Kan je dat niet beter vragen in het GTA V topic?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:35 schreef geertbukken het volgende:
Weet iemand nog een webshop dat GTA V nog op voorraad heeft?
Ik zit verkeerd, sorry jongensquote:Op donderdag 19 september 2013 21:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kan je dat niet beter vragen in het GTA V topic?
Het is u vergeven.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:37 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik zit verkeerd, sorry jongens
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:37 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik zit verkeerd, sorry jongens
quote:
23 oktober afspraak voor MRI scan enz.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
heb jij trouwens al wat gehoord van het ziekenhuis?
Oke, nog even afwachten dus. Dat is altijd balen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
23 oktober afspraak voor MRI scan enz.
Ja idd, Het liefste hoop je dat het gister al gedaan was natuurlijk. Maarja komt goedquote:Op donderdag 19 september 2013 21:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oke, nog even afwachten dus. Dat is altijd balen.
HTC One, heb 'm zelf ook. (post niet gelezen)quote:Op donderdag 19 september 2013 20:05 schreef mschol het volgende:
jongens: ik moet/wil een nieuwe telefoon (lees: geld uitgeven aan een nieuwe accu vind ik zonde)
ik wil niet teveel uitgeven, dus b.v. Galaxy S4 is niet te doen, HTC One ook niet
ik zat te denken aan de Jiayu G4 advanced (met een beetje geluk voor pak em beet 250 euro te krijgen)
iemand nog andere leuke toestel ideeen?
nee, natuurlijk niet; zo dom zijn wij toch niet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:55 schreef shaderon het volgende:
Iemand hier nog opgelicht met een 'mijngratisbox' ?
quote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef bobbernaut het volgende:
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke llrevensstijl van drumstickNL, eprwraktische voorbeelden waarin mender censuur awwlqanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zopgawwmbiyemaps, qqqppde illuminatie, de ppegppppwgpppezondheid vpwatyaayyyayyawfwpferbeteren,ipfp eigenschappen vanpMinyetteraalWater,Bobbers banfetish,ww Loon@t die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice apanbidden,r poessyysspbroeders, een kalende zuurpruim genaamd petttttt5rrweefeMschol, Fplodders kerken-eng-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australië ppwgraat, waar mar456 nog tpsteeds geen pweaayyayaaaaatepppefapopicventjeshppoofryrlsd prheeft, d4v1d's iwwppeffefrautisqpoome, de ggdwgodfather SosuA enppwwap waaggar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hepbben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten wwegwrvan dit stukje tekst.
Nog steeds twijfels?
ewwqee3eeewepfOk, ik zal je even helpen. gffBobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.
De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
White Noise, a song by Disclosure and AlunaGeorge on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex![]()
Een wat?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:55 schreef shaderon het volgende:
Iemand hier nog opgelicht met een 'mijngratisbox' ?![]()
Ga anders ff de OP quoten.quote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
![]()
Lijkt erop dat ik geen gratis box krijg dus.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Zie net dat mn meissie gta5 had gekocht voor me. Heuy!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |