SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
Ik wil een cheat dat iedereen met wapens rondloopt. En een cheat waar iedereen berserk door gaat. Net als in GTA 3.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
wat een kut tt.En ik heb nog niks van bol.com gehadquote:Op maandag 16 september 2013 19:25 schreef k0fferbak het volgende:
[..]
Heb een uur geleden een mailtje gehad dat het pakketje is overgebracht aan PostNL en dat het tussen 11:00 en 18:00 wordt bezorgd.![]()
![]()
Bij wehkamp staat 17 sept. als leverdatum
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Bij Bol komt het vanavond laat toch.quote:Op maandag 16 september 2013 19:26 schreef dolf1010 het volgende:
wat een kut tt.
[..]
En ik heb nog niks van bol.com gehad![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:26 schreef dolf1010 het volgende:
wat een kut tt.
[..]
En ik heb nog niks van bol.com gehad
Dit is gewoon raar :l![]()
komt pas 's nachts voor de 1000e keerquote:Op maandag 16 september 2013 19:26 schreef dolf1010 het volgende:
wat een kut tt.
[..]
En ik heb nog niks van bol.com gehadGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
5 jaar voor niets gehyped danquote:Op maandag 16 september 2013 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Dadelijk ga ik het spelen en vind ik het niks meer aan.Dit is gewoon raar :l![]()
Heel de nacht opblijven voor de mail dan maar :$quote:Op maandag 16 september 2013 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
komt pas 's nachts voor de 1000e keer![]()
Dan is het tijd om uit de kast te komen.quote:Op maandag 16 september 2013 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Dadelijk ga ik het spelen en vind ik het niks meer aan.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Hij had vorig jaar een trein gekopt.quote:Op maandag 16 september 2013 19:28 schreef Saekerhett het volgende:
Weet iemand waarom die keeper een helm heeft?![]()
BOL BOL BOL BOL BOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
verkeede topic? en als je die van chelsea bedoelt, door 1 of ander ongelukquote:Op maandag 16 september 2013 19:28 schreef Saekerhett het volgende:
Weet iemand waarom die keeper een helm heeft?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Omdat z'n fontanelletje niet is dichtgegroeid.quote:Op maandag 16 september 2013 19:28 schreef Saekerhett het volgende:
Weet iemand waarom die keeper een helm heeft?[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Wat komt s,nachts ?quote:Op maandag 16 september 2013 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
komt pas 's nachts voor de 1000e keer![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
verkeede topic? en als je die van chelsea bedoelt, door 1 of ander ongeluk![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: