet
huh nee ik lees nu terugquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar daar is het niet begonnen.Lees het eens terug als je helemaal nuchter bent.
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Reactie op zijn post over mijn reactie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Houd die jongen niet aan het lijntje, als je wilt niet wilt cyberseksen met hem zegt het dan gelijk. Zo breek je zijn hartje
Pls.quote:
Ik doe helemaal niks wtfquote:
Waarom zou ik er niet op mogen reageren?quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Reactie op zijn post over mijn reactie.
Gast dat gaat over mij.
Stop eens met trollen
doeiquote:
Dat is toch leuk, er zijn ook huisgenoten waarvan je haast een moord zou begaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg een cadeautje van een huisgenoot.. Terwijl ik dit jaar niet eens aan haar heb gedacht. Hoewel ze heeft mijn digitale camera zomaar gekregen omdat ik een nieuwe wil (iets later dan gepland). Ben benieuwd, wel lief dat ze weer aan me denktIs ze meteen de enige huisgenoot mee lol maar dat maakt mij niet uit, verwacht niks
Alsnog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Dat maakt mijn verjaardag stiekem wel weer leuk na de afgelopen paar dagen. Mensen die onverwachts aan je denken. Leuk
Haha klopt. Er zijn nu ook 2 huisgenoten die ik liever zie vertrekken.. vooral de één. Wat een chagrijnig wijf zeg. Maakt ook steeds ruzie met haar vriend hier in huis (heb ik wel vaker verteld hier).quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is toch leuk, er zijn ook huisgenoten waarvan je haast een moord zou begaan
Duurt nog 8 dagenquote:
Weet niet eens wanneer je jarig bent hihiquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:27 schreef FL_Freak het volgende:
Ama maken wij voor elkaar felicitatie topics?
De 27e had ik al wel gezegdquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duurt nog 8 dagenMaar bedankt haha
[..]
Weet niet eens wanneer je jarig bent hihi
Ohja klopt, ben zo slecht in verjaardagen haha. Maar ik zal een topic voor je openenquote:
Lekker dan, ruziënde huisgenoten zijn nooit leuk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha klopt. Er zijn nu ook 2 huisgenoten die ik liever zie vertrekken.. vooral de één. Wat een chagrijnig wijf zeg. Maakt ook steeds ruzie met haar vriend hier in huis (heb ik wel vaker verteld hier).
Moet wel even toelichten dat die 2 (stelletje) twee maanden wegwaren omdat het slecht ging met haar konijn, beest staat bij haar moeder thuis. In de bewonersvergadering 2 weken terug heeft de hoofdbewoner hier gezegd tegen dat meisje dat hem die konijn niet boeit haha en ze dat gewoon contact moest houden i.p.v wegblijven. Sindsdien wilt ze hier weg en doet ze boos tegen alles en iedereen haha. Ze zitten inmiddels ook al dik 2 weken op hun kamer, ze ontlopen iedereen hier
Oh en als haar vriendje wel normaal doet tegen ons dan snauwt ze hem daarvoor af
Je bent niet de enige, ik sta inmiddels in de keuken vissticks te bakkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:39 schreef Hooidraad het volgende:
Honger gekregen van die vissticks. Moet ik helemaal uit bed om voer te halen.
Oh hij deelde de mening namens iedereenquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Lekker dan, ruziënde huisgenoten zijn nooit leuk.
Maar dafuq?! Wat heeft rest mis gedaan als hoofdbewoner zijn mening geeft? En wat een manier om je partner weg te duwen
Give me!quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ik sta inmiddels in de keuken vissticks te bakken![]()
Aha, maar wel handig en slim dat hij het heeft gezegd. Anders had het stel bijvoorbeeld 1 iemand verbaal aangevallen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hij deelde de mening namens iedereenEn hij durft het snelst te roepen wat die vind.. Ik en de rest houden zich uiteindelijk stil lol
Hmmm..... come and get itquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ik sta inmiddels in de keuken vissticks te bakken![]()
Ik ben enige in huis die vissticks lustquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]![]()
Die heb ik helaas niet, zal een blikje tonijn worden ofzo
Dit dus, ik snap het gewoon niet. Zal wel aan mij liggen, denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook wel zin in kip
Oké ik heb altijd zin in kipHalve kip enz. Nom.
Houd eens op, straks krijg ik nog meer trekquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:49 schreef Amarantha het volgende:
Kibbeling, zalm, makreel, etc. ec.
Damn youquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:52 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik ook zin in spare ribs. Oh lekker knabbelen en vettige vingertjes
http://www.youtube.com/user/blackboxtvquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:54 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb er een notenmix bij gepakt, beetje die arme maag vullen.
Ja jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb lekker visstick jij lekker niet
Nice, goede keus.quote:
nu heb ik hongerquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus, ik snap het gewoon niet. Zal wel aan mij liggen, denk ik.
[..]
[..]
Houd eens op, straks krijg ik nog meer trek
Ik ging toestraks weer ff spelen. Toch weer twee keer goed verschotenquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nooit meer van mijn leven
Subscribed, zal het morgen even checken als ik eraan denk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/blackboxtv
Ken je deze channel? Die heeft ziek goede pranks
quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ging toestraks weer ff spelen. Toch weer twee keer goed verschoten
Lag een paar keer dubbel. En dat gebeurd niet vaak meerquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Subscribed, zal het morgen even checken als ik eraan denk.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:01 schreef krullenbolletje het volgende:
weetje ik heb nog nooit spare ribs gegeten![]()
Mja, we hebben al zoveel pranks gezien, op laatst word je een beetje afgestompt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lag een paar keer dubbel. En dat gebeurd niet vaak meer
OP een gegeven moment moeten de pranks wel heel geweldig zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mja, we hebben al zoveel pranks gezien, op laatst word je een beetje afgestompt.
Wel met kogelvrij vest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:07 schreef Hooidraad het volgende:
Maar die Friday the 13th prank van Vitaly, holy shit. Die vent durft.
Al moet ik zeggen dat ik nog steeds wel moet lachen om die pooter pranks, hoe kinderachtig ze ook zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
OP een gegeven moment moeten de pranks wel heel geweldig zijn.
meh. ik moet eigenlijk vooral lachen om al zijn andere vids. Vooral see you tonightquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat ik nog steeds wel moet lachen om die pooter pranks, hoe kinderachtig ze ook zijn
Ik nog maar één keer, niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:01 schreef krullenbolletje het volgende:
weetje ik heb nog nooit spare ribs gegeten![]()
Hij heeft ook een goede old man-act in huis, jammer dat ie die niet zoveel gebruikt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
meh. ik moet eigenlijk vooral lachen om al zijn andere vids. Vooral see you tonight
Die vond ik wel aardig maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij heeft ook een goede old man-act in huis, jammer dat ie die niet zoveel gebruikt.
Psh...quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die vond ik wel aardig maar niet meer dan dat.
quote:
why notquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik nog maar één keer, niet echt mijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:33 schreef FL_Freak het volgende:
loop naar de helSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog, wil je?quote:
Had het toevallig gemaakt afgelopen weekend. Zonde om het niet op te makenquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nice, goede keus.
Bij mij is het altijd cocktail-, whiskey- of knoflooksaus.
Maar wel uit een potje/flesje
Ama's schuldquote:
Ik heb net de laatste paar opgegetenquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
flikker nu krijg ik weer honger.
Verzendmail al gehadquote:
extra console scoren dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Verzendmail al gehadalleen nu heb ik m besteld en intro ook
kijken welke eerder aankomt
Bijholtes opengemaakt want waren bijna volledig dichtgegroeid en nog iets van m'n neusvleugel weggehaald oidquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:28 schreef Murdera het volgende:
vrijdag was mijn band lekgestoken. 45 euro. welke achterlijke teringhond doet dat soort dingen?Dat is echt het toppunt van triest.
Was ook lekker het weekend ingaan.gelijk een kuthumeur.
moeten rokenquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
exact
Tevens buiten moeten roken als het kutweer is.scheelt zo fucking veel
![]()
Ew, je moet je handen ook wassen na het fappenquote:
Meestal likt de kat ze even af.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ew, je moet je handen ook wassen na het fappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |