Ondertitelaars van NL zijn je dankbaarquote:Op maandag 16 september 2013 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
Daarnaast heb ik die 8 euro er nu al uit en dank ik CL voor haar ondertitels.
Voorlopig blijven we het houden. Geeft dat baangarantie voor CL eigenlijk?
Voetbal, eindelijk snap ik waarom Ajax kut is.quote:Op maandag 16 september 2013 09:19 schreef Q. het volgende:
Ik doe sowieso niet aan dingen kijken. Behalve YouTube. En voetbal.
Alleen de Dr. Who ondertitels zijn soms wat mager. Hoewel het mij ook erg lastig vertalen lijktquote:Op maandag 16 september 2013 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ondertitelaars van NL zijn je dankbaar
Dat was ik nietquote:Op maandag 16 september 2013 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen de Dr. Who ondertitels zijn soms wat mager. Hoewel het mij ook erg lastig vertalen lijkt.
Voor de DVD box wel?quote:Op maandag 16 september 2013 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ik nietniet voor Netflix in ieder geval.
Dr. Who kijken we dan ook gewoon op BBC als het wordt uitgezondenquote:Op maandag 16 september 2013 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen de Dr. Who ondertitels zijn soms wat mager. Hoewel het mij ook erg lastig vertalen lijkt.
Ik snap echt niet waarom ik jaren met Linux heb zitten kloten.quote:
Ik ken de meeste episodes al. Mijn vrouw nog niet. Dus we zijn weer opnieuw begonnen, met de DVDs die ik in de kast heb staan. En nu dus via Netflix omdat het een trap naar boven scheeltquote:Op maandag 16 september 2013 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dr. Who kijken we dan ook gewoon op BBC als het wordt uitgezonden
En wat leer je er van dat je na je Linux periode nog gebruikt? Vrij weinig. Linux is leuk als hobby, maar heeft niks te zoeken in de besturingssystemenlijst.quote:Op maandag 16 september 2013 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom ik jaren met Linux heb zitten kloten.Heb er wel een boel van geleerd, dat wel. Oa dat ik niet van kloten hou. Zonde van mn tijd.
SciFi Channel? Dat kanaal dat cinematografische juweeltjes zoals Sharknado brengt?quote:
Het wordt bij ons anders behoorlijk intensief gebruikt als server-OS, vooral onder databases. En daarbij leer je van Linux een boel over UNIX-principes, heb je in het bedrijfsleven ook aardig wat mee te maken. Ik iig wel.quote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat leer je er van dat je na je Linux periode nog gebruikt? Vrij weinig. Linux is leuk als hobby, maar heeft niks te zoeken in de besturingssystemenlijst.
Linux is prima op server niveau. Raar statement.quote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat leer je er van dat je na je Linux periode nog gebruikt? Vrij weinig. Linux is leuk als hobby, maar heeft niks te zoeken in de besturingssystemenlijst.
We hadden het volgens mij over thuisgebruik.quote:Op maandag 16 september 2013 09:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Linux is prima op server niveau. Raar statement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |