Haha die DBZ film was echt bizar slechtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:32 schreef lennety het volgende:
[..]
Word het trouwens geanimeerd of met acteurs gedaan? Zal me vies tegenvallen als ze de actears zo slecht uitkiezen als met bv de dbz film.
(Sorry voor de double quote trouwens, post van mn tel)
Ben ik lang weg geweest of is botten nu 'cool'?quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:36 schreef ZodiaX het volgende:
Lang leve Bots, 5 uur draaiend met Kick's profile package en al vanaf lvl 73 tot lvl 78 terwijl ik films zat te kijken.
Niet echt, maak het bekend en je word uit je guild gekicked.quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ben ik lang weg geweest of is botten nu 'cool'?
wat voor guild is dat danquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:48 schreef ZodiaX het volgende:
Niet echt, maak het bekend en je word uit je guild gekicked.
mijn guild bijvoorbeeld...quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:36 schreef ZodiaX het volgende:
Lang leve Bots, 5 uur draaiend met Kick's profile package en al vanaf lvl 73 tot lvl 78 terwijl ik films zat te kijken.
De meeste guilds wel denk ik, omdat negatief gedrag van leden ook de goede naam van de guild beïnvloedt.quote:
Dé reden dat mijn guild botten niet toestaat! Het geeft een vreselijk negatief imago van je guild en dat maakt misschien voor 'gewone' guilds niet zo veel uit, maar mijn guild wilde dat absoluut niet hebben. Als er door iemand over je geklaagd werd omdat je bijv ninja'd in een heroic oid, dan moest je dat ook verantwoorden. Ook alle casuals (eigenlijk alleen partners of exraiders).quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Op onze server was een raiding guild zwaar aan het botten, veel members kregen een ban door reports van alle andere raiding guilds.
Nog meerquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:38 schreef MarkyB het volgende:
Als je 12 runestones hebt, moet je dan alleen Lei-Shen nog killen of moet je nog meer opdrachten vervullen?
Wat dan? Volgens mij was het alleen nog van links naar rechts voor wat gelul aan te horen en dat was het?quote:
Inderdaad, in phase 1 deathwing taunten om de zoveel tijd en wrathion healen, in phase 2 rondjes rennen en raketten opsoaken, dat een paar keer herhalen, en klaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Tank challenge is het makkelijkste ja, gewoon beetje taunten.
Challenge, nog meer questen. Staan genoeg guides op internetquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:32 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Wat dan? Volgens mij was het alleen nog van links naar rechts voor wat gelul aan te horen en dat was het?
Hmm interessant, hoop wel dat het wat gaat worden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die 2 jaar kan er ook nog wel bijZe schijnen wel besloten te hebben om het verhaal van Arthas en de Frozen Throne te volgen.
Geen idee, misschien hadden ze zich verslapen en zijn ze om half 6 begonnenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:19 schreef Hathor het volgende:
Al bijna een half uur te laat online, wtf zijn ze aan het doen daaro?
Ik zag net dat ze pas om 13.00 online verwachten te zijn, 2 uur uitstel dus. Is er straks een nieuwe wing beschikbaar in SoO trouwens?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:26 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Geen idee, misschien hadden ze zich verslapen en zijn ze om half 6 begonnen
Snap nooit waarom ze niet om 2 uur beginnen en dan aan het begin van de ochtend klaar zijn.
Mijn record tot nu toe is 6 stacks op durumu de 1e week, benieuwd hoe dat nu zal gaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef SilentHunterNL het volgende:
Dat wordt weer heel de dag wipen in lfr 3 met al die downies
Ik doe niet meer aan LFR, heb er de kracht niet meer voor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef SilentHunterNL het volgende:
Dat wordt weer heel de dag wipen in lfr 3 met al die downies
Zal wel items voor legendary nodig hebben ofzo :pquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef MarkyB het volgende:
Je weet dat de normal lockout los is van LFR?
Gezellig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 04:14 schreef SilentHunterNL het volgende:
Grote kans dat ik deze week een char transfer naar Tarren Mill ga doen. Mijn realm is zo goed als uitgestorven en op deze manier kan ik ook geen progressie maken
1 van jullie guilds die toevallig nog recruit?
Goed timen in de laatste phase , zorgen dat die adds niet gelijk spawnen in de phase change.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:31 schreef lennety het volgende:
6.5 uur wipen op garrosh gisteren
We hebben hem tot 5% gekregen in onze beste attempt, maar het werd gecalled omdat een paar spelers te moe werden.
Hopen dat we hem deze week neerkrijgen.
Adds hebben we gelukkig niet meteen, eerst desecrate weapon, en dan later de empowered whirl ding. Ook meteen even een paar van de dpssers met WoL om de oren geslagen hun healthstones en personal cd's beter te gaan gebruiken. Ging daarna iets beter, maar vind nog steeds die empowered aoe vervelend :/quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:41 schreef Altron het volgende:
[..]
Goed timen in de laatste phase , zorgen dat die adds niet gelijk spawnen in de phase change.
Bloodlust poppen , en Garrosh vol nuken , adds negeren.
Alleen effe goed op mindcontrolled spelers letten.
Maar ignoren jullie die adds ook daarna ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:51 schreef lennety het volgende:
[..]
Adds hebben we gelukkig niet meteen, eerst desecrate weapon, en dan later de empowered whirl ding. Ook meteen even een paar van de dpssers met WoL om de oren geslagen hun healthstones en personal cd's beter te gaan gebruiken. Ging daarna iets beter, maar vind nog steeds die empowered aoe vervelend :/
Jep, de offtank pikt ze op. De rest stacked op boss na de aoe om de boss te nuken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:05 schreef Altron het volgende:
[..]
Maar ignoren jullie die adds ook daarna ?
Ok.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef lennety het volgende:
[..]
Jep, de offtank pikt ze op. De rest stacked op boss na de aoe om de boss te nuken.
Gedaan, maar ze hebben allemaal x8 exp oidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Avey het volgende:
Hier nog mensen die op een private server spelen?Ik speel zelf op een die TBC draait, alle raids enzo werken. Nog steeds de beste uitbreiding
Klopt, maar dat vind ik juist een voordeel. Levellen is toch saaiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gedaan, maar ze hebben allemaal x8 exp oidOf gelijk level 70, wil gewoon levellen en zo mijn gear krijgen.
Hmm ok, die tactic had de RL gehouden omdat we dan de mindcontrolled player mee kunnen cleaven met de boss en dan meer dps uptime hebt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef Altron het volgende:
[..]
Ok.
Klinkt goed verder.
Als je de adds goed onder controlle heb moet het lukken met bloodlust en als iedereen z'n healing en dps cd's/potions heeft bewaard.
Erg belangrijk om daarvoor niet teveel cd's te gebruiken mits ze uiteraard weer van cd zijn voor de 3e fase.
[edit]
Zie het al , wij stacken juist niet allemaal op de boss.
Alleen melee , ranged blijft op afstand.
Ben zelf ook melee, zal effe checken hoe de ranged precies gaat staan in de laatste phase.
Dan laat ik dit nog even weten aan het begin van de avond.
Tanks halen bij ons altijd de melee uit mc , ranged bij elkaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:02 schreef lennety het volgende:
[..]
Hmm ok, die tactic had de RL gehouden omdat we dan de mindcontrolled player mee kunnen cleaven met de boss en dan meer dps uptime hebt.
In het begin even gedaan om te kijken of WoW wel draaide op mijn systeem. Na een paar maanden de retail gekocht en sindsdien niet meer gestopt,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Avey het volgende:
Hier nog mensen die op een private server spelen?Ik speel zelf op een die TBC draait, alle raids enzo werken. Nog steeds de beste uitbreiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |