abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131238607

Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!

Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!

[ Bericht 0% gewijzigd door 2Happy4U op 16-09-2013 16:32:39 ]
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131238673

Dit is dus het probleem met WoW op dit moment. Het kost geen moeite om alles te completen.
  maandag 16 september 2013 @ 14:58:40 #3
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131238777
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:

Dit is dus het probleem met WoW op dit moment. Het kost geen moeite om alles te completen.
Is toch al een jaar of 5 zo? Beetje oud dit :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_131238836
Het is toch fijn dat iedereen alles kan completen? Tot je heroic mode gaat doen, dan wordt het ineens een heel ander verhaal. Prima oplossing.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131238853
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef lennety het volgende:
Keylogger misschien?

Zou wel meteen ff een autenticator op je account zetten en contact opnemen met blizzard over die starter accounts.
Zal me niks verbazen als t een goldseller is.
Ja, heb het geluk dat ik geen gametime had op mijn account waardoor ze dus niet in konden loggen op mijn chars. Maar zal inderdaad even een mobile autenciator gebruiken, verder heb ik even een ticket aangemaakt.
pi_131238867
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Is toch al een jaar of 5 zo? Beetje oud dit :').
Sinds WotLK LFD uitgaf werd het wel erger ja.
pi_131238899
LFD was gewoon geniaal...
pi_131239064
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
LFD was gewoon geniaal...
Hele server community overhoop. Je kon alles ninjaen want de mensen waarmee je speelde kwam je toch niet meer tegen. Het werd gewoon veel te makkelijk allemaal.
  maandag 16 september 2013 @ 15:06:08 #9
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131239120
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Sinds WotLK LFD uitgaf werd het wel erger ja.
Nou, beter gaat het niet worden dus.
pi_131239188
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 15:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou, beter gaat het niet worden dus.
F2P? :D
pi_131239594
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Maar dat hoeft ook niet, in 1 dag spelen kan je alle raids al hebben gedaan.
Tuurlijk, maar als je dan een of twee weken moet wachten tot je ilvl hoog genoeg is om de volgende sets raids te doen dan is dat wel vervelend nadat je dat al eerder met je main hebt moeten doen.

Nu pak ik op een verse lvl 90 een paar van die 496 timeless dingen en ik kan op mijn gemak in LFR zowel MSV als HOF en ToES doen en dan ook nog ToT als ik wil en tijd heb. Die laatste paar ilvls tot 496 voor SoO zijn dan niet meer zo'n groot probleem.

Tegen het einde van een expansion kunnen ze dat best doen, het zou wat anders zijn als dit elke content patch gebeurt.
Comfortably numb
pi_131239845
quote:

Ik neem aan dat het over normal raids gaat en het makkelijk completen ?
( sorry kan het filmpje niet kijken op m'n werk )

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Het is toch fijn dat iedereen alles kan completen? Tot je heroic mode gaat doen, dan wordt het ineens een heel ander verhaal. Prima oplossing.
Dit dus.

Ik zie het probleem niet.
Al dat gewhine van mensen die zeggen dat WoW zo makkelijk is geworden en blablabla.
Tuurlijk het is toegankelijker voor ''social players'' dan ooit.
Maar op Heroic zijn er genoeg encounters die moelijker zijn dan ooit , dus genoeg uitdaging voor de hardcore raiders.

http://www.manaflask.com/(...)er-heroic-race-recap

Ergens middenin staan wat reacties op de huidige tier , dit zijn reacties van spelers uit de beste guilds ter wereld

[edit]

Speel zelf al een jaar of 20~ mmo's , en heb tussen m'n WoW breaks door ook nog andere mmo's gespeeld maar die waren het gewoon allemaal net niet.

* Swtor
* Conan
* Warhammer
* Aion

Om er een paar te noemen.
En elke keer kwam ik weer terug bij WoW.

Ook omdat we gewoon een leuk groepje volwassen gasten bij elkaar hebben die elkaar al weet ik hoe lang kennen en we altijd snel in de Heroic content aan de slag kunnen gaan zodat we nog enigzins op een aardig niveau raiden.
Maar vooral omdat WoW gewoon een geweldige mmo is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Altron op 16-09-2013 15:38:47 ]
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131240016
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hele server community overhoop. Je kon alles ninjaen want de mensen waarmee je speelde kwam je toch niet meer tegen. Het werd gewoon veel te makkelijk allemaal.
Daarom is Flex zo heerlijk. Gewoon met een pot bier op tafel, wat guildies en vrienden gaan raiden.
Ik zal 1 keer LFR lopen denk ik.. en daarna gewoon blijven Flexen.

Wat ook wel grappig dat als het te moeilijk zou worden, ze gaan klagen en we overal nerfs gaan zien. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_131240385
Voor de mensen die klagen dat raids te makkelijk zijn geworden, een overzicht van de voorgaande patch met Throne of Thunder:

Vrijwel alle guilds hebben Jin'Rokh gedood, maar ongeveer de helft van de guilds heeft de laatste boss van de expansion verslagen op normal. Okay, in LFR heeft iedereen hem gedood, maar dat telt niet.

Het verschil is helemaal te zien op heroic, waar veel bazen maar maximaal 15% van de guilds de kill heeft, met uitzondering van een paar "instap bazen" als Jin'Rokh en Ji'Kun.
pi_131241422
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Voor de mensen die klagen dat raids te makkelijk zijn geworden, een overzicht van de voorgaande patch met Throne of Thunder:

[ afbeelding ]

Vrijwel alle guilds hebben Jin'Rokh gedood, maar ongeveer de helft van de guilds heeft de laatste boss van de expansion verslagen op normal. Okay, in LFR heeft iedereen hem gedood, maar dat telt niet.

Het verschil is helemaal te zien op heroic, waar veel bazen maar maximaal 15% van de guilds de kill heeft, met uitzondering van een paar "instap bazen" als Jin'Rokh en Ji'Kun.
Er zijn ook een boel raiders gestopt afgelopen jaren. De spoeling wordt ook wel steeds dunner.
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_131241450
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef Sapstengel het volgende:

[ afbeelding ]

Ja idd.
Check m'n linkje van manaflask.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131241566
quote:

dat heeft meer met attitude te maken van de spelers dan de moeilijkheidsgraad die blizzard toevoegt.
Ik vind zelf niet dat als ik lfr heb gedaan dat ik klaar ben met het spel, lfr is een grap en meer een instap voor gear imo (op alts bv). Geef mij maar gewoon normal raids en wat hc bossjes hier en daar.

Ik kan ook gewoon niet indenken dat de mensen die écht zo spelen er leuk aan vinden om te slacken in lfr. Het is geen uitdaging, dus ook geen satisfied gevoel na een bosskill.

En over dat raids te simpel zijn geworden kan ik niet over meepraten, ik ben pas in cata begonnen met spelen, en na een half jaartje begonnen met raiden. Voor mij is normal nog een leuke uitdaging, en hc vind ik ook leuk om te doen zo nu en dan. Maar je zal mij bv niet vinden in een top hc raiding guild. Veel te stressig haha.
pi_131242165
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:24 schreef Altron het volgende:
Al dat gewhine van mensen die zeggen dat WoW zo makkelijk is geworden en blablabla.
Tuurlijk het is toegankelijker voor ''social players'' dan ooit.

Dat wordt doorgaans juist door mensen gezegd die niet op heroic mode raiden :')

Ik hoorde in mijn guild nooit geklaag dat het te simpel was :D Hard werken, weten wat je doet en als team goed functioneren: daar waren ze mee bezig. Niet met zeuren dat de casuals de content ook helemaal zagen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131242219
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat wordt doorgaans juist door mensen gezegd die niet op heroic mode raiden :')

Ik hoorde in mijn guild nooit geklaag dat het te simpel was :D Hard werken, weten wat je doet en als team goed functioneren: daar waren ze mee bezig. Niet met zeuren dat de casuals de content ook helemaal zagen :')
Ja lol, true.

Achja , whiners zou je altijd blijven houden...
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131246768
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:25 schreef Altron het volgende:

[..]

Ja lol, true.

Achja , whiners zou je altijd blijven houden...
En dan zijn die zeuren ook nog meestal gestopt maar ze kunnen het niet laten om te zeiken :')
pi_131248560
Wat een idioten op die timeless isle :')

Ook 3000x per dag "inv for shark", "inv for ship", "how do you get to Ordos" etc :')
pi_131266810
Yay, sha of pride neer en galakras op 26% gekregen :)
Ben alleen vergeten sha te frapsen :/
pi_131304170
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:42 schreef lennety het volgende:
Yay, sha of pride neer en galakras op 26% gekregen :)
Ben alleen vergeten sha te frapsen :/
Ik zit niet in een raiding Guild ofzo maar zelfs op flex is het voor mensen te moeilijk om eerst de tacts te kijken. Wat een tijdverspilling.
pi_131304199
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 03:55 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik zit niet in een raiding Guild ofzo maar zelfs op flex is het voor mensen te moeilijk om eerst de tacts te kijken. Wat een tijdverspilling.
Daarom doe ik flex alleen met vrienden en guildies.
Mensen krijgen t nog voor elkaar te wipen op de eerste boss >.<

We hebben vandaag Galakras neer gekregen :D
pi_131308339
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 03:55 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ook maar omdat we te weinig mensen hebben die willen/tijd hebben. :')
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  woensdag 18 september 2013 @ 13:02:35 #26
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_131311234
quote:

Niet mee eens. Nee, LFR is inderdaad niet moeilijk, maar het weghalen verlaagt de drempel om normal/ heroic raids te gaan doen geenszins. Als je niet in de gelegenheid bent om er veel tijd in te steken (of dat simpelweg niet wil) en/ of geen stabiel raid team kan vinden zijn normal en heroic raids gewoon onhaalbaar. Punt. Dat was ook de reden dat ik al diverse malen gestopt ben (ben nu toch weer terug maar goed :P).

En dat ik blij ben dat LFR er is. Zo kan ook ik tenminste nog alle content zien, zelfs al weet ik dat alle gevechten bij LFR gedegradeert worden tot tank 'n spank. Ik hoop dat ik nu wel de juiste guild heb gevonden om iig op normal te gaan raiden (alhoewel het een capped reroll guild is en we dus eerst alle oude content doen), maar als dat niet zo is kan ik iig nog wel LFR panda raids gaan bekijken waarvan ik er ook nog maar 1 heb gezien. LFR moeilijker maken is ook geen optie omdat je met 25 randoms onmogelijk zo gecoördineerd kan spelen dat je voorbij ingewikkelde mechanics kan komen.

Ik hoop dat de nieuwe Flex moeilijkheidsgraad de boel gaat oplossen zodat guilds die moeite hebben om een volledig team te krijgen ook kunnen spelen en dat dit misschien ook de juiste moeilijkheidsgraad zal blijken voor premade pugs.
pi_131313106
Ik ben de laatste tijd een beetje om me heen aan het kijken naar leuke servers, maar ik ben een beetje het spoor bijster.

Mijn main zit nu op een vrij drukke Horde PvP server, maar das toch niks voor mij. Ik hou van altjes levelen en het is vrij frustrerend om dan 80x geganked te worden door een lvl90 kleuter die niks beters te doen heeft. Ook de guild waar ik in zit is niet meer je van het, die zijn eigenljk alleen nog maar online tijdens raidavonden, dus ik heb er weinig aan. Ik raid niet met ze, omdat ze zichzelf erg serieus nemen, terwijl ze niet serieus bezig zijn (in de zin van op tijd zijn, tactics doornemen, etc.). Ik wil dus iets heul anders.

Ik kom van een medium PvE server, maar die is een beetje doodgebloed. Toen naar een drukke PvP server verhuisd, maar daar voel ik me uiteindelijk toch niet zo thuis. Ik heb nu wat chars aangemaakt op Draenor (drukste horde PvE server). De sfeer daar vind ik super, maar tis eigenlijk iets te druk. Ook het zoeken naar een leuke guild valt me zwaar, er zijn er miljoenen die recruiten, maar ik heb er een paar geprobeerd en het zijn altijd guilds waar vijf mensen inzitten die nog aan het uitvinden zijn hoe alles werkt, of guilds met tweeduizend leden waar de guildchat net tradechat is.

Ik heb zitten zoeken naar een Horde PvE server die iets minder druk is dan Draenor (login queues, nee dank je), maar echt alternatieven lijken er gewoon niet te zijn. De eerstevolgende 'drukste' horde PvE server is meteen een new players server :P

Iemand tips? :D Gezellige PvE servers, bestaan die nog? :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_131314559
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 14:10 schreef KataStrofe het volgende:

Ik heb zitten zoeken naar een Horde PvE server die iets minder druk is dan Draenor (login queues, nee dank je), maar echt alternatieven lijken er gewoon niet te zijn. De eerstevolgende 'drukste' horde PvE server is meteen een new players server :P

Zou Magtheridon iets zijn? Hebben een populatie van 47.849(A) en 41.375(H). Dus mooie balans. Staat ook High in de lijst.
pi_131316375
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:03 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Zou Magtheridon iets zijn? Hebben een populatie van 47.849(A) en 41.375(H). Dus mooie balans. Staat ook High in de lijst.
Da's die new players server waar ik het over had, dat is dus recentelijk veranderd zie ik nu. Nog niet echt een actieve raiding community zie ik, maar dat is op zich niet heel erg. Ik ga er eens kijken, thanks! :D
pi_131316401
Dat de balans redelijk 50/50 is vind ik ook wel mooi, dat zie je ook bijna nergens meer :D
pi_131316669
quote:
Ik ben de laatste tijd een beetje om me heen aan het kijken naar leuke servers, maar ik ben een beetje het spoor bijster.

Mijn main zit nu op een vrij drukke Horde PvP server, maar das toch niks voor mij. Ik hou van altjes levelen en het is vrij frustrerend om dan 80x geganked te worden door een lvl90 kleuter die niks beters te doen heeft. Ook de guild waar ik in zit is niet meer je van het, die zijn eigenljk alleen nog maar online tijdens raidavonden, dus ik heb er weinig aan. Ik raid niet met ze, omdat ze zichzelf erg serieus nemen, terwijl ze niet serieus bezig zijn (in de zin van op tijd zijn, tactics doornemen, etc.). Ik wil dus iets heul anders.

Ik kom van een medium PvE server, maar die is een beetje doodgebloed. Toen naar een drukke PvP server verhuisd, maar daar voel ik me uiteindelijk toch niet zo thuis. Ik heb nu wat chars aangemaakt op Draenor (drukste horde PvE server). De sfeer daar vind ik super, maar tis eigenlijk iets te druk. Ook het zoeken naar een leuke guild valt me zwaar, er zijn er miljoenen die recruiten, maar ik heb er een paar geprobeerd en het zijn altijd guilds waar vijf mensen inzitten die nog aan het uitvinden zijn hoe alles werkt, of guilds met tweeduizend leden waar de guildchat net tradechat is.

Kijk hier anders eens ;) http://wow.realmpop.com/eu.html
Snap niet hoe je erbij komt dat de een na drukste een newplayers is ? Zie blackhand en thrall staan als 2 en 3 pve horde.
Zit zelf op kazzak(pvp) :) 43000 horde 90's en 900 allies 90 :D Allies zijn bij ons dus rare haha

[ Bericht 2% gewijzigd door Maureentje op 18-09-2013 16:22:06 ]
pi_131317144
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:10 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Kijk hier anders eens ;) http://wow.realmpop.com/eu.html
Snap niet hoe je erbij komt dat de een na drukste een newplayers is ? Zie blackhand en thrall staan als 2 en 3 pve horde.
Zit zelf op kazzak :) 43000 horde 90's en 900 allies 90 :D Allies zijn bij ons dus rare haha
Die site gebruik ik ook, Blackhand en Thrall zijn idd drukkere realms, maar die zijn Duits :P

Mijn huidige server is idd ook horde dominated (Tarren mill), maar die is weer CRZ met bijvoorbeeld Frostmane, en dat is weer een ally server, dus gankfest galore XD
pi_131317353
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:01 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Da's die new players server waar ik het over had, dat is dus recentelijk veranderd zie ik nu. Nog niet echt een actieve raiding community zie ik, maar dat is op zich niet heel erg. Ik ga er eens kijken, thanks! :D
Ja klopt. Nu is Chambers of Aspect een new player server. Dacht dat je die bedoelde. :)
Ben destijds ook op Mag begonnen met een Horde projectje. Maar zit inmiddels op Doomhammer.
pi_131321020
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:23 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Die site gebruik ik ook, Blackhand en Thrall zijn idd drukkere realms, maar die zijn Duits :P

Mijn huidige server is idd ook horde dominated (Tarren mill), maar die is weer CRZ met bijvoorbeeld Frostmane, en dat is weer een ally server, dus gankfest galore XD
Kazzak zit ook in die groep zie ik,dus dat is ook geen optie ;)
pi_131340401
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:30 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Kazzak zit ook in die groep zie ik,dus dat is ook geen optie ;)
Nou je het zegt inderdaad, die zie ik vaak genoeg rondfladderen :D
pi_131340669
quote:

Kazzak of Ragnaros.
pi_131342234
Ik heb zelf voor Ragnaros gekozen tijdje geleden. Iets meer horde spelers dan Alliance (ik speel die laatste), maar dat maakt het alleen maar spannend. Hoog kleutergehalte bij de 'vijandelijke' spelers (lvl 90 gankers) hou je toch wel.
pi_131343021
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:23 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Tarren mill , zit ik ook.
Zitten inderdaad vooral horde gasten op.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131347235
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:05 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Kazzak of Ragnaros.
Ik vind Kazzak heel leuk maar is geen PVE wat Katastrofe zoekt ;)
pi_131348398
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:10 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ik vind Kazzak heel leuk maar is geen PVE wat Katastrofe zoekt ;)
Ach, zitten zoveel horde op dat het op pve neerkomt.
pi_131348580
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:50 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ach, zitten zoveel horde op dat het op pve neerkomt.
In Pandaria wel ;) daarbuiten is crz en wel pvp
pi_131372104
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:30 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Ja klopt. Nu is Chambers of Aspect een new player server. Dacht dat je die bedoelde. :)
Ben destijds ook op Mag begonnen met een Horde projectje. Maar zit inmiddels op Doomhammer.
Ik heb ook op Doomhammer gezeten, welke guild zit je?
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:18:41 #43
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_131373693
http://www.wowhead.com/item=95416/sky-golem

Deze mount _O_

Speciaal hiervoor gisteravond engineering van 0 naar 600 geleveld, living steel is in huis, nu nog 29 dagen elke dag een item maken :D

Wel bijna blut nu :')
pi_131374026
Ik moet zeggen dat ik in Flex de 3e baas wel wat kloteriger vind , mar we doen het dan ook met 10 tot 12 mans team van een social rading guild. De eerste twee one-shotten we nu wel maar de 3e baas is wat lastiger en als tank vind ik die shaduw fase wel wat minder, ben er nog niet helemaal achter hoe ik die doe.

Op Tot Normal zitten we nu op Durumu, ook al zo'n kreng..

En ik heb eens cheithekel aan LFR's wat een idioten zitten daar bij.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_131374109
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:39 schreef Lord Dreamer het volgende:

I hear you.

Gisteren op een altje 4 of 5 stacks op LFR voordat Durumu eindelijk neerging...
"Follow me!" En die lulhannes rent de halve raid die beam in. |:(
Van de mensen die hem niet volgde ging vervolgens ook nog eens de helft hopeloos de mist in (pun intended).

Vanavond op m'n main een flexraidje doen met wat guildies, toch een stuk prettiger alternatief voor mensen die geen tijd meer hebben / willen vrijmaken voor progress raiding, zoals ik. :)
Comfortably numb
pi_131374295
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:43 schreef Denni5 het volgende:

[..]

I hear you.

Gisteren op een altje 4 of 5 stacks op LFR voordat Durumu eindelijk neerging...
"Follow me!" En die lulhannes rent de halve raid die beam in. |:(
Van de mensen die hem niet volgde ging vervolgens ook nog eens de helft hopeloos de mist in (pun intended).
Gisteren SoO LFR geprobeert, direct gekapt na één wipe op de tweede baas. totaal geen structuur. echt sommigen denken dat het gewoon alles verzamelen en volledig los gaan is. Wat een zooitje.. Het is dat ik nog 7 secrets nodig heb voo de progress naar de cloak toe anders deed ik niet eens meer een LFR.

quote:
Vanavond op m'n main een flexraidje doen met wat guildies, toch een stuk prettiger alternatief voor mensen die geen tijd meer hebben / willen vrijmaken voor progress raiding, zoals ik. :)
Flex is Progress raiding voor ons :D. Ben net 522 gegeard met een Pallie in een overgangs fase van Mast naar haste built. Vanavond staat hier Tot op de planning. Verwachting is dat we de eerste 6 redelijk gemakkelijk halen en dan Durumu wordt een feest.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_131374394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:53 schreef Lord Dreamer het volgende:
Flex is Progress raiding voor ons :D. Ben net 522 gegeard met een Pallie in een overgangs fase van Mast naar haste built. Vanavond staat hier Tot op de planning. Verwachting is dat we de eerste 6 redelijk gemakkelijk halen en dan Durumu wordt een feest.
Je zal bij Durumu in elk geval wel een groep mensen hebben die weten wat ze moeten doen hoop ik :P

De guild waar ik in zit doet 2x per week normal raids en als dat eenmaal neer is komen er langzaam ook wat hc's bij waar mogelijk. Aangezien mijn vriendin het er niet mee eens is dat ik hele avonden achter dat spel zit en ik dat zelf ook stiekem wel een beetje teveel van het goede begon te vinden doe ik nu nog 1x per week een flexraidje met raiders en/of hun alts.
Comfortably numb
pi_131374681
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:57 schreef Denni5 het volgende:
Je zal bij Durumu in elk geval wel een groep mensen hebben die weten wat ze moeten doen hoop ik :P
Niemand van ons heeft Durumu op normal gehaald nog :D maar Icy-Veigns helpt :) Gelukkig hebben we een groep waar niet gevloekt word, niemand elkaar beschuldigd en gewoon met mensen die zeggen , Sorrie mijn fout bij een wipe en dan is het repairen , eten , buff up en hop volgende poging met veel overleg hoe en wat te doen :D
pi_131377002
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:46 schreef Altron het volgende:
Tarren mill , zit ik ook.Zitten inderdaad vooral horde gasten op.
Joh :D zit je er al lang?
Ik ben met mn guild meegetransferd, dus geen ervaring met andere guilds daar, maar ik vind het over het algemeen nou niet bepaald de vriendelijkste server waar ik ooit gezeten heb :P
pi_131377392
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:41 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Joh :D zit je er al lang?
Ik ben met mn guild meegetransferd, dus geen ervaring met andere guilds daar, maar ik vind het over het algemeen nou niet bepaald de vriendelijkste server waar ik ooit gezeten heb :P
Zat in vanilla op Deathwing ( ook wel DeathPING genoemd vanwege de uber lange queues en lag )
Toen kregen we een gratis server transfer aangeboden en zijn wij samen met een aantal andere guilds naar Tarren Mill gegaan , dus ja .. zit er al een flinke tijd :)

Heb zelf eigenlijk weinig problemen op deze server , maar idd je heb wel een aantal guilds die echt uber arrogant overkomen en dus ook totaal niet vriendelijk zijn in chat etc.

Welke guild zit je nu , en wat is je character name ?

Zit zelf in een relaxte guild genaamd Equilibrium en runnen nu een 10 man ( http://eu.battle.net/wow/en/guild/tarren-mill/Equilibrium/roster ) m'n character is Jehuty.(warrior)
Speel met een groepje gasten die ik al jaren ken.

Heb hiervoor in meerdere hardcore guilds gezeten , maar daar heb ik een aantal jaren al geen tijd meer voor.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131378098
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:12 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Niemand van ons heeft Durumu op normal gehaald nog :D maar Icy-Veigns helpt :) Gelukkig hebben we een groep waar niet gevloekt word, niemand elkaar beschuldigd en gewoon met mensen die zeggen , Sorrie mijn fout bij een wipe en dan is het repairen , eten , buff up en hop volgende poging met veel overleg hoe en wat te doen :D
Durumu op normal is best te doen als iedereen gewoon een beetje oplet. En als mensen moeite hebben met de maze gewoon de verste nemen. Die is beter te zien in mijn ofen, dan maar even geen damage. Succes
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_131379580
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:56 schreef Altron het volgende:

[..]

Zat in vanilla op Deathwing ( ook wel DeathPING genoemd vanwege de uber lange queues en lag )
Toen kregen we een gratis server transfer aangeboden en zijn wij samen met een aantal andere guilds naar Tarren Mill gegaan , dus ja .. zit er al een flinke tijd :)

Heb zelf eigenlijk weinig problemen op deze server , maar idd je heb wel een aantal guilds die echt uber arrogant overkomen en dus ook totaal niet vriendelijk zijn in chat etc.

Welke guild zit je nu , en wat is je character name ?

Zit zelf in een relaxte guild genaamd Equilibrium en runnen nu een 10 man ( http://eu.battle.net/wow/en/guild/tarren-mill/Equilibrium/roster ) m'n character is Jehuty.(warrior)

Heb hiervoor in meerdere hardcore guilds gezeten , maar daar heb ik een aantal jaren al geen tijd meer voor.
Gaaf! Goed lopende guild zie ik :D En ook nice dat je nog steeds zo'n groep hebt na jaren.
Ik zit nu ongeveer een half jaar op Tarren Mill. Dit is mn char/guild:
http://eu.battle.net/wow/(...)/Bijgoochem/advanced

Op zich aardige lui in mn guild, ze zijn er alleen nooit, behalve voor raids, waar ik momenteel niet aan meedoe :P En ook verre van hardcore, maar dat vind ik zelf ook wel prettig eig.
pi_131379689
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 04:22 schreef lennety het volgende:

[..]

Ik heb ook op Doomhammer gezeten, welke guild zit je?
The Dutch Destroyers.. Ik heb daar een lowbie druid rondlopen
pi_131380112
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:56 schreef Altron het volgende:

Oh wat grappig trouwens, die Zammy uit jullie guild heeft wel eens met ons meegeraid geloof ik :D
pi_131380165
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:26 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Gaaf! Goed lopende guild zie ik :D En ook nice dat je nog steeds zo'n groep hebt na jaren.
Ik zit nu ongeveer een half jaar op Tarren Mill. Dit is mn char/guild:
http://eu.battle.net/wow/(...)/Bijgoochem/advanced

Op zich aardige lui in mn guild, ze zijn er alleen nooit, behalve voor raids, waar ik momenteel niet aan meedoe :P En ook verre van hardcore, maar dat vind ik zelf ook wel prettig eig.
Ja gaat opzich wel aardig , zitten hier en daar wel wat slackers bij ons in het groepje dus kwa progress is het niet altijd even goed , maarja we doen alles gewoon rustig aan en dat komt bij mij prima uit.

Die naam van jou hehe _O- , kan me niet herinneren dat ik die ooit gezien heb op de server :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131380181
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:45 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Oh wat grappig trouwens, die Zammy uit jullie guild heeft wel eens met ons meegeraid geloof ik :D
Dat zou heel goed kunnen , hebben een break gehad.
En begreep dat hij zo nu en dan met een andere guild mee ging raiden. :)

Wij hebben op donderdag avond meestal een flex raid met wat gasten , dus als je ooit eens zin heb kan je wel een keer mee als we een plekje vrij hebben.

En als je klaar ben met je huidige guild , kan ik je altijd inviten.
Alleen hebben we nu een vaste 10 man party , dus eigenlijk geen plek om te raiden.
Maar we hebben wel elke week wat alt runs etc.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131380464
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:47 schreef Altron het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen , hebben een break gehad.
En begreep dat hij zo nu en dan met een andere guild mee ging raiden. :)

Wij hebben op donderdag avond meestal een flex raid met wat gasten , dus als je ooit eens zin heb kan je wel een keer mee als we een plekje vrij hebben.

En als je klaar ben met je huidige guild , kan ik je altijd inviten.
Alleen hebben we nu een vaste 10 man party , dus eigenlijk geen plek om te raiden.
Maar we hebben wel elke week wat alt runs etc.
Hehe thanks! :D
Sowieso een keertje flexen lijkt me leuk! :)

Ben idd de laatste tijd niet zo vaak op mn main online geweest, ik zit meer op andere servers altjes aan te maken om te kijken waar het leuk is.
pi_131383149
Die timeless zooi vliegt je wel om de oren zeg, niet te geloven. Ik had nog een paar chars op lvl 87 en 88, die heb ik maar even snel naar 90 geleveled en die zijn nu meteen ook al gegeared voor SoO. Nog nooit zijn alts zo snel raidwaadig geweest als tijdens deze patch. :') Ik heb trouwens ook constant mazzel, de 4 chars die ik eerst enkel maar speelde hebben allemaal al drops gehad van die Celestial bosses en warforged gear van Ordos. Mijn hunter is binnen een week van itemlvl 531 naar 543 gegaan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_131384237
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:30 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

The Dutch Destroyers.. Ik heb daar een lowbie druid rondlopen
Ah ok, heb die naam wel eens voorbij zien komen. Zat zelf in we die alot. :)
pi_131405828
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in Flex de 3e baas wel wat kloteriger vind , mar we doen het dan ook met 10 tot 12 mans team van een social rading guild. De eerste twee one-shotten we nu wel maar de 3e baas is wat lastiger en als tank vind ik die shaduw fase wel wat minder, ben er nog niet helemaal achter hoe ik die doe.
Titanic Smash - avoid, dit is een frontal cone waar je uit moet rennen
Hurl Corruption - altijd interrupten, anders ben je een hoop health kwijt. De kamer wordt rood als hij dit gaat casten.
De andere 2 moet je soaken, probeer geen cooldowns te gebruiken hiervoor. Die ga je nodig hebben als de baas onder 40% komt.

Wat wij doen, als eerste onze 2 beste dps erin, en die daarna fulltime de boss laten dps'en. Daarna gaat er een healer in, zodat hij een healing buff krijgt, daarna de tank (die inmiddels op 100% zal zitten). Dan weer een healer. Nu alle overige dps, en als laatste onze 3e healer.
Dps moeten ervoor zorgen dat ze alleen shadow orbs pakken voordat ze die shadow realm in gaan. Daarna moeten ze op 0% blijven omdat je anders tegen beserk aan loopt.

Gisteren hebben we hem eindelijk op normal gecleared. Echt een gear check boss.

quote:
Op Tot Normal zitten we nu op Durumu, ook al zo'n kreng..

Durumu heb ik nog steeds nachtmerries van. Weken op vast gezeten.

Las trouwens ergens dat je naar een haste build gaat? Onze paladin gaat er juist vanaf stappen, omdat hij in SoO binnen enkele seconden dood gaat.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 21 september 2013 @ 11:17:48 #61
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_131407619
wat een graf island is het ook
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_131407686
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 september 2013 11:17 schreef cherrycoke het volgende:
wat een graf island is het ook
PVP realm?
Comfortably numb
  zaterdag 21 september 2013 @ 11:23:36 #63
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_131407717
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 11:21 schreef Denni5 het volgende:

[..]

PVP realm?
ja maar gelukkig 99% ally ik vind het ijland veels te klein en de rares veels te wienig HP en veels te grinderig :r
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_131408447
Volgens mij is mijn battle net account gehacked. Werd wakker en zag 5 emails van blizzard. eerste 2 dat mijn account gelocked was. Daarna een password reset. daarna nog een lock, en daarna een password change. iemand een idee wat ik kan doen? Ik speel al een hele tijd geen wow meer op dat emailadres btw.
There are only 151 Pokémon.
pi_131414775
Blizzard even mailen of bellen lijkt me het slimst.
pi_131416373
quote:
Las trouwens ergens dat je naar een haste build gaat? Onze paladin gaat er juist vanaf stappen, omdat hij in SoO binnen enkele seconden dood gaat.
hmm dan doet hij iets fout, want ik ga niet zo rap dood en ben nog steeds envoudig te healen maar de glyph battle healer moet er uit tegenwoordig. je doet veel zelfhealing met SoI .. daarnaast als jje gewend bent vegeance te krijgen met in de shit staan, wat 80% van de haste builders deed. Dan ga je rap dood nu :P
  zaterdag 21 september 2013 @ 22:19:13 #67
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_131425674
Godver, kan niet inloggen. Schijnt een probleem te zijn met meerdere servers. Kan in elk geval niet op Argent Dawn, Ravenholdt, Neptulon, en Eonar komen.....
pi_131435369
Zo ook deel 2 van de Flex gedaan. Shamans is best een chaotisch gevecht. Galakras is weer wat anders, soort van Mount Hyjal v2. Iron Jaggernout is tank en spank and dodge stuff. General was ook zo iets maar dan met extra adds.

Kreeg een nieuwe main hand van Shamans, en op de General kreeg ik van een coin de leather robe. Had net een paar dagen geleden een main hand gekregen in ToT LFR en daar een Jade Spirit op gegooid. Kon ik weer mats gaan verzamelen dacht ik, tot een guildie mij zomaar de enchant gaf. Die vele epics op Timeless Isle heeft zo zijn voordelen.

Nu weer valors gaan sparen voor de upgrades. Ze mogen best wel de cap naar 1500 of 2000 verhogen wat mij betreft.
  zondag 22 september 2013 @ 12:54:59 #69
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_131438100

ja hoor na 5 jaar grinden heb ik hem *O* *O*
pi_131449328
Godver, zit op 0.01% van de expertise cap vandaan met mn retridin :')

Wat voor blessing is trouwens beter op mijn retridin? Kings of might???
pi_131449703
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 12:54 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

ja hoor na 5 jaar grinden heb ik hem *O* *O*
Grats! :D

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
Godver, zit op 0.01% van de expertise cap vandaan met mn retridin :')

Ligt aan de groep en de buffs die je hebt, maar een vriend vertelde als je de enige bent dat je dan kings moet gebruiken.
pi_131450781
Tijdje niet gespeeld, begin dit jaar voor het laatste, zijn er nog flinke veranderingen geweest ingame?
pi_131450800
Is een nieuwe expansion al aangekondigd btw? Normaal rond deze tijd altijd toch? Panda is ook al langer als een jaartje uit.
pi_131450914
Aight Blizzcon is pas over 1.5 maand, dan zal wel meer duidelijk worden. Ben benieuwd :)
pi_131465875
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
Kings inderdaad, want str > mastery voor ret.
Comfortably numb
  maandag 23 september 2013 @ 00:38:14 #76
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_131466968
Waarom wordt er nooit hier iets aan gedaan?

http://eu.battle.net/wow/en/character/gordunni/Му;гген/feed

300 Rated BG wins in 1 dag.
Maar geschiedenis kennende zal die straks aan het einde van het seizoen de titel en rewards ophalen terwijl iedereen weet dat het wintrading is.

edit: zonder de ; in de url, kan hem er niet uit krijgen.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_131467073
Had geen idee wat win trading was dus even opgezocht

quote:
This is the advertise you see in Trade chat all the time. People claiming they can get you to whatever rating you want, while you play the character. They will usually ask you to add them to your Skype, where they will discuss the details with you. When you accept the offer and pay them, you will be invited to a group with nine other players, all played by one person. He will try to queue against a group of ten players that are also controlled by him (or maybe one of his colleagues, I’m not sure how this is done). You queue up and try to face the second group of win-traders you are linked with. If you face them, they have alt f4-d on the loading screen (except for one guy who's scouting whether it's the right team or not, losing no mmr) and you get a 10v0 match - free win. If you don't face them, your group will alt-f4 as well.
Wtf, bizar :D
pi_131467687
Altijd gezellig zon avondje wipen >.>
  maandag 23 september 2013 @ 01:25:11 #79
259569 ZodiaX
pi_131467782
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
Had geen idee wat win trading was dus even opgezocht

[..]

Wtf, bizar :D
het idiote is dat ze ermee wegkomen ook, elke seizoen zijn er duidelijke wintraders, soms zelfs in groene gear, met 1 HK die #1 rated BG rating hebben.
Maar als je denkt dat ze gebanned worden? Nee hoor, ze krijgen gewoon hun titels en rewards.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_131467828
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 01:25 schreef ZodiaX het volgende:

[..]

het idiote is dat ze ermee wegkomen ook, elke seizoen zijn er duidelijke wintraders, soms zelfs in groene gear, met 1 HK die #1 rated BG rating hebben.
Maar als je denkt dat ze gebanned worden? Nee hoor, ze krijgen gewoon hun titels en rewards.
Komt omdat ze er denk ik niet veel aan kunnen doen, die gasten verdienen ook genoeg om zo weer een nieuw account te kopen om op verder te gaan.
pi_131468642
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:57 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Kings inderdaad, want str > mastery voor ret.
Oke, maar op dit moment heb ik iets meer dan 20k strength. Dan is 5% extra strength dus een increase van +1000 str t.o.v. 3000 mastery. Is die strength het hoe dan ook waard, ongeacht hoeveel ik er daadwerkelijk bij krijg?
  maandag 23 september 2013 @ 07:36:33 #82
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_131468861
Gisteren 10 ilvls omhoog, 2 loots, en mijn tier geupgrade.

Gister tot Kor''kron dark shaman gekomen. Dafuq wat veel shit op de grond. O.o Toen was onze tijd op na 2 wipes. De rest van de wing, steeds 1 of 2 wipes om in te komen. Viel mee dus. :D
pi_131475764
Hoop dat wij vanavond Galakras eens doden, steeds een wipe op de laatste fase omdat het niet goed gaat met die ballen en vuurlijnen.

Wel erg dichtbij gekomen, 6 miljoen hp ofzo.
pi_131476984
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 01:18 schreef lennety het volgende:
Hehe.. volgens mij wilde je eerst ALLEMAAL JE KOP DICHT! roepen.. :)

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Hoop dat wij vanavond Galakras eens doden, steeds een wipe op de laatste fase omdat het niet goed gaat met die ballen en vuurlijnen.

Wel erg dichtbij gekomen, 6 miljoen hp ofzo.
Stacken jullie op 1 punt en laat je de persoon met de vuurbal naar achteren lopen?

Argh beetje hommeles in de guild nu een officer er waarschijnlijk even mee stopt. Ook is onze GM al een tijdje 'afk' en nu kunnen we niet echt een nieuwe council gaan vormen omdat we niet kunnen promoten. Maar dat we nu een goeie dps en tactische speler kwijt zijn helpt ook niet echt voor de progressie op Sha en verder.

[ Bericht 16% gewijzigd door Junglebeast op 23-09-2013 13:56:15 ]
  maandag 23 september 2013 @ 13:56:27 #85
54772 Silmarwen
pi_131477254
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 01:18 schreef lennety het volgende:
Woah... wat een accent. O.o
pi_131477336
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:56 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik heb ook een steenkolen Engels accent. :) Al zwakt dat een beetje af naar mate ik meer Engels spreek.
  maandag 23 september 2013 @ 13:59:52 #87
54772 Silmarwen
pi_131477376
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:58 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Ik heb ook een steenkolen Engels accent. :) Al zwakt dat een beetje af naar mate ik meer Engels spreek.
Wij hadden echt een onverstaanbare guildie. Ik vind dat echt rete irritant. Zo kun je toch niet communiceren?
pi_131477774
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:59 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Wij hadden echt een onverstaanbare guildie. Ik vind dat echt rete irritant. Zo kun je toch niet communiceren?
Moet je onze raidleader eens horen. Komt uit Roemenië. :)

Mumble-2013-09-14-22-47-03-thenephilim.mumble.com-Mixdown by Emceenl Gaming
  maandag 23 september 2013 @ 14:56:36 #89
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_131479519
Op dat soort momenten ben ik blij dat wij een Nederlandse guild zijn en dus in onze moerstaal elkaar verrot kunnen schelden (en complimenteren, waar nodig.) Al dat crappy Engels (including myself :+ ) vind ik maar niets.
pi_131479692
Ik zat in een Nederlandse guild eens, maar dat voelde heel gek.

Guild waar ik nu in zit bestaat voor 1/3e uit Amerikanen, 1/3e Britten en de overige 1/3e is NL, Scandinavisch of Oost Europees.
pi_131480022
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zat in een Nederlandse guild eens, maar dat voelde heel gek.

Guild waar ik nu in zit bestaat voor 1/3e uit Amerikanen, 1/3e Britten en de overige 1/3e is NL, Scandinavisch of Oost Europees.
Dat was ook een gekke guild :') Ben blij dat ik daar weg ben haha :D
pi_131480332
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:12 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Dat was ook een gekke guild :') Ben blij dat ik daar weg ben haha :D
Dat wel inderdaad :P

Maar vind het sowieso vreemd om Nederlands te spreken op TS. Plus dat veel Nederlanders ingame altijd arrogante idioten zijn.
pi_131480913
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:20 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat wel inderdaad :P

Maar vind het sowieso vreemd om Nederlands te spreken op TS. Plus dat veel Nederlanders ingame altijd arrogante idioten zijn.
Moet de hele dag al engels (en duits :') ) praten op mijn werk dus ben blij dat ik in het nederlands kan raiden :) En heb nu wel een leuke guild /realm *O*
pi_131480973
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:35 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Moet de hele dag al engels (en duits :') ) praten op mijn werk dus ben blij dat ik in het nederlands kan raiden :) En heb nu wel een leuke guild /realm *O*
Ah je zit weer in een NL guild? Ja en drukke realm maakt echt een enorm verschil, spel is zoveel leuker dan imo. Op de queue na dan :')

Gisteravond 1300 op Silvermoon.
pi_131481121
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ah je zit weer in een NL guild? Ja en drukke realm maakt echt een enorm verschil, spel is zoveel leuker dan imo. Op de queue na dan :')

Gisteravond 1300 op Silvermoon.
Hier ook 1100 gister om 21u,ben maar naar bed gegaan :D Zit nu in Slash Care op Kazzak en hebben nu 8/14 neer :)
Btw wil nog een ally ooit levelen voor de fun ,nemen jullie socials aan? :)
pi_131481211
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:40 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Hier ook 1100 gister om 21u,ben maar naar bed gegaan :D Zit nu in Slash Care op Kazzak en hebben nu 8/14 neer :)
Btw wil nog een ally ooit levelen voor de fun ,nemen jullie socials aan? :)
Oh wow lekker. Wij zitten vast op die Galakras of hoe heet die, met die torens. Nouja vast, vorige week anderhalf uur gedaan, vanavond hebben we de volledige raid om te proberen, dus gaat ie sowieso wel neer.

Yup we hebben veel socials. Doen op vrijdag ook altijd een flex raid waar veel socials meegaan.
pi_131483768
Deze wil ik even gepost hebben :)

pi_131483920
Ik mis nog wel de "AFK on trash" :P . Plotseling voor de boss terug komen (council of horridon bijv) en dan "sorry was on the phone".
  maandag 23 september 2013 @ 16:53:26 #99
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131484173
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:42 schreef Junglebeast het volgende:

[ afbeelding ]
Die is leuk, dit had je zelfs in TBC wel al. Terwijl het spel verandert blijven mensen gelijk :P.

Overigens moet er nog een vakje bij: 'The offliner'.
pi_131485039
Wat zijn nog een beetje leuke guilds waar het als social ook goed toeven is? (Naast 'de ronde tafel' op terenas dan, want daar zit ik al :) )
Comfortably numb
pi_131485200
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:18 schreef Denni5 het volgende:
Wat zijn nog een beetje leuke guilds waar het als social ook goed toeven is? (Naast 'de ronde tafel' op terenas dan, want daar zit ik al :) )
Doe de groetjes aan Moeders :P
pi_131487602
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:56 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ja mn accent is verschrikkelijk ik weet t :P
Gelukkig kunnen ze me wel goed verstaan.. :)
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:42 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Oh wow lekker. Wij zitten vast op die Galakras of hoe heet die, met die torens. Nouja vast, vorige week anderhalf uur gedaan, vanavond hebben we de volledige raid om te proberen, dus gaat ie sowieso wel neer.

Yup we hebben veel socials. Doen op vrijdag ook altijd een flex raid waar veel socials meegaan.
De eerste kill die we hadden was erg krap, deze week hadden we het veranderd en hebben we 2 stackpoints gemaakt en mensen die de debuff kunnen droppen voorop gezet. (mages rogues etc)
En zodra het te hoog werd de groepjes omgewisseld. (tegen ongeveer 4 a 5 stacks)
Verder goed de raidcooldowns roteren en niet op hetzelfde moment poppen.
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:42 schreef Junglebeast het volgende:

[ afbeelding ]
Haha zo herkenbaar :D
  maandag 23 september 2013 @ 18:56:37 #103
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_131487687
spoils of pandaria wat een tering boss
pi_131487845
Hmm wij zitten vast op Malkorok, zodra we moeten stacken in de blood rage phase is het afgelopen. Dus die gaan we vanavond proberen te 3 healen ipv 2 healen.
pi_131489702
Ik had mijn subscription vorige maand opgezegd, maar zat net even op de armory site om wat profielen te bekijken van gasten waar ik altijd veel mee speelde. Schiet het me opeens te binnen dat ik eigenlijk nog heel veel actions had lopen op het moment dat mijn gametime afliep en ik het niet verlengde. Probeer ik net me mailbox leeg te maken via armory site, blijkt dat dus niet te kunnen.

Ended (50) You must reclaim your items in-game within the remaining time or they will be deleted.

Over ongeveer 2-3 dagen verlopen al me auctions dus met een waarde tussen de 55-70k gold _O-
  maandag 23 september 2013 @ 20:08:05 #106
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_131490266
spoils of pandaria down
pi_131493352
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:24 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Waar ken jij die van dan! :D
Comfortably numb
pi_131493670
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:52 schreef Flexmyrolex het volgende:
*Verhaal*

Over ongeveer 2-3 dagen verlopen al me auctions dus met een waarde tussen de 55-70k gold _O-
Dien een ticket in, solved.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_131494072
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:53 schreef lennety het volgende:
[..]

De eerste kill die we hadden was erg krap, deze week hadden we het veranderd en hebben we 2 stackpoints gemaakt en mensen die de debuff kunnen droppen voorop gezet. (mages rogues etc)
En zodra het te hoog werd de groepjes omgewisseld. (tegen ongeveer 4 a 5 stacks)
Verder goed de raidcooldowns roteren en niet op hetzelfde moment poppen.
Doen we ook nu inderdaad, een punt voor melee en eentje voor ranged.

Alleen nu zitten er mensen vast in de queue :') . Raid begint om 20:30 en nu is enidelijk de offtank door de queue heen... uur vertraging.
pi_131494191
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:15 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Waar ken jij die van dan! :D
Die ken ik al best lang,irl ook :D En bootsman maar die ken ik niet irl :)
pi_131494215
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
spoils of pandaria down
Moeilijk? Die gaan wij nu doen :)
  maandag 23 september 2013 @ 21:33:48 #112
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_131494290
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:32 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Moeilijk? Die gaan wij nu doen :)
dps check GL!
pi_131494362
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

dps check GL!
thnx :)
  maandag 23 september 2013 @ 21:51:21 #114
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_131495183
wij zitten nu vast op thok the bloodthirsty, oondasta op steriods
pi_131497133
Draak is down, nu die schorpioen, eerste poging al 30%. Ziet er makkelijk uit.
pi_131499190
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:24 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Groeten terug :)
Comfortably numb
pi_131500273
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:22 schreef Hathor het volgende:
Die timeless zooi vliegt je wel om de oren zeg, niet te geloven. Ik had nog een paar chars op lvl 87 en 88, die heb ik maar even snel naar 90 geleveled en die zijn nu meteen ook al gegeared voor SoO. Nog nooit zijn alts zo snel raidwaadig geweest als tijdens deze patch. :') Ik heb trouwens ook constant mazzel, de 4 chars die ik eerst enkel maar speelde hebben allemaal al drops gehad van die Celestial bosses en warforged gear van Ordos. Mijn hunter is binnen een week van itemlvl 531 naar 543 gegaan.
Niet alleen timeless, alle oudere valor epics (483) zijn nu te koop voor justice, zonder rep verplichting.

Zowiezo waren die al langer niet zo nuttig, in 5.0 misschien nodig omdat met alleen 463 blues van heroics je erg lastig boven de 460 kwam voor LFR, dan moet je mazzel hebben dat bijna elk slot voor je dropt. Sinds die 522 necklace in 5.2 was ilvl voor LFR halen triviaal, sindsdien was rep grinden zinloos want je had toch al een betere drop voor je eindelijk revered had met een faction zodat je een 483 epic kon kopen.
pi_131500910
Schorpioen ging 2e try neer, die andere shaman op 15% ofzo gekregen met 3 tank tactic :')
pi_131501454
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
Schorpioen ging 2e try neer, die andere shaman op 15% ofzo gekregen met 3 tank tactic :')
Grats :D
We hebben vannaaf malkorok neer gekregen en spoils bijna down, wipte in de 2e room met echt 5 sec tekort. (net iets te laat met de lever klikken :( )
Morgen nieuwe kans, vraag me af hoe siegecrafter gaat zijn :D
pi_131503265
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 23:13 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Groeten terug :)
Moeders en Dennis van Twifa?!
pi_131503423
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 07:56 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Moeders en Dennis van Twifa?!
Moeders wel ;)
pi_131503483
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:21 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Moeders wel ;)
Ik meen me een Dennis te herinneren, een mage die altijd dailies deed :P
pi_131504671
Goed bezig cherrycoke!

Gisteren malkorok neer gekregen na 132763 tries, tot nu toe de meeste wipes op die meneer, vanavond spoils eens even proberen! Blijkt maar weer hoe rustig magtheridon is, we staan 1e van de horde en ik sta 1e qua ilvl aan de horde kant met 549 ilvl haha
One crowded hour of glorious life is worth an age without a name
pi_131523001
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:26 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik meen me een Dennis te herinneren, een mage die altijd dailies deed :P
Akerados ;)
pi_131524939
Vanavond tijd voor spoils, hopen dat we hem neerkrijgen :)
pi_131525450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:15 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Akerados ;)
Dat ben ik niet in elk geval; ik doe enkel dailies als het 'moet' voor rep. :P
Comfortably numb
pi_131528392
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:02 schreef lennety het volgende:
Vanavond tijd voor spoils, hopen dat we hem neerkrijgen :)
sinds 8u aan t proberen maar duurt wel ff voordat je de snelheid goed te pakken hebt :(
pi_131534185
Ja hoor, paar dagen terug mailtje gekregen van blizzard '7 days free gametime blabla', dus ik wil dat verzilveren, blijkt mijn account not eligible :') ze weten het wel weer mooi te brengen dus. Denk dat ik blizzard mails maar in de ongewenste inbox mik, tis toch enkel spam :P
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:21:11 #129
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131536259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:41 schreef GlenSpey het volgende:
Ja hoor, paar dagen terug mailtje gekregen van blizzard '7 days free gametime blabla', dus ik wil dat verzilveren, blijkt mijn account not eligible :') ze weten het wel weer mooi te brengen dus. Denk dat ik blizzard mails maar in de ongewenste inbox mik, tis toch enkel spam :P
Ik ook, ik denk mooi. Maar blijkt dat je wel de uitbreiding gekocht moet hebben :').

Ik heb Cataclysm niet eens :D.
pi_131538643
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef Xernov het volgende:

[..]

sinds 8u aan t proberen maar duurt wel ff voordat je de snelheid goed te pakken hebt :(
We hebben hem neer *\o/*
Morgen de video maar even maken, heb mij kapot gelachen op siegemaster vandaag, iedereen was in een melige bui, dus niet echt serieuze pogingen gehad, tot 58% gekregen op de beste attempt :)
pi_131539185
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:18 schreef lennety het volgende:

[..]

We hebben hem neer *\o/*
Morgen de video maar even maken, heb mij kapot gelachen op siegemaster vandaag, iedereen was in een melige bui, dus niet echt serieuze pogingen gehad, tot 58% gekregen op de beste attempt :)
Nice!

Wij helaas niet, zijn net gestopt. 1x op 49/50 terwijl de andere groep klaar was en een andere try kreeg diegene die klikte op het laatste moment een DC... Zeer veel peg helaas, volgende week maar eens weer proberen >_<
pi_131539660
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:38 schreef Xernov het volgende:

[..]

Nice!

Wij helaas niet, zijn net gestopt. 1x op 49/50 terwijl de andere groep klaar was en een andere try kreeg diegene die klikte op het laatste moment een DC... Zeer veel peg helaas, volgende week maar eens weer proberen >_<
Dat soort wipes hebben we erg veel gehad deze avond, op een gegeven moment pakte we gewoon medium en small boxes tegelijk, en lieten we alleen de grote alleen (of als we alleen nog adds van kleine boxjes hadden).
Werd daardoor een stuk makkelijker op de tijd :)
Ook een van de ranged bleef in de buurt van de hendel zodra het in de buurt kwam om te gaan klikken zodat we dat zo snel mogelijk klaar hadden.
pi_131547808
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef lennety het volgende:

[..]

Dat soort wipes hebben we erg veel gehad deze avond, op een gegeven moment pakte we gewoon medium en small boxes tegelijk, en lieten we alleen de grote alleen (of als we alleen nog adds van kleine boxjes hadden).
Werd daardoor een stuk makkelijker op de tijd :)
Ook een van de ranged bleef in de buurt van de hendel zodra het in de buurt kwam om te gaan klikken zodat we dat zo snel mogelijk klaar hadden.
Ja deden wij ook, bij de mini boss 3/4 kleine lostrekken alles tegelijk, bij de eerste kamer de hele tijd 30/40 sec over 2e kamer was hem gewoon elke keer net niet.. TW misschien maar even switchen van 1e naar 2e kamer haha
pi_131549875
TW gebruikte we op de 1e miniboss van de 2e kamer :)
En daarvoor gewoon stormlash totem gebruiken en banner van onze warrior als kleine dps nukes.
pi_131553418
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:36 schreef lennety het volgende:
TW gebruikte we op de 1e miniboss van de 2e kamer :)
En daarvoor gewoon stormlash totem gebruiken en banner van onze warrior als kleine dps nukes.
1e miniboss? Je sloopt ze beide? :o wij laten die als enige over
pi_131556436
Ja ze zijn toch makkelijk neer :)
pi_131559332
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:47 schreef lennety het volgende:
Ja ze zijn toch makkelijk neer :)
Ah bedankt! Dat maar eens even proberen dan!!
pi_131559795
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:16 schreef Xernov het volgende:

[..]

Ah bedankt! Dat maar eens even proberen dan!!
Hier is de 1st kill, kan je zien hoe we de boxjes ongeveer aanpakken :)
pi_131576203
Dat je nu kan queuen voor meerdere raids tegelijk in LFR is wel fantastisch. Als je een pauze nodig hebt moet je gewoon even blijven hangen voordat je leave group doet want daarna is het meestal meteen ta-da-daaaa en kan je de volgende in.
pi_131576363
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:35 schreef lennety het volgende:

[..]

Hier is de 1st kill, kan je zien hoe we de boxjes ongeveer aanpakken :)
Zodan, vandaag even direct gecleared tot spoils of pandaria. Nu het filmpje even kijken!
pi_131576487
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 00:44 schreef pikinhand het volgende:
Dat je nu kan queuen voor meerdere raids tegelijk in LFR is wel fantastisch. Als je een pauze nodig hebt moet je gewoon even blijven hangen voordat je leave group doet want daarna is het meestal meteen ta-da-daaaa en kan je de volgende in.
Oh inderdaad. Had het wel gelezen in de patchnotes maar helemaal niet aan gedacht.
pi_131592372
Zooo, van de week die volgorde maar even proberen lennety haha.

Vind je trouwens wel een beeeetje agressief naar de tank toe hoor o; 'You missed them didn't you?!' haha, of was jij dat niet?
pi_131592926
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:07 schreef Xernov het volgende:
Zooo, van de week die volgorde maar even proberen lennety haha.

Vind je trouwens wel een beeeetje agressief naar de tank toe hoor o; 'You missed them didn't you?!' haha, of was jij dat niet?
Haha nee dat is gloss, onze shaman. Ik was degene die later tegen hem zegt dat ie de mobs elke keer uit de wave trekt :+
pi_131594629
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:31 schreef lennety het volgende:

[..]

Haha nee dat is gloss, onze shaman. Ik was degene die later tegen hem zegt dat ie de mobs elke keer uit de wave trekt :+
Ah haha, zal wanneer we hem downen ook even editen en online zetten, heb er nog maar een paar bazen opgezet klik. :)
pi_131595395
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:30 schreef Xernov het volgende:

[..]

Ah haha, zal wanneer we hem downen ook even editen en online zetten, heb er nog maar een paar bazen opgezet klik. :)
Cool, zal vanavond na de raid even spieken :)
pi_131607181
Goede raid vanavond. Eerste 6 bazen vrijwel allemaal oneshot, op die schorpioen na, daar één wipe. Vervolgens Dark Shaman naar gekregen en Nazgrim ook na een aantal tries.

8/14 nu.

En 2 nieuwe pieces waardoor ik op ilvl 551 zit.
pi_131670317
Gasten, ik zit op Ragnaros EU. Ben in eerste instantie begonnen met Alliance, maar zie nu toch een lichte meerderheid aan de horde kant ontstaan (ongeveer 30% Alliance en 70% horde). Ik wil graag een hunter beginnen voor PVP en zit nu dus te twijfelen of ik wel door zal gaan met Alliance te bespelen... als ik Alliance zou blijven zou ik human kiezen voor de gratis pvp trinket, maar waar het eigenlijk om gaat zijn de queue times voor battlegrounds. Vroeger was het zo dat de kant die de minst grote populatie had het snelste door de queue heen was. Is dit nu nog steeds zo? Anders kies ik gewoon horde uit, want looks en het schijnt dat ze gewoon beter zijn in battlegrounds overall O+
pi_131670934
Tweede 90, nu aan de horde kant. Timeless Isle wordt nu al een beetje saai, dus dat wordt leuk als de rest ook 90 is :')
pi_131671837
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:10 schreef GlenSpey het volgende:
Gasten, ik zit op Ragnaros EU. Ben in eerste instantie begonnen met Alliance, maar zie nu toch een lichte meerderheid aan de horde kant ontstaan (ongeveer 30% Alliance en 70% horde). Ik wil graag een hunter beginnen voor PVP en zit nu dus te twijfelen of ik wel door zal gaan met Alliance te bespelen... als ik Alliance zou blijven zou ik human kiezen voor de gratis pvp trinket, maar waar het eigenlijk om gaat zijn de queue times voor battlegrounds. Vroeger was het zo dat de kant die de minst grote populatie had het snelste door de queue heen was. Is dit nu nog steeds zo? Anders kies ik gewoon horde uit, want looks en het schijnt dat ze gewoon beter zijn in battlegrounds overall O+
Hoe druk je server is heeft volgens mij verder geen invloed op de wachttijd want er zitten meerdere realms in een battlegroup
pi_131676026
Ik vind die tweede wing van SoO echt helemaal te gek, er gebeurt echt van alles en je moet bijna ogen achter in je hoofd hebben om alles goed te kunnen volgen.
  zondag 29 september 2013 @ 16:56:41 #151
54772 Silmarwen
pi_131677828
Argh in iig 2 weken niet raiden ivm gebroken linker vinger gewricht. -O-
pi_131679579
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 16:56 schreef Silmarwen het volgende:
Argh in iig 2 weken niet raiden ivm gebroken linker vinger gewricht. -O-
In in ieder geval? Haha

Gewoon een paar extra macro's maken voor je andere vingers!
pi_131679675
Het kriebelt om weer te spelen, maar iets weerhoudt mij.... Toen ik in maart stopte, was mijn realm is redelijk dood, ben bang dat er nu totaal niks meer te doen is. Zonde geld dan, en om te transferren of een nieuwe te beginnen heb ik niet veel zin in :(

Realm is trouwens Nordrassil Alliance en Horde, iemand een idee hoe het er nu aan toe gaat daar?
  zondag 29 september 2013 @ 18:05:40 #154
54772 Silmarwen
pi_131680457
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 17:39 schreef Xernov het volgende:

[..]

In in ieder geval? Haha

Gewoon een paar extra macro's maken voor je andere vingers!
Ik heb maar 1 hand nu. :D Huh had de in niet eens door. :+
pi_131682055
quote:
9s.gif Op zondag 29 september 2013 17:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Het kriebelt om weer te spelen, maar iets weerhoudt mij.... Toen ik in maart stopte, was mijn realm is redelijk dood, ben bang dat er nu totaal niks meer te doen is. Zonde geld dan, en om te transferren of een nieuwe te beginnen heb ik niet veel zin in :(

Realm is trouwens Nordrassil Alliance en Horde, iemand een idee hoe het er nu aan toe gaat daar?
Ik speel Nordrassil, alliance en horde allebei. Alliance is nog redelijk druk, maar Horde is zo goed als dood, en dan te denken dat deze realm in WotLK nog echt door Horde werd gedomineerd. Voor zover mij bekend zijn de meesten naar de Outland en Draenor realms vertrokken.
pi_131683339
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 14:06 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Hoe druk je server is heeft volgens mij verder geen invloed op de wachttijd want er zitten meerdere realms in een battlegroup
Hm ik heb maar een human aangemaakt, tis toch makkelijker om bij het oude te blijven.

Wat is een beetje een fijne leveling spec voor hunters? De nadruk ligt dus op pvp leveling (battlegrounds). Heb nu maar MM gekozen maar hoor verschillende dingen...
pi_131683439
Ik probeer op mn alt lock affliction eens uit, maar met ilvl 500 en het bekijken en lezen van verschillende guides kom ik nog maar tot ~68k dps op bosses.... ;(
Comfortably numb
pi_131684304
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 19:35 schreef Denni5 het volgende:
Ik probeer op mn alt lock affliction eens uit, maar met ilvl 500 en het bekijken en lezen van verschillende guides kom ik nog maar tot ~68k dps op bosses.... ;(
Destruction al geprobeerd? Denk dat dat op dit moment het beste is.
pi_131686215
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 19:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Destruction al geprobeerd? Denk dat dat op dit moment het beste is.
Ja, maar dat is mn off-spec. Het ging mij er juist om om affli te proberen.
Comfortably numb
pi_131699034
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 19:32 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hm ik heb maar een human aangemaakt, tis toch makkelijker om bij het oude te blijven.

Wat is een beetje een fijne leveling spec voor hunters? De nadruk ligt dus op pvp leveling (battlegrounds). Heb nu maar MM gekozen maar hoor verschillende dingen...
Heb altijd BM gebruikt :p
pi_131699040
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:41 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ja, maar dat is mn off-spec. Het ging mij er juist om om affli te proberen.
Is je rotatie wel goed?
pi_131703921
Mm goede manier om gold naar een andere realm te krijgen. Pets kopen, leren, loggen naar andere realm en daar cagen en verkopen.

Net zo'n Anubisath idol gekocht voor 1k, op andere realm weer verkocht voor 1.3k :P
pi_131704789
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 02:11 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Is je rotatie wel goed?
Ik volg wat ze op icyveins aangeven qua rota, en ik heb zelfs affdots gedownload zodat ik kan zien wanneer mn dots verversd moeten worden en wanneer niet. Ik weet alleen niet goed hoe dat met haunt zit, wanneer wel op de target houden en wanneer niet.
Comfortably numb
pi_131709040
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 12:09 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ik volg wat ze op icyveins aangeven qua rota, en ik heb zelfs affdots gedownload zodat ik kan zien wanneer mn dots verversd moeten worden en wanneer niet. Ik weet alleen niet goed hoe dat met haunt zit, wanneer wel op de target houden en wanneer niet.
Ik vond aff ook maar kut :D. Heb nu demo en destro maar ik pvp eigenlijk alleen nog.

Heb je trouwens wel alles gereforged en gegemmed?
pi_131709636
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 15:00 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik vond aff ook maar kut :D. Heb nu demo en destro maar ik pvp eigenlijk alleen nog.

Heb je trouwens wel alles gereforged en gegemmed?
Ja, dat doe ik altijd, tenzij het gear is die ik snel verwacht te vervangen zoals die timeless dingen.
Comfortably numb
pi_131710328
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 15:22 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik altijd, tenzij het gear is die ik snel verwacht te vervangen zoals die timeless dingen.
Ook via askmrrobot.com?
pi_131724391
Bah blizz is trolling me. Ik lvl mooi een rogue om wat extra tokens te verzamelen voor mijn druid. Vooral een glove token zou mooi zijn. Nou niet dus. Zit nog steeds met een 483 glove in me handen.. :(

Edit: OMG! LOL!

Ik dacht doe nog even het casino met 5k coins.. Krijg een Burden en ja hoor GLOVES!!

Druid nu op ilvl 523. Hopelijk heb ik volgende week nog wat geluk in Flex. En dan ga ik zaterdag een SoO normal pug (guild&friends) opzetten.

[ Bericht 19% gewijzigd door Junglebeast op 30-09-2013 22:41:50 ]
pi_131728668
Malkorok down na 4-5 tries geloof ik. Daarna spoils gedaan, nadat één team de side door had, gewisseld van groep en opnieuw geleerd. Uiteindelijk down na ook ongeveer 5 pogingen.

Hadden na vak 1 nog iets van 20 sec op de timer, nadat het laatste segment neer was ongeveer 65 sec :P Wel een vermoeiende fight zeg, maar wel leuk en vernieuwend.

Uiteindelijk 4 nieuwe bazen neer deze week, zitten op 10/14 nu.

Exit: oh even in dbm gekeken, 10 wipes op Malkorok, 11 op spoils. Voelde als minder :P

[ Bericht 11% gewijzigd door Sapstengel op 01-10-2013 00:10:25 ]
pi_131730832
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
Malkorok down na 4-5 tries geloof ik. Daarna spoils gedaan, nadat één team de side door had, gewisseld van groep en opnieuw geleerd. Uiteindelijk down na ook ongeveer 5 pogingen.

Hadden na vak 1 nog iets van 20 sec op de timer, nadat het laatste segment neer was ongeveer 65 sec :P Wel een vermoeiende fight zeg, maar wel leuk en vernieuwend.

Uiteindelijk 4 nieuwe bazen neer deze week, zitten op 10/14 nu.

Exit: oh even in dbm gekeken, 10 wipes op Malkorok, 11 op spoils. Voelde als minder :P
grats :D
Wij hadden wel wat meer wipes op malkorok en spoils :p
We hebben gisteren siegecrafter neergekregen en vandaag eindelijk thok, wat een kloteboss is thok zeg >.<
pi_131731225
Thanks :) Onze dps is ook aardig aan de hoge kant geloof ik. Malkorok hadden we ook maar 1 zo'n stomp phase op ongeveer 48%. Wel lekker vlot gevecht.

Thok is die dinosaurus? Daar hebben we 3 tries op gedaan, maar was zonder echte voorbereiding omdat er nog maar 20 minuten over waren.
pi_131733343
Method downs Garrosh HC :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131733547
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 09:08 schreef Altron het volgende:
Method downs Garrosh HC :)
En de discussies over world first of niet zijn al in alle hevigheid losgebarsten :D
Comfortably numb
pi_131733930
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 09:27 schreef Denni5 het volgende:

[..]

En de discussies over world first of niet zijn al in alle hevigheid losgebarsten :D
Sja , die gasten uit Asia hebben een dubbele reset , en daarnaast een hogere ilvl loottable.
Dus volledig terecht dat hun kill niet meetelt voor world first imo.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131735415
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 09:49 schreef Altron het volgende:

[..]

Sja , die gasten uit Asia hebben een dubbele reset , en daarnaast een hogere ilvl loottable.
Dus volledig terecht dat hun kill niet meetelt voor world first imo.
Ben ik met je eens, maar je zou eens op mmo champion moeten kijken op het forum :)
Comfortably numb
pi_131735585
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:54 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar je zou eens op mmo champion moeten kijken op het forum :)
Hehe ja , echt een stel mongolen daar hoor.
Die class threads ook altijd , gaan ook helemaal nergens over.

Zijn er van die gasten die komen met een nieuwe zelf verzonnen skill voor hun class.

- I came up with this new skill for mages because we need a buff -
* instant cast / does 5mil aoe damage in a 30 yard range and wont cost any mana , but it has a 30 seconds cooldown so it won't be overpowered and really balanced *
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131736277

Oud maar.... _O- _O- _O- _O-
pi_131738015
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef Altron het volgende:

[..]

Hehe ja , echt een stel mongolen daar hoor.
Die class threads ook altijd , gaan ook helemaal nergens over.

Zijn er van die gasten die komen met een nieuwe zelf verzonnen skill voor hun class.

- I came up with this new skill for mages because we need a buff -
* instant cast / does 5mil aoe damage in a 30 yard range and wont cost any mana , but it has a 30 seconds cooldown so it won't be overpowered and really balanced *
Ja een fantasy game waar ze fantasy skills gaan verzinnen. :)

Maar knap gedaan door Method. Als Europeaan is het altijd wel fijn om de VS te verslaan in een spelletje. :)
pi_131738837
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:21 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Ja een fantasy game waar ze fantasy skills gaan verzinnen. :)

Maar knap gedaan door Method. Als Europeaan is het altijd wel fijn om de VS te verslaan in een spelletje. :)
Fantasy skills verzinnen ok.
Belachelijke skills die zwaar overpowered zijn verzinnen en dan nog serieus zijn is een ander verhaal.

Europeanen zijn over het algemeen sowieso beter in games dan de VS.
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:15:53 #179
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_131739433
Yeah .. Eindelijk :) De eerste vier bazen neer SoO flex en we weten waar het probleem ligt. DPS , onze Dps doet te weinig dps , tanks en healers zijn geen probleem maar de DPS is gewoon een probleem zodat we tegen enrage timers aanlopen.

Flex met 10 man is best leuk voor de casual raiders die we zijn..
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:50:40 #180
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_131740485
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
Yeah .. Eindelijk :) De eerste vier bazen neer SoO flex en we weten waar het probleem ligt. DPS , onze Dps doet te weinig dps , tanks en healers zijn geen probleem maar de DPS is gewoon een probleem zodat we tegen enrage timers aanlopen.

Flex met 10 man is best leuk voor de casual raiders die we zijn..
Wat doen jullie ongeveer qua DPS?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:53:40 #181
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_131740578
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Wat doen jullie ongeveer qua DPS?
De hoogste 115K de laagste 80K de twee tanks monk/pally afhankelijk van vengance en hoe er getanked wordt 50 tot 80K en we nemen vaak 3 healers mee de de 5 tot 7 dps die we max hebben in flex moeten volgens mij gewoon 120Kdps doen wil je het een beetje halen.

Enrage timers is meestal een DPS issue als er geen mensen doodgaan.
pi_131740687
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:53 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

De hoogste 115K de laagste 80K de twee tanks monk/pally afhankelijk van vengance en hoe er getanked wordt 50 tot 80K en we nemen vaak 3 healers mee de de 5 tot 7 dps die we max hebben in flex moeten volgens mij gewoon 120Kdps doen wil je het een beetje halen.

Enrage timers is meestal een DPS issue als er geen mensen doodgaan.
Is wel iets aan de lage kant ja. Weet niet wat gemiddelde ilvl is?
pi_131740886
Hebben wij inderdaad ook wanneer we op vrijdag flex in gaan met socials/alts. Veel zitten rond de 70-100k dps. Meestal gaan er dan wat main raiders mee om het qua dps te boosten.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:08:45 #184
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_131740987
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:58 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Is wel iets aan de lage kant ja. Weet niet wat gemiddelde ilvl is?
rond de 515/525max of zo. We hebben ook gezegd dat de dps flink hun best moeten doen om te gearen want de dps moet gewoon omhoog.

We hebben voor de grap de eerste baas op nomral gedaan en dat was een no go. enrage timer constant, we kregen hem tot 40% en dan pooof wipe..
pi_131741511
Nou ik zit op 525 ilvl en ik doe zeker 150k single target dps. Multi target heb ik deze week op een nieuw record gezet, namelijk 750k dps voor +/- 1 minuut lang (trash voor Animus).

Betreft een Frost DK
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:10:54 #186
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_131742610
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:27 schreef MarkyB het volgende:
Nou ik zit op 525 ilvl en ik doe zeker 150k single target dps. Multi target heb ik deze week op een nieuw record gezet, namelijk 750k dps voor +/- 1 minuut lang (trash voor Animus).

Betreft een Frost DK
Animus hmm dat is ToT right ? met de 20% Buff. :)

Ik zit gemiddeld op de bazen in SoO op een 50/60K met ilvl 522 in een overgangs fase van mastery naar haste build. Als de haste build compleet is hoop ik op 530 te zitten minimaal en zal de damage wel naar de 80/100K moeten gaan met een haste van 50% of zo hoop ik.
pi_131743209
Ik speel ook Frost DK, 2h. Ben van een haste build overgegaan naar crit build in 5.4, want haste is niet meer zo goed.

Op trash is m'n dps idioot, heb op de trash voor General Nazgrim 1.3 miljoen dps gehaald :') . Maarja dat telt niet. Als we in het begin hero doen, ik army gebruik en al m'n trinkets proccen burst ik ongeveer 450-500k, maar dat zakt dan wel af naar een stabiele 240-260k.
pi_131743438
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik speel ook Frost DK, 2h. Ben van een haste build overgegaan naar crit build in 5.4, want haste is niet meer zo goed.

Op trash is m'n dps idioot, heb op de trash voor General Nazgrim 1.3 miljoen dps gehaald :') . Maarja dat telt niet. Als we in het begin hero doen, ik army gebruik en al m'n trinkets proccen burst ik ongeveer 450-500k, maar dat zakt dan wel af naar een stabiele 240-260k.
Ik ben ook deze week overgestapt van dual wield naar 2h crit en dat scheelt enorm qua dps. Scheelt zeker 15%.
pi_131743472
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 18:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik speel Nordrassil, alliance en horde allebei. Alliance is nog redelijk druk, maar Horde is zo goed als dood, en dan te denken dat deze realm in WotLK nog echt door Horde werd gedomineerd. Voor zover mij bekend zijn de meesten naar de Outland en Draenor realms vertrokken.
Daar was ik al bang voor :( Mijn main character is horde daar. Het houdt me nog even tegen om een nieuw maandje te kopen, misschien heb ik binnenkort wel zin om een nieuwe te maken.
pi_131750452
Eindelijk de brewfest kodo na jaaaaaaaaaaaaaren *O*
pi_131768116
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:19 schreef Maureentje het volgende:
Eindelijk de brewfest kodo na jaaaaaaaaaaaaaren *O*
Very nice, grats! ^.^
we hebben vanavond Paragons neer gekregen, en 2 uurtjes gederpt op garrosh.
Wel erg leuke fight, maar kwamen maar tot aan de 2e phase. hopelijk gaat t volgende week beter.. Iemand tips voor hem toevallig?
pi_131776693
De releasdatum van de Warcraft film is bekend btw, 18 december 2015.

Kan niet wachten.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 15:19:46 #193
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131778525
Dat is nog ruim twee jaar! :o
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_131781311
Lol net ticket gemaakt en 15 euro betaald voor character recustomization.

Ik heet nu Jeff.

Naam was al in gebruik, maar release criteria waren eindelijk goed (account 3 maanden niet actief geloof ik).
pi_131821366
Je afvragen waarom Immerseus zo langzaam dood gaat in de 1e fase en er dan achterkomen dat je met 10m in een 25m raid zit :')
pi_131877457
Draadje is niet zo actief meer he..
pi_131879381
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:19 schreef Wolve000 het volgende:
Dat is nog ruim twee jaar! :o
Die 2 jaar kan er ook nog wel bij _O- Ze schijnen wel besloten te hebben om het verhaal van Arthas en de Frozen Throne te volgen.
pi_131880930
Is dat normaal, 7 runestones in 1 week?
pi_131882852
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 20:25 schreef MarkyB het volgende:
Is dat normaal, 7 runestones in 1 week?
Ze hebben wel de droprates omhoog gegooit heb ik gelezen :)
pi_131882947
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 19:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die 2 jaar kan er ook nog wel bij _O- Ze schijnen wel besloten te hebben om het verhaal van Arthas en de Frozen Throne te volgen.
Word het trouwens geanimeerd of met acteurs gedaan? Zal me vies tegenvallen als ze de actears zo slecht uitkiezen als met bv de dbz film.

(Sorry voor de double quote trouwens, post van mn tel)
  zondag 6 oktober 2013 @ 00:37:19 #201
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131888737
`

Kwam wat Wotlk screens tegen O+ . Jammer dat ik mn vanilla en tbc screens niet meer heb ;9.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131888936
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 21:32 schreef lennety het volgende:

[..]

Word het trouwens geanimeerd of met acteurs gedaan? Zal me vies tegenvallen als ze de actears zo slecht uitkiezen als met bv de dbz film.

(Sorry voor de double quote trouwens, post van mn tel)
Haha die DBZ film was echt bizar slecht :') .
  zondag 6 oktober 2013 @ 03:36:07 #203
259569 ZodiaX
pi_131890960
Lang leve Bots, 5 uur draaiend met Kick's profile package en al vanaf lvl 73 tot lvl 78 terwijl ik films zat te kijken. *O*
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_131891002
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 03:36 schreef ZodiaX het volgende:
Lang leve Bots, 5 uur draaiend met Kick's profile package en al vanaf lvl 73 tot lvl 78 terwijl ik films zat te kijken. *O*
Ben ik lang weg geweest of is botten nu 'cool'?
  zondag 6 oktober 2013 @ 03:48:43 #205
259569 ZodiaX
pi_131891012
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 03:44 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ben ik lang weg geweest of is botten nu 'cool'?
Niet echt, maak het bekend en je word uit je guild gekicked.
Maar het is wel verdomd handig, paar uur laten minen of herb farmen, en je hebt een boel gold erbij, paar uur laten questen en je hebt er een hoop levels bij.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_131891061
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 03:48 schreef ZodiaX het volgende:
Niet echt, maak het bekend en je word uit je guild gekicked.
wat voor guild is dat dan _O- _O-
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_131891516
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

mijn guild bijvoorbeeld...
  zondag 6 oktober 2013 @ 09:51:39 #208
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_131892662
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 03:36 schreef ZodiaX het volgende:
:')
pi_131892696
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

De meeste guilds wel denk ik, omdat negatief gedrag van leden ook de goede naam van de guild beïnvloedt.

Tenzij het zo'n guild is waar de GM alles en iedereen uitnodigd puur en alleen om via guildperks erg veel gold binnen te slepen.
Comfortably numb
  zondag 6 oktober 2013 @ 23:43:48 #210
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131923616
Botten? Als ik botters tegenkom report ik ze meteen man.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 6 oktober 2013 @ 23:44:18 #211
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131923629
Op onze server was een raiding guild zwaar aan het botten, veel members kregen een ban door reports van alle andere raiding guilds _O- .
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131927365
quote:
7s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Op onze server was een raiding guild zwaar aan het botten, veel members kregen een ban door reports van alle andere raiding guilds _O- .
Dé reden dat mijn guild botten niet toestaat! Het geeft een vreselijk negatief imago van je guild en dat maakt misschien voor 'gewone' guilds niet zo veel uit, maar mijn guild wilde dat absoluut niet hebben. Als er door iemand over je geklaagd werd omdat je bijv ninja'd in een heroic oid, dan moest je dat ook verantwoorden. Ook alle casuals (eigenlijk alleen partners of exraiders).
pi_131927479
Als je 12 runestones hebt, moet je dan alleen Lei-Shen nog killen of moet je nog meer opdrachten vervullen?
pi_131930871
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 08:38 schreef MarkyB het volgende:
Als je 12 runestones hebt, moet je dan alleen Lei-Shen nog killen of moet je nog meer opdrachten vervullen?
Nog meer :D
pi_131931075
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:26 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Nog meer :D
Wat dan? Volgens mij was het alleen nog van links naar rechts voor wat gelul aan te horen en dat was het?
  maandag 7 oktober 2013 @ 11:35:14 #216
54772 Silmarwen
pi_131931139
Celestial challenge die me niet lukt met 1 hand. Daarna pas de cloak. Vanavond even als tank in ret gear proberen met een healing protector ofzo.
pi_131932268
Tank challenge is het makkelijkste ja, gewoon beetje taunten.
  † In Memoriam † maandag 7 oktober 2013 @ 13:04:10 #218
159966 lifeblind
pi_131933457
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Tank challenge is het makkelijkste ja, gewoon beetje taunten.
Inderdaad, in phase 1 deathwing taunten om de zoveel tijd en wrathion healen, in phase 2 rondjes rennen en raketten opsoaken, dat een paar keer herhalen, en klaar.
pi_131937476
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:32 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Wat dan? Volgens mij was het alleen nog van links naar rechts voor wat gelul aan te horen en dat was het?
Challenge, nog meer questen. Staan genoeg guides op internet :)
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:29:26 #220
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_131937662
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 19:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmm interessant, hoop wel dat het wat gaat worden.
phluphy for president!
pi_131938361
Dat is ook 1 van mijn favoriete verhaallijnen. Hoop dat t echt een gave film wordt.
Dan zitten we 3 jaar goed qua fantasy films. Eerst deel 2 van de Hobbit. Het jaar erop deel 3 en dan de Warcraft film.
pi_131959992
Wat is jullie mening hierop;

Een guild op mijn server was aan het recruiten zag ik in /2 dus ik reageerde erop en kon dezelfde avond nog mee met SoO. Eenmaal binnen dropt er een cloack binnen die ik heel goed kon gebruiken dus ik need omdat de rest van de guild allemaal al legendary cloack had of andere stats nodig had. De loot stond op Master Loot dus ik roll als enige need maar ik kreeg hem niet. Ze zeiden: Trials krijgen nooit de eerste keren loot. Toen hebben ze die cloack aan een discpriest gegeven die blijkbaar nodig had voor z'n OS :')
Ze hebben me niet van te voren gezegd dat ik geen loot zou krijgen dus ben ook gelijk geleaved.
pi_131960209
Mjah beetje suf idd. Helemaal omdat niemand die cloak eigenlijk nodig had. Altijd wel van tevoren vragen naar loot rules in de toekomst :P

Maar blijft gek, wij nemen wel eens trials mee. Laatst een shaman die 3 items won in totaal, inclusief warforged staff. Maarja mijn guild doet ook nooit zo moeilijk over die dingen.
pi_131960968
Als de discpriest met zijn OS ook raid dan is die cloak uiteraard voor hem. Als die discpriest bijna geen ruk doet met zijn OS vind ik het wat kinderachtig om de cloak aan hem te geven. My 2 cents.
pi_131962184
Maar hij kan ook gewoon voor OS de legendary kopen toch?
pi_131964140
Lol, ik ben al meer dan een jaar gestopt met spelen, maar Binds noodzakelijk? Dat is al jaren bekend :D
Lambo of Rekt
pi_131967027
Het was idd een discpriest die zijn legendary al heeft gehaald. Volgens mij gingen ze die cloack gewoon disenchanten ofzo :').

Iemand die weet waar die waist dropt en welke difficulty?
Ik kan alleen maar de blauwe en rode variant vinden maar ik wil dus de groene :P

[ Bericht 44% gewijzigd door SilentHunterNL op 08-10-2013 17:00:05 ]
pi_131995437
Grote kans dat ik deze week een char transfer naar Tarren Mill ga doen. Mijn realm is zo goed als uitgestorven en op deze manier kan ik ook geen progressie maken :')

1 van jullie guilds die toevallig nog recruit?
pi_131999434
Al bijna een half uur te laat online, wtf zijn ze aan het doen daaro?
pi_131999637
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:19 schreef Hathor het volgende:
Al bijna een half uur te laat online, wtf zijn ze aan het doen daaro?
Geen idee, misschien hadden ze zich verslapen en zijn ze om half 6 begonnen ;)

Snap nooit waarom ze niet om 2 uur beginnen en dan aan het begin van de ochtend klaar zijn.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_131999873
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:26 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Geen idee, misschien hadden ze zich verslapen en zijn ze om half 6 begonnen ;)

Snap nooit waarom ze niet om 2 uur beginnen en dan aan het begin van de ochtend klaar zijn.
Ik zag net dat ze pas om 13.00 online verwachten te zijn, 2 uur uitstel dus. Is er straks een nieuwe wing beschikbaar in SoO trouwens?
pi_132001056
Ik geloof dat deze week flex wing 4 open gaat en LFR wing 3.
pi_132001131
Dat wordt weer heel de dag wipen in lfr 3 met al die downies :')
pi_132002913
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef SilentHunterNL het volgende:
Mijn record tot nu toe is 6 stacks op durumu de 1e week, benieuwd hoe dat nu zal gaan.
Comfortably numb
pi_132003173
6.5 uur wipen op garrosh gisteren ;(
We hebben hem tot 5% gekregen in onze beste attempt, maar het werd gecalled omdat een paar spelers te moe werden.
Hopen dat we hem deze week neerkrijgen.
pi_132003341
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik doe niet meer aan LFR, heb er de kracht niet meer voor.

Laatst alleen part 4 ToT gedaan, want zat in een ToT normal pug en gestopt na Iron Qon.
pi_132003528
Je weet dat de normal lockout los is van LFR?
pi_132005013
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef MarkyB het volgende:
Je weet dat de normal lockout los is van LFR?
Zal wel items voor legendary nodig hebben ofzo :p
pi_132005290
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 04:14 schreef SilentHunterNL het volgende:
Grote kans dat ik deze week een char transfer naar Tarren Mill ga doen. Mijn realm is zo goed als uitgestorven en op deze manier kan ik ook geen progressie maken :')

1 van jullie guilds die toevallig nog recruit?
Gezellig.

Zorg iig wel dat je aan de horde kant zit ;)

Wij hebben helaas geen plek in onze raids , raiden al jaren met hetzelfde groepje.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_132005380
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:31 schreef lennety het volgende:
6.5 uur wipen op garrosh gisteren ;(
We hebben hem tot 5% gekregen in onze beste attempt, maar het werd gecalled omdat een paar spelers te moe werden.
Hopen dat we hem deze week neerkrijgen.
Goed timen in de laatste phase , zorgen dat die adds niet gelijk spawnen in de phase change.

Bloodlust poppen , en Garrosh vol nuken , adds negeren.
Alleen effe goed op mindcontrolled spelers letten.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_132005681
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:41 schreef Altron het volgende:

[..]

Goed timen in de laatste phase , zorgen dat die adds niet gelijk spawnen in de phase change.

Bloodlust poppen , en Garrosh vol nuken , adds negeren.
Alleen effe goed op mindcontrolled spelers letten.
Adds hebben we gelukkig niet meteen, eerst desecrate weapon, en dan later de empowered whirl ding. Ook meteen even een paar van de dpssers met WoL om de oren geslagen hun healthstones en personal cd's beter te gaan gebruiken. Ging daarna iets beter, maar vind nog steeds die empowered aoe vervelend :/
pi_132006089
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:51 schreef lennety het volgende:

[..]

Adds hebben we gelukkig niet meteen, eerst desecrate weapon, en dan later de empowered whirl ding. Ook meteen even een paar van de dpssers met WoL om de oren geslagen hun healthstones en personal cd's beter te gaan gebruiken. Ging daarna iets beter, maar vind nog steeds die empowered aoe vervelend :/
Maar ignoren jullie die adds ook daarna ?
- Djehoetie / Jehuty -
pi_132006378
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:05 schreef Altron het volgende:

[..]

Maar ignoren jullie die adds ook daarna ?
Jep, de offtank pikt ze op. De rest stacked op boss na de aoe om de boss te nuken.
pi_132006517
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef lennety het volgende:

[..]

Jep, de offtank pikt ze op. De rest stacked op boss na de aoe om de boss te nuken.
Ok.

Klinkt goed verder.

Als je de adds goed onder controlle heb moet het lukken met bloodlust en als iedereen z'n healing en dps cd's/potions heeft bewaard.

Erg belangrijk om daarvoor niet teveel cd's te gebruiken mits ze uiteraard weer van cd zijn voor de 3e fase.

[edit]

Zie het al , wij stacken juist niet allemaal op de boss.
Alleen melee , ranged blijft op afstand.
Ben zelf ook melee, zal effe checken hoe de ranged precies gaat staan in de laatste phase.

Dan laat ik dit nog even weten aan het begin van de avond.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_132006955
Hier nog mensen die op een private server spelen? :) Ik speel zelf op een die TBC draait, alle raids enzo werken. Nog steeds de beste uitbreiding _O_
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:45:09 #246
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132007433
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Avey het volgende:
Hier nog mensen die op een private server spelen? :) Ik speel zelf op een die TBC draait, alle raids enzo werken. Nog steeds de beste uitbreiding _O_
Gedaan, maar ze hebben allemaal x8 exp oid ;( Of gelijk level 70, wil gewoon levellen en zo mijn gear krijgen.
pi_132007464
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:45 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Gedaan, maar ze hebben allemaal x8 exp oid ;( Of gelijk level 70, wil gewoon levellen en zo mijn gear krijgen.
Klopt, maar dat vind ik juist een voordeel. Levellen is toch saai :P Bovendien kun je het ook op 1x zetten als je dat wilt.
And I never will
pi_132008049
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef Altron het volgende:

[..]

Ok.

Klinkt goed verder.

Als je de adds goed onder controlle heb moet het lukken met bloodlust en als iedereen z'n healing en dps cd's/potions heeft bewaard.

Erg belangrijk om daarvoor niet teveel cd's te gebruiken mits ze uiteraard weer van cd zijn voor de 3e fase.

[edit]

Zie het al , wij stacken juist niet allemaal op de boss.
Alleen melee , ranged blijft op afstand.
Ben zelf ook melee, zal effe checken hoe de ranged precies gaat staan in de laatste phase.

Dan laat ik dit nog even weten aan het begin van de avond.
Hmm ok, die tactic had de RL gehouden omdat we dan de mindcontrolled player mee kunnen cleaven met de boss en dan meer dps uptime hebt.
pi_132008134
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:02 schreef lennety het volgende:

[..]

Hmm ok, die tactic had de RL gehouden omdat we dan de mindcontrolled player mee kunnen cleaven met de boss en dan meer dps uptime hebt.
Tanks halen bij ons altijd de melee uit mc , ranged bij elkaar.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_132008665
quote:
In het begin even gedaan om te kijken of WoW wel draaide op mijn systeem. Na een paar maanden de retail gekocht en sindsdien niet meer gestopt, :)
pi_132023645
Gisteren moest ik nog 2 runestones, nu heb ik mijn legendary :) Prima te doen in een avondje. Zelfs die celestial challenge stelde geen reet voor.
  † In Memoriam † donderdag 10 oktober 2013 @ 09:51:31 #252
159966 lifeblind
pi_132031078
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef MarkyB het volgende:
Gisteren moest ik nog 2 runestones, nu heb ik mijn legendary :) Prima te doen in een avondje. Zelfs die celestial challenge stelde geen reet voor.
Waarom doe ik die dingen altijd net een paar weken voordat 't generfed is? :'( Heb me 11 weken met die titan runestones bezig gehouden, valor points was ook nog 6K toen ik er mee bezig was, en bij allebei was 't een anderhalve maand later dat 't generfed werd :(
pi_132040758
Hoe werkt dat transferen precies :P
Heb het net aangevraagd en nu staat er pending maar ik heb nog niks betaald.

Tarren Mill is het geworden btw :D]

EDIT:
Nvm found it :')

[ Bericht 15% gewijzigd door SilentHunterNL op 10-10-2013 17:13:55 ]
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:46:37 #254
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132154040
quote:
Welke server speel jij? Wil weer TBC doen.
pi_132154719
Had sinds gisteren nog maar 1 item gekregen op een totaal van 14 bosses (Flex/LFR). Moest nog Immerseus en Protectors doen in LFR. Mijn RNG deze week was toch al dramatisch, maar toch gequeue'd. En lol win ik de bracer en shoulders, net de items die ik nodig had. Zit op 537 en moet toch eens kijken of ik niet ergens met een normal raid kan mee doen. In de guild komt het niet van de grond..
pi_132155709
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Welke server speel jij? Wil weer TBC doen.
Google maar op Feenix wow :P
And I never will
  maandag 14 oktober 2013 @ 19:04:19 #257
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_132163571
damm wat zuigen blood DK's deze patch. raid leader heeft me gereplaced :(
pi_132166801
We blijven maar falen op paragons :(
pi_132179907
We hebben garrosh neer! :D

quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef SilentHunterNL het volgende:
We blijven maar falen op paragons :(
Waar lopen jullie op vast?
pi_132180045
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 05:29 schreef lennety het volgende:
We hebben garrosh neer! :D

[..]

Waar lopen jullie op vast?
Gz :)

En heb het idee dat niet iedereen weet wat ze moeten doen, te langzame targetswitch naar de amber, te weinig communicatie. Beste try was 6 down geloof ik.
pi_132180121
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef cherrycoke het volgende:
Als in squishy? Want dat merk ik ook bij onze maintank..

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 07:05 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Gz :)

En heb het idee dat niet iedereen weet wat ze moeten doen, te langzame targetswitch naar de amber, te weinig communicatie. Beste try was 6 down geloof ik.
Is voor hun de volgorde wel goed duidelijk? Anders moet de raidleader maar even kinderachtig alles zitten marken/uitroepen op vent dat ze moeten switchen. Zo ging het bij ons ook de eerste kill :')
En wanneer poppen jullie hero, wel tegelijk met de amber toch?
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:45:37 #262
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_132191797
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 07:24 schreef lennety het volgende:

[..]

[..]

Is voor hun de volgorde wel goed duidelijk? Anders moet de raidleader maar even kinderachtig alles zitten marken/uitroepen op vent dat ze moeten switchen. Zo ging het bij ons ook de eerste kill :')
heel squishy
pi_132191840
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef cherrycoke het volgende:
Waarom dat dan? Omdat je class het minder goed doet? Dat is wel heel gaar..
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:47:39 #264
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_132191872
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:46 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Waarom dat dan? Omdat je class het minder goed doet? Dat is wel heel gaar..
laatste tank dps, laatste in mobility, we bringen niks mee in de raid.
pi_132191929
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:47 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

laatste tank dps, laatste in mobility, we bringen niks mee in de raid.
Ja okay, maar nu ben je geforceerd een main switch te doen of anders gewoon niet te raiden. Beetje lullig wel :P . Tenzij je dan in een world top 25 guild zit, dan verwacht ik wel dat soort dingen en dan rerollen mensen ook wel eventjes.

Wij hebben ook een DK tank in ons team en speel het zelf als offspec. Gaat prima verder, nauwelijks wipes die tank related zijn.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:03:02 #266
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_132193984
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:49 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja okay, maar nu ben je geforceerd een main switch te doen of anders gewoon niet te raiden. Beetje lullig wel :P . Tenzij je dan in een world top 25 guild zit, dan verwacht ik wel dat soort dingen en dan rerollen mensen ook wel eventjes.

Wij hebben ook een DK tank in ons team en speel het zelf als offspec. Gaat prima verder, nauwelijks wipes die tank related zijn.
ben er nu volledig uitgezet, en op social status gezet.
pi_132194573
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:03 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

ben er nu volledig uitgezet, en op social status gezet.
Wat is de progress van je guild dan?
Comfortably numb
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:27:26 #268
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_132194629
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:25 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Wat is de progress van je guild dan?
13/14
pi_132194829
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 07:24 schreef lennety het volgende:

[..]

[..]

Ja raidleader is wel aardig op de hoogte maar de rest is meer recoundgeil dan daadwerkelijk tactics kennen. Bloodlust poppen we op de eerste baas en we gebruiken onze minuut cd's + pots op de Amber. Ik ben destro lock dus eer dat mijn chaos bolt de lucht in vliegt is het al bijna te laat maar ben wel 1 van de eerste die switcht. Denk dat de rest van de group zich niet genoeg focuste.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:15:00 #270
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132200723
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een Chinees die ook gelijk had over Cataclysm.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 20:16:22 #271
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_132237641
het is officieel ik ben gestopt met wow
pi_132238047
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILER
Van een Chinees die ook gelijk had over Cataclysm.
Huh, ik snap hem niet. Ze zitten nu pas toch op versie 5nogwat?

Ochja. Al nieuws over een nieuwe expansion?
pi_132238537
Is het eigenlijk aan te raden om terug te komen naar WoW? speel al 4 jaar niet meer namelijk. Heb een Grand Marshal Mage sinds vanilla. Is de spel er leuker op geworden?
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  woensdag 16 oktober 2013 @ 20:42:40 #274
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_132238748
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:36 schreef Bredemug het volgende:
Is het eigenlijk aan te raden om terug te komen naar WoW? speel al 4 jaar niet meer namelijk. Heb een Grand Marshal Mage sinds vanilla. Is de spel er leuker op geworden?
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
nee graf spel voor 12 jarige geworden, elitist jerks all over the place.
pi_132238816
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

[..]

Ah duidelijk. ^O^
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  woensdag 16 oktober 2013 @ 20:59:57 #276
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132239468
quote:

[..]

[..]

als het voor 12 jarigen is dan lijkt het mij niet dat er overal elitists zitten
pi_132247942
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
quote:

[..]

[..]

Ligt er ook aan wat voor guild je kiest :/
Tbh kom ik geen klootzakken tegen bij ons.
pi_132250174
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Ah duidelijk. ^O^
Maar met Grand Marshal titel heb je het recht zelf elitist opmerkingen te maken in general chat in Elwyn Forest, pak je kans
pi_132251978
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:36 schreef Bredemug het volgende:
Hangt er van af wat je doel is.

Ik ben vorige week weer eens begonnen en vermaak me prima. Je hoeft alleen geen 'community' gevoel meer te verwachten het spel is erg geindividualiseerd.
pi_132285904
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:47 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik ben vorige week weer eens begonnen en vermaak me prima. Je hoeft alleen geen 'community' gevoel meer te verwachten het spel is erg geindividualiseerd.
Dit klopt precies. Je doet je dingen alleen zoals questen, daileys en dungeons. En de enige mensen met wie je praat zijn je guildmembers, maar zelfs dit hoeft niet perse.
Maar het blijft een geweldig spel vind ik. Erg leuk en mooi
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:07:15 #281
117098 Hathor
Effe niet
pi_132359312
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:47 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ook dat hangt natuurlijk helemaal af van het guild waar je in zit en de realm waar je op speelt. Ik zit bv op Bronzebeard in een guild met 1000 leden, elke dag zijn er wel 40-50 chars online, waarvan er niet een zijn kop opendoet, ook word er nooit eens iets georganiseerd in de vorm van een raid of een RBG, terwijl er toch echt voldoende mensen online zijn. Overstappen naar een ander guild is ook niet echt een optie, omdat de Horde op die realm zo dood als een pier is. Zonder de OQ addon zou je op die realm niet eens de kans krijgen om worldbosses zoals de Celestials of Ordos te doen. Kortom, communitygevoel is daar inderdaad ver te zoeken, maar op Nordrassil zit ik bv weer in een guild met nog geen 250 leden, maar elke avond zijn er wel tussen de 25 en 30 online, bijna elke avond word er wel een raid georganiseerd, je hoeft nooit te zoeken naar een groep voor een hc of een scenario, of naar een partner voor arena, er staan er altijd wel een stel voor je klaar. Bovendien zit iedereen elke avond met elkaar te kletsen op TS, of ze nou aan het raiden zijn of niet. Daar is het communitygevoel dus weer aardig groot.
pi_132366316
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ook dat hangt natuurlijk helemaal af van het guild waar je in zit en de realm waar je op speelt. Ik zit bv op Bronzebeard in een guild met 1000 leden, elke dag zijn er wel 40-50 chars online, waarvan er niet een zijn kop opendoet, ook word er nooit eens iets georganiseerd in de vorm van een raid of een RBG, terwijl er toch echt voldoende mensen online zijn. Overstappen naar een ander guild is ook niet echt een optie, omdat de Horde op die realm zo dood als een pier is. Zonder de OQ addon zou je op die realm niet eens de kans krijgen om worldbosses zoals de Celestials of Ordos te doen. Kortom, communitygevoel is daar inderdaad ver te zoeken, maar op Nordrassil zit ik bv weer in een guild met nog geen 250 leden, maar elke avond zijn er wel tussen de 25 en 30 online, bijna elke avond word er wel een raid georganiseerd, je hoeft nooit te zoeken naar een groep voor een hc of een scenario, of naar een partner voor arena, er staan er altijd wel een stel voor je klaar. Bovendien zit iedereen elke avond met elkaar te kletsen op TS, of ze nou aan het raiden zijn of niet. Daar is het communitygevoel dus weer aardig groot.
Van die "social" guilds die zomaar iedereen toelaten tot de guild aan zijn limiet zit zijn ook juist de minst sociale en minst leuke guilds om in te zitten :P

Het beste is een guild zoeken met 20 tot 30 actieve mensen er in.

Toen ik nog veel speelde merkte ik het ook, mijn guild had eerst een vaste groep mensen die elkaar allemaal kenden en vaak samen speelden maar later kwam er een nieuwe officer die ineens allemaal mensen toe ging laten in de guild. Toen waren het er ineens binnen 2 maanden een stuk of 50 online en dan kent niemand elkaar meer en is de lol er van af.
pi_132366410
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:36 schreef TwyLight het volgende:

Van die "social" guilds die zomaar iedereen toelaten tot de guild aan zijn limiet zit zijn ook juist de minst sociale en minst leuke guilds om in te zitten :P

Het beste is een guild zoeken met 20 tot 30 actieve mensen er in.

Toen ik nog veel speelde merkte ik het ook, mijn guild had eerst een vaste groep mensen die elkaar allemaal kenden en vaak samen speelden maar later kwam er een nieuwe officer die ineens allemaal mensen toe ging laten in de guild. Toen waren het er ineens binnen 2 maanden een stuk of 50 online en dan kent niemand elkaar meer en is de lol er van af.
Omdat het guild een percentage van het gold krijgt en dus hoe meer mensen hoe beter :') Blizzard zou die 'feature' weer moeten verwijderen.
pi_132369939
Ik ben trouwens ook weer aan het spelen. Nu nog 7 dagen gratis maar denk dat ik wel gametime bij ga kopen. Wat wel kut is is dat ik de muis waar ik eerder mee speelde (G700) niet meer heb en dus al m'n binds anders moet instellen.

Heb nu wel net een nieuwe Razer Naga gekocht, die nieuwe 2014 versie. Moet er nog wel aan wennen, de knopjes zijn vrij klein en ik klik nog vaak de verkeerde (bijvoorbeeld 5 als ik 2 wil). Ook kan ik niet zo goed met m'n duim bij 10, 11 en 12 :P

Ook is het best wel overweldigend om na een jaar niet gespeeld te hebben ineens weer 40 abilities voor je neus te krijgen. Het is niet dat ik niet weet wat ze zijn maar meer dat ik nu dus vrijwel 30 nieuwe binds aan moet leren :P

Speel jij nog Isa?
pi_132370107
Ik heb het spel pas geleden weer eens een kans gegeven maar de server leek helemaal uitgestorven. Ook de sessies daarvoor merkte ik dat de community gewoon steeds minder werd. Waar er eerst tientallen mensen waren met wie ik echt dagelijks communiceerde daalde dat eigenlijk naar nog maar eentje, mede omdat ik wat breaks heb gehad tussen het spelen door. WoW Vanilla was echt veruit het beste. Dungeons konden nog moeilijk zijn, en raids gaven ook echt een top gevoel ( Molten Core, Zul Gurub, BWL, etc ) als je iets neerhaalde. Er ging echt tactiek in zitten. Ik bleef spelen met de expansions die volgden ( Lich King was ook prima te doen ) maar sindsdien is het alleen maar minder geworden. Geen leuke guilds meer te vinden, en om eerlijk te zijn wil ik ook niet echt meer in raid guilds door mijn rooster doordeweeks. Erg jammer, want ik heb me echt jaren met dit spel vermaakt.
pi_132370521
quote:
11s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:17 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben trouwens ook weer aan het spelen. Nu nog 7 dagen gratis maar denk dat ik wel gametime bij ga kopen. Wat wel kut is is dat ik de muis waar ik eerder mee speelde (G700) niet meer heb en dus al m'n binds anders moet instellen.

Heb nu wel net een nieuwe Razer Naga gekocht, die nieuwe 2014 versie. Moet er nog wel aan wennen, de knopjes zijn vrij klein en ik klik nog vaak de verkeerde (bijvoorbeeld 5 als ik 2 wil). Ook kan ik niet zo goed met m'n duim bij 10, 11 en 12 :P

Ook is het best wel overweldigend om na een jaar niet gespeeld te hebben ineens weer 40 abilities voor je neus te krijgen. Het is niet dat ik niet weet wat ze zijn maar meer dat ik nu dus vrijwel 30 nieuwe binds aan moet leren :P

Speel jij nog Isa?
:N wilde wel die 7 dagen nog pakken 8-) Kon tot morgen geloof ik. En anders niet hoor.
Gaat overigens best slecht met mijn guild. Ik weet dat ze in het weekend niet raiden, maar ze zitten nog maar op 12/14 bosses :o (heroic huh)
pi_132408387
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:N wilde wel die 7 dagen nog pakken 8-) Kon tot morgen geloof ik. En anders niet hoor.
Gaat overigens best slecht met mijn guild. Ik weet dat ze in het weekend niet raiden, maar ze zitten nog maar op 12/14 bosses :o (heroic huh)
Dat zou een jaar geleden anders zijn geweest :o Veel raiders kwijt geraakt?

Wij zitten inmiddels op 12/14 normal :P
pi_132409005
Honorbuddy _O_
pi_132424014
lol, beetje aan het questen in STV met m'n 34 monk, loot ik ineens een Parrot Cage (Hyacinth Macaw) :D
pi_132429450
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Asschen_sukar het volgende:

Dat zou een jaar geleden anders zijn geweest :o Veel raiders kwijt geraakt?

Wij zitten inmiddels op 12/14 normal :P
Ja, veel gedoe/drama geweest en een paar erg goede raiders zijn gestopt.

Ik ben overigens wow aan het downloaden, even kijken. Ik vond Hallow's End altijd wel leuk 8-)
pi_132429517
Vorige week anderhalve avond gewiped op Thok, nu eerste poging neer gekregen :D . Toch even net wat meer dps weten te doen. Daarna blackfuse ook dood na een stuk of 15-20 tries.

Nu bij Paragons, wat een gaar gevecht lol. Zijn toch wel aardig ver gekomen in het half uurtje wat we hadden. Gewoon maar even wat pogingen gewaagd en raidleader die bij elke ability die er tevoorschijn kwam riep wat we moesten doen. Hebben 6 van de 9 sprinkhanen dood gekregen, dus in principe al op 2/3e van de fight :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, veel gedoe/drama geweest en een paar erg goede raiders zijn gestopt.

Ik ben overigens wow aan het downloaden, even kijken. Ik vond Hallow's End altijd wel leuk 8-)
Wist helemaal niet dat je was gestopt :o
pi_132429690
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:12 schreef Sapstengel het volgende:

Al sinds februari joh :P
pi_132432484
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:41 schreef TwyLight het volgende:
lol, beetje aan het questen in STV met m'n 34 monk, loot ik ineens een Parrot Cage (Hyacinth Macaw) :D
Grats! :D

Hc gaat ons beter af dan verwacht, we hebben nu 2/14 hc *dansje doet* ^^
Volgende week protectors afmaken en dan galakras of nazgrim op hc :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
Vorige week anderhalve avond gewiped op Thok, nu eerste poging neer gekregen :D . Toch even net wat meer dps weten te doen. Daarna blackfuse ook dood na een stuk of 15-20 tries.

Nu bij Paragons, wat een gaar gevecht lol. Zijn toch wel aardig ver gekomen in het half uurtje wat we hadden. Gewoon maar even wat pogingen gewaagd en raidleader die bij elke ability die er tevoorschijn kwam riep wat we moesten doen. Hebben 6 van de 9 sprinkhanen dood gekregen, dus in principe al op 2/3e van de fight :)

[..]

Grats! ^^
pi_132432578
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:36 schreef lennety het volgende:

[..]
Hc gaat ons beter af dan verwacht, we hebben nu 2/14 hc *dansje doet* ^^
Wow nice :)

Kan niet wachten tot wij toe zijn aan heroic fights. Heb nu al dat ik tot aan blackfuse denk van: ja heb het wel weer gezien met die gevechten :P . Wel makkelijke loot, dat wel. Maarja zit ondertussen alweer op ilvl 559...
pi_132433891
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Wow nice :)

Kan niet wachten tot wij toe zijn aan heroic fights. Heb nu al dat ik tot aan blackfuse denk van: ja heb het wel weer gezien met die gevechten :P . Wel makkelijke loot, dat wel. Maarja zit ondertussen alweer op ilvl 559...
Zo erg lucky on de drops dus :P
Zit zelf nu op 554
pi_132434057
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:13 schreef lennety het volgende:

[..]

Zo erg lucky on de drops dus :P
Zit zelf nu op 554
Ja hoor het constant van guildies hoe lucky ik ben :') Al een aantal warforged dingen gewonnen en wat zooi van coin rolls :P

Armory hier: http://eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/Jeff/advanced

Mis nog wel een aantal dingen, heb nog een necklace uit ToT, Timeless shoulders en ook nog maar ilvl 522 boots.
pi_132434197
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:17 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja hoor het constant van guildies hoe lucky ik ben :') Al een aantal warforged dingen gewonnen en wat zooi van coin rolls :P

Armory hier: http://eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/Jeff/advanced

Mis nog wel een aantal dingen, heb nog een necklace uit ToT, Timeless shoulders en ook nog maar ilvl 522 boots.
Ik zie toch echt 561 boots (A) :P
Ik moet mn rings en trinkets nog, mainhand en offhand die beter zijn. (mn staff was alleen om van mn crappy tot spul af te komen) En de tierhead, die is toch beter dan de head die ik nu heb vanwege 4 set.
http://eu.battle.net/wow/(...)/Deripriest/advanced

Erg toffe mog trouwens! :)
pi_132434578
Oja oeps, ik keek scheef. 530 legs bedoelde ik :D Ik heb ook de tier helm nog in m'n bags, moet ook nog de legs hebben voor de 4set. Schouder slot heb ik gereserveerd voor die van Garrosh als offpiece.

Die 4set voor holy ziet er erg nice uit ja :) Dan zijn die heals gewoon een stuk sterker? Die single target of die cirkel op de grond.

En thanks :) is een oude pvp set uit wotlk geloof ik.
pi_132435291
Na 8 maanden niet in loggen guildless :'( Niet dat ik echt weer wilde spelen, maar voelt toch maf. Maar goed een /who leverde me welgeteld één bekende naam op in het guild. En hij was AFK. :o
pi_132439166
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
Oja oeps, ik keek scheef. 530 legs bedoelde ik :D Ik heb ook de tier helm nog in m'n bags, moet ook nog de legs hebben voor de 4set. Schouder slot heb ik gereserveerd voor die van Garrosh als offpiece.

Die 4set voor holy ziet er erg nice uit ja :) Dan zijn die heals gewoon een stuk sterker? Die single target of die cirkel op de grond.

En thanks :) is een oude pvp set uit wotlk geloof ik.
Ja die heals zijn dan echt enorm groot :D
Zeker omdat ik PoM en CoH op cd hou. :)
pi_132441463
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Na 8 maanden niet in loggen guildless :'( Niet dat ik echt weer wilde spelen, maar voelt toch maf. Maar goed een /who leverde me welgeteld één bekende naam op in het guild. En hij was AFK. :o
Je vriend zit toch nog steeds in die guild, of niet? :P

Ik was trouwens afk toen je me whisperde vanmiddag :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')