als je om half 1 daar bent, kun je wss zo doorlopenquote:Op maandag 16 september 2013 20:51 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe laat ik moet vertrekken. Het is ook niet groot ofzo hier.
Ik verwacht geen honderden mensen.
Ik ga nog wat naar een nachtrelease en dan ook nog eens staan filmen als een of andere rasautist.quote:
Dan is alles al weg.quote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef PowerPants het volgende:
Ga eerst gamekings kijken, en ga dan om 0:00 erheen fietsen zal dan om 0:20 daar aankomen hoop dat het dan minder druk is.
Het ergste is nog dat je daar alleen kan kopen als je een preorder hebtquote:Op maandag 16 september 2013 20:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je daar nu al zit ben je echt een kneus
met pre-order nietquote:
thanx voor herinneringquote:
heb gereserveerd dus moet wel goed komen, Mij werd iig verzekert dat er nog een game voor mij zou klaarliggen.quote:
Dat soort shit moet je niet zeggen bro.quote:
Wat?!?!?! Waar?quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je daar alleen kan kopen als je een preorder hebt
Overal toch?quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat?!?!?! Waar?
Almeloquote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef Donderjagers het volgende:
Wie gaat er naar GameMania Almelo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |