quote:Op maandag 16 september 2013 13:49 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Eckte hosselaars kijken vanavond naar gamekings en laten hun ho de game oppikken.
Bart Smit gaat hem verkopen voor 60 euro zag ik.quote:
Als jullie zo puberaal met dat G gedoe blijven doen dan komt er idd geen deel 100quote:Op maandag 16 september 2013 13:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wel typen jongonssss, anders halen we deel 100 niet.
Kloptquote:
Gamekings.....Is dat niet met die dikke loser Boris die zo mooi tweette dat BS de streetdate verbroken had en we dit weekend wel los konden gaan met GTA? Zo ja, no thanks!quote:Op maandag 16 september 2013 13:49 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Eckte hosselaars kijken vanavond naar gamekings en laten hun ho de game oppikken.
Yvonne in het gta topicquote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jullie zo puberaal met dat G gedoe blijven doen dan komt er idd geen deel 100
Stel je niet aan.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jullie zo puberaal met dat G gedoe blijven doen dan komt er idd geen deel 100
quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
niet bij pre orderquote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bart Smit gaat hem verkopen voor 60 euro zag ik.
Nee, ik vind Gamekings echt zwaar gezakt de laatste tijd.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef GeorgeMichael het volgende:
Kijken jullie ook? Ff voor de nachtrelease he.
http://www.gamekings.tv/n(...)wcase-gta-v-edition/
Al kom je woensdagmiddag. Dan ligt jouw exemplaar alsnog gereserveerd voor je klaar.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef PowerPants het volgende:
Als je hebt gepreordert en je komt het spel middernacht ophalen kan je toch rustig kwart over/ half 1 opdraven ? lijkt me dat ze jouw kopietje gewoon klaar hebben liggen.
Is het dan ook 47 ja ?quote:
Damn swa!quote:Op maandag 16 september 2013 13:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan is het '*oed *edaan *iester'
Lijntje los?quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het embargo in nieuw zeeland neem ik aan? Niet hier iig.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
KloptDan verloopt het embargo.
Oke ik heb het al een paar jaar niet gezien. Jammer manquote:Op maandag 16 september 2013 13:51 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nee, ik vind Gamekings echt zwaar gezakt de laatste tijd.
Boris is de enige goeie guy daar, de rest is de weg kwijt.
De helft is hier volgens mij dan ook nog niet van de middelbareschool af, puberaal gedrag is daar normaal.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
kindjes, je mist dus niksquote:Op maandag 16 september 2013 13:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb het trouwens serieus gemist, wat is dat met dat 'G' eigenlijk?
Zou kunnen. Lees het overal in ieder geval.quote:Op maandag 16 september 2013 13:52 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het embargo in nieuw zeeland neem ik aan? Niet hier iig.
Jawel swa!quote:Op maandag 16 september 2013 13:52 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het embargo in nieuw zeeland neem ik aan? Niet hier iig.
52 euro zie ik, Dat is een overweging waard.quote:
Ga je sexuele frustraties ergens ander botvieren swa.quote:Op maandag 16 september 2013 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
De helft is hier volgens mij dan ook nog niet van de middelbareschool af, puberaal gedrag is daar normaal.
Oooohh je hebt dus ook nog een review embargo.quote:Op maandag 16 september 2013 13:52 schreef Giester het volgende:
[..]
Jawel swa!
Om 4 uur mogen ze in NL'tje over de review plaatsen swa.
Die heb ik niet, dus geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Ga je sexuele frustraties ergens ander botvieren swa.
Heb je wel, niet liegen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef Typisch het volgende:
Die heb ik niet, dus geen idee waar je het over hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |