SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Berola wordt een durequote:Op maandag 16 september 2013 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks. Kleine winst maar, maar toch.
quote:
Jammer dat pace zo onduidelijk is, anders wordt het een aardig duur spelertjequote:Op maandag 16 september 2013 19:58 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of het wat is. Kan de toekomstige prijzen echt totaal niet inschatten
Voor dat bedrag weer op de TP zettenquote:
Mja, hij had vorig jaar nog 5* skills.quote:Op maandag 16 september 2013 19:59 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Jammer dat pace zo onduidelijk is, anders wordt het een aardig duur spelertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 16 september 2013 20:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor dat bedrag weer op de TP zetten
Dan kan je hem voor meer dan 5k verkopen, mits je hem tot na de release bewaard.quote:Op maandag 16 september 2013 20:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mja, hij had vorig jaar nog 5* skills.
Jij bent nieuw btw?![]()
Whalecum
Heel veel kan het niet opleveren!quote:Op maandag 16 september 2013 20:01 schreef Stefcke het volgende:
De Anderson's, Diaby's en Sana's gaan ook lekker!
Reeel openingsbod!quote:Op maandag 16 september 2013 20:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat 'ie duur zou worden
Maar dit zie ik niet uitmonden in clubben.quote:
Ik kan nu wel een grap gaan maken over het blad Maxim maar dat doe ik maar niet. Maar hoezo gaat hij uit packs dan?quote:Op maandag 16 september 2013 20:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Alexandru Maxim waarschijnlijk uit packs.![]()
[ afbeelding ]
Gekocht door Steaua.quote:Op maandag 16 september 2013 20:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan nu wel een grap gaan maken over het blad Maxim maar dat doe ik maar niet. Maar hoezo gaat hij uit packs dan?
Downloaden danquote:Op maandag 16 september 2013 20:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nein. Heb die skype trouwens niet eens
quote:
Lindgr0n.quote:
Hou je bek sukkel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |