in de boeken is ze beter, ze geven haar wat te weinig screen time (of hoe je dat ook zegt) heb ik het ideequote:Op maandag 16 september 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm wellicht, maar ik vind dat wijf ook gewoon een irritant personage. Al is het voor het oog wel prettig.
ze spelen ook een grote rol in de geschiedenis van het universum, dat vind ik nog veel belangrijker dan het huidige verhaalquote:Op maandag 16 september 2013 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt en ze spelen ook gewoon een heel belangrijke rol in het verhaal als je ziet wat Khaleesi met ze bereikt, ondanks haar gebrek aan financiele middelen.
Teveel eerder. Nu zie je elke scheet die ze laat. Hoe weinig zeggend het dan ook is, en dan lukt ook nog eens werkelijk alles met haar goede moraalquote:Op maandag 16 september 2013 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
in de boeken is ze beter, ze geven haar wat te weinig screen time (of hoe je dat ook zegt) heb ik het idee
je mannelijkheid neemt nu wel echt enorme proporties aanquote:Op maandag 16 september 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
ik drink nu thee
met melk er in
einde bericht
overgenomen van een engelse stiefpa die ik ooit hadquote:Op maandag 16 september 2013 01:21 schreef Adames het volgende:
[..]
je mannelijkheid neemt nu wel echt enorme proporties aan
Beter dan melk met thee erin.quote:Op maandag 16 september 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
ik drink nu thee
met melk er in
einde bericht
quote:Op maandag 16 september 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan mij overigens best indenken dat ik de Walking Dead niet mocht zien op Netflix met mijn <12 jaar filter aan.
quote:Op maandag 16 september 2013 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
overgenomen van een engelse stiefpa die ik ooit had
Ik at vanmiddag sconesquote:Op maandag 16 september 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inso, stuur ff wat scones over de post man.
Waar kwam ie vandaan danquote:Op maandag 16 september 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel een kanjer lul verder
zou hem een paar tikken geven als ik hem nu tegen zou komen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |