quote:
Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef Terreros85 het volgende:[..]
Op dit moment de beste teams. Maar of dit ook de superbowl wordt, is een heel ander verhaal. Er kan nog zoveel gebeuren. En elke wedstrijd (zeker in de playoffs) gaat tot de laatste play. Dat kan in de laatste minuten alle kanten op. En het record van Manning in de playoffs is niet geweldig.
Ik zit per conference te bekijken wie er nu roet in het eten van deze teams kan gooien.
In de AFC zal het weer van de reguliere concurrenten moeten komen(Ravens, Patriots, Texans, Colts) maar ik zie geen van deze ploegen de Broncos verslaan afgaande op de eerste 3 weken. bv. de Ravens hebben afgelopen 2 weken geen TD hoeven incasseren maar kregen er in de eerste week 7 te verwerken tegen de Broncos. Patriots is gewoon minder dan in afgelopen jaren en Texans vallen me erg tegen ondanks 2-1 record. De beide overwinningen waren een last minute drive en een overtime win. Colts vind ik erg lastig te voorspellen, ene week alles andere week niks.
Als dark horses hebben we dan de Bengals en de Chiefs(jawel). De Bengals heb ik nooit vertrouwen in gehad en ik denk dat deze franchise al tevreden is als ze na 20 jaar eindelijk eens een playoff duel winnen. De Chiefs winnen hun wedstrijden vooral door de defense, ik wil ze wel eens zien als ze 2 TD's achter komen.
Miami is uiteraard ook 3-0 maar dat lijkt me meer een incident.
NFC lijkt me in de breedte wat sterker met de Niners, Packers, Bears, Falcons en Saints. Uiteraard komt er ook een NFC-East team in de playoffs maar aangezien dit 4 erg onstabiele ploegen zijn die de defense af en toe lijken te verwaarlozen zal dit optreden na 1 ronde wel voorbij zijn.
Denk dat alleen de Bears op dit moment een kans hebben tegen de Seahawks, maarja vorig seizoen wisten ze na een 7-1 start de playoffs niet eens te halen. Bij de Bears kan het ook zomaar ineens helemaal over zijn.
Als de Giants op 1 of andere manier de playoffs nog halen is dat natuurlijk altijd een team om rekening mee te houden. Zelf hoop ik dat de Rams en de Panthers nog een rol van betekenis gaan spelen maar tot nu toe vallen deze ploegen me tegen(op de 38-0 tegen Eli met 7 sacks na dan

)
Donderdag Rams-Niners, wie haakt er af?