Nu wachtenquote:This email confirms that we've received your order for the Oculus Rift Development Kit
Net CNN aangezet, wordt niks over gemeld.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:05 schreef Kutmanager het volgende:
Net een civil war uitgebroken. 12 stacks met praetorians om Rome heen die heel Italië aan het afslachten zijn. Kut.
Haha dat is niet aan vroeg opstaan gebonden, dat gaat dag en nacht door. Dikke scheten. Jezusquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja maar jij moet eraan wennen omdat je straks zo'n poepfabriek hebt rondkruipen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Net CNN aangezet, wordt niks over gemeld.
HET IS DE ILLUMINATI ZE VERBERGEN ALLES CHECK NIBURU DE REPTILLIAN ALIEN OVERLORDS ZIJN AL HIER PLANET X 2014!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nice one!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2013 03:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kijk rossdale, Dit zijn jouw toekomstige post tijden...
Hoelang is de verwachting nog?quote:Op woensdag 25 september 2013 08:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]No problem, ben nu ook al vaak 's nachts wakker
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:59 schreef Fsmxi het volgende:
http://www.speld.nl/2011/(...)ers-en-adolf-hitler/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door LitmanenAFCA op 25-09-2013 13:32:44 ]
Hij doet het toch niet?quote:
een pauper crew is er nog niet volgens mijquote:Op woensdag 25 september 2013 14:32 schreef Pixell het volgende:
Heeft 1 van jullie al een pauper crew aangemaakt voor gta online?
Ik hoef blijkbaar toch niet zo lang te wachtenquote:
Ik zit blijkbaar op het laatste moment nog bij de batch die in europa verdeeld wordt. Er zijn Amerikanen die al bijna twee maanden wachten op dat bericht, en ik kreeg hem 5 uur na het bestellen alquote:Your Oculus Order is About to Ship
You're receiving this email because your Oculus order will be advancing to "Processing" status in the next 24-48 hours.
Beter, ben benieuwd naar je ervaringenquote:Op woensdag 25 september 2013 14:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik hoef blijkbaar toch niet zo lang te wachten
[..]
Ik zit blijkbaar op het laatste moment nog bij de batch die in europa verdeeld wordt. Er zijn Amerikanen die al bijna twee maanden wachten op dat bericht, en ik kreeg hem 5 uur na het bestellen al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |