Leuk man, lekker met een vierkant blok op je hoofd gamen.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik hoef blijkbaar toch niet zo lang te wachten
[..]
Ik zit blijkbaar op het laatste moment nog bij de batch die in europa verdeeld wordt. Er zijn Amerikanen die al bijna twee maanden wachten op dat bericht, en ik kreeg hem 5 uur na het bestellen al
Lijkt me super!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Leuk man, lekker met een vierkant blok op je hoofd gamen.
Soldmayor heeft er al ééntje gemaakt ten tijde van Max Payne 3. El Loco's ofzo heet diequote:Op woensdag 25 september 2013 14:32 schreef Pixell het volgende:
Heeft 1 van jullie al een pauper crew aangemaakt voor gta online?
Ah ok, misschien een nieuwe maken voor GTA of wou iedereen dezelfde gebruiken?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Soldmayor heeft er al ééntje gemaakt ten tijde van Max Payne 3. El Loco's ofzo heet die
dat lijkt mij ook veel interessanter!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:14 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Maar even serineus, ik ben niet van plan om ermee te gamen. Ik ga vooral mee ontwikkelen.
Komt er wel een anti-dashboard optie dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:14 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Maar even serineus, ik ben niet van plan om ermee te gamen. Ik ga vooral mee ontwikkelen.
Maak een nieuwe dan? Dan merk je vanzelf wie er jointquote:Op woensdag 25 september 2013 17:21 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ah ok, misschien een nieuwe maken voor GTA of wou iedereen dezelfde gebruiken?
Denk eerder een optie waardoor je met nee schudden automatisch dashboard..quote:Op donderdag 26 september 2013 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Komt er wel een anti-dashboard optie dan?
Eentje maar? Ik weet nog dat het daar altijd zo'n gekloot was met formuliertjes enzo.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook veel interessanter!
Op onze opleiding ligt er ook een die daarvoor gebruikt kan worden met projecten, leuk speelgoed!
Nee tegenwoordig gaat dat wel makkelijk, maar kan ook zijn omdat ik samen met paar andere studenten wat meer actief ben met dit soort dingen, vinden leraren leuk.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Eentje maar? Ik weet nog dat het daar altijd zo'n gekloot was met formuliertjes enzo.
Dus je bent er zo een?quote:Op donderdag 26 september 2013 13:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig gaat dat wel makkelijk, maar kan ook zijn omdat ik samen met paar andere studenten wat meer actief ben met dit soort dingen, vinden leraren leuk.
Gemotiveerd? ja, werk buitenschool om aan eigen projecten of experimenteer met dingen die ze op school niet hebben. Als je interesse daar ligt is dat wel leukquote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:03 schreef Kutmanager het volgende:
Damn, net Da Vinci's Demons afgekeken. Fucking awesome.
Told yaquote:Op donderdag 26 september 2013 17:03 schreef Kutmanager het volgende:
Damn, net Da Vinci's Demons afgekeken. Fucking awesome.
Bob, wat ben je toch een superyolo-manquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:46 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
Geld teveel
(gewoon vergeten mijn xbox order te cancelen)
Maar wel te pauper om een beetje skins te kopen hè!quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:46 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
Geld teveel
(gewoon vergeten mijn xbox order te cancelen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |