Dus mammie kan haar zoon van 30 niet los laten?quote:
De wachtlijsten voor een sociale huurwoning zijn in die regio absurd lang. Veel van zijn vrienden wonen dus ook nog thuis. Rond deze tijd zal hij wel een kans gaan maken denk ik.quote:Op maandag 16 september 2013 19:31 schreef Pvoesss het volgende:
Dus mammie kan haar zoon van 30 niet los laten?
Wat is de reden dat hij thuis woont? Gok dat ze dit bij iedereen zou doen.
Dan huur je toch particulier. Of heeft hij ook geen werk?quote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
De wachtlijsten voor een sociale huurwoning zijn in die regio absurd lang. Veel van zijn vrienden wonen dus ook nog thuis. Rond deze tijd zal hij wel een kans gaan maken denk ik.
Voor zijn moeder is het vermoed ik dan ook extra lastig dat ik een woning heb... en hij dus elk moment hier in zou kunnen trekken. Maakt het ook niet gemakkelijker.
Enig idee wat dat kost?!? Ben je al snel ¤900.- p.m. kwijt en geen huursubsidie. Met zijn loon geen optie.quote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef CherryOnTop het volgende:
Dan huur je toch particulier. Of heeft hij ook geen werk?
Mmmm.. Wie echt van zijn/haar partner houdt begrijpt dat een goede relatie met je ouders je hele leven belangrijk blijft en dat het dus niet echt liefdevol is om daar als aanhang niet je best voor te doen.quote:Op maandag 16 september 2013 19:50 schreef Koral het volgende:
44 jaar zijn en huilie huilie lopen doen om de mening van schoonouders
Hij kan toch prima een goede relatie houden met zijn ouders, ondanks jou?quote:Op maandag 16 september 2013 19:57 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mmmm.. Wie echt van zijn/haar partner houdt begrijpt dat een goede relatie met je ouders je hele leven belangrijk blijft en dat het dus niet echt liefdevol is om daar als aanhang niet je best voor te doen.
Niet iedereen is nou eenmaal hetzelfde.quote:Op maandag 16 september 2013 19:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Twee langdurige relaties gehad en toen ging het eigenlijk vanzelf en ondervond ik niet zo veel weerstand.
Hoe zie je dat voor je? De algemene feestdagen of niet met zijn familie doorbrengen of in een gespannen sfeer? Zijn verjaardag.. maar even bij zijn ouders langs om zich te laten feliciteren? Ach joh, dat is toch geen 'goede relatie'.quote:Op maandag 16 september 2013 19:59 schreef Lienekien het volgende:
Hij kan toch prima een goede relatie houden met zijn ouders, ondanks jou?
Jezus, jij ziet wel hele grote spoken nadat je zijn ouders 3x hebt gezien -.-quote:Op maandag 16 september 2013 20:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? De algemene feestdagen of niet met zijn familie doorbrengen of in een gespannen sfeer? Zijn verjaardag.. maar even bij zijn ouders langs om zich te laten feliciteren? Ach joh, dat is toch geen 'goede relatie'.
Ik ga er in het ieder geval erg mijn best voor (blijven) doen. Dat is hij waard.
Kan je voor een paar uurtjes per keer niet gewoon aanwezig zijn?quote:Op maandag 16 september 2013 20:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? De algemene feestdagen of niet met zijn familie doorbrengen of in een gespannen sfeer? Zijn verjaardag.. maar even bij zijn ouders langs om zich te laten feliciteren? Ach joh, dat is toch geen 'goede relatie'.
Ik ga er in het ieder geval erg mijn best voor (blijven) doen. Dat is hij waard.
Je best doen voor iets wat niet van 2 kanten gaat komenquote:Op maandag 16 september 2013 19:57 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mmmm.. Wie echt van zijn/haar partner houdt begrijpt dat een goede relatie met je ouders je hele leven belangrijk blijft en dat het dus niet echt liefdevol is om daar als aanhang niet je best voor te doen.
Respect dat je er nog zo veel tijd in hebt gestoken dan!quote:Op maandag 16 september 2013 17:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yep dat dus. Bij mij duurde het ook een poos voor het ijs gebroken was. En met een poos bedoel ik dus jaren.
Achja, je trouwt met je vrouw niet met je schoonmoederquote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Respect dat je er nog zo veel tijd in hebt gestoken dan!
Het geeft natuurlijk ook gewoon aan dat je enigszins voorzichtig moet zijn mocht het ooit (om wat voor reden dan ook) misgaan. Als het zo lang duurt om te ontdooien, kan het ook zo vriezenquote:Op maandag 16 september 2013 22:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Achja, je trouwt met je vrouw niet met je schoonmoeder
Verder niks te klagen nu hoor, het is echt gezellig. Maar dat ijs ontdooide erg langzaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |