SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
quote:Op maandag 16 september 2013 09:46 schreef silbergrun het volgende:
En daar gaan we weer:
[ afbeelding ]
Er is natuurlijk meer dan genoeg aan te merken op dit onsamenhangend geschreven stukje vol niet-causale verbanden die gelegd worden, meningen die als feit worden gepresenteerd en bovenal een titel die niet klopt, maar een ''" volstaat ook wel...
![]()
Ze zien er ook uit als een stelletje hbo-'journalisten',![]()
90% opgehypte kleuters, 9% medium mensen, 1% bazen (ik en m'n G's)quote:Op maandag 16 september 2013 10:10 schreef Johnbon het volgende:
Komt wel erg dichtbij nu. Ben wel benieuwd hoe lang de rij gaat zijn vanavond en wat voor mensen er nou komen naar een nacht release.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ach ja, het is de metro...nog geloofwaardiger als de telegraaf #not... is nog geen eens goed genoeg voor wc papierquote:Op maandag 16 september 2013 10:11 schreef margrev het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze zien er ook uit als een stelletje hbo-'journalisten',Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
alleen wat aangereden dames en wat opgeschoten grutquote:Op maandag 16 september 2013 10:10 schreef Johnbon het volgende:
Komt wel erg dichtbij nu. Ben wel benieuwd hoe lang de rij gaat zijn vanavond en wat voor mensen er nou komen naar een nacht release.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Gewoon wakker worden en 10 minuten lopen naar de plaatselijke shoppa, afhalen. Geen drukte en dan kun je op je gemak nog wat andere games checken ook, want verder kom ik nooit meer in dat soort toko's.quote:Op maandag 16 september 2013 09:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat je dinsdag wakker wordt en je dan direct in je onderbroek en met een kop koffie erbij gelijk kan spelen, terwijl andere mensen op een pakketje moeten wachten of de deur uitmoeten. Dát maakt een nachtrelease de moeite waard.![]()
![]()
Nachtrelease maakt het veel te verleidelijk om meteen tot 5:30 's ochtends te spelen, mij niet gezien.![]()
![]()
Vind het wel grappig dat de mensen die ik ken die naar de nachtrelease gaan altijd zeggen dat ze nooit gamenquote:Op maandag 16 september 2013 10:11 schreef kaos- het volgende:
[..]
90% opgehypte kleuters, 9% medium mensen, 1% bazen (ik en m'n G's)
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Heb ook niet de indruk gekregen dat jij opgehypte kan zijn inderdaad. Heb je amper hier zien possten.quote:Op maandag 16 september 2013 10:11 schreef kaos- het volgende:
[..]
90% opgehypte kleuters, 9% medium mensen, 1% bazen (ik en m'n G's)Maar we gaan het zien vanavond.
🍆![]()
Ook mooi, zo'n foto op een voetbalveld waar wekelijks mensen daadwerkelijk de tering geschopt worden en dan wel iets menen te mogen zeggen over een computerspel.quote:Op maandag 16 september 2013 10:12 schreef _NZT_ het volgende:
Ach ja, het is de metro...nog geloofwaardiger als de telegraaf #not... is nog geen eens goed genoeg voor wc papier.
FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Nachtreleasesmi kanki nee
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Oef, kijk dan maar even een paar topics terugquote:Op maandag 16 september 2013 10:14 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Heb ook niet de indruk gekregen dat jij opgehypte kan zijn inderdaad. Heb je amper hier zien possten.Maar we gaan het zien vanavond.
In het weekend post in amper omdat ik dan chicks moet regelen.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Andere games?quote:Op maandag 16 september 2013 10:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon wakker worden en 10 minuten lopen naar de plaatselijke shoppa, afhalen. Geen drukte en dan kun je op je gemak nog wat andere games checken ook, want verder kom ik nooit meer in dat soort toko's.![]()
![]()
Nachtrelease maakt het veel te verleidelijk om meteen tot 5:30 's ochtends te spelen, mij niet gezien.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 10:15 schreef kaos- het volgende:
[..]
Oef, kijk dan maar even een paar topics terug
In het weekend post in amper omdat ik dan chicks moet regelen.![]()
![]()
mensen die niet weten gaan echt de politie bellen als ze om 00:00 een mensenmassa voor de plaatselijke Intertoys zien staanOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Ik ben heel eerlijk in deze. Ik game serieus amper. Veel titels boeien me niet meer of ik ben bezig met anderen zaken. GTA is zo'n spel wat mij weer voor een paar maanden naar de kloten kan helpen, daarna is het weer over.quote:Op maandag 16 september 2013 10:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat de mensen die ik ken die naar de nachtrelease gaan altijd zeggen dat ze nooit gamen<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Haha dit!quote:Op maandag 16 september 2013 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook mooi, zo'n foto op een voetbalveld waar wekelijks mensen daadwerkelijk de tering geschopt worden en dan wel iets menen te mogen zeggen over een computerspel..
![]()
![]()
Nee serieus, moeten jullie niet werken/ hebben jullie geen andere dingen te doen wat het wachten op GTA dragelijker maakt?"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Ik moet wel werken, maar doe het niet.quote:Op maandag 16 september 2013 10:16 schreef Rauw. het volgende:
Nee serieus, moeten jullie niet werken/ hebben jullie geen andere dingen te doen wat het wachten op GTA dragelijker maakt?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Haha ja ik weet het ook van door de weeks. Sarcasme is moeilijk uit te drukken he. Probeerde hetnog met een aangepaste PIquote:Op maandag 16 september 2013 10:15 schreef kaos- het volgende:
[..]
Oef, kijk dan maar even een paar topics terug
In het weekend post in amper omdat ik dan chicks moet regelen.🍆![]()
Tik 'm aan.quote:Op maandag 16 september 2013 10:16 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ben heel eerlijk in deze. Ik game serieus amper. Veel titels boeien me niet meer of ik ben bezig met anderen zaken. GTA is zo'n spel wat mij weer voor een paar maanden naar de kloten kan helpen, daarna is het weer over."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |