SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Berola wordt een durequote:Op maandag 16 september 2013 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks. Kleine winst maar, maar toch.
quote:
Jammer dat pace zo onduidelijk is, anders wordt het een aardig duur spelertjequote:Op maandag 16 september 2013 19:58 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of het wat is. Kan de toekomstige prijzen echt totaal niet inschatten
Voor dat bedrag weer op de TP zettenquote:
Mja, hij had vorig jaar nog 5* skills.quote:Op maandag 16 september 2013 19:59 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Jammer dat pace zo onduidelijk is, anders wordt het een aardig duur spelertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 16 september 2013 20:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor dat bedrag weer op de TP zetten
Dan kan je hem voor meer dan 5k verkopen, mits je hem tot na de release bewaard.quote:Op maandag 16 september 2013 20:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mja, hij had vorig jaar nog 5* skills.
Jij bent nieuw btw?![]()
Whalecum
Heel veel kan het niet opleveren!quote:Op maandag 16 september 2013 20:01 schreef Stefcke het volgende:
De Anderson's, Diaby's en Sana's gaan ook lekker!
Reeel openingsbod!quote:Op maandag 16 september 2013 20:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat 'ie duur zou worden
Maar dit zie ik niet uitmonden in clubben.quote:
Ik kan nu wel een grap gaan maken over het blad Maxim maar dat doe ik maar niet. Maar hoezo gaat hij uit packs dan?quote:Op maandag 16 september 2013 20:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Alexandru Maxim waarschijnlijk uit packs.![]()
[ afbeelding ]
Gekocht door Steaua.quote:Op maandag 16 september 2013 20:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan nu wel een grap gaan maken over het blad Maxim maar dat doe ik maar niet. Maar hoezo gaat hij uit packs dan?
Downloaden danquote:Op maandag 16 september 2013 20:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nein. Heb die skype trouwens niet eens
quote:
Lindgr0n.quote:
Hou je bek sukkel.quote:
Does lievvquote:
ik ben dus een soort van legende?quote:Op maandag 16 september 2013 20:08 schreef zerokil het volgende:
Hahahaha die Roypsv.![]()
![]()
![]()
Hem moeten ze zijn eigen tvshow geven op SBS6
Ga je mee clubben? Kom op skype.quote:
wat is je skypequote:Op maandag 16 september 2013 20:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ga je mee clubben? Kom op skype.
DM.quote:
Anti-legende. Zoiets als Louis van Gaal.quote:Op maandag 16 september 2013 20:08 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik ben dus een soort van legende?
i take thatquote:Op maandag 16 september 2013 20:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Anti-legende. Zoiets als Louis van Gaal.
haha sukkelquote:Op maandag 16 september 2013 20:10 schreef WeCanDoIt het volgende:
Roy , ik GTA morgen. (Ben btw marcie )
Kogel door je konko kop!quote:Op maandag 16 september 2013 20:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
niet met jou schiet jou kapot in gta!
het kringrukkers comitéquote:Op maandag 16 september 2013 20:17 schreef BDIL het volgende:
GVD ik heb te druk en GTA komt morgen uit![]()
Woensdag 11 uur afspraak comité![]()
Ik heb hem voor 65¤, en hij is gewoon iedere euro waard.quote:Op maandag 16 september 2013 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
Hij kost toch maar 44,- bij de nachtrelease?
Ik heb hem vanmiddag gereserveerd bij Intertoys voor 60,- want yolo.
47 bij saturn, dus neem aan hetzelfde bij de MMquote:Op maandag 16 september 2013 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
Thuisbezorging > Nachtreleasequote:Op maandag 16 september 2013 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is jouw verzoek afgewezen ?quote:
lolquote:Op maandag 16 september 2013 20:20 schreef Vijf_voor het volgende:
Als ie morgen uitverkocht is koop ik 'm op psn. Dan heb ik 'm volgende week
Bij MM is de kans wel groot voor 47 euroquote:
nog nooit meegemaakt, dus hoop het nietquote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij MM is de kans wel groot voor 47 euro
Roy is er hij telt voor 10quote:Op maandag 16 september 2013 20:27 schreef Fuszy het volgende:
Dit is dus nog rustig op skype? heb hem maar ff uitgezet. Weet niet eens of mijn mic het doet.
Heb ook niks gezegd dus dat zal het zijnquote:Op maandag 16 september 2013 20:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Roy is er hij telt voor 10en nee je mic doet het niet.
Omdat je dom bent.quote:
Roy kkbal.quote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef Fuszy het volgende:
alleen fucking irritant. Wie nodigt me constant uit voor dat bellen?
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan hem?!quote:Op maandag 16 september 2013 20:35 schreef DuTank het volgende:
De prijs van Torres Nilo is echt om te huilen
Beste Mexicaanse LB. En gehyped door iemand op YouTube die zegt dat mensen niet opletten.quote:Op maandag 16 september 2013 20:35 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan hem?!
Er komt meer geld in het spelquote:Op maandag 16 september 2013 20:35 schreef Ozz-03 het volgende:
Prijzen van gewilde golds gaan omhoog, vanmiddag was Lucas nog rond de 8K. Nu alweer iets meer dan 10K.
Buiten de prima stats is het een van de bekendste SMLENO-spelers van DS2.quote:Op maandag 16 september 2013 20:35 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan hem?!
quote:
Juist, oke nja prima!quote:Op maandag 16 september 2013 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beste Mexicaanse LB. En gehyped door iemand op YouTube die zegt dat mensen niet opletten.
Wat is sowieso het nut van FOK!.quote:Op maandag 16 september 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is het nut van op fok posten als je met elkaar op Skype zit?
gezelligheidquote:Op maandag 16 september 2013 20:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat is sowieso het nut van FOK!.
quote:
Haha wie is er zo pro xbox en anti ps3?quote:
Is dat niet gewoon san andreas?quote:Op maandag 16 september 2013 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal best verschil in zitten maar dit is onzin
Kleine winst x veel = grote winstquote:Op maandag 16 september 2013 20:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
alles voor de 100 coins ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Dis GTA:SA vs GTA Vquote:Op maandag 16 september 2013 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal best verschil in zitten maar dit is onzin
quote:Op maandag 16 september 2013 20:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kleine winst x veel = grote winst
Gr gr toefjesvakantie toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had die nieuwe track niet gehoord trouwens
Feyenoord Rotterdam
Allang terug.quote:Op maandag 16 september 2013 20:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
vakantie toch?
Hij is terug maar heeft ons in de steek gelaten voor een ander.quote:Op maandag 16 september 2013 20:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
vakantie toch?
kkroyquote:Op maandag 16 september 2013 20:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee man. Illuminatie kkbal. Allemaal de schuld van roy
link?quote:
Wedstrijd omgekochtquote:
quote:
quote:
Ik vind hem na 20 sec al tofquote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/
hij komt dadelijk
Nu inkopen dus.quote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Er zijn nog maar twee opstellingen met een CF
De kaartjes CF --> ST of CF --> CAM zullen vast duur gaan worden.
quote:Achter de schermen in de voetballerij bestaat grote onrust over maatregelen die het kabinet na Prinsjesdag mogelijk gaat doorvoeren. Het complete transfersysteem staat onder druk.
De kwestie draait allemaal om een controversieel wetsvoorstel van minister Lodewijk Asscher (Sociale Zaken en Werkgelegenheid). Een en ander is cruciaal voor het vaderlandse voetbal. Asscher is bezig de arbeidsmarkt te herstructureren. Hij wil dat werknemers straks na maximaal twee jaar al een vast dienstverband krijgen. Geen enkele bedrijfstak uitgezonderd. Ook het betaalde voetbal dus niet.
Via een cao zouden de clubs en de spelersvakbonden nog wel kunnen regelen dat spelers voor vier jaar worden vastgelegd, maar daar houdt het mee op. Daarna moet een ieder in vaste dienst. Dat zou rampzalige gevolgen hebben voor het betaalde voetbal. Het transfersysteem is immers juist gebaseerd op tijdelijke contracten. Afkoopsommen zijn grotendeels gebaseerd op de restwaarde van de contracten.
Met vaste contracten bestaat er geen restwaarde meer, want een werknemer kan met een opzegtermijn van een maand van zijn verbintenis af. De plannen zouden daarom verregaande consequenties hebben voor het voetbal.
ALsof ik de enige ben die dat heeft uitgevogeldquote:
quote:
dat zou echt een briljant idee zijn jaquote:Op maandag 16 september 2013 20:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Het land maken ze al kapot en nu dit ook. Al is dit wel een stuk minder erg maar toch...
Was je toevallig naar hem aan het zoeken?quote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
SMLENO!
Die bewaar ik lekker voor mijn MLS team
En toch rustig 16k hebben!quote:Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef Maver24 het volgende:
het is echt verdomd moeilijk om coins te genereren
quote:
en nu 'bedrijf die'quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Thorb het volgende:
Staat in een stuk van de universiteit 'van onze verslag'
zo maken ze de OCD mensen helemaal gekquote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
en nu 'bedrijf die'
is dit expres of wat
Ja, minuut 57 ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was je toevallig naar hem aan het zoeken?
kom skype.quote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef Djeetje het volgende:
Hoe gaat het met mijn lieve mede fokkers van dit topic ?
Ik heb ook al wat bronzes goedkoop opgepikt (o.a. die Brown) maar ik bewaar ze tot de release.quote:
Waar lees je dat?quote:Op maandag 16 september 2013 20:56 schreef BDIL het volgende:
Die Steve Aoki blijkt dus een fake DJ te zijn ?![]()
![]()
Is Verhoeven shiny dan?quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef DutchSL het volgende:
FC Utrecht silver GK zoeken en dan per ongeluk 200 coins op Jeroen Verhoeven biedenach discard is dat alsnog winst volgens mij.
Kwam vanmiddag ergens artikel over, weet niet of het echt is maar er onstond wel een heisa over.quote:
Komt door dat zweetquote:
"Maar" 5k. Rot toch op manquote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed of niet?
E: Oh valt mee, maar 5k.
dubbel jynxquote:Op maandag 16 september 2013 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan vanavond echt geen deal vinden.. zelfs niet bij kits.
(hopelijk vind ik nu ineens wel iets)
en we weten hoe een dubbele jinx uitpakt met clubsquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en we weten hoe een dubbele jinx uitpakt met clubs
Ja die was lekkerquote:Op maandag 16 september 2013 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Mooi was die.
"Damn, Zhano.Je loopt te beesten man."
*2,7 seconden later*
0-1 achter.
Bij Umtiti doet zoiets extra veel pijn.quote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef dion_v_k het volgende:
Een Umtiti voor mijn neus weg voor 700c
quote:Op maandag 16 september 2013 21:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sekslijnen bellen en daar mee 36 euro per minuut verdienen
Nee gratis gta 5 voor iedereen op de PS3quote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
ga je nou weer over je zus beginnen
Jij bent gek.. desondanks mooie pullsquote:
Hoezo da?quote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee gratis gta 5 voor iedereen op de PS3
quote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee gratis gta 5 voor iedereen op de PS3
Gek? heb nu meer kans op CR7 dan verder in de game..quote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Jij bent gek.. desondanks mooie pulls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
al die mensen in het GTA V topic die naar de midnight release gaan
quote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef fetss het volgende:
[..]
Gek? heb nu meer kans op CR7 dan verder in de game..
plus maak mooie winst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
De webapp is stiekem al ruim 3 dagen online.quote:Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef FCsuarez het volgende:
Ha heren,
weer terug van vakantie hier,mooie tijd gehad, maar wat een K weer hier in nederland zeg
![]()
de topics vliegen er door heen zie ik sinds de web-app gister op is gegaan.
nog spannende dingen gemistnu ff me starterpacks openen
godverdomme, gewoon 3 dagen achterstand dusquote:Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De webapp is stiekem al ruim 3 dagen online.
Welkom terug trouwens.quote:Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef FCsuarez het volgende:
Ha heren,
weer terug van vakantie hier,mooie tijd gehad, maar wat een K weer hier in nederland zeg
![]()
de topics vliegen er door heen zie ik sinds de web-app gister op is gegaan.
nog spannende dingen gemistnu ff me starterpacks openen
quote:
heb je weer aandacht nodig dreequote:Op maandag 16 september 2013 21:39 schreef Djeetje het volgende:
Hoe haal je je systeem opslag leeg ?
C-schijf formatterenquote:Op maandag 16 september 2013 21:39 schreef Djeetje het volgende:
Hoe haal je je systeem opslag leeg ?
oke dan geloven jullie niet dat ik gratis GTA V voor iedereen op de PS3 kan krijgen typ het zo wel uitquote:Op maandag 16 september 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je weer aandacht nodig dree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Te veel gehandeld, ben al sinds vrijdag non-stop bezig(althans, komt in de buurt)quote:
Is het niet slim, nu je best een behoorlijk bedrag hebt, om te investeren in spelers die nu voor tientallen k's op te pikken zijn, maar twee weken na de release 100k+ zijn?quote:Op maandag 16 september 2013 21:43 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Te veel gehandeld, ben al sinds vrijdag non-stop bezig(althans, komt in de buurt)
Dat dusquote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef Jorwol het volgende:
Dan pakt ie ze donderdag wel aan op kantoor
Jawel.. ga ik vandaag of morgen ook doen aangezien ik donderdag toch al de volledige game kan spelenquote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is het niet slim, nu je best een behoorlijk bedrag hebt, om te investeren in spelers die nu voor tientallen k's op te pikken zijn, maar twee weken na de release 100k+ zijn?
quote:Op maandag 16 september 2013 21:43 schreef Djeetje het volgende:
Voor de liefhebbers die gratis GTA willen en waarschijnlijk kan het ook met andere spellen.Sorry Dré maar ik geloof er geen snars van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maten van me hebben het wel zo gedaan.quote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Sorry Dré maar ik geloof er geen snars van.
Proof it.quote:Op maandag 16 september 2013 21:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maten van me hebben het wel zo gedaan.
Nu wordt het ongeloofwaardigquote:Op maandag 16 september 2013 21:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maten van me hebben het wel zo gedaan.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:43 schreef Djeetje het volgende:
Voor de liefhebbers die gratis GTA willen en waarschijnlijk kan het ook met andere spellen.Je bent het nu aan het spelen? Waarschijnlijk kun je het alleen pre-loaden zodat je het niet meer hoeft te downloaden zodra het officieel uitkomt (en je het dus moet kopen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Starterspack. Hoort zo.quote:Op maandag 16 september 2013 21:46 schreef FCsuarez het volgende:
WTF is dit dan... heb een aantal spelers die ik niet op de TP kan gooien, ook discard waarde 0
Coins maken kan je wel maar ook kutteamsquote:Op maandag 16 september 2013 21:46 schreef gazhims3lv het volgende:
Zat aan zoiets te denken:
[ afbeelding ]
Hm daar heb ik nog niet aan gedacht nee.quote:Op maandag 16 september 2013 21:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je bent het nu aan het spelen? Waarschijnlijk kun je het alleen pre-loaden zodat je het niet meer hoeft te downloaden zodra het officieel uitkomt (en je het dus moet kopen).
Maak jij is wat danquote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Coins maken kan je wel maar ook kutteams
Hij zet de filter op < 1.80 voor middenvelders.quote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Coins maken kan je wel maar ook kutteams
Je middenveld wordt zo overlopen, bovendien weet ik niet wat jij wiltquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zet de filter op < 1.80 voor middenvelders.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hm daar heb ik nog niet aan gedacht nee.
Was weer te enthousiast
+ Zhano.quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef wonton het volgende:
lol ik zie 5voor, Lindgren en Reemi ook gelijk checken in de store
dat betekend dus eigenlijk dat ik altijd met die spelers in me club zal moeten blijven zitten,quote:
?quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef wonton het volgende:
lol ik zie 5voor, Lindgren en Reemi ook gelijk checken in de store
433, met Pirlo.. voor de rest ben ik niet veeleisend maar een goede verdediger zoals Thiago Silva is wel een préquote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je middenveld wordt zo overlopen, bovendien weet ik niet wat jij wilt
Ik twijfelde ook even om de film van mijn vriendin te verstoren, toch besloten om jullie reacties af te wachten voor de hel hier losbreektquote:
Als dit echt waar zou zijn, zou het al wereldwijd bekend zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook even om de film van mijn vriendin te verstoren, toch besloten om jullie reacties af te wachten voor de hel hier losbreekt
Ja klopt beetje raar is dat.quote:Op maandag 16 september 2013 21:50 schreef Vijf_voor het volgende:
Gewoon preload![]()
Maar wel raar dat je dat "gratis" kunt downloaden.
Hoe dan is nu wel een beetje lullig voor een paar vrienden van mequote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef Zhano het volgende:
Je kunt m pre-orderen en dan weer cancellen...
Via account management -> transactionsquote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt beetje raar is dat.
[..]
Hoe dan is nu wel een beetje lullig voor een paar vrienden van me
Ik zal het wel even tegen ze zeggenquote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Via account management -> transactions
Dit. Is toch debiel manquote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef Vijf_voor het volgende:
Als psn versie 10 euro goedkoper was had ik m digitaal gekocht. Maar 70euro
Terwijl hij 47 bij de MM isquote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef Vijf_voor het volgende:
Als psn versie 10 euro goedkoper was had ik m digitaal gekocht. Maar 70euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |