En anders haal ik hem wel bij een bartsmit.quote:Op maandag 16 september 2013 08:44 schreef kaos- het volgende:
[..]
Er is een paar dagen geleden een lijstje online gekomen van de shippings naar een paar MM's.
Die zaten allemaal rond de 7700 nogwattus.
Ik vind het geen gek aantal eerlijk gezegd. Het is niet zomaar een spelletje.
quote:Op maandag 16 september 2013 08:44 schreef kaos- het volgende:
[..]
Er is een paar dagen geleden een lijstje online gekomen van de shippings naar een paar MM's.
Die zaten allemaal rond de 7700 nogwattus.
Ik vind het geen gek aantal eerlijk gezegd. Het is niet zomaar een spelletje.
iedereen weet toch al wat allemaal kan, na een weekendje streaming kijken. Hype is over zijn hoogtepunt heenquote:Op maandag 16 september 2013 08:46 schreef STING het volgende:
[..]
Oooh, is dat het. Bedankt voor het ontkrachten van de hype
Ga vannacht maar eens kijken bij de release dan of de hype al over is.quote:Op maandag 16 september 2013 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
iedereen weet toch al wat allemaal kan, na een weekendje streaming kijken. Hype is over zijn hoogtepunt heen
quote:Op maandag 16 september 2013 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
iedereen weet toch al wat allemaal kan, na een weekendje streaming kijken. Hype is over zijn hoogtepunt heen
ik zal aan jullie denken, bij 30 graden en een cocktail. Als Los Santos niet naar mij toe komt, ga ik er zelf wel heenquote:Op maandag 16 september 2013 08:48 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ga vannacht maar eens kijken bij de release dan of de hype al over is.
Heb je connectiez daar G?quote:Op maandag 16 september 2013 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zal aan jullie denken, bij 30 graden en een cocktail. Als Los Santos niet naar mij toe komt, ga ik er zelf wel heen
No country for old menquote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Rogan het volgende:
There was this group of cars in a circle with their headlights on in the middle of nowhere. As I came closer, I could hear a horn sounding continuously, and spotted that the driver of one of the cars was slumped over the steering wheel dead. The dealers on both sides were either dead outside the cars, or lying wounded. I got out of the car and strolled around, putting down anyone who was lying there dying with a quick bullet to the head. Then I walked to the edge of the nearby cliff for a look around and noticed one more dealer clinging to life far below, with something glinting beside him. I walk the long way around to get down to where he fell and as I get closer I see that the glinting was a briefcase. I walk towards the guy and he begs me not to do it, but I kill him anyway and lift the briefcase. $25,000 inside. Nice.
Kleinere shops zitten ook al dik op de 2500 stuks, dus als je het in verhouding bekijkt klopt het wel redelijkquote:Op maandag 16 september 2013 08:47 schreef budvar het volgende:
[..]Oke dan heb ik niets gezegd, maar vind het best veel voor 1 winkel.
eerst naar de stripclub, jeweetzquote:
Eckte Roemeen regelt z'n shit toch via de straat of wat?quote:Op maandag 16 september 2013 08:58 schreef Roemeen013 het volgende:
Mijn bestelling is klaar voor verwerking staat er op Bart Smit.![]()
Datum: 15-09-2013
Status: Uw bestelling is klaar voor verwerking
Betaalmethode: iDEAL
Product Prijs
PS3 Grand Theft Auto 5 SE 72,99
Kassakorting: 1,49 -/-
Verzendkosten: 1,99
Totaal: ¤ 73,49
Kijk nog eens goed hoe het besteld is bradda, eckte Roemeense manier.quote:Op maandag 16 september 2013 08:59 schreef kaos- het volgende:
[..]
Eckte Roemeen regelt z'n shit toch via de straat of wat?
Als de post / bol niet op tijd is morgen scheur ik naar de locale Saturn en haal daar het spel, mijn preorder wordt dan een verjaardags cadeauquote:Op maandag 16 september 2013 08:57 schreef Aminox het volgende:
Bol.com doe je ding en wees op tijd morgen
Ze reconizen jou G!quote:Op maandag 16 september 2013 08:59 schreef Roemeen013 het volgende:
Oh, en krijg er nog een 5 euro cadeaubon bij.
quote:Op maandag 16 september 2013 09:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
focking Bart Smit G, geen straatkrediet voor jouw
Moet je niet over praten G!quote:Op maandag 16 september 2013 09:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat is met al die secret achievements
alleen kleuters vinden dat spannend
Heb je dat in de mail of ...?quote:Op maandag 16 september 2013 08:58 schreef Roemeen013 het volgende:
Mijn bestelling is klaar voor verwerking staat er op Bart Smit.![]()
Datum: 15-09-2013
Status: Uw bestelling is klaar voor verwerking
Betaalmethode: iDEAL
Product Prijs
PS3 Grand Theft Auto 5 SE 72,99
Kassakorting: 1,49 -/-
Verzendkosten: 1,99
Totaal: ¤ 73,49
het is fokked opquote:Op maandag 16 september 2013 09:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Moet je niet over praten G!
Iz geheim sahbi.
Ja, hoorde ik al swa.quote:Op maandag 16 september 2013 09:09 schreef HostiHawaii het volgende:
Morning chaps.... Gisteren bij Gamemania geweest om te checken of mijn pre-order wel gaat binnen komen.
Blijkt dat alle pre-orders gedaan vanaf 11-9 niet zeker zijn van levering morgen.
Laat mij hem nou gvd de 11e pre-ordered hebben.
Als hij er morgen niet is, dan is hij er Vrijdag wel. Nou prima, vrijdagavond heb ik het rijk voor mezelf.
Hossel die info G!quote:Op maandag 16 september 2013 09:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
het is fokked op
je moet die achievements kunnen zien G
C4 to ya door no beef no more niggaquote:
Maar wist je een maand geleden niet dan dat je dit spel wou? Ik heb mijne gelijk gereserveerd op de dag dat het kon.quote:Op maandag 16 september 2013 09:09 schreef HostiHawaii het volgende:
Morning chaps.... Gisteren bij Gamemania geweest om te checken of mijn pre-order wel gaat binnen komen.
Blijkt dat alle pre-orders gedaan vanaf 11-9 niet zeker zijn van levering morgen.
Laat mij hem nou gvd de 11e pre-ordered hebben.
Als hij er morgen niet is, dan is hij er Vrijdag wel. Nou prima, vrijdagavond heb ik het rijk voor mezelf.
Ik ben ruim een jaar console-loos geweest ergo volg ik console nieuws dan dus niet op de voet.quote:Op maandag 16 september 2013 09:12 schreef budvar het volgende:
[..]
Maar wist je een maand geleden niet dan dat je dit spel wou? Ik heb mijne gelijk gereserveerd op de dag dat het kon.
"Spending your life waiting for GTA to come is like waiting for that straight piece in Tetris. Even when it comes, you've accumulated a pile of shit so high, you're fucked no matter what you do."quote:Op maandag 16 september 2013 09:16 schreef Giester het volgende:
Langzaam kruipt de angst bij steeds meer mensen in de nek. We voelen allemaal de leegte ademen in pure wanhoop geen GTA 5 exemplaar te bemachtigen vannacht of morgen.
Ik voel met jullie mee, we dragen onze angst als echte mannen en zullen vechten tegen de zogehete heerser van de angst die Lord GTAloos heet!
Of zoals een moedig man ooit zei:
"A day may come when the GTA of men will not arrive, when we forsake our console and break all bonds of Rockstar, but it is not this day."
Met al die G's die op hun werk zitten en non-stop online zijn wel ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |