Ik heb hem alleen nog maar offline gespeeld. (PSN account offline)quote:Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
negerwat
kun je wel online dan straks?
Snap ik, maar met een copy die niet van Rockstar is zal je straks problemen krijgen om online te gaan.quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen nog maar offline gespeeld. (PSN account offline)
Heb je hem ook illegaal voor PC?quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen nog maar offline gespeeld. (PSN account offline)
quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik spreek voor FOK! en daar is warez verboden.
Hier precies hetzelfde..quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso, heb morgen toch niet heel veel tijd. Van 2 tot 5 oid kan ik eventueel spelen. De rest zit vol tot middernacht.
Is gewoon de versie die jullie straks ook gaan kopen en spelen, geen verschil.quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap ik, maar met een copy die niet van Rockstar is zal je straks problemen krijgen om online te gaan.
Straks krijgt ie over maximaal een 6 en is iedereen die hem nu al speelt en zeggen dat het zo goed is worden betaald door Rockstarquote:
Hoop het voor je, maar ik denk het niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is gewoon de versie die jullie straks ook gaan kopen en spelen, geen verschil.
360 = bestquote:Op maandag 16 september 2013 14:39 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.gameranx.com/u(...)looks-best---barely/
quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik vind inloggen op bol.com zo eng nu. Die annuleer knop zit erg dicht bij andere knoppen
KFC is the way to go man. Zeker icm GTA V is KFC hemelsquote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef Muto het volgende:
Zo gasten. Klapstoeltje pakken, wat eten bij de Mac en naar de Coolsingel naar de gameszaak daar. Sla ik gelijk twee vliegen in een klap.
Mijn stoeltje staat er al, mag je wel gebruiken.quote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef Muto het volgende:
Zo gasten. Klapstoeltje pakken, wat eten bij de Mac en naar de Coolsingel naar de gameszaak daar. Sla ik gelijk twee vliegen in een klap.
Als ik de Reviews van GTA 4 nog kan herinneren waren de reviews met een 9 op 1 hand te tellen, rest was allemaal een 10.quote:Op maandag 16 september 2013 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heerlijk reviews lezenIk verwacht niks lager dan een 9 eigenlijk.
Haha nee gek, zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zullen er nu al mensen klaarstaan voor die nightrelease ofwat?
Precies!quote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Als ik de Reviews van GTA 4 nog kan herinneren waren de reviews met een 9 op 1 hand te tellen, rest was allemaal een 10.
Nouja, ik ga toch zo, wil vooraan staan.quote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef kaos- het volgende:
[..]
Haha nee gek, zo erg is het nu ook weer niet.
GTA IV spelen? Of even fappen?quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Tjacka het volgende:
Pff morph hou mij in het gareel ik kan niet meer van de spanning.
Veel plezierquote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nouja, ik ga toch zo, wil vooraan staan.
Een 10 voor GTA 4........ Zelfs GTA5 is niet de perfecte game, want die bestaat niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Als ik de Reviews van GTA 4 nog kan herinneren waren de reviews met een 9 op 1 hand te tellen, rest was allemaal een 10.
Je auto is niet terug te vinden in de garage? Want dan ben je hem denk ik kwijt...quote:Op maandag 16 september 2013 14:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb er netjes voor betaald, alleen gaat het geld niet naar Rockstar. Voel me best schuldig, maar maak het wel goed met de DLC.
fappen heb ik al 3x gedaan vandaag.quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
GTA IV spelen? Of even fappen?
Geile beer.quote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fappen heb ik al 3x gedaan vandaag.
GTA IV geen zin in.
Dan maar alvast in de rij gaan liggen bij een gamestorequote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fappen heb ik al 3x gedaan vandaag.
GTA IV geen zin in.
Ik zeg ook niet dat ik het er mee eens ben.quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Een 10 voor GTA 4........ Zelfs GTA5 is niet de perfecte game, want die bestaat niet.
Een 10 is dan ook niet realistisch, een 9 wel.
Nee heb al gekeken, ik moest hem bij een missie verplicht achter laten. Andere auto's die je vanaf het begin al hebt krijg je wel iedere keer terug. Staan netjes geparkeerd voor de garage.quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je auto is niet terug te vinden in de garage? Want dan ben je hem denk ik kwijt...
Ik moet nog werken.quote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan maar alvast in de rij gaan liggen bij een gamestore
Je hebt toch zo'n depot?quote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee heb al gekeken, ik moest hem bij een missie verplicht achter laten. Andere auto's die je vanaf het begin al hebt krijg je wel iedere keer terug. Staan netjes geparkeerd voor de garage.
Ze versturen altijd s'avonds die mailtjes dat het verpakt en onderweg is.quote:
Voor de midnight release?quote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nouja, ik ga toch zo, wil vooraan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |