SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
[ Bericht 0% gewijzigd door 2Happy4U op 16-09-2013 16:32:39 ]Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Is toch al een jaar of 5 zo? Beetje oud ditquote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Dit is dus het probleem met WoW op dit moment. Het kost geen moeite om alles te completen.
Ja, heb het geluk dat ik geen gametime had op mijn account waardoor ze dus niet in konden loggen op mijn chars. Maar zal inderdaad even een mobile autenciator gebruiken, verder heb ik even een ticket aangemaakt.quote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef lennety het volgende:
Keylogger misschien?
Zou wel meteen ff een autenticator op je account zetten en contact opnemen met blizzard over die starter accounts.
Zal me niks verbazen als t een goldseller is.
Sinds WotLK LFD uitgaf werd het wel erger ja.quote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is toch al een jaar of 5 zo? Beetje oud dit.
Hele server community overhoop. Je kon alles ninjaen want de mensen waarmee je speelde kwam je toch niet meer tegen. Het werd gewoon veel te makkelijk allemaal.quote:
Nou, beter gaat het niet worden dus.quote:Op maandag 16 september 2013 15:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sinds WotLK LFD uitgaf werd het wel erger ja.
F2P?quote:Op maandag 16 september 2013 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou, beter gaat het niet worden dus.
Tuurlijk, maar als je dan een of twee weken moet wachten tot je ilvl hoog genoeg is om de volgende sets raids te doen dan is dat wel vervelend nadat je dat al eerder met je main hebt moeten doen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar dat hoeft ook niet, in 1 dag spelen kan je alle raids al hebben gedaan.
Ik neem aan dat het over normal raids gaat en het makkelijk completen ?quote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Dit is dus het probleem met WoW op dit moment. Het kost geen moeite om alles te completen.
Dit dus.quote:Op maandag 16 september 2013 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Het is toch fijn dat iedereen alles kan completen? Tot je heroic mode gaat doen, dan wordt het ineens een heel ander verhaal. Prima oplossing.
Daarom is Flex zo heerlijk. Gewoon met een pot bier op tafel, wat guildies en vrienden gaan raiden.quote:Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hele server community overhoop. Je kon alles ninjaen want de mensen waarmee je speelde kwam je toch niet meer tegen. Het werd gewoon veel te makkelijk allemaal.
Er zijn ook een boel raiders gestopt afgelopen jaren. De spoeling wordt ook wel steeds dunner.quote:Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Voor de mensen die klagen dat raids te makkelijk zijn geworden, een overzicht van de voorgaande patch met Throne of Thunder:
[ afbeelding ]
Vrijwel alle guilds hebben Jin'Rokh gedood, maar ongeveer de helft van de guilds heeft de laatste boss van de expansion verslagen op normal. Okay, in LFR heeft iedereen hem gedood, maar dat telt niet.
Het verschil is helemaal te zien op heroic, waar veel bazen maar maximaal 15% van de guilds de kill heeft, met uitzondering van een paar "instap bazen" als Jin'Rokh en Ji'Kun.
Ja idd.quote:Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Voor de mensen die klagen dat raids te makkelijk zijn geworden, een overzicht van de voorgaande patch met Throne of Thunder:
[ afbeelding ]
Vrijwel alle guilds hebben Jin'Rokh gedood, maar ongeveer de helft van de guilds heeft de laatste boss van de expansion verslagen op normal. Okay, in LFR heeft iedereen hem gedood, maar dat telt niet.
Het verschil is helemaal te zien op heroic, waar veel bazen maar maximaal 15% van de guilds de kill heeft, met uitzondering van een paar "instap bazen" als Jin'Rokh en Ji'Kun.
dat heeft meer met attitude te maken van de spelers dan de moeilijkheidsgraad die blizzard toevoegt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Dat wordt doorgaans juist door mensen gezegd die niet op heroic mode raidenquote:Op maandag 16 september 2013 15:24 schreef Altron het volgende:
Al dat gewhine van mensen die zeggen dat WoW zo makkelijk is geworden en blablabla.
Tuurlijk het is toegankelijker voor ''social players'' dan ooit.
Ja lol, true.quote:Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wordt doorgaans juist door mensen gezegd die niet op heroic mode raiden
Ik hoorde in mijn guild nooit geklaag dat het te simpel wasHard werken, weten wat je doet en als team goed functioneren: daar waren ze mee bezig. Niet met zeuren dat de casuals de content ook helemaal zagen
En dan zijn die zeuren ook nog meestal gestopt maar ze kunnen het niet laten om te zeikenquote:Op maandag 16 september 2013 16:25 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja lol, true.
Achja , whiners zou je altijd blijven houden...
Ik zit niet in een raiding Guild ofzo maar zelfs op flex is het voor mensen te moeilijk om eerst de tacts te kijken. Wat een tijdverspilling.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:42 schreef lennety het volgende:
Yay, sha of pride neer en galakras op 26% gekregen
Ben alleen vergeten sha te frapsen :/
Daarom doe ik flex alleen met vrienden en guildies.quote:Op woensdag 18 september 2013 03:55 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik zit niet in een raiding Guild ofzo maar zelfs op flex is het voor mensen te moeilijk om eerst de tacts te kijken. Wat een tijdverspilling.
Ook maar omdat we te weinig mensen hebben die willen/tijd hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 03:55 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik zit niet in een raiding Guild ofzo maar zelfs op flex is het voor mensen te moeilijk om eerst de tacts te kijken. Wat een tijdverspilling.
Niet mee eens. Nee, LFR is inderdaad niet moeilijk, maar het weghalen verlaagt de drempel om normal/ heroic raids te gaan doen geenszins. Als je niet in de gelegenheid bent om er veel tijd in te steken (of dat simpelweg niet wil) en/ of geen stabiel raid team kan vinden zijn normal en heroic raids gewoon onhaalbaar. Punt. Dat was ook de reden dat ik al diverse malen gestopt ben (ben nu toch weer terug maar goedquote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Zou Magtheridon iets zijn? Hebben een populatie van 47.849(A) en 41.375(H). Dus mooie balans. Staat ook High in de lijst.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:10 schreef KataStrofe het volgende:
Ik heb zitten zoeken naar een Horde PvE server die iets minder druk is dan Draenor (login queues, nee dank je), maar echt alternatieven lijken er gewoon niet te zijn. De eerstevolgende 'drukste' horde PvE server is meteen een new players server![]()
Iemand tips?Gezellige PvE servers, bestaan die nog?
Da's die new players server waar ik het over had, dat is dus recentelijk veranderd zie ik nu. Nog niet echt een actieve raiding community zie ik, maar dat is op zich niet heel erg. Ik ga er eens kijken, thanks!quote:Op woensdag 18 september 2013 15:03 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Zou Magtheridon iets zijn? Hebben een populatie van 47.849(A) en 41.375(H). Dus mooie balans. Staat ook High in de lijst.
Kijk hier anders eensquote:Op woensdag 18 september 2013 14:10 schreef KataStrofe het volgende:
Ik ben de laatste tijd een beetje om me heen aan het kijken naar leuke servers, maar ik ben een beetje het spoor bijster.
Mijn main zit nu op een vrij drukke Horde PvP server, maar das toch niks voor mij. Ik hou van altjes levelen en het is vrij frustrerend om dan 80x geganked te worden door een lvl90 kleuter die niks beters te doen heeft. Ook de guild waar ik in zit is niet meer je van het, die zijn eigenljk alleen nog maar online tijdens raidavonden, dus ik heb er weinig aan. Ik raid niet met ze, omdat ze zichzelf erg serieus nemen, terwijl ze niet serieus bezig zijn (in de zin van op tijd zijn, tactics doornemen, etc.). Ik wil dus iets heul anders.
Ik kom van een medium PvE server, maar die is een beetje doodgebloed. Toen naar een drukke PvP server verhuisd, maar daar voel ik me uiteindelijk toch niet zo thuis. Ik heb nu wat chars aangemaakt op Draenor (drukste horde PvE server). De sfeer daar vind ik super, maar tis eigenlijk iets te druk. Ook het zoeken naar een leuke guild valt me zwaar, er zijn er miljoenen die recruiten, maar ik heb er een paar geprobeerd en het zijn altijd guilds waar vijf mensen inzitten die nog aan het uitvinden zijn hoe alles werkt, of guilds met tweeduizend leden waar de guildchat net tradechat is.
Ik heb zitten zoeken naar een Horde PvE server die iets minder druk is dan Draenor (login queues, nee dank je), maar echt alternatieven lijken er gewoon niet te zijn. De eerstevolgende 'drukste' horde PvE server is meteen een new players server![]()
Die site gebruik ik ook, Blackhand en Thrall zijn idd drukkere realms, maar die zijn Duitsquote:Op woensdag 18 september 2013 16:10 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Kijk hier anders eenshttp://wow.realmpop.com/eu.html
Snap niet hoe je erbij komt dat de een na drukste een newplayers is ? Zie blackhand en thrall staan als 2 en 3 pve horde.
Zit zelf op kazzak43000 horde 90's en 900 allies 90
Allies zijn bij ons dus rare haha
Ja klopt. Nu is Chambers of Aspect een new player server. Dacht dat je die bedoelde.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:01 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Da's die new players server waar ik het over had, dat is dus recentelijk veranderd zie ik nu. Nog niet echt een actieve raiding community zie ik, maar dat is op zich niet heel erg. Ik ga er eens kijken, thanks!
Kazzak zit ook in die groep zie ik,dus dat is ook geen optiequote:Op woensdag 18 september 2013 16:23 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Die site gebruik ik ook, Blackhand en Thrall zijn idd drukkere realms, maar die zijn Duits![]()
Mijn huidige server is idd ook horde dominated (Tarren mill), maar die is weer CRZ met bijvoorbeeld Frostmane, en dat is weer een ally server, dus gankfest galore XD
Nou je het zegt inderdaad, die zie ik vaak genoeg rondfladderenquote:Op woensdag 18 september 2013 18:30 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Kazzak zit ook in die groep zie ik,dus dat is ook geen optie
Kazzak of Ragnaros.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:10 schreef KataStrofe het volgende:
Ik ben de laatste tijd een beetje om me heen aan het kijken naar leuke servers, maar ik ben een beetje het spoor bijster.
Mijn main zit nu op een vrij drukke Horde PvP server, maar das toch niks voor mij. Ik hou van altjes levelen en het is vrij frustrerend om dan 80x geganked te worden door een lvl90 kleuter die niks beters te doen heeft. Ook de guild waar ik in zit is niet meer je van het, die zijn eigenljk alleen nog maar online tijdens raidavonden, dus ik heb er weinig aan. Ik raid niet met ze, omdat ze zichzelf erg serieus nemen, terwijl ze niet serieus bezig zijn (in de zin van op tijd zijn, tactics doornemen, etc.). Ik wil dus iets heul anders.
Ik kom van een medium PvE server, maar die is een beetje doodgebloed. Toen naar een drukke PvP server verhuisd, maar daar voel ik me uiteindelijk toch niet zo thuis. Ik heb nu wat chars aangemaakt op Draenor (drukste horde PvE server). De sfeer daar vind ik super, maar tis eigenlijk iets te druk. Ook het zoeken naar een leuke guild valt me zwaar, er zijn er miljoenen die recruiten, maar ik heb er een paar geprobeerd en het zijn altijd guilds waar vijf mensen inzitten die nog aan het uitvinden zijn hoe alles werkt, of guilds met tweeduizend leden waar de guildchat net tradechat is.
Tarren mill , zit ik ook.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:23 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Die site gebruik ik ook, Blackhand en Thrall zijn idd drukkere realms, maar die zijn Duits![]()
Mijn huidige server is idd ook horde dominated (Tarren mill), maar die is weer CRZ met bijvoorbeeld Frostmane, en dat is weer een ally server, dus gankfest galore XD
Ach, zitten zoveel horde op dat het op pve neerkomt.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:10 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik vind Kazzak heel leuk maar is geen PVE wat Katastrofe zoekt
In Pandaria welquote:Op donderdag 19 september 2013 14:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, zitten zoveel horde op dat het op pve neerkomt.
Ik heb ook op Doomhammer gezeten, welke guild zit je?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:30 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja klopt. Nu is Chambers of Aspect een new player server. Dacht dat je die bedoelde.
Ben destijds ook op Mag begonnen met een Horde projectje. Maar zit inmiddels op Doomhammer.
I hear you.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
En ik heb eens cheithekel aan LFR's wat een idioten zitten daar bij.
Gisteren SoO LFR geprobeert, direct gekapt na één wipe op de tweede baas. totaal geen structuur. echt sommigen denken dat het gewoon alles verzamelen en volledig los gaan is. Wat een zooitje.. Het is dat ik nog 7 secrets nodig heb voo de progress naar de cloak toe anders deed ik niet eens meer een LFR.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:43 schreef Denni5 het volgende:
[..]
I hear you.
Gisteren op een altje 4 of 5 stacks op LFR voordat Durumu eindelijk neerging...
"Follow me!" En die lulhannes rent de halve raid die beam in.![]()
Van de mensen die hem niet volgde ging vervolgens ook nog eens de helft hopeloos de mist in (pun intended).
Flex is Progress raiding voor onsquote:Vanavond op m'n main een flexraidje doen met wat guildies, toch een stuk prettiger alternatief voor mensen die geen tijd meer hebben / willen vrijmaken voor progress raiding, zoals ik.
Je zal bij Durumu in elk geval wel een groep mensen hebben die weten wat ze moeten doen hoop ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:53 schreef Lord Dreamer het volgende:
Flex is Progress raiding voor ons. Ben net 522 gegeard met een Pallie in een overgangs fase van Mast naar haste built. Vanavond staat hier Tot op de planning. Verwachting is dat we de eerste 6 redelijk gemakkelijk halen en dan Durumu wordt een feest.
Niemand van ons heeft Durumu op normal gehaald nogquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:57 schreef Denni5 het volgende:
Je zal bij Durumu in elk geval wel een groep mensen hebben die weten wat ze moeten doen hoop ik
Johquote:Op donderdag 19 september 2013 11:46 schreef Altron het volgende:
Tarren mill , zit ik ook.Zitten inderdaad vooral horde gasten op.
Zat in vanilla op Deathwing ( ook wel DeathPING genoemd vanwege de uber lange queues en lag )quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:41 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Johzit je er al lang?
Ik ben met mn guild meegetransferd, dus geen ervaring met andere guilds daar, maar ik vind het over het algemeen nou niet bepaald de vriendelijkste server waar ik ooit gezeten heb
Durumu op normal is best te doen als iedereen gewoon een beetje oplet. En als mensen moeite hebben met de maze gewoon de verste nemen. Die is beter te zien in mijn ofen, dan maar even geen damage. Succesquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Niemand van ons heeft Durumu op normal gehaald nogmaar Icy-Veigns helpt
Gelukkig hebben we een groep waar niet gevloekt word, niemand elkaar beschuldigd en gewoon met mensen die zeggen , Sorrie mijn fout bij een wipe en dan is het repairen , eten , buff up en hop volgende poging met veel overleg hoe en wat te doen
Gaaf! Goed lopende guild zie ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Zat in vanilla op Deathwing ( ook wel DeathPING genoemd vanwege de uber lange queues en lag )
Toen kregen we een gratis server transfer aangeboden en zijn wij samen met een aantal andere guilds naar Tarren Mill gegaan , dus ja .. zit er al een flinke tijd
Heb zelf eigenlijk weinig problemen op deze server , maar idd je heb wel een aantal guilds die echt uber arrogant overkomen en dus ook totaal niet vriendelijk zijn in chat etc.
Welke guild zit je nu , en wat is je character name ?
Zit zelf in een relaxte guild genaamd Equilibrium en runnen nu een 10 man ( http://eu.battle.net/wow/en/guild/tarren-mill/Equilibrium/roster ) m'n character is Jehuty.(warrior)
Speel met een groepje gasten die ik al jaren ken.
Heb hiervoor in meerdere hardcore guilds gezeten , maar daar heb ik een aantal jaren al geen tijd meer voor.
The Dutch Destroyers.. Ik heb daar een lowbie druid rondlopenquote:Op vrijdag 20 september 2013 04:22 schreef lennety het volgende:
[..]
Ik heb ook op Doomhammer gezeten, welke guild zit je?
Oh wat grappig trouwens, die Zammy uit jullie guild heeft wel eens met ons meegeraid geloof ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:56 schreef Altron het volgende:
Zit zelf in een relaxte guild genaamd Equilibrium en runnen nu een 10 man ( http://eu.battle.net/wow/en/guild/tarren-mill/Equilibrium/roster ) m'n character is Jehuty.(warrior)
Speel met een groepje gasten die ik al jaren ken.
Ja gaat opzich wel aardig , zitten hier en daar wel wat slackers bij ons in het groepje dus kwa progress is het niet altijd even goed , maarja we doen alles gewoon rustig aan en dat komt bij mij prima uit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:26 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Gaaf! Goed lopende guild zie ikEn ook nice dat je nog steeds zo'n groep hebt na jaren.
Ik zit nu ongeveer een half jaar op Tarren Mill. Dit is mn char/guild:
http://eu.battle.net/wow/(...)/Bijgoochem/advanced
Op zich aardige lui in mn guild, ze zijn er alleen nooit, behalve voor raids, waar ik momenteel niet aan meedoeEn ook verre van hardcore, maar dat vind ik zelf ook wel prettig eig.
Dat zou heel goed kunnen , hebben een break gehad.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:45 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Oh wat grappig trouwens, die Zammy uit jullie guild heeft wel eens met ons meegeraid geloof ik
Hehe thanks!quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:47 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen , hebben een break gehad.
En begreep dat hij zo nu en dan met een andere guild mee ging raiden.
Wij hebben op donderdag avond meestal een flex raid met wat gasten , dus als je ooit eens zin heb kan je wel een keer mee als we een plekje vrij hebben.
En als je klaar ben met je huidige guild , kan ik je altijd inviten.
Alleen hebben we nu een vaste 10 man party , dus eigenlijk geen plek om te raiden.
Maar we hebben wel elke week wat alt runs etc.
Ah ok, heb die naam wel eens voorbij zien komen. Zat zelf in we die alot.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:30 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
The Dutch Destroyers.. Ik heb daar een lowbie druid rondlopen
Titanic Smash - avoid, dit is een frontal cone waar je uit moet rennenquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in Flex de 3e baas wel wat kloteriger vind , mar we doen het dan ook met 10 tot 12 mans team van een social rading guild. De eerste twee one-shotten we nu wel maar de 3e baas is wat lastiger en als tank vind ik die shaduw fase wel wat minder, ben er nog niet helemaal achter hoe ik die doe.
Durumu heb ik nog steeds nachtmerries van. Weken op vast gezeten.quote:Op Tot Normal zitten we nu op Durumu, ook al zo'n kreng..
En ik heb eens cheithekel aan LFR's wat een idioten zitten daar bij.
ja maar gelukkig 99% ally ik vind het ijland veels te klein en de rares veels te wienig HP en veels te grinderigquote:
hmm dan doet hij iets fout, want ik ga niet zo rap dood en ben nog steeds envoudig te healen maar de glyph battle healer moet er uit tegenwoordig. je doet veel zelfhealing met SoI .. daarnaast als jje gewend bent vegeance te krijgen met in de shit staan, wat 80% van de haste builders deed. Dan ga je rap dood nuquote:Las trouwens ergens dat je naar een haste build gaat? Onze paladin gaat er juist vanaf stappen, omdat hij in SoO binnen enkele seconden dood gaat.
Grats!quote:Op zondag 22 september 2013 12:54 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
ja hoor na 5 jaar grinden heb ik hem![]()
Ligt aan de groep en de buffs die je hebt, maar een vriend vertelde als je de enige bent dat je dan kings moet gebruiken.quote:Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
Godver, zit op 0.01% van de expertise cap vandaan met mn retridin
Wat voor blessing is trouwens beter op mijn retridin? Kings of might???
Kings inderdaad, want str > mastery voor ret.quote:Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
Wat voor blessing is trouwens beter op mijn retridin? Kings of might???
Wtf, bizarquote:This is the advertise you see in Trade chat all the time. People claiming they can get you to whatever rating you want, while you play the character. They will usually ask you to add them to your Skype, where they will discuss the details with you. When you accept the offer and pay them, you will be invited to a group with nine other players, all played by one person. He will try to queue against a group of ten players that are also controlled by him (or maybe one of his colleagues, I’m not sure how this is done). You queue up and try to face the second group of win-traders you are linked with. If you face them, they have alt f4-d on the loading screen (except for one guy who's scouting whether it's the right team or not, losing no mmr) and you get a 10v0 match - free win. If you don't face them, your group will alt-f4 as well.
het idiote is dat ze ermee wegkomen ook, elke seizoen zijn er duidelijke wintraders, soms zelfs in groene gear, met 1 HK die #1 rated BG rating hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
Had geen idee wat win trading was dus even opgezocht
[..]
Wtf, bizar
Komt omdat ze er denk ik niet veel aan kunnen doen, die gasten verdienen ook genoeg om zo weer een nieuw account te kopen om op verder te gaan.quote:Op maandag 23 september 2013 01:25 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
het idiote is dat ze ermee wegkomen ook, elke seizoen zijn er duidelijke wintraders, soms zelfs in groene gear, met 1 HK die #1 rated BG rating hebben.
Maar als je denkt dat ze gebanned worden? Nee hoor, ze krijgen gewoon hun titels en rewards.
Oke, maar op dit moment heb ik iets meer dan 20k strength. Dan is 5% extra strength dus een increase van +1000 str t.o.v. 3000 mastery. Is die strength het hoe dan ook waard, ongeacht hoeveel ik er daadwerkelijk bij krijg?quote:Op zondag 22 september 2013 23:57 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Kings inderdaad, want str > mastery voor ret.
Hehe.. volgens mij wilde je eerst ALLEMAAL JE KOP DICHT! roepen..quote:Op maandag 23 september 2013 01:18 schreef lennety het volgende:
Altijd gezellig zon avondje wipen >.>
Stacken jullie op 1 punt en laat je de persoon met de vuurbal naar achteren lopen?quote:Op maandag 23 september 2013 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Hoop dat wij vanavond Galakras eens doden, steeds een wipe op de laatste fase omdat het niet goed gaat met die ballen en vuurlijnen.
Wel erg dichtbij gekomen, 6 miljoen hp ofzo.
Woah... wat een accent. O.oquote:Op maandag 23 september 2013 01:18 schreef lennety het volgende:
Altijd gezellig zon avondje wipen >.>
Ik heb ook een steenkolen Engels accent.quote:
Wij hadden echt een onverstaanbare guildie. Ik vind dat echt rete irritant. Zo kun je toch niet communiceren?quote:Op maandag 23 september 2013 13:58 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ik heb ook een steenkolen Engels accent.Al zwakt dat een beetje af naar mate ik meer Engels spreek.
Moet je onze raidleader eens horen. Komt uit Roemenië.quote:Op maandag 23 september 2013 13:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wij hadden echt een onverstaanbare guildie. Ik vind dat echt rete irritant. Zo kun je toch niet communiceren?
Dat was ook een gekke guildquote:Op maandag 23 september 2013 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zat in een Nederlandse guild eens, maar dat voelde heel gek.
Guild waar ik nu in zit bestaat voor 1/3e uit Amerikanen, 1/3e Britten en de overige 1/3e is NL, Scandinavisch of Oost Europees.
Dat wel inderdaadquote:Op maandag 23 september 2013 15:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dat was ook een gekke guildBen blij dat ik daar weg ben haha
Moet de hele dag al engels (en duitsquote:Op maandag 23 september 2013 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad
Maar vind het sowieso vreemd om Nederlands te spreken op TS. Plus dat veel Nederlanders ingame altijd arrogante idioten zijn.
Ah je zit weer in een NL guild? Ja en drukke realm maakt echt een enorm verschil, spel is zoveel leuker dan imo. Op de queue na danquote:Op maandag 23 september 2013 15:35 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Moet de hele dag al engels (en duits) praten op mijn werk dus ben blij dat ik in het nederlands kan raiden
En heb nu wel een leuke guild /realm
Hier ook 1100 gister om 21u,ben maar naar bed gegaanquote:Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah je zit weer in een NL guild? Ja en drukke realm maakt echt een enorm verschil, spel is zoveel leuker dan imo. Op de queue na dan![]()
Gisteravond 1300 op Silvermoon.
Oh wow lekker. Wij zitten vast op die Galakras of hoe heet die, met die torens. Nouja vast, vorige week anderhalf uur gedaan, vanavond hebben we de volledige raid om te proberen, dus gaat ie sowieso wel neer.quote:Op maandag 23 september 2013 15:40 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hier ook 1100 gister om 21u,ben maar naar bed gegaanZit nu in Slash Care op Kazzak en hebben nu 8/14 neer
![]()
Btw wil nog een ally ooit levelen voor de fun ,nemen jullie socials aan?
Die is leuk, dit had je zelfs in TBC wel al. Terwijl het spel verandert blijven mensen gelijkquote:Op maandag 23 september 2013 16:42 schreef Junglebeast het volgende:
Deze wil ik even gepost hebben
[ afbeelding ]
Doe de groetjes aan Moedersquote:Op maandag 23 september 2013 17:18 schreef Denni5 het volgende:
Wat zijn nog een beetje leuke guilds waar het als social ook goed toeven is? (Naast 'de ronde tafel' op terenas dan, want daar zit ik al)
Ja mn accent is verschrikkelijk ik weet tquote:
De eerste kill die we hadden was erg krap, deze week hadden we het veranderd en hebben we 2 stackpoints gemaakt en mensen die de debuff kunnen droppen voorop gezet. (mages rogues etc)quote:Op maandag 23 september 2013 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh wow lekker. Wij zitten vast op die Galakras of hoe heet die, met die torens. Nouja vast, vorige week anderhalf uur gedaan, vanavond hebben we de volledige raid om te proberen, dus gaat ie sowieso wel neer.
Yup we hebben veel socials. Doen op vrijdag ook altijd een flex raid waar veel socials meegaan.
Haha zo herkenbaarquote:Op maandag 23 september 2013 16:42 schreef Junglebeast het volgende:
Deze wil ik even gepost hebben
[ afbeelding ]
Dien een ticket in, solved.quote:Op maandag 23 september 2013 19:52 schreef Flexmyrolex het volgende:
*Verhaal*
Over ongeveer 2-3 dagen verlopen al me auctions dus met een waarde tussen de 55-70k gold
Doen we ook nu inderdaad, een punt voor melee en eentje voor ranged.quote:Op maandag 23 september 2013 18:53 schreef lennety het volgende:
[..]
De eerste kill die we hadden was erg krap, deze week hadden we het veranderd en hebben we 2 stackpoints gemaakt en mensen die de debuff kunnen droppen voorop gezet. (mages rogues etc)
En zodra het te hoog werd de groepjes omgewisseld. (tegen ongeveer 4 a 5 stacks)
Verder goed de raidcooldowns roteren en niet op hetzelfde moment poppen.
dps check GL!quote:Op maandag 23 september 2013 21:32 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Moeilijk? Die gaan wij nu doen
Niet alleen timeless, alle oudere valor epics (483) zijn nu te koop voor justice, zonder rep verplichting.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:22 schreef Hathor het volgende:
Die timeless zooi vliegt je wel om de oren zeg, niet te geloven. Ik had nog een paar chars op lvl 87 en 88, die heb ik maar even snel naar 90 geleveled en die zijn nu meteen ook al gegeared voor SoO. Nog nooit zijn alts zo snel raidwaadig geweest als tijdens deze patch.Ik heb trouwens ook constant mazzel, de 4 chars die ik eerst enkel maar speelde hebben allemaal al drops gehad van die Celestial bosses en warforged gear van Ordos. Mijn hunter is binnen een week van itemlvl 531 naar 543 gegaan.
Gratsquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
Schorpioen ging 2e try neer, die andere shaman op 15% ofzo gekregen met 3 tank tactic
Akeradosquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:26 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik meen me een Dennis te herinneren, een mage die altijd dailies deed
sinds 8u aan t proberen maar duurt wel ff voordat je de snelheid goed te pakken hebtquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:02 schreef lennety het volgende:
Vanavond tijd voor spoils, hopen dat we hem neerkrijgen
Ik ook, ik denk mooi. Maar blijkt dat je wel de uitbreiding gekocht moet hebbenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:41 schreef GlenSpey het volgende:
Ja hoor, paar dagen terug mailtje gekregen van blizzard '7 days free gametime blabla', dus ik wil dat verzilveren, blijkt mijn account not eligibleze weten het wel weer mooi te brengen dus. Denk dat ik blizzard mails maar in de ongewenste inbox mik, tis toch enkel spam
We hebben hem neer *\o/*quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef Xernov het volgende:
[..]
sinds 8u aan t proberen maar duurt wel ff voordat je de snelheid goed te pakken hebt
Nice!quote:Op woensdag 25 september 2013 00:18 schreef lennety het volgende:
[..]
We hebben hem neer *\o/*
Morgen de video maar even maken, heb mij kapot gelachen op siegemaster vandaag, iedereen was in een melige bui, dus niet echt serieuze pogingen gehad, tot 58% gekregen op de beste attempt
Dat soort wipes hebben we erg veel gehad deze avond, op een gegeven moment pakte we gewoon medium en small boxes tegelijk, en lieten we alleen de grote alleen (of als we alleen nog adds van kleine boxjes hadden).quote:Op woensdag 25 september 2013 00:38 schreef Xernov het volgende:
[..]
Nice!
Wij helaas niet, zijn net gestopt. 1x op 49/50 terwijl de andere groep klaar was en een andere try kreeg diegene die klikte op het laatste moment een DC... Zeer veel peg helaas, volgende week maar eens weer proberen >_<
Ja deden wij ook, bij de mini boss 3/4 kleine lostrekken alles tegelijk, bij de eerste kamer de hele tijd 30/40 sec over 2e kamer was hem gewoon elke keer net niet.. TW misschien maar even switchen van 1e naar 2e kamer hahaquote:Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef lennety het volgende:
[..]
Dat soort wipes hebben we erg veel gehad deze avond, op een gegeven moment pakte we gewoon medium en small boxes tegelijk, en lieten we alleen de grote alleen (of als we alleen nog adds van kleine boxjes hadden).
Werd daardoor een stuk makkelijker op de tijd
Ook een van de ranged bleef in de buurt van de hendel zodra het in de buurt kwam om te gaan klikken zodat we dat zo snel mogelijk klaar hadden.
1e miniboss? Je sloopt ze beide?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:36 schreef lennety het volgende:
TW gebruikte we op de 1e miniboss van de 2e kamer
En daarvoor gewoon stormlash totem gebruiken en banner van onze warrior als kleine dps nukes.
Ah bedankt! Dat maar eens even proberen dan!!quote:
Hier is de 1st kill, kan je zien hoe we de boxjes ongeveer aanpakkenquote:Op woensdag 25 september 2013 18:16 schreef Xernov het volgende:
[..]
Ah bedankt! Dat maar eens even proberen dan!!
Zodan, vandaag even direct gecleared tot spoils of pandaria. Nu het filmpje even kijken!quote:Op woensdag 25 september 2013 18:35 schreef lennety het volgende:
[..]
Hier is de 1st kill, kan je zien hoe we de boxjes ongeveer aanpakken
Oh inderdaad. Had het wel gelezen in de patchnotes maar helemaal niet aan gedacht.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:44 schreef pikinhand het volgende:
Dat je nu kan queuen voor meerdere raids tegelijk in LFR is wel fantastisch. Als je een pauze nodig hebt moet je gewoon even blijven hangen voordat je leave group doet want daarna is het meestal meteen ta-da-daaaa en kan je de volgende in.
Haha nee dat is gloss, onze shaman. Ik was degene die later tegen hem zegt dat ie de mobs elke keer uit de wave trektquote:Op donderdag 26 september 2013 18:07 schreef Xernov het volgende:
Zooo, van de week die volgorde maar even proberen lennety haha.
Vind je trouwens wel een beeeetje agressief naar de tank toe hoor o; 'You missed them didn't you?!' haha, of was jij dat niet?
Ah haha, zal wanneer we hem downen ook even editen en online zetten, heb er nog maar een paar bazen opgezet klik.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:31 schreef lennety het volgende:
[..]
Haha nee dat is gloss, onze shaman. Ik was degene die later tegen hem zegt dat ie de mobs elke keer uit de wave trekt
Cool, zal vanavond na de raid even spiekenquote:Op donderdag 26 september 2013 19:30 schreef Xernov het volgende:
[..]
Ah haha, zal wanneer we hem downen ook even editen en online zetten, heb er nog maar een paar bazen opgezet klik.
Hoe druk je server is heeft volgens mij verder geen invloed op de wachttijd want er zitten meerdere realms in een battlegroupquote:Op zondag 29 september 2013 13:10 schreef GlenSpey het volgende:
Gasten, ik zit op Ragnaros EU. Ben in eerste instantie begonnen met Alliance, maar zie nu toch een lichte meerderheid aan de horde kant ontstaan (ongeveer 30% Alliance en 70% horde). Ik wil graag een hunter beginnen voor PVP en zit nu dus te twijfelen of ik wel door zal gaan met Alliance te bespelen... als ik Alliance zou blijven zou ik human kiezen voor de gratis pvp trinket, maar waar het eigenlijk om gaat zijn de queue times voor battlegrounds. Vroeger was het zo dat de kant die de minst grote populatie had het snelste door de queue heen was. Is dit nu nog steeds zo? Anders kies ik gewoon horde uit, want looks en het schijnt dat ze gewoon beter zijn in battlegrounds overall
In in ieder geval? Hahaquote:Op zondag 29 september 2013 16:56 schreef Silmarwen het volgende:
Argh in iig 2 weken niet raiden ivm gebroken linker vinger gewricht.
Ik heb maar 1 hand nu.quote:Op zondag 29 september 2013 17:39 schreef Xernov het volgende:
[..]
In in ieder geval? Haha
Gewoon een paar extra macro's maken voor je andere vingers!
Ik speel Nordrassil, alliance en horde allebei. Alliance is nog redelijk druk, maar Horde is zo goed als dood, en dan te denken dat deze realm in WotLK nog echt door Horde werd gedomineerd. Voor zover mij bekend zijn de meesten naar de Outland en Draenor realms vertrokken.quote:Op zondag 29 september 2013 17:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Het kriebelt om weer te spelen, maar iets weerhoudt mij.... Toen ik in maart stopte, was mijn realm is redelijk dood, ben bang dat er nu totaal niks meer te doen is. Zonde geld dan, en om te transferren of een nieuwe te beginnen heb ik niet veel zin in
Realm is trouwens Nordrassil Alliance en Horde, iemand een idee hoe het er nu aan toe gaat daar?
Hm ik heb maar een human aangemaakt, tis toch makkelijker om bij het oude te blijven.quote:Op zondag 29 september 2013 14:06 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Hoe druk je server is heeft volgens mij verder geen invloed op de wachttijd want er zitten meerdere realms in een battlegroup
Destruction al geprobeerd? Denk dat dat op dit moment het beste is.quote:Op zondag 29 september 2013 19:35 schreef Denni5 het volgende:
Ik probeer op mn alt lock affliction eens uit, maar met ilvl 500 en het bekijken en lezen van verschillende guides kom ik nog maar tot ~68k dps op bosses....
Ja, maar dat is mn off-spec. Het ging mij er juist om om affli te proberen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Destruction al geprobeerd? Denk dat dat op dit moment het beste is.
Heb altijd BM gebruikt :pquote:Op zondag 29 september 2013 19:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hm ik heb maar een human aangemaakt, tis toch makkelijker om bij het oude te blijven.
Wat is een beetje een fijne leveling spec voor hunters? De nadruk ligt dus op pvp leveling (battlegrounds). Heb nu maar MM gekozen maar hoor verschillende dingen...
Is je rotatie wel goed?quote:Op zondag 29 september 2013 20:41 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is mn off-spec. Het ging mij er juist om om affli te proberen.
Ik volg wat ze op icyveins aangeven qua rota, en ik heb zelfs affdots gedownload zodat ik kan zien wanneer mn dots verversd moeten worden en wanneer niet. Ik weet alleen niet goed hoe dat met haunt zit, wanneer wel op de target houden en wanneer niet.quote:
Ik vond aff ook maar kutquote:Op maandag 30 september 2013 12:09 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ik volg wat ze op icyveins aangeven qua rota, en ik heb zelfs affdots gedownload zodat ik kan zien wanneer mn dots verversd moeten worden en wanneer niet. Ik weet alleen niet goed hoe dat met haunt zit, wanneer wel op de target houden en wanneer niet.
Ja, dat doe ik altijd, tenzij het gear is die ik snel verwacht te vervangen zoals die timeless dingen.quote:Op maandag 30 september 2013 15:00 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik vond aff ook maar kut. Heb nu demo en destro maar ik pvp eigenlijk alleen nog.
Heb je trouwens wel alles gereforged en gegemmed?
Ook via askmrrobot.com?quote:Op maandag 30 september 2013 15:22 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik altijd, tenzij het gear is die ik snel verwacht te vervangen zoals die timeless dingen.
gratsquote:Op maandag 30 september 2013 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
Malkorok down na 4-5 tries geloof ik. Daarna spoils gedaan, nadat één team de side door had, gewisseld van groep en opnieuw geleerd. Uiteindelijk down na ook ongeveer 5 pogingen.
Hadden na vak 1 nog iets van 20 sec op de timer, nadat het laatste segment neer was ongeveer 65 secWel een vermoeiende fight zeg, maar wel leuk en vernieuwend.
Uiteindelijk 4 nieuwe bazen neer deze week, zitten op 10/14 nu.
Exit: oh even in dbm gekeken, 10 wipes op Malkorok, 11 op spoils. Voelde als minder
En de discussies over world first of niet zijn al in alle hevigheid losgebarstenquote:
Sja , die gasten uit Asia hebben een dubbele reset , en daarnaast een hogere ilvl loottable.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:27 schreef Denni5 het volgende:
[..]
En de discussies over world first of niet zijn al in alle hevigheid losgebarsten
Ben ik met je eens, maar je zou eens op mmo champion moeten kijken op het forumquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja , die gasten uit Asia hebben een dubbele reset , en daarnaast een hogere ilvl loottable.
Dus volledig terecht dat hun kill niet meetelt voor world first imo.
Hehe ja , echt een stel mongolen daar hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:54 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar je zou eens op mmo champion moeten kijken op het forum
Ja een fantasy game waar ze fantasy skills gaan verzinnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe ja , echt een stel mongolen daar hoor.
Die class threads ook altijd , gaan ook helemaal nergens over.
Zijn er van die gasten die komen met een nieuwe zelf verzonnen skill voor hun class.
- I came up with this new skill for mages because we need a buff -
* instant cast / does 5mil aoe damage in a 30 yard range and wont cost any mana , but it has a 30 seconds cooldown so it won't be overpowered and really balanced *
Fantasy skills verzinnen ok.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:21 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja een fantasy game waar ze fantasy skills gaan verzinnen.
Maar knap gedaan door Method. Als Europeaan is het altijd wel fijn om de VS te verslaan in een spelletje.
Wat doen jullie ongeveer qua DPS?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
Yeah .. EindelijkDe eerste vier bazen neer SoO flex en we weten waar het probleem ligt. DPS , onze Dps doet te weinig dps , tanks en healers zijn geen probleem maar de DPS is gewoon een probleem zodat we tegen enrage timers aanlopen.
Flex met 10 man is best leuk voor de casual raiders die we zijn..
De hoogste 115K de laagste 80K de twee tanks monk/pally afhankelijk van vengance en hoe er getanked wordt 50 tot 80K en we nemen vaak 3 healers mee de de 5 tot 7 dps die we max hebben in flex moeten volgens mij gewoon 120Kdps doen wil je het een beetje halen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat doen jullie ongeveer qua DPS?
Is wel iets aan de lage kant ja. Weet niet wat gemiddelde ilvl is?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:53 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
De hoogste 115K de laagste 80K de twee tanks monk/pally afhankelijk van vengance en hoe er getanked wordt 50 tot 80K en we nemen vaak 3 healers mee de de 5 tot 7 dps die we max hebben in flex moeten volgens mij gewoon 120Kdps doen wil je het een beetje halen.
Enrage timers is meestal een DPS issue als er geen mensen doodgaan.
rond de 515/525max of zo. We hebben ook gezegd dat de dps flink hun best moeten doen om te gearen want de dps moet gewoon omhoog.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:58 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Is wel iets aan de lage kant ja. Weet niet wat gemiddelde ilvl is?
Animus hmm dat is ToT right ? met de 20% Buff.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:27 schreef MarkyB het volgende:
Nou ik zit op 525 ilvl en ik doe zeker 150k single target dps. Multi target heb ik deze week op een nieuw record gezet, namelijk 750k dps voor +/- 1 minuut lang (trash voor Animus).
Betreft een Frost DK
Ik ben ook deze week overgestapt van dual wield naar 2h crit en dat scheelt enorm qua dps. Scheelt zeker 15%.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik speel ook Frost DK, 2h. Ben van een haste build overgegaan naar crit build in 5.4, want haste is niet meer zo goed.
Op trash is m'n dps idioot, heb op de trash voor General Nazgrim 1.3 miljoen dps gehaald. Maarja dat telt niet. Als we in het begin hero doen, ik army gebruik en al m'n trinkets proccen burst ik ongeveer 450-500k, maar dat zakt dan wel af naar een stabiele 240-260k.
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 29 september 2013 18:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik speel Nordrassil, alliance en horde allebei. Alliance is nog redelijk druk, maar Horde is zo goed als dood, en dan te denken dat deze realm in WotLK nog echt door Horde werd gedomineerd. Voor zover mij bekend zijn de meesten naar de Outland en Draenor realms vertrokken.
Very nice, grats! ^.^quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:19 schreef Maureentje het volgende:
Eindelijk de brewfest kodo na jaaaaaaaaaaaaaren
Die 2 jaar kan er ook nog wel bijquote:
Ze hebben wel de droprates omhoog gegooit heb ik gelezenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:25 schreef MarkyB het volgende:
Is dat normaal, 7 runestones in 1 week?
Word het trouwens geanimeerd of met acteurs gedaan? Zal me vies tegenvallen als ze de actears zo slecht uitkiezen als met bv de dbz film.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die 2 jaar kan er ook nog wel bijZe schijnen wel besloten te hebben om het verhaal van Arthas en de Frozen Throne te volgen.
Haha die DBZ film was echt bizar slechtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:32 schreef lennety het volgende:
[..]
Word het trouwens geanimeerd of met acteurs gedaan? Zal me vies tegenvallen als ze de actears zo slecht uitkiezen als met bv de dbz film.
(Sorry voor de double quote trouwens, post van mn tel)
Ben ik lang weg geweest of is botten nu 'cool'?quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:36 schreef ZodiaX het volgende:
Lang leve Bots, 5 uur draaiend met Kick's profile package en al vanaf lvl 73 tot lvl 78 terwijl ik films zat te kijken.
Niet echt, maak het bekend en je word uit je guild gekicked.quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ben ik lang weg geweest of is botten nu 'cool'?
wat voor guild is dat danquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:48 schreef ZodiaX het volgende:
Niet echt, maak het bekend en je word uit je guild gekicked.
mijn guild bijvoorbeeld...quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:36 schreef ZodiaX het volgende:
Lang leve Bots, 5 uur draaiend met Kick's profile package en al vanaf lvl 73 tot lvl 78 terwijl ik films zat te kijken.
De meeste guilds wel denk ik, omdat negatief gedrag van leden ook de goede naam van de guild beïnvloedt.quote:
Dé reden dat mijn guild botten niet toestaat! Het geeft een vreselijk negatief imago van je guild en dat maakt misschien voor 'gewone' guilds niet zo veel uit, maar mijn guild wilde dat absoluut niet hebben. Als er door iemand over je geklaagd werd omdat je bijv ninja'd in een heroic oid, dan moest je dat ook verantwoorden. Ook alle casuals (eigenlijk alleen partners of exraiders).quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Op onze server was een raiding guild zwaar aan het botten, veel members kregen een ban door reports van alle andere raiding guilds.
Nog meerquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:38 schreef MarkyB het volgende:
Als je 12 runestones hebt, moet je dan alleen Lei-Shen nog killen of moet je nog meer opdrachten vervullen?
Wat dan? Volgens mij was het alleen nog van links naar rechts voor wat gelul aan te horen en dat was het?quote:
Inderdaad, in phase 1 deathwing taunten om de zoveel tijd en wrathion healen, in phase 2 rondjes rennen en raketten opsoaken, dat een paar keer herhalen, en klaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Tank challenge is het makkelijkste ja, gewoon beetje taunten.
Challenge, nog meer questen. Staan genoeg guides op internetquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:32 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Wat dan? Volgens mij was het alleen nog van links naar rechts voor wat gelul aan te horen en dat was het?
Hmm interessant, hoop wel dat het wat gaat worden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die 2 jaar kan er ook nog wel bijZe schijnen wel besloten te hebben om het verhaal van Arthas en de Frozen Throne te volgen.
Geen idee, misschien hadden ze zich verslapen en zijn ze om half 6 begonnenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:19 schreef Hathor het volgende:
Al bijna een half uur te laat online, wtf zijn ze aan het doen daaro?
Ik zag net dat ze pas om 13.00 online verwachten te zijn, 2 uur uitstel dus. Is er straks een nieuwe wing beschikbaar in SoO trouwens?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:26 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Geen idee, misschien hadden ze zich verslapen en zijn ze om half 6 begonnen
Snap nooit waarom ze niet om 2 uur beginnen en dan aan het begin van de ochtend klaar zijn.
Mijn record tot nu toe is 6 stacks op durumu de 1e week, benieuwd hoe dat nu zal gaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef SilentHunterNL het volgende:
Dat wordt weer heel de dag wipen in lfr 3 met al die downies
Ik doe niet meer aan LFR, heb er de kracht niet meer voor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef SilentHunterNL het volgende:
Dat wordt weer heel de dag wipen in lfr 3 met al die downies
Zal wel items voor legendary nodig hebben ofzo :pquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef MarkyB het volgende:
Je weet dat de normal lockout los is van LFR?
Gezellig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 04:14 schreef SilentHunterNL het volgende:
Grote kans dat ik deze week een char transfer naar Tarren Mill ga doen. Mijn realm is zo goed als uitgestorven en op deze manier kan ik ook geen progressie maken
1 van jullie guilds die toevallig nog recruit?
Goed timen in de laatste phase , zorgen dat die adds niet gelijk spawnen in de phase change.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:31 schreef lennety het volgende:
6.5 uur wipen op garrosh gisteren
We hebben hem tot 5% gekregen in onze beste attempt, maar het werd gecalled omdat een paar spelers te moe werden.
Hopen dat we hem deze week neerkrijgen.
Adds hebben we gelukkig niet meteen, eerst desecrate weapon, en dan later de empowered whirl ding. Ook meteen even een paar van de dpssers met WoL om de oren geslagen hun healthstones en personal cd's beter te gaan gebruiken. Ging daarna iets beter, maar vind nog steeds die empowered aoe vervelend :/quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:41 schreef Altron het volgende:
[..]
Goed timen in de laatste phase , zorgen dat die adds niet gelijk spawnen in de phase change.
Bloodlust poppen , en Garrosh vol nuken , adds negeren.
Alleen effe goed op mindcontrolled spelers letten.
Maar ignoren jullie die adds ook daarna ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:51 schreef lennety het volgende:
[..]
Adds hebben we gelukkig niet meteen, eerst desecrate weapon, en dan later de empowered whirl ding. Ook meteen even een paar van de dpssers met WoL om de oren geslagen hun healthstones en personal cd's beter te gaan gebruiken. Ging daarna iets beter, maar vind nog steeds die empowered aoe vervelend :/
Jep, de offtank pikt ze op. De rest stacked op boss na de aoe om de boss te nuken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:05 schreef Altron het volgende:
[..]
Maar ignoren jullie die adds ook daarna ?
Ok.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef lennety het volgende:
[..]
Jep, de offtank pikt ze op. De rest stacked op boss na de aoe om de boss te nuken.
Gedaan, maar ze hebben allemaal x8 exp oidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Avey het volgende:
Hier nog mensen die op een private server spelen?Ik speel zelf op een die TBC draait, alle raids enzo werken. Nog steeds de beste uitbreiding
Klopt, maar dat vind ik juist een voordeel. Levellen is toch saaiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gedaan, maar ze hebben allemaal x8 exp oidOf gelijk level 70, wil gewoon levellen en zo mijn gear krijgen.
Hmm ok, die tactic had de RL gehouden omdat we dan de mindcontrolled player mee kunnen cleaven met de boss en dan meer dps uptime hebt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef Altron het volgende:
[..]
Ok.
Klinkt goed verder.
Als je de adds goed onder controlle heb moet het lukken met bloodlust en als iedereen z'n healing en dps cd's/potions heeft bewaard.
Erg belangrijk om daarvoor niet teveel cd's te gebruiken mits ze uiteraard weer van cd zijn voor de 3e fase.
[edit]
Zie het al , wij stacken juist niet allemaal op de boss.
Alleen melee , ranged blijft op afstand.
Ben zelf ook melee, zal effe checken hoe de ranged precies gaat staan in de laatste phase.
Dan laat ik dit nog even weten aan het begin van de avond.
Tanks halen bij ons altijd de melee uit mc , ranged bij elkaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:02 schreef lennety het volgende:
[..]
Hmm ok, die tactic had de RL gehouden omdat we dan de mindcontrolled player mee kunnen cleaven met de boss en dan meer dps uptime hebt.
In het begin even gedaan om te kijken of WoW wel draaide op mijn systeem. Na een paar maanden de retail gekocht en sindsdien niet meer gestopt,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Avey het volgende:
Hier nog mensen die op een private server spelen?Ik speel zelf op een die TBC draait, alle raids enzo werken. Nog steeds de beste uitbreiding
Waarom doe ik die dingen altijd net een paar weken voordat 't generfed is?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef MarkyB het volgende:
Gisteren moest ik nog 2 runestones, nu heb ik mijn legendaryPrima te doen in een avondje. Zelfs die celestial challenge stelde geen reet voor.
Welke server speel jij? Wil weer TBC doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Avey het volgende:
Google maar op Feenix wowquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Welke server speel jij? Wil weer TBC doen.
Waar lopen jullie op vast?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef SilentHunterNL het volgende:
We blijven maar falen op paragons
Gzquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 05:29 schreef lennety het volgende:
We hebben garrosh neer!
[..]
Waar lopen jullie op vast?
Als in squishy? Want dat merk ik ook bij onze maintank..quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef cherrycoke het volgende:
damm wat zuigen blood DK's deze patch. raid leader heeft me gereplaced
Is voor hun de volgorde wel goed duidelijk? Anders moet de raidleader maar even kinderachtig alles zitten marken/uitroepen op vent dat ze moeten switchen. Zo ging het bij ons ook de eerste killquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:05 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Gz![]()
En heb het idee dat niet iedereen weet wat ze moeten doen, te langzame targetswitch naar de amber, te weinig communicatie. Beste try was 6 down geloof ik.
heel squishyquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:24 schreef lennety het volgende:
[..]
Als in squishy? Want dat merk ik ook bij onze maintank..
[..]
Is voor hun de volgorde wel goed duidelijk? Anders moet de raidleader maar even kinderachtig alles zitten marken/uitroepen op vent dat ze moeten switchen. Zo ging het bij ons ook de eerste kill
En wanneer poppen jullie hero, wel tegelijk met de amber toch?
Waarom dat dan? Omdat je class het minder goed doet? Dat is wel heel gaar..quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef cherrycoke het volgende:
damm wat zuigen blood DK's deze patch. raid leader heeft me gereplaced
laatste tank dps, laatste in mobility, we bringen niks mee in de raid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Omdat je class het minder goed doet? Dat is wel heel gaar..
Ja okay, maar nu ben je geforceerd een main switch te doen of anders gewoon niet te raiden. Beetje lullig welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
laatste tank dps, laatste in mobility, we bringen niks mee in de raid.
ben er nu volledig uitgezet, en op social status gezet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja okay, maar nu ben je geforceerd een main switch te doen of anders gewoon niet te raiden. Beetje lullig wel. Tenzij je dan in een world top 25 guild zit, dan verwacht ik wel dat soort dingen en dan rerollen mensen ook wel eventjes.
Wij hebben ook een DK tank in ons team en speel het zelf als offspec. Gaat prima verder, nauwelijks wipes die tank related zijn.
Wat is de progress van je guild dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ben er nu volledig uitgezet, en op social status gezet.
13/14quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:25 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Wat is de progress van je guild dan?
Ja raidleader is wel aardig op de hoogte maar de rest is meer recoundgeil dan daadwerkelijk tactics kennen. Bloodlust poppen we op de eerste baas en we gebruiken onze minuut cd's + pots op de Amber. Ik ben destro lock dus eer dat mijn chaos bolt de lucht in vliegt is het al bijna te laat maar ben wel 1 van de eerste die switcht. Denk dat de rest van de group zich niet genoeg focuste.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:24 schreef lennety het volgende:
[..]
Als in squishy? Want dat merk ik ook bij onze maintank..
[..]
Is voor hun de volgorde wel goed duidelijk? Anders moet de raidleader maar even kinderachtig alles zitten marken/uitroepen op vent dat ze moeten switchen. Zo ging het bij ons ook de eerste kill
En wanneer poppen jullie hero, wel tegelijk met de amber toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een Chinees die ook gelijk had over Cataclysm.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Huh, ik snap hem niet. Ze zitten nu pas toch op versie 5nogwat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een Chinees die ook gelijk had over Cataclysm.
Ochja. Al nieuws over een nieuwe expansion?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:36 schreef Bredemug het volgende:
Is het eigenlijk aan te raden om terug te komen naar WoW? speel al 4 jaar niet meer namelijk. Heb een Grand Marshal Mage sinds vanilla. Is de spel er leuker op geworden?
nee graf spel voor 12 jarige geworden, elitist jerks all over the place.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
het is officieel ik ben gestopt met wow
Ah duidelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[..]
nee graf spel voor 12 jarige geworden, elitist jerks all over the place.
als het voor 12 jarigen is dan lijkt het mij niet dat er overal elitists zittenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
het is officieel ik ben gestopt met wow
Ligt er ook aan wat voor guild je kiest :/quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[..]
Maar met Grand Marshal titel heb je het recht zelf elitist opmerkingen te maken in general chat in Elwyn Forest, pak je kansquote:
Hangt er van af wat je doel is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:36 schreef Bredemug het volgende:
Is het eigenlijk aan te raden om terug te komen naar WoW? speel al 4 jaar niet meer namelijk. Heb een Grand Marshal Mage sinds vanilla. Is de spel er leuker op geworden?
Dit klopt precies. Je doet je dingen alleen zoals questen, daileys en dungeons. En de enige mensen met wie je praat zijn je guildmembers, maar zelfs dit hoeft niet perse.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je doel is.
Ik ben vorige week weer eens begonnen en vermaak me prima. Je hoeft alleen geen 'community' gevoel meer te verwachten het spel is erg geindividualiseerd.
Ook dat hangt natuurlijk helemaal af van het guild waar je in zit en de realm waar je op speelt. Ik zit bv op Bronzebeard in een guild met 1000 leden, elke dag zijn er wel 40-50 chars online, waarvan er niet een zijn kop opendoet, ook word er nooit eens iets georganiseerd in de vorm van een raid of een RBG, terwijl er toch echt voldoende mensen online zijn. Overstappen naar een ander guild is ook niet echt een optie, omdat de Horde op die realm zo dood als een pier is. Zonder de OQ addon zou je op die realm niet eens de kans krijgen om worldbosses zoals de Celestials of Ordos te doen. Kortom, communitygevoel is daar inderdaad ver te zoeken, maar op Nordrassil zit ik bv weer in een guild met nog geen 250 leden, maar elke avond zijn er wel tussen de 25 en 30 online, bijna elke avond word er wel een raid georganiseerd, je hoeft nooit te zoeken naar een groep voor een hc of een scenario, of naar een partner voor arena, er staan er altijd wel een stel voor je klaar. Bovendien zit iedereen elke avond met elkaar te kletsen op TS, of ze nou aan het raiden zijn of niet. Daar is het communitygevoel dus weer aardig groot.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je doel is.
Ik ben vorige week weer eens begonnen en vermaak me prima. Je hoeft alleen geen 'community' gevoel meer te verwachten het spel is erg geindividualiseerd.
Van die "social" guilds die zomaar iedereen toelaten tot de guild aan zijn limiet zit zijn ook juist de minst sociale en minst leuke guilds om in te zittenquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ook dat hangt natuurlijk helemaal af van het guild waar je in zit en de realm waar je op speelt. Ik zit bv op Bronzebeard in een guild met 1000 leden, elke dag zijn er wel 40-50 chars online, waarvan er niet een zijn kop opendoet, ook word er nooit eens iets georganiseerd in de vorm van een raid of een RBG, terwijl er toch echt voldoende mensen online zijn. Overstappen naar een ander guild is ook niet echt een optie, omdat de Horde op die realm zo dood als een pier is. Zonder de OQ addon zou je op die realm niet eens de kans krijgen om worldbosses zoals de Celestials of Ordos te doen. Kortom, communitygevoel is daar inderdaad ver te zoeken, maar op Nordrassil zit ik bv weer in een guild met nog geen 250 leden, maar elke avond zijn er wel tussen de 25 en 30 online, bijna elke avond word er wel een raid georganiseerd, je hoeft nooit te zoeken naar een groep voor een hc of een scenario, of naar een partner voor arena, er staan er altijd wel een stel voor je klaar. Bovendien zit iedereen elke avond met elkaar te kletsen op TS, of ze nou aan het raiden zijn of niet. Daar is het communitygevoel dus weer aardig groot.
Omdat het guild een percentage van het gold krijgt en dus hoe meer mensen hoe beterquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:36 schreef TwyLight het volgende:
Van die "social" guilds die zomaar iedereen toelaten tot de guild aan zijn limiet zit zijn ook juist de minst sociale en minst leuke guilds om in te zitten
Het beste is een guild zoeken met 20 tot 30 actieve mensen er in.
Toen ik nog veel speelde merkte ik het ook, mijn guild had eerst een vaste groep mensen die elkaar allemaal kenden en vaak samen speelden maar later kwam er een nieuwe officer die ineens allemaal mensen toe ging laten in de guild. Toen waren het er ineens binnen 2 maanden een stuk of 50 online en dan kent niemand elkaar meer en is de lol er van af.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:17 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben trouwens ook weer aan het spelen. Nu nog 7 dagen gratis maar denk dat ik wel gametime bij ga kopen. Wat wel kut is is dat ik de muis waar ik eerder mee speelde (G700) niet meer heb en dus al m'n binds anders moet instellen.
Heb nu wel net een nieuwe Razer Naga gekocht, die nieuwe 2014 versie. Moet er nog wel aan wennen, de knopjes zijn vrij klein en ik klik nog vaak de verkeerde (bijvoorbeeld 5 als ik 2 wil). Ook kan ik niet zo goed met m'n duim bij 10, 11 en 12
Ook is het best wel overweldigend om na een jaar niet gespeeld te hebben ineens weer 40 abilities voor je neus te krijgen. Het is niet dat ik niet weet wat ze zijn maar meer dat ik nu dus vrijwel 30 nieuwe binds aan moet leren
Speel jij nog Isa?
Dat zou een jaar geleden anders zijn geweestquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]wilde wel die 7 dagen nog pakken
Kon tot morgen geloof ik. En anders niet hoor.
Gaat overigens best slecht met mijn guild. Ik weet dat ze in het weekend niet raiden, maar ze zitten nog maar op 12/14 bosses(heroic huh)
Ja, veel gedoe/drama geweest en een paar erg goede raiders zijn gestopt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat zou een jaar geleden anders zijn geweestVeel raiders kwijt geraakt?
Wij zitten inmiddels op 12/14 normal
Wist helemaal niet dat je was gestoptquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, veel gedoe/drama geweest en een paar erg goede raiders zijn gestopt.
Ik ben overigens wow aan het downloaden, even kijken. Ik vond Hallow's End altijd wel leuk
Al sinds februari johquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
Wist helemaal niet dat je was gestopt
Grats!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:41 schreef TwyLight het volgende:
lol, beetje aan het questen in STV met m'n 34 monk, loot ik ineens een Parrot Cage (Hyacinth Macaw)
Grats! ^^quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
Vorige week anderhalve avond gewiped op Thok, nu eerste poging neer gekregen. Toch even net wat meer dps weten te doen. Daarna blackfuse ook dood na een stuk of 15-20 tries.
Nu bij Paragons, wat een gaar gevecht lol. Zijn toch wel aardig ver gekomen in het half uurtje wat we hadden. Gewoon maar even wat pogingen gewaagd en raidleader die bij elke ability die er tevoorschijn kwam riep wat we moesten doen. Hebben 6 van de 9 sprinkhanen dood gekregen, dus in principe al op 2/3e van de fight
[..]
Wist helemaal niet dat je was gestopt
Wow nicequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:36 schreef lennety het volgende:
[..]
Hc gaat ons beter af dan verwacht, we hebben nu 2/14 hc *dansje doet* ^^
Zo erg lucky on de drops dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wow nice
Kan niet wachten tot wij toe zijn aan heroic fights. Heb nu al dat ik tot aan blackfuse denk van: ja heb het wel weer gezien met die gevechten. Wel makkelijke loot, dat wel. Maarja zit ondertussen alweer op ilvl 559...
Ja hoor het constant van guildies hoe lucky ik benquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:13 schreef lennety het volgende:
[..]
Zo erg lucky on de drops dus
Zit zelf nu op 554
Ik zie toch echt 561 boots (A)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hoor het constant van guildies hoe lucky ik benAl een aantal warforged dingen gewonnen en wat zooi van coin rolls
![]()
Armory hier: http://eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/Jeff/advanced
Mis nog wel een aantal dingen, heb nog een necklace uit ToT, Timeless shoulders en ook nog maar ilvl 522 boots.
Ja die heals zijn dan echt enorm grootquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
Oja oeps, ik keek scheef. 530 legs bedoelde ikIk heb ook de tier helm nog in m'n bags, moet ook nog de legs hebben voor de 4set. Schouder slot heb ik gereserveerd voor die van Garrosh als offpiece.
Die 4set voor holy ziet er erg nice uit jaDan zijn die heals gewoon een stuk sterker? Die single target of die cirkel op de grond.
En thanksis een oude pvp set uit wotlk geloof ik.
Je vriend zit toch nog steeds in die guild, of niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Na 8 maanden niet in loggen guildlessNiet dat ik echt weer wilde spelen, maar voelt toch maf. Maar goed een /who leverde me welgeteld één bekende naam op in het guild. En hij was AFK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |