SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kan best zijn dat Dixons hem wat later krijgt. Ik weet in ieder geval 100% zeker dat ze hem bij de Bartsmit al binnen hebben.quote:Op zondag 15 september 2013 23:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Werk bij dixons zemmeltje. Heb intern gebeld met inkoop afdeling.
Maar goed die weten het natuurlijk niet.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Je zit nu alweer wat anders te vertellen dan wat je 10 minuten terug deed.quote:Op zondag 15 september 2013 23:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan best zijn dat Dixons hem wat later krijgt. Ik weet in ieder geval 100% zeker dat ze hem bij de Bartsmit al binnen hebben.![]()
BS misschien wel dan ja.quote:Op zondag 15 september 2013 23:48 schreef Ozz-03 het volgende:
Kan best zijn dat Dixons hem wat later krijgt. Ik weet in iedere geval 100% zeker dat ze hem bij de Bartsmit al binnen hebben.
Dixons krijgt pas morgen. Beetje jammer.![]()
Ik ging er blindelings van uit dat iedereen hem op vrijdag al had gekregen. Ik heb bij 2 verschillende Bartsmit filialen dit bevestigd gekregen dus vandaar.quote:Op zondag 15 september 2013 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zit nu alweer wat anders te vertellen dan wat je 10 minuten terug deed.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
blaaaaaaaTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
BS misschien wel dan ja.
Dixons krijgt pas morgen. Beetje jammer.Gaat nog leuk worden danquote:[message=40884438,noline]troqdog schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:35[/message]:
[...]
De Filialen van Dixons krijgen ze dinsdag pas.
Ze waren nog niet aanwezig op het hoofdmagazijn op zaterdag, die krijgen ze daar morgen binnen.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef saffron-- het volgende:
bread pitt gaat nu naar alien base met submarine! http://goodgame.ru/channel/BreadPit/gvd
![]()
Dan weten we dat ook weer.quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
BS misschien wel dan ja.
Dixons krijgt pas morgen. Beetje jammer.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dinsdag ochtend:quote:
Geachte mnr Nick.
Helaas hebben wij een tekort aan GTA CE edities.
Aangezien u de game al gedownload hebt krijgen andere voorrang.
Gr gr Dixons.![]()
Tering wat gaaf... en dat schuim van die zee!quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef saffron-- het volgende:
bread pitt gaat nu naar alien base met submarine! http://goodgame.ru/channel/BreadPit/![]()
Maandagnacht naar de release bij de Media Markt. Iemand ervaring ermee? Heb echt geen flauw idee hoeveel volk ik kan verwachten. 10 man of 300 man
Kindness![]()
Zit eraan te denken er ook heen te gaan, moet je dan pre-orderen of dringen en rennenquote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef GeorgeMichael het volgende:
Maandagnacht naar de release bij de Media Markt. Iemand ervaring ermee? Heb echt geen flauw idee hoeveel volk ik kan verwachten. 10 man of 300 man?
hhhhh![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 23:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dinsdag ochtend:
Geachte mnr Nick.
Gr gr Dixons.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ligt eraan welke stad enzoquote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef GeorgeMichael het volgende:
Maandagnacht naar de release bij de Media Markt. Iemand ervaring ermee? Heb echt geen flauw idee hoeveel volk ik kan verwachten. 10 man of 300 man![]()
Ik heb ge pre-orderd. Er komen 2 rijen. 1 Voor pre-orders en 1 voor de 'normale mensen' (zoals de verkoper zich wat versprakquote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Zit eraan te denken er ook heen te gaan, moet je dan pre-orderen of dringen en rennen?
)
In Leeuwarden dan he..Kindness![]()
Lol voor pre order hoeft je toch niet in de rij te staan?!?!quote:Op zondag 15 september 2013 23:56 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ik heb ge pre-orderd. Er komen 2 rijen. 1 Voor pre-orders en 1 voor de 'normale mensen' (zoals de verkoper zich wat versprak)
In Leeuwarden dan he..
Ik ga ervannuit dat ik hem thuis krijgt;oHaha gay!![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:
Op zondag 15 september 2013 23:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dinsdag ochtend:
Geachte mnr Nick.
Gr gr Dixons.![]()
![]()
![]()
![]()
De eerste die zo iets post over 'nog 24 uur!' krijgt gratis de collectors edition en een Tracy-opblaaspop, hoor ik net. Moet wel precies om middernacht natuurlijk.
![]()
Ja pre-order bevestiging even omruilen voor een GTA V-exemplaar en dan afrekenenquote:Op zondag 15 september 2013 23:57 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Lol voor pre order hoeft je toch niet in de rij te staan?!?!
Ik ga ervannuit dat ik hem thuis krijgt;oKindness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |