Die heb ik niet, dus geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Ga je sexuele frustraties ergens ander botvieren swa.
Heb je wel, niet liegen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef Typisch het volgende:
Die heb ik niet, dus geen idee waar je het over hebt.
PostNL gaat morgen staken.quote:Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef Klonk het volgende:
consoleshop staat op klaar om te pakken, gaat helemaal goed komen
Zal ik ook maar even aanzetten qua post dan?quote:Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef Rijssi het volgende:
De eckte uitdaging begint pas als #100 is geopend. Dan pakken we door richting #200 voor middernacht
Morp heeft zijn alarm anders afgesteld.quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef Tjacka het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen wat zo erg is aan g?
dat zou gemeen zijnquote:
Bijna iedereen boven 20+ heeft dat door, alleen een enkele puber nog nietquote:Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ok, want het slaat nergens op
mag niet van yvonne :pquote:Op maandag 16 september 2013 13:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
Oh gosh, nog steeds bezig met G. ?
Nee swa!quote:Op maandag 16 september 2013 13:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
Oh gosh, nog steeds bezig met G. ?
Ik vond Steven vroeger nog best een toffe peer. Maar zoals gezegd, GK is echt sneu geworden.quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Waarom haten op gamekings? Is toch vet om te kijken naar eckte junkies die over GTA praten, vooral die Steven, wat een ballenwasser.
Ik zie ze er nog wel voor aan.quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zou gemeen zijn
maar gelukkig zijn ze morgen gewoon aan het werk
Kap eens met deze onzin. Dat 'G' is gewoon irritant en kinderachtig en het heeft ervoor gezorgd dat veel vaste posters hier niet meer posten. Leuk joh!quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Morp heeft zijn alarm anders afgesteld.
+ de VBL SC.quote:Op maandag 16 september 2013 13:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bijna iedereen boven 20+ heeft dat door, alleen een enkele puber nog niet
quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met deze onzin. Dat 'G' is gewoon irritant en kinderachtig en het heeft ervoor gezorgd dat veel vaste posters hier niet meer posten. Leuk joh!
Achter de posters staan de maps kill.quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met deze onzin. Dat 'G' is gewoon irritant en kinderachtig en het heeft ervoor gezorgd dat veel vaste posters hier niet meer posten. Leuk joh!
Ik ben anders een behoorlijke GTA poster hoorquote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Misschien ook omdat het ineens een SC is geworden?quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is goed hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:
En yvonne moet erbij komen omdat morphje het niet red?quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Morp heeft zijn alarm anders afgesteld.
Het was vanaf het begin af aan al niet leuk. Om van dit topic een sc te maken is helemaal fout geweest. Het gaat echt helemaal nergens meer over hier.quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook daar gelden regels.quote:Op maandag 16 september 2013 13:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien ook omdat het ineens een SC is geworden?
quote:Op maandag 16 september 2013 13:57 schreef JanCees het volgende:
Zeker gelijk naar Grove street morgen
Zoals het niet gebruiken van een letter? Als je niet zo had gezeurd was het denk ik alweer afgelopen.quote:
Tsja, als dat G even bij een geintje bleef en er daarna mee gestopt werd had ik er helemaal niks van gezegd. Maar een aantal voelen zich blijkbaar geroepen om ermee te blijven doorgaan ondanks meerdere verzoeken ermee te stoppen. Pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 16 september 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En yvonne moet erbij komen omdat morphje het niet red?
Zielig wel.
Precies dit. Leven en laten leven zegt men.quote:Op maandag 16 september 2013 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoals het niet gebruiken van een letter? Als je niet zo had gezeurd was het denk ik alweer afgelopen.
half 11 tot 12quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef PowerPants het volgende:
Hoelaat is gamekings dan ? misschien kan ik het nog zien voordat ik naar de stad ga om mijn game op te halen.
Morph heeft daar nogal moeite mee, geeft verder niet maar dan moet je niet zo wijzen naar andere.quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef kaos- het volgende:
[..]
Precies dit. Leven en laten leven zegt men.
quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Pizzapuntje het volgende:
Good ol' times joh, op 'n tractor in SA rijden met K-rose op![]()
Dat hebben we hier wel gemerkt jaquote:
Het is al langer aan de gang dan alleen vandaag.quote:Op maandag 16 september 2013 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoals het niet gebruiken van een letter? Als je niet zo had gezeurd was het denk ik alweer afgelopen.
Nee man. Ik ga straks lekker wat andere dingen doen en hij valt morgen vanzelf op de mat, hoop ik tenminste. Jij wel?quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Muto het volgende:
Typ, ga jij de stad in om de game te halen?
Tot hij zwart ziet.quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja, als dat G even bij een geintje bleef en er daarna mee gestopt werd had ik er helemaal niks van gezegd. Maar een aantal voelen zich blijkbaar geroepen om ermee te blijven doorgaan ondanks meerdere verzoeken ermee te stoppen. Pot verwijt de ketel.
Ook gewoon op de mat. De postbode mag opschieten morgenquote:Op maandag 16 september 2013 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man. Ik ga straks lekker wat andere dingen doen en hij valt morgen vanzelf op de mat, hoop ik tenminste. Jij wel?
quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef spenky het volgende:
dit zijn de tijden, wereld wijd.. [ afbeelding ]
Tussen 11:00 en 15:00 zou hij er moeten zijn, dus ik verwacht hem om 17:30 en ik moet om 18:00 werken.quote:Op maandag 16 september 2013 14:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook gewoon op de mat. De postbode mag opschieten morgen
quote:Op maandag 16 september 2013 14:01 schreef m0j0 het volgende:
[..]
All my ex's live in Texas
And Texas is the place I'd dearly love to be
Zo is deze swa. Menzen snappe nie.quote:Op maandag 16 september 2013 14:02 schreef kaos- het volgende:
Als vanavond/morgen iedereen de game heeft is hier complete rust en kunnen alle zeurpieten weer rustig slapen.
Bij mij is de postbode meestal rond een uurtje of 12:30/13:00 uur. Ik moet om 13:30 werkenquote:Op maandag 16 september 2013 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tussen 11:00 en 15:00 zou hij er moeten zijn, dus ik verwacht hem om 17:30 en ik moet om 18:00 werken.
kil ga niet groot praten mattiequote:Op maandag 16 september 2013 14:02 schreef Giester het volgende:
[..]
Zo is deze swa. Menzen snappe nie.
Ja.quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef Tjacka het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen wat zo erg is aan g?
het harde leven van een loonslaafquote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij mij is de postbode meestal rond een uurtje of 12:30/13:00 uur. Ik moet om 13:30 werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |