JA!quote:
mensen die mobiel zitten haten je bob.quote:
Wel vreemd dat alle wegen die naar de andere 2 steden gingen ook weg zijn. Tis nu gewoon een eiland, niet erg realistischquote:
Het is maar een spel heh.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wel vreemd dat alle wegen die naar de andere 2 steden gingen ook weg zijn. Tis nu gewoon een eiland, niet erg realistisch
Ja dat klopt, maar als je graphics zo nodig zo realistisch mogelijk moeten worden dan dient de rest dat ook te zijn. Voor die 240 miljoen die ze er in hebben gestoken kon je er best wat wegen bijmaken.quote:
Mijn werkstation vond het ook niet leuk, werd er traag doorquote:Op donderdag 19 september 2013 16:20 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
mensen die mobiel zitten haten je bob.
Vast wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:33 schreef Mender het volgende:
Gewoon wachten op de pc versie [ afbeelding ]
...... als die komt
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:20 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
mensen die mobiel zitten haten je bob.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:31 schreef Mender het volgende:
[..]
Mijn werkstation vond het ook niet leuk, werd er traag door
Nvidia had er toen al een keer iets over gelekt, en er schijnen in de consoles versies al PC configuratie dingen te zitten. Dus die komt wel, ergens.. een keer.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:33 schreef Mender het volgende:
Gewoon wachten op de pc versie [ afbeelding ]
...... als die komt
maar maar, dan kan hij jou superieure UI niet meer zienquote:Op donderdag 19 september 2013 17:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber krijg eens aids in je oogbal
Jiayu G4 is een goeie keuze, Oppo R819 kan ook nog maar dat zijn zo'n beetje dezelfde specs als een Jiayu G4.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:05 schreef mschol het volgende:
jongens: ik moet/wil een nieuwe telefoon (lees: geld uitgeven aan een nieuwe accu vind ik zonde)
ik wil niet teveel uitgeven, dus b.v. Galaxy S4 is niet te doen, HTC One ook niet
ik zat te denken aan de Jiayu G4 advanced (met een beetje geluk voor pak em beet 250 euro te krijgen)
iemand nog andere leuke toestel ideeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |